Voisitteko auttaa olen tosi pitkään halunnut omaa shettistä, kukaan mulle ei suoraan oo sanonu EI ,mutta kun asiasta yritän puhua tuntuu että kaikki ottavat sen vain huumorilla. Vinkkejä?😌
Vastaukset 1
- Anonyymi
Tajuatko yhtään mitään mitä ponin pitäminen vaatii jo taloudellisesti?
Esim. täysihoitotalliin menee jo n.6000e vuodessa
Kengitys maksaa n. 70 – 140 € / krt, matkakuluista ja tarvikkeista saatetaan veloittaa erikseen ja tämä tehtävä 6-8 vk välein.
Lääkärikulutkin voi tehdä useita tonneja vuodessa esim. hampaiden vuoksi.
Liikuntaa ja seurustelua todella paljon ei riitä pieni pyörähdys kavereiden edessä ja porkkanan tarjoaminen
Ruokinta kolmesta neljään kertaa päivässä pienillä rehuannoksilla; ihanne tosin olisi 5-6 kertaa.
jne. ja kyseinen poni elää 20-40 vuotta... veikkaan että olet aika nuori niin mietipäs sitä että saatat olla jo keski-iän kynnyksellä parhaimmassa tapauksessa
Lues edes huvin vuoksi
http://www.shettis.com/
Ja mieti uudelleen ja vakavasti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761550
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.100758En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25493