Ateisti kieltää helvetin.

Anonyymi

Ateistit kieltävät Jumalan ja ateisti kieltää helvetin.
Mutta, ateisti sanoo, että hän on jumala, hän päättää elämästä ja kuolemasta.
Ateisti haluaa päättää lähimmäisensä ryöstämisestä, eli ihmiskaupasta. Se on monimuotoisena tässä ajassa luettavissa. Ateisti haluaa pettää, että saa himoilleen täydellisen tyydytyksen, eli katteen haluilleen, jonka rahalla saa ostaa.
Ateisti tavallaan luo, luojanaan aikaan oman helvetin lähimmäisilleen, elämäntavallaan ja teoillaan, sekä haluillaan, eli saa sen omaehtoisesti toteutettua ilman jumalaa, kun on itse jumalansa. Näin hän on luonut kultaisen vasikan, jota hän kumartaa, kaiken kiiltävän keskellä, halajaten saaden luotua oman Edeninsä.
Ateisti käy vaimonsa kanssa lapinreissussa, harrastaa siellä korona-aikana parinvaihtoa, koska olettaa sen tuovan avio-parina lihallisen onnen, eli onni roikkuu jalkojenvälistä. Miehen- siis perheen pään roikkuvat hormonihumalan kojomollukat vievät miestä ja nainen on avoin miehensä pyyteille ja naapurin astumiselle. Se on maailman edeniänne tänäpäivänä. Se rakentaa perheen perustuksen ja lasten turvallisuuden, sekä luoton huomiseen.
Siinä lapset voivat hyvin, katsellen isien sotaisten elokuvien hedelmää, pettämisen hedelmää, kaikkea sitä, mitä aika näyttää tämän edenin haluista.
Eli ateisti kieltäessään tuonpuoleisuuden helvetin, Jumalan, luo sen itse, ja sen hedelmät on jokaisen jaettavissa tässä elämässä ja ajassa.

Eikö tämä ole tavallaan kattavaa analyysiä siitä valtaistuimesta millä ihminen jumalanaan istuu ja jakaa valtaa, oikeuttaan ja pyhyyttään, toinen toiselleen. Tähän on maailmaa kautta aikain rakennettu, ja varmaan kannattaa rakentaakin, koska se luultavasti on erittäin halullisuutta ja elämää tuovaa ”helvettiä”.
Siis, tavalla, tahi toisella. Tosin ei kaikki ateistit ole sitä helvettiä tekemässä, mutta osa ainakin. Ja joka uskovaisuudessa on langennut samaan, niin hänhän silloin on kieltänyt Uskon! Eikös vain*? Eli onko sinulla tuttuja molemmin puolin?
Himo, himo- Himos!
https://yle.fi/uutiset/3-11599738

45

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      So what. Jehovan Todistajatkin kieltävät helvetin vaikka uskovatkin Jeesukseen. Koska helvetti ei ole koskaan ollut Raamattuun perustuva käsite.

      Jumala kun ei kiduta ketään ikuisesti sen takia mitä he tekivät maan päällä eläessään.

      • Anonyymi

        Eikös se idea ajatukseen ollut, että ateistit ----tekevät- --- sen helvetin itseä, tämänpuoleisuuteen. Eli ovat jumalansa tässä ajassa, sekä paikassa.
        Siis se on JO, tässä ja nyt hetkessä. Ateisti ei kiellä helvettiä ajassa, vaan tekee sen.
        Siksi meillä on sodat tässä ajassa, murhat, kaikki se elämälle vieras elämäntapa.
        Se pahattaa.
        Ateisti siis kieltää Jumalan ja tavallaan siinä -tuonpuoleisuuden- tuomiohelvetin.
        Hän vaan hommaa sen ominluvin tällepuolen olevaisuuteen. Se on hengen hedelmä.


      • Anonyymi

        Mutta, jahvettilaiseen, niin heillä on harhaanjohtava nimi toimitalossaan.
        Jos jostain todistaa, niin onko he nähneet sen, mistä todistavat?
        He ehkä väittävät nähneensä, mutta missä? Tulkitsinko väärin. Mutta nyt menen maate. Siivooja tulee aamulla aikaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta, jahvettilaiseen, niin heillä on harhaanjohtava nimi toimitalossaan.
        Jos jostain todistaa, niin onko he nähneet sen, mistä todistavat?
        He ehkä väittävät nähneensä, mutta missä? Tulkitsinko väärin. Mutta nyt menen maate. Siivooja tulee aamulla aikaisin.

        JT:t ottivat nimensä Jesajan kirjan kohdasta 43:10 jossa lukee:

        ”Te olette minun todistajiani”, julistaa Jehova, ”palvelijani, jonka olen valinnut, jotta te tuntisitte minut, uskoisitte minuun ja ymmärtäisitte, että minä olen sama. Ennen minua ei ollut muodostettu yhtään Jumalaa, eikä minun jälkeeni ole ollut ketään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        JT:t ottivat nimensä Jesajan kirjan kohdasta 43:10 jossa lukee:

        ”Te olette minun todistajiani”, julistaa Jehova, ”palvelijani, jonka olen valinnut, jotta te tuntisitte minut, uskoisitte minuun ja ymmärtäisitte, että minä olen sama. Ennen minua ei ollut muodostettu yhtään Jumalaa, eikä minun jälkeeni ole ollut ketään.

        No voisi kanssa sanoa ettän kun Jeesus tulee takaisin tuomitsemaan ihmiset ja kun Suuri Babylon tuhotaan, ne tapahtumat ovat vähän kuin oikeudenkäynti. Ja siitä oikeudenkäynnistä luojalla, Jehovalla, tulee olemaan todistajansa.

        Kuitenkaan ennen joku ajattelee jotain muuta, Jehovan Todistajat eivät usko että jokainen Jehovan Todistaja selviytyy siksi että ovat Jehovan Todistaja. Se selviytyykö joku tämän maailman lopusta riippuu enemmänkin sen henkilön sydämentilasta ja suhteesta luojaan. Joka tapauksessa "kerran pelastettu, aina pelastettu" ei ole JT:n uskonkappale.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No voisi kanssa sanoa ettän kun Jeesus tulee takaisin tuomitsemaan ihmiset ja kun Suuri Babylon tuhotaan, ne tapahtumat ovat vähän kuin oikeudenkäynti. Ja siitä oikeudenkäynnistä luojalla, Jehovalla, tulee olemaan todistajansa.

        Kuitenkaan ennen joku ajattelee jotain muuta, Jehovan Todistajat eivät usko että jokainen Jehovan Todistaja selviytyy siksi että ovat Jehovan Todistaja. Se selviytyykö joku tämän maailman lopusta riippuu enemmänkin sen henkilön sydämentilasta ja suhteesta luojaan. Joka tapauksessa "kerran pelastettu, aina pelastettu" ei ole JT:n uskonkappale.

        Minkä kautta jahvettilainen menee Isän eteen, eli Jahven eteen? Ketä kumarratte?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös se idea ajatukseen ollut, että ateistit ----tekevät- --- sen helvetin itseä, tämänpuoleisuuteen. Eli ovat jumalansa tässä ajassa, sekä paikassa.
        Siis se on JO, tässä ja nyt hetkessä. Ateisti ei kiellä helvettiä ajassa, vaan tekee sen.
        Siksi meillä on sodat tässä ajassa, murhat, kaikki se elämälle vieras elämäntapa.
        Se pahattaa.
        Ateisti siis kieltää Jumalan ja tavallaan siinä -tuonpuoleisuuden- tuomiohelvetin.
        Hän vaan hommaa sen ominluvin tällepuolen olevaisuuteen. Se on hengen hedelmä.

        Ai siksi on sodat. Taivaan Jumalan nimissä on tapettu miljoonia!!! Ja vielä uskovien toimesta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai siksi on sodat. Taivaan Jumalan nimissä on tapettu miljoonia!!! Ja vielä uskovien toimesta?

        käännätkö selkäsi Jumalan tahdolle ja piiloudut lihaasi. Sitäkö haet?
        Kun tuo tekee väärin, niin se sallii saman?
        Se on lavean tien massauskoa, - uskonnollisesti ja ateistisesti.
        Paljonko tapettiin maailmansodissa.
        Paljon tapetaan tänään sodissa, särjetään ihmisten kodit, tapetaan isejä, äitejä, lapsia jne.
        Jopa Isis, on lihanporukka, joka pilkkaa teoillaan näitä muslimeja.
        Meillä on maassamme jo 1800- luvulta muslimia, eikä he ole sotajalalla.
        Mutta, ihmisen valinta - ja maailma, siinä on yhtälö, joka on tekojen hedelmä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        käännätkö selkäsi Jumalan tahdolle ja piiloudut lihaasi. Sitäkö haet?
        Kun tuo tekee väärin, niin se sallii saman?
        Se on lavean tien massauskoa, - uskonnollisesti ja ateistisesti.
        Paljonko tapettiin maailmansodissa.
        Paljon tapetaan tänään sodissa, särjetään ihmisten kodit, tapetaan isejä, äitejä, lapsia jne.
        Jopa Isis, on lihanporukka, joka pilkkaa teoillaan näitä muslimeja.
        Meillä on maassamme jo 1800- luvulta muslimia, eikä he ole sotajalalla.
        Mutta, ihmisen valinta - ja maailma, siinä on yhtälö, joka on tekojen hedelmä.

        Sinulta meni nyt pointti hukkaan. Joku tuossa väittää, että sodat johtuu ateisteista. Kannattaisi ottaa se malka pois omasta silmästä ennen kun rupeaa kirjoittelemaan moista puutaheinää tänne. Uskonsodissa on kuollut miljoonia. Olen itse uskovainen mutta en voi sietää sitä kun uskovaiset mustamaalaavat niitä, jotka eivät usko aivan niin kuin he.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        JT:t ottivat nimensä Jesajan kirjan kohdasta 43:10 jossa lukee:

        ”Te olette minun todistajiani”, julistaa Jehova, ”palvelijani, jonka olen valinnut, jotta te tuntisitte minut, uskoisitte minuun ja ymmärtäisitte, että minä olen sama. Ennen minua ei ollut muodostettu yhtään Jumalaa, eikä minun jälkeeni ole ollut ketään.

        Jehovan todistus tulee esiin siinä, että kun todistaa sijaisuhrin kautta, niin juuri Kristuksessa kirkastuu Isä ihmisten silmiin.
        Ei se, että Jehovalaisuus nimenä edustaa Jesajasta, ja sen varjolla ollaan jotain, toimi.
        Jumala eteen voi mennä vain Hänen suunnitelmansa kautta ja siinä tämä Jeesus.
        Ja se, että on Jeesus, on sen todistus uskossa on Herran pöydän henkilökohtaisen leivän ja viinin kautta esiintuleva usko. Siinä on tämä OIKEA Jehovalaisuus.'

        Vain Kristus tuo Jehvovantodistajan aikaan.


    • Anonyymi

      Kovin on stereotyyppistä yleistämistä. Suoraan sanottuna paskanjauhantaa. Uskovaisista löytyy aivan samoja piirteitä kuin kirjoittaja laittaa ateistien viaksi. Näin olen kokenut yli 40-vuotisen uskovaisuuteni aikana. Eikä usko tarkoita sitä, että pitäisi asketismissa elää. Kyllä uskovaki saa nauttia rahan tienaamisesta ja sen käyttämisestä omaksi hyväksen ja hyödykseen tyydyttääkseen tarpeitaan. Jumala on sen rahan hänelle antanut juuri sitä varten, että hänellä olisi jo tässä ajassa mahdollisimman hyvä olla.

      Kysynkin: miksi olet niin katkera ateisteja kohtaan? Luulin, että Jeesus käski sinunkin rakastaa myös ateisteja.

      • Anonyymi

        Äläpä kieroile ja näe, että harva ateisti elämällään ei riko elämänsääntöä, mutta uskovaisuus, joka rikkoo, kieltää tavallaan uskon.

        En ole ateisteja kohtaan katkera, mutta kun ateismi nousee kukkulalle, se kotkottaa.
        Esiintyy maailmanparantajana, sekä vihaa suoraa tietä.
        Siksi tarkasteltiin ateismia, sen perustusta, eli tunnustetaan tosiasia.
        Olen itsekin ollut ateistinen vapaa-ajattelija siihen asti, kun näin sokean pisteen elämälle, jossa oli elämälle hyväksikäyttävä viha.
        Sitähän tarkasteltiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äläpä kieroile ja näe, että harva ateisti elämällään ei riko elämänsääntöä, mutta uskovaisuus, joka rikkoo, kieltää tavallaan uskon.

        En ole ateisteja kohtaan katkera, mutta kun ateismi nousee kukkulalle, se kotkottaa.
        Esiintyy maailmanparantajana, sekä vihaa suoraa tietä.
        Siksi tarkasteltiin ateismia, sen perustusta, eli tunnustetaan tosiasia.
        Olen itsekin ollut ateistinen vapaa-ajattelija siihen asti, kun näin sokean pisteen elämälle, jossa oli elämälle hyväksikäyttävä viha.
        Sitähän tarkasteltiin.

        Olet väärässä. Perustat lausuntosi mihin? Tämän palstan päänaukojiin? Siis muutaman harvan ateistin lausuntoon ja yleistät sen koskemaan kaikkia ateisteja. Tunnen monia ateisteja henkilökohtaisesti eikä YKSIKÄÄN heistä ole tuollainen kuin väität.

        Häpeäisit!


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Valta, ja valtakunta "maanpäällä".
      https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/3bfba628-17a0-4dad-bfc0-4344d1974a61
      Kun ihminen, joka on itse jumalana toiselle, perustaa valtakunnan, se on eritoten nähtävillä tässä ajassa warjokuvana maailmasta.
      Tuossa näkyy se petovallan huipentuma, maailman helvetti, jonka ihminen saa aikaiseksi.
      Valta perustuu pelkoon. Valta alistaa kansan, ja luo kiiltokuvan hyvästä.

      Vai olenko väärässä. Tämä valtarakenne voi näkyä niin eri muodoin tässä ajassa, jossa Jumala on kielletty ja ihminen on astunut valtajakkaralle.
      Huumejengit on yksi myös tämän valtakoneiston pimeäpuoli.
      En minä pääse mihinkään siitä, miltä pimeys näyttää minun silmiini ja kuinka sen sanoittaa meille.

      • Anonyymi

        "Valta perustuu pelkoon. Valta alistaa kansan, ja luo kiiltokuvan hyvästä."

        Tämä on todellakin selvästi nähtävissä uskonnollisissa lahkoissa.
        Näin todellakin.
        Lahkojen valtaapitävät papisto ja pastorikunta pelottelevat ihmisiä jos milläkin asialla, vaikkapa helvetillä tai muulla roskalla, että väki saadaan nöyriksi lahkon palvelijoiksi.

        Valta todella alistaa lahkojen jäsenistön ja sen "herran kansan".

        Valta luo kiiltokuvan hyvästä, jolla lahkojen aivo-orjia kusetetaan lahkon piirissä vaatimalla heiltä uhrilahjoja ja muita rahalahjoja kuviteltua hyvää vastaan. Kaikki on vain kiiltokuvaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Valta perustuu pelkoon. Valta alistaa kansan, ja luo kiiltokuvan hyvästä."

        Tämä on todellakin selvästi nähtävissä uskonnollisissa lahkoissa.
        Näin todellakin.
        Lahkojen valtaapitävät papisto ja pastorikunta pelottelevat ihmisiä jos milläkin asialla, vaikkapa helvetillä tai muulla roskalla, että väki saadaan nöyriksi lahkon palvelijoiksi.

        Valta todella alistaa lahkojen jäsenistön ja sen "herran kansan".

        Valta luo kiiltokuvan hyvästä, jolla lahkojen aivo-orjia kusetetaan lahkon piirissä vaatimalla heiltä uhrilahjoja ja muita rahalahjoja kuviteltua hyvää vastaan. Kaikki on vain kiiltokuvaa.

        Aivan pelkoon, laitoin jo kerran linkin ja tässä on ateismin pelkoa.
        https://areena.yle.fi/1-50446019
        Sotaväki ja sota. Ihminen ampuu, koska takana oleva uhka on suurempi, kuin edessä oleva.
        Takaa tuleva tappaa, edestä tulevassa voi vielä selvitäkin.

        Kaikkiaan ensimmäinen maailmansota vaati sotilaat ja siviilit yhteenlaskien noin 16 miljoonaa kuolonuhria. Kuolleista noin 9,7 miljoonaa oli sotilaita ja 6,8 miljoonaa siviilejä. Haavoittuneita oli 21 miljoonaa.

        Toinen maailmansota. uhrien määrä on ehkä tietämätön, mutta historioitsijoiden arviot sotilaitten ja siviliuhrien yhteismäärä 78 miljoonaa.
        Venäjä ja Kiinan yhteenlasketut tappiot 50 miljoonaa henkeä, natsi-Saksassa 5,6 miljoonaa sotilasta ja siviiliä.

        Neuvostoliitto 80 % kaikista v. 1923 syntyneistä miehistä kuoli Saksaa vastaan. ..
        Saksan sukelluveneet upottivat Atlantilla 2640 alusta. Liittoutuneet menetti 58 Venäjälle matkalla ollutta laivaa - lastina 5 000 panssarivaunua 7000 lentokonetta 200 000 tonnia sotamateriaalia merenpohjaan kertoo Hirstoria. Eli sodan vihan maljat ne on ateismin tulosta. Tästä ei pääse mihinkään. Viha, jossa veli tappaa veljen.
        Saksa menetti 746 sukellusvenettä, Britannia 142 hävittäjä ja saattoalusta.
        Pommitettiin vihollisen ! siis sana vihollinen ja miksi on vihollinen, koska ei rakasteta.
        suurkaupunkeja. siinä Saksassa kuoli 593 000 siviiliä, Japanissa 668 000.

        Eli näin me mittaamme MEIDÄN kättemme hedelmät, eli tahtoelämää ateismina.
        Koska emme rakasta Herraa, Jumalaamme.
        Tapamme vihanmaljan juovuttamina. Tämä on karua elämää, eli tämä on tämänpuolen helvettiä, aivan omin käsin tehtyä.

        Verilöylyä, verenhintaa- isejä ja äitejä, lapsia perheitä, koteja, onnellisuus on pois, on itseaiheutettua itkua, koska valta on annettu sotakoneistolle, vihalle väärille johtoportaille, eikä ole haettu kuin muotouskonnollisen siunauksen sille, että menkäähän pojat tappamaan.

        Mutta paljon jää kirjoittamatta ateismimme hintaa- joka on tavallaan paratiisin, leivän ja hyvinvoinnin ajasta pois ja edelleen pidämme yllä ongelmaa.
        Ihminen on ongelman ydin. Se valinta.


    • Anonyymi

      Jesaja 35:4
      Sanokaa hätääntyneille sydämille: "Olkaa lujat, älkää peljätkö. Katso, teidän Jumalanne! Kosto tulee, Jumalan rangaistus. Hän tulee ja pelastaa teidät."

    • Anonyymi

      Ateistit eivät kiellä mitään vaan ovat ei teistejä.

      rautalankaa:

      a = ei
      teisti= jumaliin uskova

      ateisti = teistin vastakohta

      • Anonyymi

        Ateistin Jumalan kieltäminen on sitä, että elämäntavallaan suosii sitä, mihin Raamatun Jumalan opetus toisi muutoksen. Eli ateistin elämä ylläpitää maailmanhenkeä.

        Jumalan lain päämäärä on rakkaus ja ihmisen elämän vääristymästä tulee muutos, mielenmuutoksella. Siksi ateisti kieltää muutoksen ja sallii pahan.


    • Anonyymi

      Eivät jehovantodistajaty usko Jeesukseen. Heillä on sama jumala kuin adventisteillakin.
      Mikä jumala se on? Katso 2 Kor. 11:4.

      • Anonyymi

        Tuo on typerää lässytystä.


      • Anonyymi

        Eiköhän ne jahvettilaiset jeesustele, kuin muutkin. Ei nimi heillä ole tuntematon.
        Kristillisyydessä jeesustelulla tarkoitan sitä, että nimi tunnetaan, mutta Häntä ei seurata.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ateisti kieltää helvetin.
      Uskovainen sen sijaan rakentaa sellaisen näppärästi läheisilleen.

      • Anonyymi

        Jaa'a, että rakentaa. Varmaankin joku rakentaa yhdenlaisen ja toinen toisenlaisen. Jos se johtaa mielenmuutoksen hyvään, ei rakentaminen ole väärinkään.


    • Anonyymi

      Ateismi on jumaluskon puutetta. Eli ateistiksi itsensä kokeva ihminen ei usko satuolentoihin, kuten jumaliin, tonttuihin tai joulupukkiin.

      Sinäkin harhainen tollo olet lähes ateisti, koska uskot enää vain yhteen jumalaan ja sekin olisi helposti poistettu, jos käyttäisit omaan jumalaasi samoja kriteereitä kuin joilla kiellät muut jumalat.

      • Anonyymi

        Sinä et ole aito ateisti, koska et tiedä, mitä sana ateismi tarkoittaa. Tai no...voihan olla, että olet sivistymätönkin. Ateismiin ei liity tontut eikä joulupukki tai niihin uskominen tai uskomatta oleminen mitenkään. Ateismi on puhtaasti sitä, että ei usko johonkin jumalaan. Ihminen voi aivan hyvin uskoa hyvän jan ahan olemassa oloon tai vaikka siihen joulupukkiin ja olla silti ateisti. Voi myös olla agnostikkoateisti, negatiivinen ateisti tai positiivinen ateisti. Opiskele hyvä mies niin sivistyt.


    • Anonyymi

      Voisiko joku kertoa- aikuisten oikeasti- millaista siellä Helvetissä on.
      Miten siellä päivä saadaan kulumaan, mitä tapahtumia on öisin?
      Voiko olla humalassa vai pitääkö selvin päin seurata ohjelmaa?
      Millä kielellä Pelsepuuppi ohjeistaa? Onko pakkohepreaa?
      Monet kysymykset vaivaavat.

      • Anonyymi

        Helvetissä on ilmaiset juomat ja ruuat. Rahaa eikä maksuvälineitä ei tunneta. Belsebub kustantaa kaiken omasta pussistaan.
        Siellä on myös suomalainen sauna, sekä pesutiloissa pesijät. Ei tarvitse itse vehkeitään pestä.
        H-vetissä on myös iloista rupattelua, ilman uskontojen ristiriitoja ja Raamatun pohjalta tapahtuvia erimielisyyksiä sekä uskonnolisten järjestön vastaisia sotia. Kaikki on harmoniassa vetissä.

        Sääliksi käy niitä urpoja, jotka joutuvat mekot päällä ja kultaharput kainaloissa pyllistelemään taivaassa idolillleen 24/7 huutaen samalla lakkaamatta hallelujaata kilpaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helvetissä on ilmaiset juomat ja ruuat. Rahaa eikä maksuvälineitä ei tunneta. Belsebub kustantaa kaiken omasta pussistaan.
        Siellä on myös suomalainen sauna, sekä pesutiloissa pesijät. Ei tarvitse itse vehkeitään pestä.
        H-vetissä on myös iloista rupattelua, ilman uskontojen ristiriitoja ja Raamatun pohjalta tapahtuvia erimielisyyksiä sekä uskonnolisten järjestön vastaisia sotia. Kaikki on harmoniassa vetissä.

        Sääliksi käy niitä urpoja, jotka joutuvat mekot päällä ja kultaharput kainaloissa pyllistelemään taivaassa idolillleen 24/7 huutaen samalla lakkaamatta hallelujaata kilpaa.

        Mistä tiedät minkälaista taivaassa on ?

        kysynpävaan.


      • Anonyymi

        Meillä saattaa ajan tämänpuoleinen helvetti olla aika lähellä edessä, kun päästää korona-ajan hetkistä sen konkurssiaallon harjalle.
        Tässä taannoin kun kurimus kävi hyvinvointivaltiomme perheiden kimppuun ja löydettiin itsemme kahden asunnon loukusta. Työkaverilla oli velaton osake, mutta kun sen allon harjalle pääsi, meni ostettu talo, meni osake ja jäi tyhjätaskuna soittelemaan aikaan ja heitä on monia.
        Sekin on ajan helvetti monelle. Leivän puute, nälkä voi olla todellisuutta.
        Nyt alla olevaa arvokasta autoa ei saada markkinoille, kun ei ole ostajaa.
        Menee talo, eli jolla on isot kiinteistöt, on isot ongelmat, kellä on pienet, on pienemmät ongelmat, mutta kuitenkin. Se ongelma on yhteinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helvetissä on ilmaiset juomat ja ruuat. Rahaa eikä maksuvälineitä ei tunneta. Belsebub kustantaa kaiken omasta pussistaan.
        Siellä on myös suomalainen sauna, sekä pesutiloissa pesijät. Ei tarvitse itse vehkeitään pestä.
        H-vetissä on myös iloista rupattelua, ilman uskontojen ristiriitoja ja Raamatun pohjalta tapahtuvia erimielisyyksiä sekä uskonnolisten järjestön vastaisia sotia. Kaikki on harmoniassa vetissä.

        Sääliksi käy niitä urpoja, jotka joutuvat mekot päällä ja kultaharput kainaloissa pyllistelemään taivaassa idolillleen 24/7 huutaen samalla lakkaamatta hallelujaata kilpaa.

        noin kirjoittaa kiertokoulun käynyt, jolle ymmärrys on jäänyt johonkin.
        Ei käsitä oppeja, eikä merkityksiä, ei viestiä, ei sanomaa.
        Sinullaiselle hauki on kala, hauki on kala, mutta et ymmärrä, mikä kala on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helvetissä on ilmaiset juomat ja ruuat. Rahaa eikä maksuvälineitä ei tunneta. Belsebub kustantaa kaiken omasta pussistaan.
        Siellä on myös suomalainen sauna, sekä pesutiloissa pesijät. Ei tarvitse itse vehkeitään pestä.
        H-vetissä on myös iloista rupattelua, ilman uskontojen ristiriitoja ja Raamatun pohjalta tapahtuvia erimielisyyksiä sekä uskonnolisten järjestön vastaisia sotia. Kaikki on harmoniassa vetissä.

        Sääliksi käy niitä urpoja, jotka joutuvat mekot päällä ja kultaharput kainaloissa pyllistelemään taivaassa idolillleen 24/7 huutaen samalla lakkaamatta hallelujaata kilpaa.

        Miten voi kustantaa kaiken omasta pussistaan jos maksuvälineitä ei tunneta? Tai miksi edes tarvitaan silloin omaa pussia?


    • Anonyymi

      Jospa Taivas ja Helvetti onkin sama paikka?

      • Anonyymi

        Tarkoitat, että jos maailmaan rakastunut "joutuisi" taivaaseen, niin se olisi hänelle helvetti!
        Jaa'a, varmaan, koska ei enää tapeta, ei ryöstetä, ei käytetä toista ihmiskaupan uhrina jne.
        Varmaan se, ettei pääse hallitsemaan lihaansa, sen pyyteisiin, ei toteudu. Varmaan se on helvettiä se. Joillekin tämä maailma, sen himoineen on kuulema se eedeninsä hedelmäinen puu!


    • Anonyymi

      Elämä uskovaisten keskuudessa on yhtä helvettiä. Siksi kartankin kaikkia uskovaisia ja viihdyn rauhassa kotonani.

      T: iloinen nauraja

    • Anonyymi

      Ilman lihanhimoa ei olisi ensimmäistäkään ihmistä. Ei myöskään Jumalaa, ihminenhän loi tämän omaksi kuvakseen.
      Fyysikoista osa on pohtinut, että ehkäpä yksi elektroni muodostaa tämän maailmankaikkeuden. Ihminen näkee asiat ikään kuin hologrammina.
      Jos raamatun Jumala loi kaiken, tuli hän luoneeksi saatanan paljon sellaista , mitä ihminen ei milloinkaan kykene havaitsemaan.
      Hyvä kysymys kuuluu- miksi?

    • Anonyymi

      Ennen syntymää ei ihmistä ollut. Hänellä ei ole muistoja tältä ajalta. Elämä niminen tapahtumasarja on syntymän ja kuoleman välinen aika.
      Kuoleman jälkeen ei ole mitään.
      Mitä ihmeellistä siinä on?

    • Anonyymi

      Syntymä ja kuolema ovat kummatkin sattumanvaraisia.
      Kukaan planeetallemme syntynyt ei ole voinut itse vaikuttaa syntymäänsä.
      Luonnollisesti mitkään tarunhohtoiset jumalatkaan eivät ole pystyneet vaikuttamaan siihen.

      Aivan hyvin isäsi olisi voinut vetää vehkeensä ulos viime tingassa ja sinä olisit jäänyt syntymättä. Sitten on niitä, jotka elävät sikiövaiheen, mutta kuolevat ennen syntymäänsä tai synnytyksessä.

      Kaikki maailmassa perustuu sattumalle. Sinä satuit olemaan ylittämässä tietä, kun rattijuoppo ajoi ylitsesi jne.

      • Anonyymi

        Ei se sattumaa ollut, jos siemenkylvökone jätti vakoon siemenen. Se kasvoi ohjeen mukaan elämän. Jos taas kylvökone nostettiin vaosta enenaikaisesti, niin sekin johti ohjeenmukaan lopputulokseen. Eli siemen ei tavoittanut maata, missä se siemenen itämistapahtuma olisi tapahtunut.
        Ei elämä ole sattumavaraista, koska päätelmä ei ole kohdallaan, vaan kuolema elämässä kertoo sen, että on myös elämälle mittapäivä.

        Elämä on Elämänantajan tuottama Henki, jossa elämä saa toimintakykynsä toteutaa Elämänantajan tahtoa, eli rakkauden päämäärää.
        Sen rikkominen tuottaa sen mittapäivänän tuomion.


    • Anonyymi

      Ateisti kieltää helvetin - uskovainen rakentaa sellaisen ympärilleen.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      55
      1806
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      43
      1593
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      51
      1542
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1485
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1468
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      5
      1384
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      7
      1298
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      11
      1263
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      3
      1142
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      3
      1113
    Aihe