Niin en antaisi luomani ihmisen tuhota ja sotkea maapalloani jonka myös olen luonut. Antaisitko sinä lapsesi sotkea kotisi ja tonttisi ?
Jos minä olisin jumala
24
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tulee mieleen se sarja, missä lapset jäivät viikonlopuksi kotiin ilman vanhempia. Ohjeet käytökselle annettiin, mutta noudatettiinko niitä, vaikka tiedettiin että kamerat kuvaavat. Yleensä vanhemmat antoivat anteeksi helppojen ohjeiden noudattamatta jättämisen.
- Anonyymi
Jumalana antaisin maapallon muuttua aivan mahdottomaksi, koska eivät ihmiset usko enää siihen, että olen sen luonut, vaan uskovat että kaikki eliöt muuttuvat ympäristön mukaan. Joten ei ihmisillä ole mitään hätää, vaikka ilma loppuu tai säätila muuttuu. Kaikki sopeutuvat siihen hetkessä ja vain jotkut hihulit ovat jostain ilmastomuutoksesta tai luonnosta huolissaan, jotka unissaan uskovat, että Jumala olisi luonut tämän varjeltavan maapallon.
- Anonyymi
Ihmiset eivät halua totella Taivaan Isäämme. Jos kaikki kunnioittaisivat Jumalan tahtoa,niin tämä maapallomme olisi varsin siisti paikka. Huolehditko omalta osaltasi maailman siisteydestä? Me olemme persoonia,joilla on vapaa tahto,tehdä hyvää tai pahaa. Haluaisitko olla tahdoton robotti ,jonka Jumala pakottaa tekemään hyvää, vaikka tahdot tehdä pahaa? Jumala antoi Sodoman ja Gomorran tuhoutua,koska sen asukkaat paatuivat lopullisesti. Samoin vedenpaisumuksessa. Ole huoleti, ne päivät lähestyvät, jolloin Jumala tuomitsee tämän saatanan saastuttaman populaation. Tapahtumat alkavat silloin,kun Jerusalemiin aletaan rakentaa uutta temppeliä. Siitä alkaa 7 v. vaivan aika 3,5 v kuluttua, uskovat temmetaan taivaaseen ja alkaa Israelin vaivan aika.3,5 v. Sen kuluttua saapuu Jeesus omiensa kanssa,perustamaan 1000 v. valtakuntaa ja hallitsemaan kunningasten Kuninkaana ja herrojen Herrana. sen jälkeen Jeesus tuomitsee pahan ja hyvän omiin paikkoihinsa ikuisiksi ajoiksi. Pahan helvettiin ja hyvän Taivaasta laskeutuvaan Isä Jumalan uuteen Jerusalemiin, jonne myös Isä Jumalamme tulee asumaan kanssamme ikuisiksi ajoiksi.
- Anonyymi
Aurinko ei muuten paista ikuisesti vaan tiesitkö sen? Sille ei mahda jumalakaan mitään. Aurinko nielaisee jumalan ja Jerusalemin hihhuleineen päivineen loppujen lopuksi.
Että vallittaisiin lintuja, kaloja ja maan eläimiä.
Sekä parantaisi maailmaa?
Sodoma oli ja meni. Nykyään ei ole paikkaa, jossa ei kukaan auttaisi köyhiä, vaan oltaisiin omahyväisiä ja pahoinpideltäisiin muulta muuttaneita miehiä.
Jumala sanoi, että ei tuhoa enää koskaan kaikkea elämää.
Äläkä luota liikaa Raamattuun.
- Anonyymi
Sattuman pamauksesta aurinkoon syntyi fyysio, joka sattumalta on sopivalla etäisyydellä meistä ja planettojen liikkeet sattumalta käyvät siihen elämään mikä tänne on sattumalta syntynyt. Sattumalta se tietenkin hiipuu, koska ei edes sattumalta mikään ole ikuista eikä edes sattumalta energia ole loppumatonta
On vain joskus käynyt sattumalta hyvä mäihä. Siksi meillä on aurinko.- Anonyymi
Ei sattumaa ole vaan kaikilla asioilla on tarkoitus ja selitys.
Anonyymi kirjoitti:
Ei sattumaa ole vaan kaikilla asioilla on tarkoitus ja selitys.
Kaikkea tapahtuu. Sattumaa pääosin.
- Anonyymi
torre13 kirjoitti:
Kaikkea tapahtuu. Sattumaa pääosin.
Kyllä se on perimän ohjaamaa valintaa.
- Anonyymi
Jumala on itse sotkenut historian saduillaan 🤣
- Anonyymi
Sillee. Tollee.
- Anonyymi
Oikeastaan toiveesi toteutuu! Jumala sallii ihmisen tuhota maapallo ja sen ilmasto, jotta sitten tätä rataa myös nämä nykyihmiset voidaan tuhota hyvin perustellusti. Ja tämän jälkeen rakennetaan uusi maa ja uusi taivas vähän erilaisin periaattein missä rakkaus vallitsee. Amen
- Anonyymi
Aina jää luonnonkatastrofien jälkeen johonkin kolkkaan ihmisiä uuden ihmiskunnan siemeneksi.
Esimerkiksi ATlantiksen tuho. Sieltä tuli tulvaevakkoina Egyptiin uudet asukkaat jotka toivat mukanaan ainutlaatuisen kulttuurin. Anonyymi kirjoitti:
Aina jää luonnonkatastrofien jälkeen johonkin kolkkaan ihmisiä uuden ihmiskunnan siemeneksi.
Esimerkiksi ATlantiksen tuho. Sieltä tuli tulvaevakkoina Egyptiin uudet asukkaat jotka toivat mukanaan ainutlaatuisen kulttuurin.Onko tämä nykyään pelkkä hupipalsta?
- Anonyymi
torre13 kirjoitti:
Onko tämä nykyään pelkkä hupipalsta?
Uusien ajatuksien esittäjiä on aina pikattu täällä hihhulipalstalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Esimerkiksi ATlantiksen tuho. Sieltä tuli tulvaevakkoina Egyptiin uudet asukkaat jotka toivat mukanaan ainutlaatuisen kulttuurin.Eiköhän siitä Egyptistä tiedetä aika paljon, kun on tutkittu historiaa 👽🤣
- Anonyymi
Hyvä ihminen tuo sydämensä hyvän runsaudesta esiin hyvää, ja paha tuo pahastansa esiin pahaa; sillä sydämen kyllyydestä suu puhuu.
Vapaa tahto saattaa tosiaankin olla vahingollista jossain tilanteissa. Olen ymmärtänyt niin, että kristinuskon mukaan pakottamisen sijaan ihmisten tulisi tiedostaa omaa toimintaansa ja oman toiminnan tiedostaminen muuttaa ihmistä sisäisesti. Tiedostamistapahtumaa kutsutaan heräämiseksi.
- Anonyymi
torre13 kirjoitti:
Juu. Itse olin huonossa tilassa, mutta otin itsestäni niskasta kiinni. Nyt kaikki on hyvin.
OIet aivan karmaiseva näky.
- Anonyymi
Entä jos kuriton lapsi silti sotkee?
Kannatatko lasten pitämistä kahleissa, ettei paikat sotkeennu? - Anonyymi
> Niin en antaisi luomani ihmisen tuhota ja sotkea maapalloani jonka myös olen luonut. Antaisitko sinä lapsesi sotkea kotisi ja tonttisi ?
Ei Jumalakaan antanut sotkea paratiisia, vaan karkotti tänne. Tämä "Matrix" on vain väliaikainen koulu, jossa voidaan oppia tuntemaan hyvä ja paha, kuten ihmiset alussa halusivat. Onneksi mikään tästä maailmasta ei voi tuhota sielua, mikä on se tärkeä juttu.- Anonyymi
Itse olen sitä mieltä, että pelkkä usko riittää ihmisen julistamisen vajakiksi.
Näitä ihmisiä on pelottavan paljon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1176081Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631513929Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503305Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4742764Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2721783Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321443- 871406
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151356Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1611300- 771278