Ovatko atomipommit vain kusetusta? Onko niitä olemassakaan?

Hiroshima ja Nagasaki olivat rakennettuja pääosin risuista ja oljista.
On väitetty että ne yksinkertaisesti tuhottiin mattopalopommituksilla.

USA olisi vain vetänyt tällaisen pelotteen hatustaan saadakseen maailman kunnioituksen sotilasmahdistaan.
JuuTuupi on täynnä "ydinpommikokeita" ihasteltaviksemme. Noita on nyt kuitenkin äärettömän helppoa feikata; jokainen tuon tietänee.

Saanen esitellä pikkupoikien sienipilven jonka tekivät takapihallaan:
https://www.youtube.com/watch?v=3eFsPCKMhvo

17

59

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitähän seuraavaksi?

    • Anonyymi

      Mites ne videot missä Nuketusta on kuvattu vedessä, vesipatsas keulii taivaalle yms.

      Tai suurnopeuskameralla otettu kuvia.

      Tai sitten ne kuvat missä näkyy paineaallot.

      Mitenkä näitä feikataan?

      Jos se kerta on helppoa niin pistäthän URLia videoon missä esittelet taitojasi?

    • Anonyymi

      Miksi uskoa tuhansia ja tuhansia faktoja kun yksi kähyinen youtubevideo kumoaa ihan kaiken.

      • Tässä arkistokuvaa "atomipommikokeista":
        https://www.youtube.com/watch?v=kn0XEa4B144

        Jos atomipommeja olisi olemassa niin tietysti niitä olisi käytetty taktisina pommeina pienessä mittakavassa. Ne ovat vain pelote joita ei ole olemassa.


      • Anonyymi
        nasuvaan kirjoitti:

        Tässä arkistokuvaa "atomipommikokeista":
        https://www.youtube.com/watch?v=kn0XEa4B144

        Jos atomipommeja olisi olemassa niin tietysti niitä olisi käytetty taktisina pommeina pienessä mittakavassa. Ne ovat vain pelote joita ei ole olemassa.

        Taktisia atomipommeja on olemassa, mutta niitä ei käytetä, koska on säteily on vaarallista kaikille, myös hyökkääjälle. Miksi edes käyttäisi, kun tavalliset räjähdysaineet on halvempia, eikä tarvitse huolehtia esim siitä säteilystä.
        En kyllä tiedä kannattaako tälle nasulle vastailla, kun tuntuu olevan niin syvällä jo noissa harhakuvitelmien maailmassa.


      • Anonyymi
        nasuvaan kirjoitti:

        Tässä arkistokuvaa "atomipommikokeista":
        https://www.youtube.com/watch?v=kn0XEa4B144

        Jos atomipommeja olisi olemassa niin tietysti niitä olisi käytetty taktisina pommeina pienessä mittakavassa. Ne ovat vain pelote joita ei ole olemassa.

        Oletko kuullut atomipommikokeista? Ne ovat juurikin strategista käyttöä. Samaten voit kertoa mistä ne ydinvoimalat tulevat ollen ydinpommiteknologian rauhanomainen, kontrolloitu sivutuote.


    • Anonyymi

      Hiroshima ja Nagasaki ovat pelkkä HOAX. Sitten herää kysymys että lieneekö koko maatakaan olemassa. Japani, Japani, koko sana kuullostaa kieltämättä naurettavalta.

      • Anonyymi

        Japani? Katselin japanin kauniita naisia. Hehheh.


    • Anonyymi

      Kyllähän näitä pommeja on, mutta ne ovat vain konfettipommeja, lisäksi on myös olemassa pitkänmatkan konfettiohjuksia.

      • Anonyymi

        Älä unohda konfettireaktoreita.


    • Anonyymi

      Juurikin näin. On vain yksi verrattain hyvin todistettu ydinkoe, bomb tsar, 50megatonnin vetypommi. Sitä on vaikkea peitellä kun se näkyi niin kauas ja paineaalto mitattiin kiertävän kolme kertaa yli maapallon.

      Kerään juuri todisteita ettei natseja ollut eikä kansallissosialismia. Se oli stalinin vale että voisi valloittaa eurooopan.

    • Anonyymi

      Huomionkipeytesi ylittää mielikuvituksesi: esitit saman huuhaateorian vähän aikaa sitten.

    • Anonyymi

      Koettakaa nyt jo vähitellen uskoa että Suomea ei ole olemassa. Ei niitä salaliittoja saa valkata kuin rusinoita pullasta!

      • Anonyymi

        Miehet jotka uskovat että Kuussa on käyty uskovat myös että Ausseissa ihmiset kävelevät ylösperin kuten että bin Laden räjäytti tornit ja Kennedyn ampui Oswald.
        Nämä ääliöt uskovat aivan kaiken mitä töllö ja Hesari vain heille ilkiävät syöttää.
        Heh heh.......


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehet jotka uskovat että Kuussa on käyty uskovat myös että Ausseissa ihmiset kävelevät ylösperin kuten että bin Laden räjäytti tornit ja Kennedyn ampui Oswald.
        Nämä ääliöt uskovat aivan kaiken mitä töllö ja Hesari vain heille ilkiävät syöttää.
        Heh heh.......

        Samaten tyyppi kirjoittaa niin pelottavan fiktion että kauhistuu itsekin sen esitystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehet jotka uskovat että Kuussa on käyty uskovat myös että Ausseissa ihmiset kävelevät ylösperin kuten että bin Laden räjäytti tornit ja Kennedyn ampui Oswald.
        Nämä ääliöt uskovat aivan kaiken mitä töllö ja Hesari vain heille ilkiävät syöttää.
        Heh heh.......

        Uskoohan aloittajakin kaiken mitä mvlehti hänelle syöttää. Huutonaurua!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehet jotka uskovat että Kuussa on käyty uskovat myös että Ausseissa ihmiset kävelevät ylösperin kuten että bin Laden räjäytti tornit ja Kennedyn ampui Oswald.
        Nämä ääliöt uskovat aivan kaiken mitä töllö ja Hesari vain heille ilkiävät syöttää.
        Heh heh.......

        Entäs naiset????


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1248
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      914
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      94
      884
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      22
      818
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      283
      723
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      33
      617
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      571
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      125
      540
    Aihe