Keskustan remontin vaikutukset keskustan yrityksiin

Anonyymi

Itse sivullisena seurannu tätä keskustan remonttia jonka piti alunperin kestää 6 viikkoa.nyt kulunu reilusti yli 6 kuukautta eikä valmista näy.jos olisin alueen yrittäjä niin vaatisin kyllä korvauksia menetetyistä tuloista varsinkin nyt kun kulunut kesä oli turistien puolesta jätti menestys.ei edes paikallisena välttämättä löytäny reittiä torille kun joka tie poikki lyöty.joku raja varmasti yrittäjillä mitä ne kestää.Toivottovasti urakoitsija tai jokin muu taho muistaa keskustan yrittäjiä mitä ne on joutuneet kärsimään näin suuresta ja ennakkoon arvaamatomista suluista.nyt vaan joukko kanne kaikilta keskustan yrittäjiltä urakoitsijaan tai kuka tästä nyt vastuussa onkaan.ei kukaan näistä firmoista voinu kuvitella että asiakkaat löytää palvelut niin mutkaisten ja vaikea kulkuisten reittien takaa

7

59

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eilen kuulin huhun että vasta enssyksynä kadut aukaistaan.jos näin niin ei mitään järkeä.nyt vaan keskustan yrittäjät pistäkää kova kovaa vastaan.tsemppiä kaikille iso miinus informaatiosta remonttin suhteen

    • Anonyymi

      Minäki ymmärtämättömänä tiedän, että keskustan remonttia ei tehä kuudessa viikossa. Mutta onse kyllä semmonen sotku ja pilattu idyllinen torialue. Son taas jonku viisas keksiny minne haaskata kiinteistöverot joita lypsetään jokaiselta. Eikö nuillakin rahoilla olisi vaikka korjattu syrjäteitä. Kysymys: Mitä sinä saat palveluja kaupunkilta jos maksat kiinteistöverot. Mitä kaupunkin keskustassa ja mitä syrjäkylillä?. Kaikki paskat ja roskat pitää ite maksaa. Ja tehäänkö noita remontteja kiinteistöveroilla?. Millä rahalla torialue maksetaan? Joku viisas vois vastata kysymykseen.

      • Anonyymi

        Ei niin tyhmää kuntaa ettei ottaisi valtionapuja kyseisessä asiassa vastaan....vai


    • Anonyymi

      EVO:n takia remontti viivästy.toki hyvä että laittavat putket kuntoon mut järjetön aika koko hommassa menny

    • Anonyymi

      Jo vain remontti kurittaa paikallisia yrityksiä silloin, kun se on päällä. Remontin jälkeen osa yrityksistä on tyytyväisiä ja osa ei. Parkkiruutuihin ajosssa voi olla uusissa paikoissa ongelmia. Ottakaa yhteyttä päättäjiin, niin asiat korjaantuvat hyvillä perusteilla ...ei valittamalla. Tuo kadunleveys on aivan riittävä ja Kuusamon keskusta-alue on puoleensavetävä remontin jälkeen

      • Anonyymi

        Jotkut valittanu että uus ympyrä huono ja liukas ettei sitä voi ajaa ja vielä epätasainen.ellei osaa ajaa muualla kuin hiekotetulla ja pöytä tasasella pinnalla pitäiskö mennä uudestaa autokouluun🤔


    • Anonyymi

      Jos ei miellytä, voipi hiihtää/muuttaa muualle kuusamosta, tartte täällä valittamassa olla jos ei omaa naamaa miellytä.

      Kuusamolainen kateus on kuin paska joka haisee kauas!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      573
      3806
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3288
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2771
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2709
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2104
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2061
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1887
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1760
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1719
    Aihe