Voisitteko auttaa olen tosi pitkään halunnut omaa shettistä, kukaan mulle ei suoraan oo sanonu EI ,mutta kun asiasta yritän puhua tuntuu että kaikki ottavat sen vain huumorilla. Vinkkejä?😌
Vastaukset 1
- Anonyymi
Tajuatko yhtään mitään mitä ponin pitäminen vaatii jo taloudellisesti?
Esim. täysihoitotalliin menee jo n.6000e vuodessa
Kengitys maksaa n. 70 – 140 € / krt, matkakuluista ja tarvikkeista saatetaan veloittaa erikseen ja tämä tehtävä 6-8 vk välein.
Lääkärikulutkin voi tehdä useita tonneja vuodessa esim. hampaiden vuoksi.
Liikuntaa ja seurustelua todella paljon ei riitä pieni pyörähdys kavereiden edessä ja porkkanan tarjoaminen
Ruokinta kolmesta neljään kertaa päivässä pienillä rehuannoksilla; ihanne tosin olisi 5-6 kertaa.
jne. ja kyseinen poni elää 20-40 vuotta... veikkaan että olet aika nuori niin mietipäs sitä että saatat olla jo keski-iän kynnyksellä parhaimmassa tapauksessa
Lues edes huvin vuoksi
http://www.shettis.com/
Ja mieti uudelleen ja vakavasti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 51851
Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍88804Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust15696Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,2664Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.1564- 56541
- 70533
Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it184529- 60503
Sinulle jota kaipaan!
Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista24486