Sarjapissaaja

Anonyymi

Murhainfossa kuvakaappaus miehestä mutta ei videota. Tunnistaako joku ja tietääkö miksi tällainen harrastus?

41

3446

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Tonni vetoa, että on lapualainen!

    • Anonyymi

      No jos ei oo kerinny vessaan?

      • Anonyymi

        Niin, kerkiää keimailemaan/kuvaamaan peilin edessä, kun alkaa kusemaan.

        Hullu saa olla muttei tyhmä. Tai Ei maksa mitään olla ihminen, eikä kuseksiva Idiootti.


    • Anonyymi

      Ovela tempaus . Kukaan ei älyä tai halua katsella housun taskuja !
      Vartia taluttaa pissaajan mahdollisimman nopeasti ja huomaamattomasti ulos .
      Ulkona pissaaja kaivaa oluet taskuistaan , siemaisee ne ja homman voi taas uusia .

      • Anonyymi

        Tuollaisiin housujentaskuihin, tuskin niisssä on muutakuin Isot reijät joista komeloida arpakuutioitaan.


      • Anonyymi

        Mä teen tuon kanssa Lapualla Halpahallissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä teen tuon kanssa Lapualla Halpahallissa.

        Päästääkö äitis sun niin kauas kotua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päästääkö äitis sun niin kauas kotua?

        Mä asun ihan siinä lähellä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä asun ihan siinä lähellä

        Et uskalla


    • Anonyymi

      Raukka se, joka ei omiin housuihin uskalla kusta. 🤔

    • Anonyymi

      Ootteko muuten huomanneet miten Lidlin eteisessä on jo vuosia ollut kova kusen haju.

    • Anonyymi

      Tämä ihminen on rahaton ja vaipaton.

      Eikö tälläiselle voisi Prisma lahjoittaa Säälistä kroonikonvaippoja.
      Sääli on sairautta, mutta kuka haluaa jonkun Kusenhajussa tehdä ostoksiaan ja vielä katsella mokomaan, kun kusee housuihinsa kuin pienet kersat.

      Tuon naama on laitettu muistiin, eikä kukaan toivo lähellensäkkään kuselta haisevaa ja kusikätistä kaupan tuotteita kourijaa.

      Taitaa Prisman kauppa vaihtua toiseen nätysti, ei kaikki kauppiaat kusikätistä kauppaansa halua.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Siis...täh??


    • Anonyymi

      Tunnistettava on kyllä...

    • Anonyymi

      Nykytestosteronissa on jotain kehitysvaihevikaa. Lukekaapa uutisia sillä silmällä, huomaa kyllä.

    • Anonyymi

      Niinpä niin. Enään ei voi seinäjokisia sanoa pa..kahousuiksi.

      Puhutaan, mitä puhutaan, pääasia, että puhutaan.

      • Anonyymi

        Hyllykalliolla on tuollaisia kusihousuja paöjon.


    • Anonyymi

      "Ootteko muuten huomanneet miten Lidlin eteisessä on jo vuosia ollut kova kusen haju."

      Ihmetellyt samaa jo monta vuotta pullonpalautusautomaatilla kun siellä on aina helvetillinen kusenhaju.

      • Anonyymi

        tämä on ollut tosi tärkeä aihe seinäjokelaisille,kertoo jotakin..hmmm...aivotoiminnan tasosta


    • Anonyymi

      Koskas se sarjakakkaaja tulee?

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Avaruuden pääkaupungissa on tilaa sarjapissaajille !

    • Anonyymi

      Opetusministeriksi vain sattuu pääsemään. Ja kalatiskiltä tai kassalta.

    • Anonyymi

      Autonkuljettaja kuljetusfirmassa, mutta nyt entinen kuski.
      Firmani nimi on Pöytälaakso ja fiksu työnantaja ei nimen halua olla tekemisissä ihmisen kanssa joka pilaa työnantajansa maineen julkisesti.

      Sitähän tuollainen aiheuttaa, kun alkaa tuollaista tekemään.

    • Anonyymi

      Ihmisillähän on kaikenlaisia fetissejä, mutta yleensä niitä ei suoriteta häveliäisyyden vuoksi julkisilla paikoilla. Varsinkaan eritetoimintoja.
      Onko kenelläkään tietoa, onko tämä kyseinen herra täysjärkinen? Vai olisiko lievää kehitysvammaa?

    • Anonyymi

      ISI MITÄ SÄ OLET MENNYT TEKEMÄÄN???? 😱🤮😵👎

      • Anonyymi

        Isi 😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Isi 😂😂😂

        Ei kai tuolla lapsia ole 😳


    • Anonyymi

      Ei jumatsukka,toi äijä on tunnistettavissa ja vaikuttaa ihan pimeeltä. Hyi stna !!!!!!!

    • Anonyymi

      Yhteiskunta
      Maailman menoa
      Lataamokalenteri verokalenterin tapaan

      Anonyymi
      Tänään 18:36
      Ilmoita
      Mielenvikaisten ihmisten korvienväliongemat ovat nyt julkista tietoa. Niistä voisi koostaa yhteenvedon. Jaottelu esimerkiksi kunnittain ja aakkosjärjestyksessä. Osoite mukaan, jotta ihmiset voivat varoa epästabiileja ihmisiä.

    • Anonyymi

      Ei ihmiset paljoa ajattele, mitä kaupassa koheltavat, älykkyysosamäärä on O.

      Prismassa näyttääkin olevan kaikkista heikkoälyisimmät koheltajat.

      Tänään kaksi 14v - 15v ajelivat pikkumuksujen ostoskärryautoilla pitkinkäytäviä.

      Oli siinä kaksi tyhmää tyttöä, toinen istui jalatlevällään ; / edessä ja toinen lykkäsi ; (
      äänistä päätellen kaikki muumuit eivät olleet kotona, tällä kaksikolla ja elämässä oli jäänyt jotain leikki-ikäisenä väliin-> Leikkiminen.

    • Anonyymi

      Mitäköhän tälle kansainväliselle seikkailusankarille nykyään kuuluu?

      • Anonyymi

        Näitähän seinäjoella piisaa...🤣

        Olis ilmainen performarssi ehdotus. Kun nyt ei provinssirokkiakaan oo, niin keräkkää 5-6 isorakkoisinta sälliä torille, jokka suihkisivat kusikaaria musiikin tahtiin, maine olisi taattu. 😮😐😂


    • Anonyymi

      Onkos tämä se sama heppu joka on siinä paikallisessa moottoripyöräkerhossa?

      • Anonyymi

        Ei ole sama tyyppi..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole sama tyyppi..

        on ymmärrettävää kun e-p on turpeen kyllästämä..mennyt ihmisten aivoihin jo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        on ymmärrettävää kun e-p on turpeen kyllästämä..mennyt ihmisten aivoihin jo

        Mä olen aikoja sitten lopettanut turpeen polttamisen. Siirryin muoviin,palaa paremmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä olen aikoja sitten lopettanut turpeen polttamisen. Siirryin muoviin,palaa paremmin.

        👍 Asiaa...Palaa kuumemmin, ei päädy mereen. 🤣


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 140
      4001
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      110
      3619
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      20
      2555
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1727
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1609
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1585
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1513
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1491
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      89
      1483
    Aihe