Miten sun lauantai menny kulta (mies)?

Anonyymi

Mulla ei oikein hyvin kun on sua ikävä. Toivottavasti sulla on mukava loppupäivä ja mulla kans. Tässä syksyn pimeydessä on jotain tunnelmallista ainakin täällä päin :)

59

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sitä on ilmassa.

      • Anonyymi

        Ikävää vai tunnelmaa?


    • Anonyymi

      Hetkeäkään ei mene etten ajattelisi sinua jollain tapaa. Ehkäpä me tehdään tuolle jotain vaikka erittäin kärsivällisellä tavalla.
      Mukavaa illanjatkoa kultani :)

      • Anonyymi

        Kiitos ihana. Sitä samaa sulle. Kärsivällisyys yleensä palkitaan oon kuullut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos ihana. Sitä samaa sulle. Kärsivällisyys yleensä palkitaan oon kuullut.

        Niin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos ihana. Sitä samaa sulle. Kärsivällisyys yleensä palkitaan oon kuullut.

        Palsta teki jälleen tehtävänsä. Kaksi toisilleen täysin tuntematonta löysivät toisensa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palsta teki jälleen tehtävänsä. Kaksi toisilleen täysin tuntematonta löysivät toisensa.

        Kuka niin sanoi? tuossahan toivoteltiin hyvää illanjatkoa ja puhuttiin yleisellä tasolla kärsivällisyydestä :) Kyynikko voi ottaa ihan rennosti siellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palsta teki jälleen tehtävänsä. Kaksi toisilleen täysin tuntematonta löysivät toisensa.

        Tai palsta teki jälleen tehtävänsä yhdellä tusinatavarafeikkidialogeista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka niin sanoi? tuossahan toivoteltiin hyvää illanjatkoa ja puhuttiin yleisellä tasolla kärsivällisyydestä :) Kyynikko voi ottaa ihan rennosti siellä.

        Testasin vaan ollaankos siellä hereillä :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Testasin vaan ollaankos siellä hereillä :)

        Kyllä ollaan ja ihan selvinpäinkin mä tässä norkoilen :)


    • Anonyymi

      Pientä puuhailua, mutta kun tulet mieleen, niin tulee ikävä sinua.

      • Anonyymi

        Mäkin taidan tästä siirtyä puuhastelulinjalle. Ehtii täällä roikkua taas toistekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mäkin taidan tästä siirtyä puuhastelulinjalle. Ehtii täällä roikkua taas toistekin.

        Voi, jos voisimme puuhailla yhdessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi, jos voisimme puuhailla yhdessä.

        Ei ollenkaan mahdotonta jos oltaisiin "me" :)


    • Anonyymi

      Kävelin. Jalat vei rakastuneen alla. Ihmeellistä.

      • Anonyymi

        Minne jalat sut vei?


    • Anonyymi

      Imuria tarvitsisin, vaikka ihan lainaksi. Merkillä ei niin väliä.

      • Anonyymi

        Sehän sopii. Tuut vaan hakemaan.


    • Anonyymi

      Hiukkasen huppelissa ja kuitenkin ikävöiden häntä ❤️

      • Anonyymi

        Se sopii hyvin lauantai-iltaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se sopii hyvin lauantai-iltaan.

        Sopii ainakin tähän lauantaihin. . . Ja nyt vieläkin enempi huppelissa 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sopii ainakin tähän lauantaihin. . . Ja nyt vieläkin enempi huppelissa 😁

        Sä sammut jo liian aikaisin tänään :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä sammut jo liian aikaisin tänään :)

        Juntit juo viinaa..;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä sammut jo liian aikaisin tänään :)

        Juu, mitenkähän käy?😁 Nautin kuitenkin tästä olosta j harvoin näin on. Ja miedoissa juomissa kuitenkin pysytään. Mutta tämä kaipaus, huoh!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, mitenkähän käy?😁 Nautin kuitenkin tästä olosta j harvoin näin on. Ja miedoissa juomissa kuitenkin pysytään. Mutta tämä kaipaus, huoh!

        Kun voisikin hetkeksi unohtaa tämän kaipauksen . . .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, mitenkähän käy?😁 Nautin kuitenkin tästä olosta j harvoin näin on. Ja miedoissa juomissa kuitenkin pysytään. Mutta tämä kaipaus, huoh!

        Nousuhumalassa oot. Katotaan sitten kun oot laskuhumalassa :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juntit juo viinaa..;)

        Sä et?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nousuhumalassa oot. Katotaan sitten kun oot laskuhumalassa :)

        Noh, nyt kuitenkin annoin itselleni luvan juoda ja nauttia tästä humalatilasta. . . En yleensäkään kadu valintojani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noh, nyt kuitenkin annoin itselleni luvan juoda ja nauttia tästä humalatilasta. . . En yleensäkään kadu valintojani.

        Ja mukavaa on ollut 🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noh, nyt kuitenkin annoin itselleni luvan juoda ja nauttia tästä humalatilasta. . . En yleensäkään kadu valintojani.

        Nauti nyt kun sait luvan itseltäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nauti nyt kun sait luvan itseltäsi.

        Olen kyllä nauttinut, mutta nyt olo on sellainen, että viisainta lopettaa juomien nauttiminen. Huomisesta tukee niin parempi 😁


    • Anonyymi

      Lauantai on mennyt ikävän merkeissä tälläkin miehellä.
      Naistahan se on tämän miehen ikävä kohde.
      Tunnelmaan ehkä hiukan nostaa takkatuli, mutta ilta olisi täydellinen jos vierelläni olisi ikävöinnin kohde, siis nainen jota ikävöin.

      • Anonyymi

        Takkahan on ihana. Mulla ei ole sellasta tällä kerrostalossa missä asustelen.


      • Anonyymi

        Soita hänelle vai onko yhteystiedot kateissa


    • Anonyymi

      Laista ei häviä pieninkään kirjoitus. Suomen asiakastieto Oy jakaa tarvittaessa.

    • Anonyymi

      Tä?

      • Anonyymi

        Tä?


      • Anonyymi

        Paljastit itsesi jo aikoja sitten hihii;)
        Tökeröllä ilmaisutaidollasi mies .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljastit itsesi jo aikoja sitten hihii;)
        Tökeröllä ilmaisutaidollasi mies .

        Nämä ei liity sitten aloittajaan kukaan noista 3sta.


    • Anonyymi

      Jotenkin koko päivän on olut todella levoton olo enkä malttaisi olla paikallani hetkeäkään, liittyykö tää eiliseen näkemiseen kun edellisestä kerrasta oli jo viikkoja aiinakin...

      • Anonyymi

        *ollut


      • Anonyymi

        Mä taas en enää laske miten kauan on näkemisestä. Ei jaksa kiusata itseään. Siitä on jo kauan.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Joo se on parempi hakea alkosta kun kavereitten baarikaapista. Kaverit ei tykkää.


    • Anonyymi

      Olisin saanut kolmea naista panna, mutta yks (ja se paras) karkas viimi yönä minin vierestä. Harmittaa nii kovasti tuo min moka.

      • Anonyymi

        aloitus ei ole noin nuorelle. 17v?


    • Anonyymi

      Se on aivan odottamotonta. se on ihmeellistä, kun se sattuu kohdalle. En olisi kokaan uskonut, kun minulle kävi niin. Niin, minulle https://youtu.be/Vz5PDUVqY9M

    • Anonyymi

      Kävin tuossa lenkillä, ettei nyt ihan kunto rappeudu tässä ikävän kourissa kärvistellessä. Hyviä öitä.

      • Anonyymi

        Hyvää yötä. Muista käyttää otsalamppua pimeessä :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää yötä. Muista käyttää otsalamppua pimeessä :)

        Ainahan sitä tulee käytettyä :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainahan sitä tulee käytettyä :)

        Tietysti muuten astuu kuoppaan ja vaikka kompastuu :)
        Tai törmää konttaavaan naapuriin.


    • Anonyymi

      Vaimon kanssa tv: tä katsellessa.

      • Anonyymi

        Katsotteko te samoja ohjelmia? Ihanat samikset. Itse kun olin suhteessa harvoin samaa kanavaa.


    • Anonyymi

      Ota rennosti nainen, äläkä mieti nyt ketään miestä. Hän kyllä tulee elämääsi, jos on tullakseen. Nauti siitä. että olet vielä haluttava ja hyvännäköinen. Kyllä sinut huomataan ja sinusta puheita vaihdetaan...Elämä palkitsee sinut.

      • Anonyymi

        Mä todellakin mietin sitä miestä. Mulla on tunteita häntä kohtaan. Miten voisin olla miettimättä. En ymmärrä kommenttiasi, enkä haluakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä todellakin mietin sitä miestä. Mulla on tunteita häntä kohtaan. Miten voisin olla miettimättä. En ymmärrä kommenttiasi, enkä haluakaan.

        Juuri niin, kuten kirjoitit. Noi trollit kannattaa vain ohittaa.


    • Anonyymi

      Ihan hyvin mennyt. Aamuksi töihin ja sitä rataa.

      • Anonyymi

        Työniloa sulle aamuksi. Mä käännän vasta kylkeä kun sä jo meet.


    • Anonyymi

      Tuskin apn kulta, :), mutta rennosti. Irtiotto arjesta, kellokortista, päiväksi pois oravanpyörästä.. Kaikki se jää lauantaiaamuna taakse. Ehkä ylikorostan mutta nykyään... No, toki hyvä, että on työpaikka, tietysti palkan takia(ellei unelmatyö) mutta nykyään sitä vain odottaa vapaa-aikaa ja ymmärtää heittää kellon seinään...no joo, mutta aloitukseesi :) käyskentelin siellätäällä, pari pikku ostosta, nautiskelevaa, kiireetöntä syömistä. En tavannut tuttuja, joten verbaalisesti köyhä päivä:) tosin sitä suunnitellutkaan. Rattiaikana muistin nauttia syksyn väreistä, karkkia silmille:) tunti sitten kotiin, vielä broileria pannulle ja nyt olutta nautiskellen. En haluaisi ajatella tätä päivää akkujenlataamispäivänä mutta siltä hieman tuntuu. Kuitenkin, päivä sujui ilman kireyttä. Toivottavasti aplla myös mukavasti/omalla painollaan - cu-

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1661
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1351
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1299
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1295
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1287
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      5
      1275
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1254
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1220
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1180
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1163
    Aihe