Joulu lähestyessä olen alkanut vähentää gekkojeni valoja.(2kpl) Katselin niitä tänään normaalisti, mutta olen lähaikoina huomannut toisen niistä olevan vähän pulska mahasta eikä se oikein syö.
Se on muuten ihan normaalin kokoinen. En tiedä johtuuko tämä siitä, että talvilepo on tulossa vai voikohan sillä olla suolitukos?
Auttakaa!
Onko gekollani suokitukos vai oireita talvilevosta
Anonyymi
1
105
Vastaukset
- Anonyymi
Ei täällä voi kukaan etädiagnoosia tehdä varsinkaan, kun et vaivaudu kertomaan olennaisia asioita kattavasti. Esim. se jäi mietityttämään, kummasta sukupuolesta puhutaan.
Koska tärkeitä asioita saa muut alkaa kyselemään ja ne tietäenkin joutuisi lotota elävän eläimen hyvinvointi vaakakupissa, niin soitapa kuule eläinlääkärille. Keskustelupalstalle näpyttely ei ole eläimen hoitoa, joten pahimmassa tapauksessa sinun katsotaan rikkovan eläinsuojelulakia, jollet hankia oikeaa apua sitä tarvitsevalle eläimelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2154065Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112573Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382285Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?801390Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te861288- 481149
- 751027
- 59893
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58871- 44832