Eikö me siirrytä lähempään tuttavuuteen

Anonyymi

Mulla on vain niin järjetön halu olla sun kanssa. Ikävä. Ja ikävä. Eikö ole aika ottaa seuraava askel? Enkö jo saisi tehdä sulle sitä, mitä vain mies voi naiselle tehdä? Tuottaa onnea ja hyvää mieltä. Poissa luotasi, sitä on vaikea kestää.

26

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Juoda kaljaa sohvalla ja huutaa naista hakemaan lisää. 😆

    • Anonyymi

      Laitoin juuri aloituksen, että tulin sinuun, enkä voinut sille mitään. Se ilmeisesti bannattin. En tiedä oletko hän vai kuka, mutta tää on kuin kehän kiertämistä. Jos en tietoisesti torju ajatuksia sinusta, sieluni karkaa sinne sun luo tms.

      En halua häiritä sinua ja elämääsi. Tämä oli kännipurkaukseen verrattavissa oleva vuodatus. Mutta olet tärkeä, kultsi, vaikka elämä on vienyt eri poluille. Ehkä sun ja mun polut leikkaavat vielä joskus jossain. Smile!

      • Anonyymi

        Ei ollut minulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollut minulle.

        Niin ajattelinkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ajattelinkin.

        Etkö känniltäsi huomannut, että heteromies kirjoitti naiselle? Sisälukutaito 🙄


    • Anonyymi

      Ja aloittaja viestiä livenä kiitos, kun juuri sitä kaipaan nyt ❤ Huomenn aikaa nähdä ennen arkeen paluuta. t. K

      • Anonyymi

        Ei tainnut nyt osua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tainnut nyt osua.

        Ei niin kun M nainen haluu
        Etsiä taas Timonsa rakastajaa ja kokeilee häätää kaarinaa peläten rt niillä on seksiä

        Raukka on niin epävarma että ilmoittelee nyt kierotietä ettei ukkoaan kakkoset kiinnosta

        Surullista et omasta aviomiehestä
        Täytyy olla noin epävarma ettei sohi vieraita eukkoja jos ei pidä ukon kikkelii kahleissa

        Terveisin: M-naisen moraalia vartioiva psykiatri


    • Anonyymi

      Minäkin olen valmis heittäytymään intohimon pyörteisiin. Tämä monta vuotta kestänyt kissa-hiirileikki saa jo riittää. Sano vain, milloin aloitamme.

      • Anonyymi

        Kuka on kissi ja kuka tunnustautuu hiireksi?


      • Anonyymi

        Voi tulla hiirelle kuumat oltavat, jos kissa saa kiinni. ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi tulla hiirelle kuumat oltavat, jos kissa saa kiinni. ;)

        Oi ei, onko se sitten sitä "intohimon pyörrettä?!" Voisin minäkin sitten olla se hiirulainen, vaikken tuota aloitusta tehnytkään. 🐭❤️🐱


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka on kissi ja kuka tunnustautuu hiireksi?

        Tällä hetkellä nainen on hiiri..tekee kammiossaan keitoksiaan. Ehkä tämä sitten joskus muuttuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tällä hetkellä nainen on hiiri..tekee kammiossaan keitoksiaan. Ehkä tämä sitten joskus muuttuu.

        Taitaa olla aika noita hiireksi, kun kammiossaan keitoksiaan keittelee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa olla aika noita hiireksi, kun kammiossaan keitoksiaan keittelee.

        Juu, on..


    • Anonyymi

      Olis todellakin. Mielellään ripeästi jo.

    • Anonyymi

      Mitä se sellainen lähempi tuttavuus aloittajan mielestä on? :) ;)

    • Anonyymi

      Kyllä, sitä olen halunnut jo pidemmän aikaa. Mutta miten tämä juttu etenee? Rohkenetko sinä antaa alkusysäyksen?

    • Anonyymi

      Haluatko sitä?

    • Anonyymi

      Sitä vai tätä?

    • Anonyymi

      Toki. Vinkkaapa hieman, mihin suuntaan suunnata askeleet?

    • Anonyymi

      Minullakin halu olla hänen kanssa. Ikäväkin on. Olisi aika seuraavalle askeleelle, jos se halutaan ottaa. Olisi ihana olla hänen kanssaan, saada hänet kokonaan.

    • Anonyymi

      Mun ovi on aina sulle auki, jos hän olet. Tervetuloa.

    • Anonyymi

      Taitaa molemmat olla hiiriä meidän tapauksessa.

    • Anonyymi

      Tunteeni eivät ole kadonneet mihinkään, vaikka tiedänkin järjellä ajateltuna vointini olevan niin huono, että minun olisi parempi olla yksin. Yrityksistä huolimatta en pysty unohtamaan sinua, sillä olet ainoa joka on päässyt kaivautumaan teräksisten muurien ali mieleeni menneen kolmen vuoden aikana mitkä ovat kuluneet siitä kun ensi kertaa näimme toisemme. Luoja että toivoisin tilanteeni olevan toinen, mutta tämä on hinta minkä joudun nuoruuden teostani maksamaan. Siitä huolimatta en pysty olemaan katsomatta tiettyinä aikoina päivässä, oletko se sinä vai joku työkaverisi joka menee kauempana kotini ikkunoiden ohi. Kuitenkin sinun ajatteleminen auttaa jaksamaan rankkoina päivinä, joita menneinä kuukausina on ollut paljon.

    • Anonyymi

      Laita palstan ulkopuolella viestiä ja kokeile alkuun viestillä tai olet rohkaisua ottanut niin soita hänelle

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      3228
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2141
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2061
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1915
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1588
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1251
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe