Joskus ihmettelen miten kylmä oikeastaan olet

Anonyymi

Kun annoit toivoa ja sitten yksipuolisesti päätit kaiken kertomatta mulle mitään.

36

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No mikä jäi vaivaa?

      • Anonyymi

        No just se kun yksi katosi taivaan tuuliin sanomatta mulle edes hyvästejä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No just se kun yksi katosi taivaan tuuliin sanomatta mulle edes hyvästejä.

        Palstahyvästit voi toki kertoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No just se kun yksi katosi taivaan tuuliin sanomatta mulle edes hyvästejä.

        No en minä ole ainakaan niin mennyt tekemään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No just se kun yksi katosi taivaan tuuliin sanomatta mulle edes hyvästejä.

        Eihän hyvästellä jätetä mikäli toivotaan vielä kohtaamista☺️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän hyvästellä jätetä mikäli toivotaan vielä kohtaamista☺️

        Siis hyvästejä tarkoitin


    • Anonyymi

      Onko kyseessä oikeassa elämässä tapahtunut asia? Vai joku palsta juttu? Eihän täällä kukaan voi muuta kun tehdä omat ratkaisunsa. Ei voi odottaa että tänne avataan ja kerrotaan koko elämä. Turha ketään syyllistää näistä. Nämä ovat niin sekavia juttuja muutenkin. Ihmisillä voi elämäntilanne muuttua äkkiä. Mutta jos teillä tosi elämässä yhteys niin toivottavasti saatte puhuttua.

      • Anonyymi

        En usko että mitään palstajuttuja on olemassakaan. Kaikki tapahtuu oikeassa elämässä. Täällä vaan kirjoitellaan niistä tapahtumista. Ihan sama. Hyvät yöt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko että mitään palstajuttuja on olemassakaan. Kaikki tapahtuu oikeassa elämässä. Täällä vaan kirjoitellaan niistä tapahtumista. Ihan sama. Hyvät yöt.

        Älähän nyt täällähän on vaikka mitä draamaa. Onhan tämäkin ns. oikeaa elämää. Täällä vain hieman hankala tietää kuka on kuka. Hyvää yötä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älähän nyt täällähän on vaikka mitä draamaa. Onhan tämäkin ns. oikeaa elämää. Täällä vain hieman hankala tietää kuka on kuka. Hyvää yötä.

        Hyvää yötä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älähän nyt täällähän on vaikka mitä draamaa. Onhan tämäkin ns. oikeaa elämää. Täällä vain hieman hankala tietää kuka on kuka. Hyvää yötä.

        Niin mutta ei mitään pelkkää palstajuttua, ne perustuu liveen. Tai enhän mä muista tiedä. Hyvää yötä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin mutta ei mitään pelkkää palstajuttua, ne perustuu liveen. Tai enhän mä muista tiedä. Hyvää yötä.

        Niinpä. Hyvää yötä.


    • Anonyymi

      Ei yrjötä enää.

      • Anonyymi

        Hienoa. Kerroit sen nyt vaan väärään paikkaan. Sairaskertomukset on ihan toisella palstalla.


    • Anonyymi

      Joskus kun oma vointi on huono, niin huono että se vaikuttaa koko elämiseen tulee tunteettomaksi. Kun on tunteeton ei pysty asettumaan kenenkään toisen ihmisen hätään. Kun mennään koko ajan kiikun kaakun, siksikin kun on liikaa "hälinää" ympärillä, niin aivot eivät saa levätä ollenkaan. Siitä tulee kierre, joka ei katkea ennen kuin saa olla ja elää rauhassa ja koota omat ajatuksensa kaikesta tapahtuneesta. Kun pelkkä värikkyyden näkeminen tuntuu olevan liikaa. Minkäänlaisen tiedon saamiseen ei ole mitään tarvetta.

      • Anonyymi

        Asiat hautuvat vain keskeisessä osassa olevien päässä. Osataan kysyä jos siihen tulee tarvetta.
        Niinsanottu jatkuva samojen asioiden toisto on raskasta vastaanottaa, koska ne eivät kuulu ulkopuolisille.


      • Anonyymi

        Jos olet hän jonka tunnen muutenkin. Aina voi palata keskusteluun oikeassa elämässä. En ole sinua hylännyt tai päättänyt puolestasi. Olen päättänyt vain omalta osaltani palstalla kirjoittelusta tämän asian suhteen. Palstakeskustelua en jaksa nyt arvaillen onko kirjoittaja sinä vai joku muu. Haluaisin keskustella oikeassa elämässä. Siihen on aina mahdollisuus. Välitän hänestä paljon päätti hän tämän asian suhteen mitä vaan. En ole hylännyt. Kaikki on vielä mahdollista. Asia voidaan puhua tai jättää puhumatta ihan sen mukaan mitä päätät. Voit miettiä rauhassa asiaa.Haluaisin häntä nähdä jokatapauksessa. Olet tärkeä rakas. Ei päästetä tätä meidän väliin eihän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olet hän jonka tunnen muutenkin. Aina voi palata keskusteluun oikeassa elämässä. En ole sinua hylännyt tai päättänyt puolestasi. Olen päättänyt vain omalta osaltani palstalla kirjoittelusta tämän asian suhteen. Palstakeskustelua en jaksa nyt arvaillen onko kirjoittaja sinä vai joku muu. Haluaisin keskustella oikeassa elämässä. Siihen on aina mahdollisuus. Välitän hänestä paljon päätti hän tämän asian suhteen mitä vaan. En ole hylännyt. Kaikki on vielä mahdollista. Asia voidaan puhua tai jättää puhumatta ihan sen mukaan mitä päätät. Voit miettiä rauhassa asiaa.Haluaisin häntä nähdä jokatapauksessa. Olet tärkeä rakas. Ei päästetä tätä meidän väliin eihän.

        Lisään tähän vielä etten omista tunteista sulle jatka enempää, jos nyt tuntuu liian raskaalta kuulla niistä. Meidän välisen vuorovaikutuksen säännöistä haluan puhua. Olet mulle tärkeä. On helpompi sopia kasvokkain. Siksi haluaisin sut nähdä mun oikean elämän tuttuni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisään tähän vielä etten omista tunteista sulle jatka enempää, jos nyt tuntuu liian raskaalta kuulla niistä. Meidän välisen vuorovaikutuksen säännöistä haluan puhua. Olet mulle tärkeä. On helpompi sopia kasvokkain. Siksi haluaisin sut nähdä mun oikean elämän tuttuni.

        Kuka olet ja kenelle kirjoitat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka olet ja kenelle kirjoitat?

        Aloittaja hän ei ole. Sivusta joku.


    • Anonyymi

      En ole mitään päättänyt...

      • Anonyymi

        Miksi mä en sitten saa unta ja itkettää vaan. Ai niin, sä et ole hän. Hän nukkuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi mä en sitten saa unta ja itkettää vaan. Ai niin, sä et ole hän. Hän nukkuu.

        En tiedä kuka olet mutta sen teidän että mä olen mä ja valvon vieläkin. Ja naista mietin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä kuka olet mutta sen teidän että mä olen mä ja valvon vieläkin. Ja naista mietin.

        teidän=tiedän


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä kuka olet mutta sen teidän että mä olen mä ja valvon vieläkin. Ja naista mietin.

        Olet varmaan hän ja pidät muakin valveilla. Ajattelitko sä äsken jotain pahaa kun mua itketti niin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä kuka olet mutta sen teidän että mä olen mä ja valvon vieläkin. Ja naista mietin.

        No mä yritän taas nukkua. Voitko ajatella jotain kivaa ettei mua enää itketä.


      • Anonyymi

        Ei tässä kukaan mitään ole vielä päättänyt. Kunhan edes selviäisi suht koht kunnossa päivästä toiseen. Tiukkaa se tekee, jaksaminen on niin vähissä. Niin paljon vuosia jolloin voinut huonosti, Kunpa olisi kysytty lupa aikoinaan henkilöltä itseltään. Erityispiirteisen elämä on rikottu ja pahasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mä yritän taas nukkua. Voitko ajatella jotain kivaa ettei mua enää itketä.

        Yritän etähalata empaattisesti ja supattaa korvaasi lempeästi hyvää yötä.
        Hyvää yötä, olet ihana. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritän etähalata empaattisesti ja supattaa korvaasi lempeästi hyvää yötä.
        Hyvää yötä, olet ihana. :)

        En tiedä kuka olet ja ymmärrän että tarkoitat sanoillasi vain hyvää, mutta olen pahoillani kauniit sanat eivät lohduta, koska ne eivät merkitse vailla tunteita olevalle mitään. Voin kirjoittaa sinulle takaisin hyvää yötä, mutta ne jäävät vain ilmaan roikkumaan ja mielessäni ne eivät välity kenellekään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tässä kukaan mitään ole vielä päättänyt. Kunhan edes selviäisi suht koht kunnossa päivästä toiseen. Tiukkaa se tekee, jaksaminen on niin vähissä. Niin paljon vuosia jolloin voinut huonosti, Kunpa olisi kysytty lupa aikoinaan henkilöltä itseltään. Erityispiirteisen elämä on rikottu ja pahasti.

        Halaus sinulle. Anteeksipyyntö myös, jos olen antanut väärää toivoa, kirjoitellut sinulle luullen toiseksi. Toivon, että pääset asian yli. En ajattele sinusta mitään pahaa. Toivon, että saat elämäsi kuntoon. Haethan apua terveydenhuollosta tarvittaessa. Jos taas olet oikean elämän tuttuni, aina voit ottaa yhteyttä puhun tästä kuten muustakin kanssani ilman vaatimuksia. Tai voin vaan kuunnella, jos tahdot. Tai voidaan puhua muusta. Hän on tärkeä minulle. En minä tahdo satuttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tässä kukaan mitään ole vielä päättänyt. Kunhan edes selviäisi suht koht kunnossa päivästä toiseen. Tiukkaa se tekee, jaksaminen on niin vähissä. Niin paljon vuosia jolloin voinut huonosti, Kunpa olisi kysytty lupa aikoinaan henkilöltä itseltään. Erityispiirteisen elämä on rikottu ja pahasti.

        Älä kuseta ihmisiä näillä ketjuilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritän etähalata empaattisesti ja supattaa korvaasi lempeästi hyvää yötä.
        Hyvää yötä, olet ihana. :)

        Kyllä se auttoi tuo haluaksesi kiitos siitä :) Nukahdin heti tuon jälkeen ja olo oli heti parempi. Itse olet ihana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Halaus sinulle. Anteeksipyyntö myös, jos olen antanut väärää toivoa, kirjoitellut sinulle luullen toiseksi. Toivon, että pääset asian yli. En ajattele sinusta mitään pahaa. Toivon, että saat elämäsi kuntoon. Haethan apua terveydenhuollosta tarvittaessa. Jos taas olet oikean elämän tuttuni, aina voit ottaa yhteyttä puhun tästä kuten muustakin kanssani ilman vaatimuksia. Tai voin vaan kuunnella, jos tahdot. Tai voidaan puhua muusta. Hän on tärkeä minulle. En minä tahdo satuttaa.

        Tuo ei ollut aloittajalta. Se on hänen mielipiteensä. Mua sun kirjoitus auttoi ja kiitos siitä. Kauniit sanat todellakin lohduttavat. Hän on eri mieltä ja hänellä on siihen oikeus. Mutta hänellä ei ole oikeutta sanoa sitä tänne jatkaen kuin olisi mä edellinen.
        Tämä aloittajalta joka yöllä sulle kirjoitti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä kuseta ihmisiä näillä ketjuilla.

        Tuo viesti ei liittynyt mitenkään aloittajaan. Hän ei tätä aloitusta kirjoittanut vaan tuli siihen yksin juttelemaan. Älä kuseta ihmisiä noilla kommenteillasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä kuka olet ja ymmärrän että tarkoitat sanoillasi vain hyvää, mutta olen pahoillani kauniit sanat eivät lohduta, koska ne eivät merkitse vailla tunteita olevalle mitään. Voin kirjoittaa sinulle takaisin hyvää yötä, mutta ne jäävät vain ilmaan roikkumaan ja mielessäni ne eivät välity kenellekään.

        Sano kun tulet sivusta. On valehtelua väittää, ettei tuon toisen sanat lohduttanut. Hän sanoi ne minulle ja ne lohdutti minua. Sinä siis valehtelit tässä. Käytöstapoja vähän tännekin.


    • Anonyymi

      Se on ihminen itse se minä muita pitää.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      967
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      724
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe