Persujen HS gallup kannatus 19,9%.... Tästä on hyvä jatkaa, vai mitä Kuppa....
Vastaukset 3
- Anonyymi
Eli PS - kannatus on varmasti yli 20%!
Suomalaisvastaisen valtamediamme tilaamat kyselyt aina painavat persujen kannatusta tahallisesti.
Ja lähes aina kannatus on promillea vaille joku tasaluku? Kuin mainoksen hinnastosta... - Anonyymi
Kapeakatseiset historiasta mitäänymmärtämättömät poliitikot eivät näe ajan henkeä valtansa sokaisemina: käynnissä on moderni kansainvaellus, jota ei voida poliittisin tai sotilaallisin keinoin estää.
- Anonyymi
Huhhuh mitä suomalaisvastaista vasuripotaskaa!
Varmasti voitaisiin estää vaikka kuinka monella tavalla, mutta kun ei ole halua siihen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2821126Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "260951Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49910- 102853
- 99799
- 73798
- 107669
- 64578
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2551Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh11458