Kun vitsit loppuvat ja huumorintaju sammuu

Sitten mennään oikeuteen. Vastakkain ovat palstan kovanaamat Hehhuli ja Anonyymi. Kumman arvaatte voittavan? Sen, joka edustaa asianomistajaa vai sen, joka vain trollaa ja pakoilee vastuutaan? Voitte olla varmoja siitä, että asianomistaja on jo voittanut jutun... jos ei muuten, niin onpahan hänen kirjansa saanut paljon mainosta, vaikka sillä voisi perseensä pyyhkiä eikä se mihinkään muuhun kelpaakaan.

5

96

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Sen, joka edustaa asianomistajaa..."

Sinähän olet tuo "asianomistajan edustaja"...rekkasit juuri äsken nikkisi ja jatkat keskustelua. Nikkisi rekkaaminen on hyvä juttu niin pysyy paremmin kärryillä keskusteluista. Miksi muuten hyvä Heinrich olet Hessun edustaja, jos et ole hänen ystävä, etkä edes kaveri eikä Hessu sinun sanojesi mukaan edes tiedä tästä meneillään olevasta "kamppailusta"?

• Anonyymi

Olenko sanonut edustavani Heikkiä? En. Sinä vainoharhailet taas, Hehhuli.

• Anonyymi

Sarkasmi on taito laji, toiset ottaa tosissaan ja toiset ymmärtää.
      Itse olen vastaillut kaikille ei ole väärää tekstiä 🙂

• Anonyymi

Jeesuskin oiisi halunnut pyyhkiä, mutta painettua Raamattua ei vielä silloin ollut käytettävissä, joten hän joutui vetämään käteensä. Kauheaa oli elämä silloin.

• Anonyymi

Ehdotan sovintoseksiä.
      Usein riitaisat parisuhteet jäähtyvät sen seurauksena.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      281
      2926
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      52
      2313
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      1997
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      115
      1733
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      108
      1675
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1317
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      58
      1232
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1181
    Aihe