Kolmostielle löytyi kunnon iso yrittäjä vihdoin.

Anonyymi

Pirkanmaalainen iso toimia jolla riittää kalustoa uutta ja työntekijöitä paljon.

11

934

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Juu, nyt alkaa tapahtumaan! Näillä on koneita ja kokemusta Tampereen seudulta.

• Anonyymi

Juu destiahan oli tosi pieni toimija, jolla ei ollut lainkaan kokemusta tienpidosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu destiahan oli tosi pieni toimija, jolla ei ollut lainkaan kokemusta tienpidosta.

Juu olivat väärän puolueen työläisiä

• Anonyymi

Mitä vikaa edellisissä hoitajissa oli niillä hyvä kalusto ja hyvät ammattitaitoset kuljettajat nä on niitä juttuja ei olla nähty talvea vielä

• Anonyymi

Luojan kiitos sama aliurakoitsija jatkoi ainakin kolmostiellä kun aikaisemmin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luojan kiitos sama aliurakoitsija jatkoi ainakin kolmostiellä kun aikaisemmin.

Sitte ei ole toivokaa että tulis auraukseen ja suolaukseen parannusta. Pitää eka tulla kuolonkolareita ennen ku tää firma 3tiällä näkyy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitte ei ole toivokaa että tulis auraukseen ja suolaukseen parannusta. Pitää eka tulla kuolonkolareita ennen ku tää firma 3tiällä näkyy.

Ymmärtääkseni lähtömääräys tulee pääurakoitsijalta. Aliurakoitsijat eivät suinkaan lähde liikenteeseen silloin kun itse päättävät.

• Anonyymi

Juuri näin, Pirkanmaalainen Ei Parkanolainen. Verot heruu
      Kolmenkulmaan. Ja meidän virkamiehet vaan hymyilee!

• Anonyymi

Verotko??? Mitä sen on väliä mihinkä verot menee. Tukiaisilla tällaiset kunnat elää
      On suurta harhaa kytätä mihin verot maksetaan. Jaa mutta meinas unohtua että
      silloin on veronmaksu ykkösasia kun jollekkin yrittäjälle pitää maksaa tukea.

• Anonyymi

Älyttömän ja mielettömän pimeä Valtsikka 3 Pärkänössä.
        Kuin metsäautotie.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      180
      8336
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4528
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4098
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      54
      3482
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3116
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2860
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2556
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      31
      2159
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2013
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2006
    Aihe