Kipu ei koskaan katoa

Anonyymi

Kärsin kroonisista kivuista. Rukous ei auta. Lääkkeet eivät auta. Kipu lakkaa vain kuolemassa. Sitä toivon ja pyydän päästä Herrani lepoon. Toivo sitä samaa osakseni.

48

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voi,rakas ystävä,nämä eivät sinun kärsimyksistäsi välitä,saat vain enempi kipua heidän nuhteluistaan,rakkaudettomuudesta,syyttelystä ym.Sairastan itse syöpää ja tiedän mitä epätoivo on,miltä tuntuu,kun ei välitetä,se on ollut todella kipeää.

    • Tietenkään rukous ei kipuihin auta, mutta kovempia lääkkeitä kannattaisi silti kokeilla. Viimeinen ratkaisu on sitten ottaa itse henki itseltään. Ajattelet ehkä että Jumala rankaisee sinua siitä, mutta voiko sellaista Jumalaa olla joka vaatii joiltakin täysin mahdottomia?

      • Anonyymi

        Kyllä sellainen jumala on,voin kokemuksesta sanoa.Itse syöpäsairaana,viimeksi verenmyrkytyksen saaneena,ei huutooni vastannut ja kun tarvitsin apua,minua hoiti "uskovainen"nainen,jolla on kiima naiseen,eli hekumoi,kun näki minun intiimialueet.Saan vieläkin pahoinvointikohtauksia.Kun minun pitäisi saada,puhdasta,tervettä hoivaa,niin tällainen saastapesä hoitaa.Että tämmöinen rukousvastaus!!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sellainen jumala on,voin kokemuksesta sanoa.Itse syöpäsairaana,viimeksi verenmyrkytyksen saaneena,ei huutooni vastannut ja kun tarvitsin apua,minua hoiti "uskovainen"nainen,jolla on kiima naiseen,eli hekumoi,kun näki minun intiimialueet.Saan vieläkin pahoinvointikohtauksia.Kun minun pitäisi saada,puhdasta,tervettä hoivaa,niin tällainen saastapesä hoitaa.Että tämmöinen rukousvastaus!!!!!

        Anonyymi
        Tänään 08:07
        Minulla on sinulle sana.
        Jospa lopettaisit syyttämästä Jumalaa ja antaisit Hänelle kunnian kaikesta huolimatta ja sen sijaan, että jatkuvasti moitit muita ihmisiä, alkaisit ajatella toisin ja rukoilla kaikkien uskovien puolesta ja rakastamaan heitä ja rohkaisemaan heitä uskossaan.
        Ei ole tarkoitus lyödä lyötyä, mutta huomaan sinussa suuren määrän katkeruutta, josta sinun on päästävä eroon.

        Ef:4:31 Kaikki katkeruus ja kiivastus ja viha ja huuto ja herjaus, kaikki pahuus olkoon kaukana teistä.

        Jaak: 4:6 Mutta hän antaa sitä suuremman armon. Sentähden sanotaan: "Jumala on ylpeitä vastaan, mutta nöyrille hän antaa armon."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anonyymi
        Tänään 08:07
        Minulla on sinulle sana.
        Jospa lopettaisit syyttämästä Jumalaa ja antaisit Hänelle kunnian kaikesta huolimatta ja sen sijaan, että jatkuvasti moitit muita ihmisiä, alkaisit ajatella toisin ja rukoilla kaikkien uskovien puolesta ja rakastamaan heitä ja rohkaisemaan heitä uskossaan.
        Ei ole tarkoitus lyödä lyötyä, mutta huomaan sinussa suuren määrän katkeruutta, josta sinun on päästävä eroon.

        Ef:4:31 Kaikki katkeruus ja kiivastus ja viha ja huuto ja herjaus, kaikki pahuus olkoon kaukana teistä.

        Jaak: 4:6 Mutta hän antaa sitä suuremman armon. Sentähden sanotaan: "Jumala on ylpeitä vastaan, mutta nöyrille hän antaa armon."

        Siis hellou,kun minua hoitaa kiimainen nainen,enkö saisi olla vihainen.!Olen tunteva ihminen,en robotti
        Tiedän satavarmasti,ettei sanasi ole Jumalasta,vaan lihallista,itse olet ylpeä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis hellou,kun minua hoitaa kiimainen nainen,enkö saisi olla vihainen.!Olen tunteva ihminen,en robotti
        Tiedän satavarmasti,ettei sanasi ole Jumalasta,vaan lihallista,itse olet ylpeä!

        Ja en jatkuvasti moiti toisia ihmisiä!!!!!!!Saatana puhuu sinulle,miten sanot,en tahdo lyödä lyötyä ja sitten hakkaat!!!!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja en jatkuvasti moiti toisia ihmisiä!!!!!!!Saatana puhuu sinulle,miten sanot,en tahdo lyödä lyötyä ja sitten hakkaat!!!!!!!

        Sinulle kovia kokenut sairas lähimmäinen,hae apua uskonnon uhrit ry:stä,he antavat sinun huutaa tuskaasi,he eivät lyö lyötyä,en ilman heitä olisi selvinnyt.Katkeraksi nimeäminen on niin tuttua,kun tuot pahan olosi esille.Nämä repivät,eivät paranna


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis hellou,kun minua hoitaa kiimainen nainen,enkö saisi olla vihainen.!Olen tunteva ihminen,en robotti
        Tiedän satavarmasti,ettei sanasi ole Jumalasta,vaan lihallista,itse olet ylpeä!

        Nii,tämä sinun moittijasi tarkoitti,että sinun olisi pitänyt siunata tätä kiimaista naista ja antautua hänelle,että hän saisi hyvän olon,miksi et auttanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nii,tämä sinun moittijasi tarkoitti,että sinun olisi pitänyt siunata tätä kiimaista naista ja antautua hänelle,että hän saisi hyvän olon,miksi et auttanut.

        Älä vääristele sanomaa. Mielikuvituksesi on likainen. Sen voi puhdistaa vain Jeesuksen viaton veri, joka on maailmankaikkeuden kallisarvoisinta ainetta, mutta ilmaiseksi saatavilla jokaiselle joka sitä janoaa.


    • Anonyymi

      Huomenta ❤️
      Varmasti olet kokeillut kaikki mahdolliset lääkkeet?
      Saatko opioidipohjaisia lääkkeitä tällä hetkellä vai millainen lääkitys sinulla on?
      Kipupumppu?
      Oletko kokeillut akupunktiota?
      Se on vaikeaa tuon kivun kanssa, koska lääkkeillä tahtoo olla myös sivuvaikutukset ja jos aikoo kyetä jotain tekemäänkn eikä vain makaamaan lääkkeistä puolipökerryksissä. Toinen että toleranssi kasvaa ja lääkkeen teho voi laimeta.
      Mikä on tilanteesi, statuksesi? Liikuntakykysi?

      ST

      • Anonyymi

        Missä on sinun jumalasi,kun aloittaja huutaa hätäänsä???Olen tämä syöpäsairas ja olen väsynyt huutamaan,kun vastausta ei tule.Mitkä ovat syytökset????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä on sinun jumalasi,kun aloittaja huutaa hätäänsä???Olen tämä syöpäsairas ja olen väsynyt huutamaan,kun vastausta ei tule.Mitkä ovat syytökset????

        Mitkä syytökset? No eihän se ihme ole, että väsyy, kun olo on kamala eikä näy helpotusta. En ihmettele, vaikka iskee epätoivo.


        ST


      • Anonyymi

        Opioideja. Ei kipupumppua. Ei auta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Opioideja. Ei kipupumppua. Ei auta.

        En tiedä tilannettasi tai mistä kipusi johtuu tai missä se on, mutta tuli mieleen, oletko kokeillut akupunktiota?

        ST


    • Anonyymi

      Kertoisitko vielä mistä olet kipeä? Missä kohtaa kipusi tuntuu?

      ST

      • Anonyymi

        Mitä sinä sillä tiedolla teet?Oletko lääkäri,vai oletko näitä lahkolaisia,jotka esittävät roolejaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sinä sillä tiedolla teet?Oletko lääkäri,vai oletko näitä lahkolaisia,jotka esittävät roolejaan?

        En ole mikäön. Yksi kusipää täällä vaan kyselee touselta kysipäältä, siittä miten hän voi. Onko se kiellettyä?
        Onpa kumma jos ei nykymaailmassa saa edes tuntea mitään muita kusipäitä kohtaan vaan pitäs esittää niin kovaa, kylmää ja tunteetonta ettei mikään tunnu missään.
        Tyhmä minä olen.
        Siinä vastaus kysynykseesi.
        Ja jos pitää olla tyhmä että saa olla ihminen eikä kone niin voin olla tyhmä.
        Pistä nyt muistiisi, ettei tarvi enää kysyä, cettä ST on TYHMÄ.
        No niin, oliko sinulla jotain muuta mielenpäällä? 😘

        ST


      • Anonyymi

        En minä sinulle raivoa vaan maailmanmenolle, joka on niin kova.
        Kovat arvot ovat ottamassa tilaa, valtaa. Tuloksellisuus, hyöty yms kyynärpäätaktiikka on ottamassa valtaa.
        Ai niin, en muistanut, tässä yhteydessä tytärtäni. Ei hän ole lesbo vaan bi.
        Mitä hermostumiseni sinulle kertoo? Jos teit oijean johtopäätöksen niin lue ylimmäiset virkkeet. Niissä lukee hermostumiseni syy.
        Oliko aloitus sinun?

        ST


      • Anonyymi

        Niin tuo tekemäsi kysymys. En usko, että hoitava lääkäri /hoitaja tyydyttää itseänsä potilaan kanssa. Olu hän sitten hetero, lesbo tai joku muu.
        Jos syyllistyy tuollaiseen virkavirheeseen, todennäköisesti joutuu pois viralta.

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä sinulle raivoa vaan maailmanmenolle, joka on niin kova.
        Kovat arvot ovat ottamassa tilaa, valtaa. Tuloksellisuus, hyöty yms kyynärpäätaktiikka on ottamassa valtaa.
        Ai niin, en muistanut, tässä yhteydessä tytärtäni. Ei hän ole lesbo vaan bi.
        Mitä hermostumiseni sinulle kertoo? Jos teit oijean johtopäätöksen niin lue ylimmäiset virkkeet. Niissä lukee hermostumiseni syy.
        Oliko aloitus sinun?

        ST

        Ei ollut,vaan syöpäsairaan hätähuuto.Just katsoin youtubesta ei uskonnollisen naisen videon,missä hän puhuu rakkaudettomuudesta,välinpitämättömyydestä toisia kohtaan.Kun on kasvanut helluntaiperheessä,kuulunut hellareihin ja kokee täydellistä välipitämättömyyttä ja hylkäämistä,se satuttaa eniten ja vaikka minulle on saarnattu,älä katso ihmisiin,älä odota ihmisiltä,mitä sellainen usko on!!!!Olihan Jeesuksellakin rakastavia,huolehtivia ihmisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollut,vaan syöpäsairaan hätähuuto.Just katsoin youtubesta ei uskonnollisen naisen videon,missä hän puhuu rakkaudettomuudesta,välinpitämättömyydestä toisia kohtaan.Kun on kasvanut helluntaiperheessä,kuulunut hellareihin ja kokee täydellistä välipitämättömyyttä ja hylkäämistä,se satuttaa eniten ja vaikka minulle on saarnattu,älä katso ihmisiin,älä odota ihmisiltä,mitä sellainen usko on!!!!Olihan Jeesuksellakin rakastavia,huolehtivia ihmisiä.

        Niin, puhut asiaa. Me ihmiset ollaan juuri tuollaisia kusipäitä. Kuka enemmän, kuka vähemmän.
        Ei ihme, että Jeesujsen piti tulla, kun ei ihmisestä ole.
        Miten sinä oot jaksanut tänään?

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, puhut asiaa. Me ihmiset ollaan juuri tuollaisia kusipäitä. Kuka enemmän, kuka vähemmän.
        Ei ihme, että Jeesujsen piti tulla, kun ei ihmisestä ole.
        Miten sinä oot jaksanut tänään?

        ST

        Miten sinä olet jaksanut, kyselet ilmiselvää asiaa. Olet ihan oikeasti tyhmä.ja tyttösi elää tälläkin hetkellä toisen naisen kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, puhut asiaa. Me ihmiset ollaan juuri tuollaisia kusipäitä. Kuka enemmän, kuka vähemmän.
        Ei ihme, että Jeesujsen piti tulla, kun ei ihmisestä ole.
        Miten sinä oot jaksanut tänään?

        ST

        Minä en ollut tuo,joka vastasi,että kyselet ilmiselvää asiaa.Halusin tän ilmoittaa,koska minua on pahoinpidelty henkisesti,syytetty väärin.En ole saanut tuoda pahaa oloani esille.Tämä saastainen nainen,joka minua hoiti,ei ollut lääkäri,eikä hoitaja,vaan "uskovainen"raamattu ja risti kädessä kulkeva feikki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten sinä olet jaksanut, kyselet ilmiselvää asiaa. Olet ihan oikeasti tyhmä.ja tyttösi elää tälläkin hetkellä toisen naisen kanssa.

        Kysymykseeni sisältyy että vout kertoa mitä kaikjea kuuluu yms mutta ihan mennään sinun ehdoilasi että mitä jaksat ja haluat kertoa tai haluatko mitään kirjoittaa.
        Olen ihan oukeasti tyhmä, niinhän jo kirjoitin. Tuosta ei ole kahta puhettakaan.
        Mitkä ovat lääkärin mukaan ennusteet sairautesi suhteen?

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en ollut tuo,joka vastasi,että kyselet ilmiselvää asiaa.Halusin tän ilmoittaa,koska minua on pahoinpidelty henkisesti,syytetty väärin.En ole saanut tuoda pahaa oloani esille.Tämä saastainen nainen,joka minua hoiti,ei ollut lääkäri,eikä hoitaja,vaan "uskovainen"raamattu ja risti kädessä kulkeva feikki.

        Monenlaista maailmaan mahtuu ja kun ihmisistä on kyse, ei hämmästy enää mistään.
        On sinullakin sitten ollut kokemus. Tympeää tuollainen. Kuulostaa ihan hyväksikäytöltä🤔


        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten sinä olet jaksanut, kyselet ilmiselvää asiaa. Olet ihan oikeasti tyhmä.ja tyttösi elää tälläkin hetkellä toisen naisen kanssa.

        Kostaminen vie vain pohjalle. Ota itseäsi niskasta kiinni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monenlaista maailmaan mahtuu ja kun ihmisistä on kyse, ei hämmästy enää mistään.
        On sinullakin sitten ollut kokemus. Tympeää tuollainen. Kuulostaa ihan hyväksikäytöltä🤔


        ST

        Nimenomaan hyväksikäyttöä,sanoi nauttineensa siitä,kun olin avuton!!Kun olen jo vahvempi,olen antanut porttikiellon kotiini ja elämääni,turha on minulle saarnat,että hyväksyisin hänet.Kyllä minulla on oikeus hyvään oloon,tällainen petollinen ei sitä tuo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimenomaan hyväksikäyttöä,sanoi nauttineensa siitä,kun olin avuton!!Kun olen jo vahvempi,olen antanut porttikiellon kotiini ja elämääni,turha on minulle saarnat,että hyväksyisin hänet.Kyllä minulla on oikeus hyvään oloon,tällainen petollinen ei sitä tuo.

        Eihän!! Ei ole tervettä nauttia toisen avuttomuudesta. Kuulostaa tosi pahalta.
        Oken samaa mieltä janssasi, ettei kannata tuollaista ihmistä pitää lähellään, joka tietentahtousesti käyttää hyväksi ja kertoo nauttivansa toisen avuttomuudesta.

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän!! Ei ole tervettä nauttia toisen avuttomuudesta. Kuulostaa tosi pahalta.
        Oken samaa mieltä janssasi, ettei kannata tuollaista ihmistä pitää lähellään, joka tietentahtousesti käyttää hyväksi ja kertoo nauttivansa toisen avuttomuudesta.

        ST

        Kiitos,kun ymmärsit,etkä vähätellyt,oikeesti olen kärsinyt tuosta tosi paljon,se taitava esitys,mitä hän veti,muka huolehti,että sai kosketella minua!!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos,kun ymmärsit,etkä vähätellyt,oikeesti olen kärsinyt tuosta tosi paljon,se taitava esitys,mitä hän veti,muka huolehti,että sai kosketella minua!!!!!

        Kaikenlaista 😩 ei se silti alenna sinun arvoa ihmisenä, jos toisella on häiriintynyt käsitys huolenpidosta.
        Halpamainen käytös.

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikenlaista 😩 ei se silti alenna sinun arvoa ihmisenä, jos toisella on häiriintynyt käsitys huolenpidosta.
        Halpamainen käytös.

        ST

        Aiheuttaa häpeää ja traumoja,kun on lapsena tapahtunut sellaista,mikä ei ole oikein.Tämä sama ihminen sanoi,kun näytin perheeni kuvaa,missä olen lapsi,että olen sen näköinen,että minua on ollut helppo käyttää hyväksi!!!!!!!!!Minun vikani!!!!!En tiedä,miksi näin avoimesti purkaan,mutta uskon,että Jumala haluaa parantaa minun traumojani,niin fyysinenkin puoli voi paremmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aiheuttaa häpeää ja traumoja,kun on lapsena tapahtunut sellaista,mikä ei ole oikein.Tämä sama ihminen sanoi,kun näytin perheeni kuvaa,missä olen lapsi,että olen sen näköinen,että minua on ollut helppo käyttää hyväksi!!!!!!!!!Minun vikani!!!!!En tiedä,miksi näin avoimesti purkaan,mutta uskon,että Jumala haluaa parantaa minun traumojani,niin fyysinenkin puoli voi paremmin.

        Oudosti ilmaistu häneltä, kun eihän se voi tosiaan lapsen ulkonäöstä johtua, jos aikuisen mieli on siltä osin häiriintynyt, että käyttää hyväksi lasta.
        Samoin voisi sanoa aikuisesta, että kun sinä olet tuollainen niin sinua on ollut helppo käyttää hyväksi että miksi sinä annaoit käyttää itseäsi hyväksi?
        Kun ei ne asiat ja tilanteet ole niin yksinkertaisia.
        Hyväksikäyttäjät osaavat usein manipuloida ja piilotella. Vaivihkaa, salakavalasti juonien tehdä pahojaan. Sairaitahan ne on. Joku vinksahtanut.
        Ja onhan niitä tieten jotka suoraan uhkailevatkin toisen pelokkaaksi.

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollut,vaan syöpäsairaan hätähuuto.Just katsoin youtubesta ei uskonnollisen naisen videon,missä hän puhuu rakkaudettomuudesta,välinpitämättömyydestä toisia kohtaan.Kun on kasvanut helluntaiperheessä,kuulunut hellareihin ja kokee täydellistä välipitämättömyyttä ja hylkäämistä,se satuttaa eniten ja vaikka minulle on saarnattu,älä katso ihmisiin,älä odota ihmisiltä,mitä sellainen usko on!!!!Olihan Jeesuksellakin rakastavia,huolehtivia ihmisiä.

        Ei syöpäsairaus ja ruumiillinen kuolema ole pahinta, mitä ihmiselle väistämättä tapahtuu. Tähän mennessä kuolema on ollut 100% jokaisessa sukupolvessa.
        Pahinta on se, jos ihminen katkeroituneena ja jumalaa syyttäen kuolee synteihinsä ja saa sielullensa iankaikkisen vahingon. Syntiinlankeemuksen seuraukset ovat musertavia, mutta eivät koskaan Jumalan syytä.
        Antakoon Jumala sinullekin armossaan vapautuksen kaikesta katkeruudesta juurineen päivineen ja lievitystä henkisiin ja fyysisiin kipuihisi ja voimaa kantaa oma ristisi loppuun asti.
        Matt: 16:24 ... "Jos joku tahtoo minun perässäni kulkea, hän kieltäköön itsensä ja ottakoon ristinsä ja seuratkoon minua."
        Maailmassa on paljon kärsiviä ihmisiä ja muistan heitä kollegtiivisesti rukouksissani joka päivä moneen kertaan, että Jumala armossaan heitä kaikkia auttaisi, myös sinua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei syöpäsairaus ja ruumiillinen kuolema ole pahinta, mitä ihmiselle väistämättä tapahtuu. Tähän mennessä kuolema on ollut 100% jokaisessa sukupolvessa.
        Pahinta on se, jos ihminen katkeroituneena ja jumalaa syyttäen kuolee synteihinsä ja saa sielullensa iankaikkisen vahingon. Syntiinlankeemuksen seuraukset ovat musertavia, mutta eivät koskaan Jumalan syytä.
        Antakoon Jumala sinullekin armossaan vapautuksen kaikesta katkeruudesta juurineen päivineen ja lievitystä henkisiin ja fyysisiin kipuihisi ja voimaa kantaa oma ristisi loppuun asti.
        Matt: 16:24 ... "Jos joku tahtoo minun perässäni kulkea, hän kieltäköön itsensä ja ottakoon ristinsä ja seuratkoon minua."
        Maailmassa on paljon kärsiviä ihmisiä ja muistan heitä kollegtiivisesti rukouksissani joka päivä moneen kertaan, että Jumala armossaan heitä kaikkia auttaisi, myös sinua.

        Ja taas tätä katkeruudesta julistamista ja tunteetonta sanomista,jokaisen on kannettava ristinsä,ym.sairasta!!!!?Eläimistäkin pidetään parempaa huolta,hoivataan ei vaadita mitään,ostetaan hyvät ruoat,viedään eläinlääkärille,ei väliä paljonko maksaa.Tuolla,joku kehoitti menemään uskonnon uhrit ry:hyn,missä saa olla ihan oma itsensä,ei lyödä lyötyä.Kyllä näiden kanssa tulee entistä sairaammaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja taas tätä katkeruudesta julistamista ja tunteetonta sanomista,jokaisen on kannettava ristinsä,ym.sairasta!!!!?Eläimistäkin pidetään parempaa huolta,hoivataan ei vaadita mitään,ostetaan hyvät ruoat,viedään eläinlääkärille,ei väliä paljonko maksaa.Tuolla,joku kehoitti menemään uskonnon uhrit ry:hyn,missä saa olla ihan oma itsensä,ei lyödä lyötyä.Kyllä näiden kanssa tulee entistä sairaammaksi.

        Voiko sinulle sanoa mitään, joka sinua miellyttäisi?
        Ai joo tosiaan tykkäät siitä kun joku syyttää Jumalaa ja kertoo olevansa pettynyt kaikkeen mahdolliseen tässä maailmassa. Se on sinusta kiitoksen ansaitsevaa, kunnioitettavaa, ylevää ja jaloa.
        Heräisit jo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voiko sinulle sanoa mitään, joka sinua miellyttäisi?
        Ai joo tosiaan tykkäät siitä kun joku syyttää Jumalaa ja kertoo olevansa pettynyt kaikkeen mahdolliseen tässä maailmassa. Se on sinusta kiitoksen ansaitsevaa, kunnioitettavaa, ylevää ja jaloa.
        Heräisit jo.

        Ei voi olla totta,onko nää todellakin näin outoa porukkaa,ei minkäänlaista ymmärrystä,hakekaa hyvät ihmiset apua uskonnon uhrit ry:stä,siellä teitä ymmärretään!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei voi olla totta,onko nää todellakin näin outoa porukkaa,ei minkäänlaista ymmärrystä,hakekaa hyvät ihmiset apua uskonnon uhrit ry:stä,siellä teitä ymmärretään!!!!

        Kun lukee Daavidin valituksia,miten hän rukoilee kostoa ym.tajuaa,että olemme tuntevia ihmisiä ja saamme olla.Jumala kestää meidän epäilyksemme,tuskan huudot,kun vastausta ei tule.


    • Anonyymi

      Voi että pitää kai rukoilla kun säälittääniin. Saa helpotusta kipuihin aamen.

    • Anonyymi

      Aloittaja, on surullista, että joudut kärsimään ja surullisia ovat nuo kommentit kirjoitukseesi.
      Ihminen menettää toivonsa juuri silloin kuin sitä eniten tarvitsee. Kovan kivun ja kärsimyksen keskellä toivo auttaa kestämään tilanteen.
      Onneksi on Jeesus, jolla on kaikki valta taivaassa ja maanpäällä ja joka voi kipusi poistaa.

      Olen itse kokenut Jeesuksen avun ja se tuli keskelle suurinta tuskaa ja kipua. Sain tulla terveeksi. Vaikka olinkin menettänyt jo toivoni, niin en menettänyt senkään keskellä kykyä huutaa Herraa avuksi. Hän tuli.

      • Anonyymi

        Eli Hän voi vastata,vaikka en jaksa uskoa?Olen odottanut ja huutanut,jotkut lääkärit ovat vieneet kaiken toivoni,mutta jotenkin olen päässyt jaloilleni.En ole aloittaja,mutta samankaltaisessa tilanteessa.


      • Anonyymi

        "Onneksi on Jeesus, jolla on kaikki valta taivaassa ja maanpäällä ja joka voi kipusi poistaa.
        "

        Voi toki poistaa jos haluaa. Minun kipujani hän ei ole poistanut, koska ei halua eikä ilmiselvästi aloittajankaan vaikka aloittaja on taatusti sitä pyytänyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Onneksi on Jeesus, jolla on kaikki valta taivaassa ja maanpäällä ja joka voi kipusi poistaa.
        "

        Voi toki poistaa jos haluaa. Minun kipujani hän ei ole poistanut, koska ei halua eikä ilmiselvästi aloittajankaan vaikka aloittaja on taatusti sitä pyytänyt.

        Ihme,kun ei sinulle saarnata katkeruudesta ja jokaisen on kannettava oma ristinsä ja oletko edes uskossa,oletko kiittänyt kärsimyksistä ym. Minulle on tullut saarnoja.Kyllä se niin on,jos jollakin on todelliset kärsimykset,nämä nujertavat hänet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihme,kun ei sinulle saarnata katkeruudesta ja jokaisen on kannettava oma ristinsä ja oletko edes uskossa,oletko kiittänyt kärsimyksistä ym. Minulle on tullut saarnoja.Kyllä se niin on,jos jollakin on todelliset kärsimykset,nämä nujertavat hänet.

        Voivat nujertaa, muttei se tarkoita Jumalasta luopumista.
        Silti uskovainen voi pysyä kiinni Jeesuksessa Kristuksessa, vaikka on nujerrettu.
        Voi käydä niinkin, että nujerrettuna uskosta osaton kääntyy Jumalan puoleen.

        ST sivusta


    • Anonyymi

      Voin kertoa sinulle aloittaja, että maailmassa on tietty määrä Jeesuksen omia, jotka säännöllisesti rukoilevat kaikkien maailman sairaiden, kipua, tuskaa ja hätää kärsivien ihmisten puolesta. Jumala tuntee meistä jokaisen ja tietää tuskamme. Jumala antakoon sinullekin sen täsmäavun jota tarvitset ja lievittäköön ja poistakoon sinunkin tuskiasi ja kärsimyksiäsi, Jeesuksen nimessä. Aamen.

      • Anonyymi

        *Miksirukoukset ei auta?


    • Anonyymi

      En toivo sitä, mutta rukoilen kyllä puolestasi, että kipu jättää sinut rauhaan . Jeesuksen Kristuksen nimessä se väistykööt nyt. Voimia sinulle! Elämä voittaa.

    • Anonyymi

      > Kärsin kroonisista kivuista.

      Tiedätkö mikä aiheuttaa kivun?

      Mikä paikka on kipeä?

    • Anonyymi

      Kipu ei lopu kuin vasta kuoleman jälkeen. Elämisen tuskaa.
      Tuskaa elää.
      Rukoilevat kädet yhteen puristettuina, rukoilevat kädet ylös kohti taivasta ojennettuina, rukoilevat kädet, kämmenet eteen avoimina ojennettuina kuin punniten, kannatellen sanoja, jotka soljuvat rukoilijan huulilta.
      Auta Isä!!
      Jos olet niin AUTA!!!
      KUULETKO MINUA!!!
      MIKSET AUTA??!!!
      vastaako kukaan, mikään, koskaan.
      Juuri minulle, vastaako kukaan MILLOINKAAN??!!
      Aika kuluu, tuska pysyy.
      Kukaan ei vastaa vai vastaako?
      Käsi sairaiden päälle, syntisen käsi.
      Armahda Herra, armahda!
      Kun niin vähän ymmärrämme.
      Voitelua öljyllä,otsaan sairaiden. Ristinmerkki.
      Pyydän Isä!!
      On hiljaista.
      Mutta tuska pysyy.
      Kaikista suurin on tuska.
      Ylistys sinulle kipu, olet suurin hallitsija.
      Polvistun edessäsi, nöyrryn. Luovutan ja luovun kaikesta.
      Seuraan sinua Tuska!
      Luovun läheisistäni, omaisuudestani, terveydestäni, elämästäni vuoksesi TUSKA!!
      Missä sinä oket Isä.
      Missä on pokasi JEESUS KRISTUS VAPAHTAJA!!!
      Ota tämä tuska, jonka kerran naulitsit ristinpuulla.
      Lyö sen valta rikkk.
      Älä anna sille valtaa enää.
      Vie minut viheriöitseville niityille.
      Vie minut pois.
      Kädet, rukoilevat.
      Naulatut kädet, Isän luona taivaassa.
      On hämärää ennen aamunkoittoa.
      Jeesus sinun käsiisi minä annan itseni ja tuskani. Hikoilit verta. Huusit : SE ON TÄYTETTY!!
      Tuskan yli huudan: ISÄ ARMAHDA!!! AUTA!!
      Kuinka kauan vielä?
      Viivyt?!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6123
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3886
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      253
      2254
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1880
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1333
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1286
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1067
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1020
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      959
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      36
      901
    Aihe