Susien siirto-istutukset on aloitettava

Anonyymi

Ensiksi tietenkin pääkaupunki seudulle sekä muidenkin etelä-suomen kaupunkien liepeille.
Sillä onhan varsin kohtuullista ja oikein,että myös etelän punavihreä turhakesakki pääsee nauttimaan tämän tyyppisestä luonnon monimuotoisuudesta.

23

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sinut voisi viedä sinne kiertäväksi alkuihmiseksi jonka häkin kaltereihin lappu " ei saa ruokkia".

• Anonyymi

Eikös ituhippi tykkää että susia on jokapuolella maatamme, myös etelässä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikös ituhippi tykkää että susia on jokapuolella maatamme, myös etelässä?

Tuo toinen ketju susista on mielenkiintoisempi. Yritätkö viedä katseet pois siitä? Nimittäin siellä on aika hyvää juttua. Jos ymmärrät mitä tarkoitan. Lukekaapa alusta loppuun.
        Hirvikoiramies

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo toinen ketju susista on mielenkiintoisempi. Yritätkö viedä katseet pois siitä? Nimittäin siellä on aika hyvää juttua. Jos ymmärrät mitä tarkoitan. Lukekaapa alusta loppuun.
        Hirvikoiramies

Ai se missä vastakkain vänkyttävät ituhipit ja susien vihaajat? Eihän tuossa ole mitään uutta.
        Mutta tosiaankin etelään pitää saada siirretyksi enempi susia, siellä niille on ruokaa kuten peuroja, kauriita, hirviä, koiria ja kissoja sekä citykaneja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai se missä vastakkain vänkyttävät ituhipit ja susien vihaajat? Eihän tuossa ole mitään uutta.
        Mutta tosiaankin etelään pitää saada siirretyksi enempi susia, siellä niille on ruokaa kuten peuroja, kauriita, hirviä, koiria ja kissoja sekä citykaneja.

Kerrankin järkevä alotus. Kannatetaan hundra prosentik.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerrankin järkevä alotus. Kannatetaan hundra prosentik.

Minäkin kannatan täysillä susien runsaan määrän siirtämistä etelään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hirvikoiramies

Ravi- ja koiramies täällä. Tuo mainitsemasi ketju pitäisi ehdottomasti jokaisen reviirityöryhmään kuuluvan jäsenen lukea. Siis jokaisen.
        Eikö yhdelläkään kellot kilkata?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minäkin kannatan täysillä susien runsaan määrän siirtämistä etelään.

Susi on älykkäämpi kuin lieksan nk. "rutsattu eliitti". Susi osaa valita elinpaikkansa ilman apuanne.

• Anonyymi

Sudet pitäisi kaikkialta siirtää Lieksaan.

• Anonyymi

Paran uikku tervetuloa mukaan joku yllätys jota en tiedä mitä kaikkea muuta kuin valkoinen on myös kahden opiskelu ulkomailla netin kautta mielenkiinnolla komu ja pienet lapset kotiin hissanmaik hissanmaik

• Anonyymi

Espan puistoon tietenniin ensin ja keskuspuistoon Hellsingissä.
      Ja yliopistojen campuksille,missä näitä viherpölvästejä sikiää.

• Anonyymi

Siellä olisi ravintoakin.

• Anonyymi

Onko Lieksassa susihavaintoja näinä päivinä?

• Anonyymi

Onhan niitä muta paras pitää omana tietonaan eikä hölöttää kun se ei kuulu kenellekkään viherhörhölle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onhan niitä muta paras pitää omana tietonaan eikä hölöttää kun se ei kuulu kenellekkään viherhörhölle.

Onko taas ympäripyöreätä "useita havaintoja"? Saattepa Lieksan Lehteen jutunjuurta vöyhkänät ja lietsottua susivihaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko taas ympäripyöreätä "useita havaintoja"? Saattepa Lieksan Lehteen jutunjuurta vöyhkänät ja lietsottua susivihaa.

Miksi niistä pitäisi ympäri kyliä loilottaa jos niitä susia on? Ketä se hyödyttää? Metsämiehet tietää tilanteen ja puudeliporukoiden koirat ja kissat ei ole vaarassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi niistä pitäisi ympäri kyliä loilottaa jos niitä susia on? Ketä se hyödyttää? Metsämiehet tietää tilanteen ja puudeliporukoiden koirat ja kissat ei ole vaarassa.

Myös ne metsämiehet jotka eivät vihaa susia, useat luonnossa liikkujat, viranomaiset, sudensuojelijat tietävät. Tänäpäivänä ei metssässäkään ole ihminen piilossa. Jokainen nähdään ilman että kohde itse sitä havaitsee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Myös ne metsämiehet jotka eivät vihaa susia, useat luonnossa liikkujat, viranomaiset, sudensuojelijat tietävät. Tänäpäivänä ei metssässäkään ole ihminen piilossa. Jokainen nähdään ilman että kohde itse sitä havaitsee.

Kyllä, jatkuva dronevalvonta on metsien yläpuolella, samoin sateliitit valvoo ja luontoaktivistit sekä Tex Willer. Kukaan ei liiku senttiäkään etteikö tarkkailijat huomaa, ne näkee keräätkäö marjoja vai käpyjä. Kyyläys on mennyt paremmaksi Suomessa kuin vanhassa Neukkulassa tai nykyisessä Pohjois-Koreassa, ja jokainen voi väittää että joku polki maanteillä fillarilla ja yritti ajaa susilauman ylitse. Siitähön alkaa tutkinta ja tulee tuomio.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika moni metsästäjä entisiä susivihaajia, on tullut toisiin aatoksiin. Ovat oivaltaneet minkälaista huurussa kulkevaa kermit sakkia sudenvihaajat ovat. Pitävät mielenmuutoksen omana tietonaan ja näin metsissä ja seuroissa on enempi silmiä ja korvia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika moni metsästäjä entisiä susivihaajia, on tullut toisiin aatoksiin. Ovat oivaltaneet minkälaista huurussa kulkevaa kermit sakkia sudenvihaajat ovat. Pitävät mielenmuutoksen omana tietonaan ja näin metsissä ja seuroissa on enempi silmiä ja korvia.

Minä myös olen entinen metsästäjä enkä pidä susista ollenkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Loilolatte kuitenkin, lörpät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä myös olen entinen metsästäjä enkä pidä susista ollenkaan.

Ei mitään merkitystä mikä sinä olet. Hienoa että on metsästäjiä jotka eivät tunne enää susipelkoa ja eivät siis vihaa susia vaikka koirilla edelleen metsästävät.
        Sudenvihaajat, olette tiukemmassa kontrollissa kuin koskaan.

• Anonyymi

Toivottavasti tulisi Venäjältä lisää susia tänne.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      93
      7918
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3792
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1896
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1220
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      32
      1093
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      28
      1023
    7. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      837
    8. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      802
    9. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      10
      800
    10. Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa

1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄
      Ikävä
      60
      749
    Aihe