Nyt on varmaan taas huikean hyvä mieli

Anonyymi

Varmaan semmonen voittajafiilis? Ei muuta kuin ylpeänä uuteen päivään. Yksi henkinen hakkaus taas suoritettu. Sadistiporukka taas koolla👍

17

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Senhän tietää että silloin tehdään niin kuin käsketään, ei omien asioiden hoitoa, ei mitään liikuntaa, kokkailua, oman henkisen kunnon vahvistamista ja arjen hoitoa. Montako viikkoa haluatte? Menenkö vaan maate ja ajattelen hyvää? Vai pitääkö hakea lääkettä tai ottaa loparit, olla maksamatta laskuja ja hoitamatta lapsia? Ottaa mieheltä suihin ja kertoa miten mahtava on? Kuis edetään?

      • Anonyymi

        Kirjoittele omalla sukupuolellasi vaan ja en tiedä mistä elämäsi haasteista meinaat selvitä imuttamalla, mutta sinuna en jättäisi kiveäkään kääntämättä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoittele omalla sukupuolellasi vaan ja en tiedä mistä elämäsi haasteista meinaat selvitä imuttamalla, mutta sinuna en jättäisi kiveäkään kääntämättä

        Ei tarvitse kääntää, mennä pihalle vaan. Kerrohan kohta miksi vanhoilta inkkareiltakin otettu heimon tavat pois, kannibalismi ja varastaminen. Niistä kotitöistä, nostoista ja kakuista, minulla on vähän enemmän kokemusta. Kiva että kelpaa, mutta sanotaanko näin elä omaa elääsi ja koko itsesi muualla. Tsemppiä! Karma on Karma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvitse kääntää, mennä pihalle vaan. Kerrohan kohta miksi vanhoilta inkkareiltakin otettu heimon tavat pois, kannibalismi ja varastaminen. Niistä kotitöistä, nostoista ja kakuista, minulla on vähän enemmän kokemusta. Kiva että kelpaa, mutta sanotaanko näin elä omaa elääsi ja koko itsesi muualla. Tsemppiä! Karma on Karma.

        Olen pelkkänä korvana, aina voi tulla itse puhumaan 😃😃😃😃😃


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen pelkkänä korvana, aina voi tulla itse puhumaan 😃😃😃😃😃

        Aja varovasti 👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen pelkkänä korvana, aina voi tulla itse puhumaan 😃😃😃😃😃

        Ei hyvää päivää🙊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aja varovasti 👍

        Aloitetaan vaikka siitä. Juuri kerroin mitä ovat reservaatit, osaatko kertoa tarkemmin miten poikkeavat historian oloista? Niissä pitää noudattaa lakia, jos on tämmöisiä mätä unia välissä... Niin sitten hoidelkoon Karma, antakoot oikeus myös teille tekonne, hyväksikäyttönne, kiusanne ja hirmutekonne takaisin. Tulkoot huominen, hävitkööt sumu, nouskoon usvasta alaston nainen, joka työntää väärintekijät omaan reservaattinsa. Puhallus savua nostakoot usvaa, josta on nouseva puhdistava sielu saatanassa rypeävälle ihmispoloille. Sielun siivet kannattakoot alle sorrttuja, vangiksi teljettyjä sieluja, toisten jalkoihin poljettuja, usvan nainen puhaltakoor Karman tuulet jokaiselle joka ei toisen sielua kunnioita. Tulkoot sielut, tulkoot vapaus, rypekööt saatanalliset sielunloit omassa suossaan. Katsotaan usvan sumua, sieltä nousevia vapauttavia sieluja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvitse kääntää, mennä pihalle vaan. Kerrohan kohta miksi vanhoilta inkkareiltakin otettu heimon tavat pois, kannibalismi ja varastaminen. Niistä kotitöistä, nostoista ja kakuista, minulla on vähän enemmän kokemusta. Kiva että kelpaa, mutta sanotaanko näin elä omaa elääsi ja koko itsesi muualla. Tsemppiä! Karma on Karma.

        Kannibalismi ja varastaminen katsotaan modernissa ajassa kielletyiksi asioiksi, joten heimon tai heimojen tavat saa lentää vaikka kompostiin.


    • Anonyymi

      Sairainta on ottaa itseensä nämä.

      Mullekin oot höpöttänyt joka ketjussani tuota sukupuoliasia, ymmärrätkö, että olet vainoharhainen.

      Ei kaikki kirjoitukset, jos yksikään, sua koske.

      • Anonyymi

        Sinä siis myönnät, että esiinnyt hyvin usein toisina henkilöinä ja ns vastaat sille, joka kyseenalaistaa kirjoittamasi?
        Miten se, että liittyykö jokin tietty kirjoitus tai sukupuoliperformanssi johonkin yksittäiseen henkilöön liittyy mihinkään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä siis myönnät, että esiinnyt hyvin usein toisina henkilöinä ja ns vastaat sille, joka kyseenalaistaa kirjoittamasi?
        Miten se, että liittyykö jokin tietty kirjoitus tai sukupuoliperformanssi johonkin yksittäiseen henkilöön liittyy mihinkään?

        En esiinny muina. Ihan itsenäni, se on ihan tarpeeksi. Olet sairas.

        Olen nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En esiinny muina. Ihan itsenäni, se on ihan tarpeeksi. Olet sairas.

        Olen nainen.

        Ketään ei saa maalittaa. Kenenkään yksityisyyttä ei saa loukata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketään ei saa maalittaa. Kenenkään yksityisyyttä ei saa loukata.

        Näinpä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketään ei saa maalittaa. Kenenkään yksityisyyttä ei saa loukata.

        Sekoilet. Omit itsellesi, näet kaikessa itsesi. Et ole terve.

        Tulet mesoamaan ja sekoilemaan aloituksiini, jotka kirjoitan miehelle, olen nainen.

        Ymmärrätkö, et ole terve. En tunne sinua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sekoilet. Omit itsellesi, näet kaikessa itsesi. Et ole terve.

        Tulet mesoamaan ja sekoilemaan aloituksiini, jotka kirjoitan miehelle, olen nainen.

        Ymmärrätkö, et ole terve. En tunne sinua.

        Aivan samallalailla toimit😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sekoilet. Omit itsellesi, näet kaikessa itsesi. Et ole terve.

        Tulet mesoamaan ja sekoilemaan aloituksiini, jotka kirjoitan miehelle, olen nainen.

        Ymmärrätkö, et ole terve. En tunne sinua.

        Luuletko, että täällä on vain yksi, joka huomaa saman? Miksi provosoidut ja koitat ns henkilöidä muita ja eikö se osaltaan osoita, että toimit näin, muita maalittaen?


    • Anonyymi

      Jes, jes eli nou, nou, nou. Jes. 8: 11-12.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      90
      3880
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      596
      3644
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      3632
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      13
      2291
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      56
      2255
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      322
      1972
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      123
      1947
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      187
      1776
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      27
      1443
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1362
    Aihe