Kaikki on hyvin kaikki on hyvin, rikkautta tulee blaa blaa....
Aikoinaan voivoteltiin mitä siellä lähi-idässä tapahtuu, kun siellä kamala meno.
Nykyään voivotellaan mitä siellä ruotsissa tapahtuu, kun siellä kamala meno.
Kyllähän se on jo Suomeenkin tulossa kovaa vauhtia.
Ja vielä kehdataan sanoa, että ovat rikkaus.....
Ajat muuttuvat oudoiksi
14
<50
Vastaukset
- Anonyymi
ullatuuus
- Anonyymi
Tuhannen ja yhden yön satuja.
- Anonyymi
Joku vanhus huusi vihaisena ääni väristen
jossain spärrän tilaisuudessa, olisiko ollut Oulussa
että sieltä tulee parempaa perimää.
Ja sitten se haukkui suomalaiset ja
puheen/ tilaisuuden vetäjinä oli spärrän kuohittu eunu ja jutta urpilainen.
Tilaisuudessa muistaakseni juntattiin siirtolaisia johonkin kaupunkiin.
Olisiko ollut Oulu.
Parempaa perimää?
JOKO TEILLE ON SELVINNYT, ETTÄ SUOMALAISET OVAT IHAN OK PORUKKAA.
EU ON KUSETTANUT SUOMALAISIA KOHTA 25 vuotta.
Teille on uskoteltu valheita totuutena.- Anonyymi
Se oli Kokkola 30.11.2015
helsinkiläinen vanhus meni huutamaan
Kokkolaan, että maa tarvitsee nuoria
koska vanhuksia on liikaa.
Jutta heitti opposition ulos.
Niin punikkia kuin voi olla. Oikea mallikappale.
Siellä ei annettu paikallisille lupaa sanoa, eikä neuvoteltu. - Anonyymi
Parempaa perimää maista, jotka ovat koko historiansa aikana kyenneet olemaan ehkä maksimissaan jonku 10 vuotta sotimatta? :)
No juupa juu! :/ - Anonyymi
Lähialuetuki, suojelumaksu Venäjälle, nousee, jos eroamme EU:sta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parempaa perimää maista, jotka ovat koko historiansa aikana kyenneet olemaan ehkä maksimissaan jonku 10 vuotta sotimatta? :)
No juupa juu! :/1350 musta surma tuhosi lähi-idän tuottavimmat ja luovimmat mielet. Euroopassa tautia pidetään renesanssin alkulaukauksena, jolloin keksintöjen määrä ja maailmankuva,me muuttui radikaalisti.
Ilmeisesti pandemioiden tarkoitus on geenistön puhdistaminen.
- Anonyymi
nazima virnuili tilaisuudessa dollarihymyä
miksi sekin tuli suomeen ”turvaan” ?
Jutta ja spärrä
spärrällä on aika arveluttava historia ll maailmansodan aikana ja sen jälkeen. - Anonyymi
M.O.T
- Anonyymi
Kuluneen syksyn aikana olen useammalta viikonlopulta havainnut Suomen maksujärjestelmää uudistetaan KIIVAASTI. Nytkin trustly on blokattu. Onko Marinin hallitus on tekemässä Suomalaisillle Juha Sipilät.
Muistatteko Juha Sipilän selkään puukotus politiikkaa, iloinen suomalaisien smurffien joukko huomasi yhtäkkiä tiellä aktiivimallileikkurin. - Anonyymi
SDP puolue äänestettiin voittoon josta valittiin pääministeriksi Antti Rinne. Käsitys jäi ,ei vaalien aikaan ryynäriä imevää kuikkaa ollut tuolloin pääministeriksi suunnitteilla hakea, eri suunta.
https://www.youtube.com/watch?v=anCJscoYYPQ - Anonyymi
Uusi normi on sisäistäminen ja reality. Meidän ei tarvitse lähteä rauhaa turvaan ja siten opettelemaan modernia sodankäyntiä - tuomme sodan tänne. Eipä aikaakaan kun Jugoslavian sota tuomittiin. Tuomitaanko sama valtion hajoaminen esim. Ruotsin kohdalla? Kuinka moni maataan puolustava ruotsalainen ja suomalainen päätyy Haagiin tuomittaviksi? Onko Haagia viel siinä vaiheessa olemassa? Vai päätyvätkö shariatuomiolle?
- Anonyymi
Pekka Niskan tulee nostureille käyttöä Lähi Idän malliin.
- Anonyymi
Minä laitan kaiken toivoni Unkariin, Puolaan ja Tsekkeihin. Upeita, väkeviä, kansallismielisiä Eurooppalaisia arvovaltioita, joille Euroopan arvojen vaaliminen ja niiden koskemattomuus ovat pyhiä asioita. Myös saksan nousevalla nationalismilla on kasvavaa vetovoimaa, jopa yli maan rajojen. Bundeswehr, liittovaltion poliisi, jopa saksan elinkeinoelämä ovat heränneet mama Merkelin luomaan painajaiseen. Elämme upeiden aikojen aattoa. Tuleva muutos tulee olemaan suurinta realityä Euroopassa, sitten neukkulan hajoamisen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937838
- 403752
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021886- 241210
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321053Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281003Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31792Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10750Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749