Marin ruokaa viemässä

Anonyymi

Kuvassa ilman turvaväliä, mitä viimeeksi tiistaina iltalehden tentissä korosti. Miten ruokalähetyksen hiilijalanjälki, kun myös tiistain tentissä ilmoitti maassamme olevan ilmastohätätila. Viestiinkö lähetys virka-autolla veronmaksajien rahoilla?

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Missä kuvassa?

      • Anonyymi

        Ei kai Sanna nyt kävellen mennyt.


    • Anonyymi

      Olisi varmaan tämä neiti edustaja kuollut nälkään ilman Marinia. Mielestäni ylijumala pääministerille pitäisi tästä suuresta asiasta myöntää hengenpelastusmitali.
      Huomenna voi iltapäivälehdet sitten tehdä Marinista jutun hengenpelastajana ja taas pysytään lööpeissä!

      • Anonyymi

        Alkaa tämä Marinin vaalikampanja saada jo huvittavia piirteitä. Mitähän seuraavaksi kun vilauttelukin on jo käytetty ja Koronakin alkaa olla kulunut aihe. Mielenkiinnolla odotan huomisia lööppejä, mitähän avustajat nyt ova keksineet. Olisi kyllä huippu-uutinen jos hän tekisi joskus ihan oikean hyvän työn suomalaisten hyväksi. Sitä odotellessa!


    • Anonyymi

      Ottiko vähän olutta mukaan, siinähän se ilta mennyt sohvalla öristessä.

      • Anonyymi

        Unta taisit nähä.


    • Anonyymi

      Hienoa,että on vihdoinkin alan,minne kokemus ja koulutus riittää.

    • Kyse lienee siitä Iltasanomien jutusta, jossa kerrottiin Marinin vierailleen selkäkivuista kärsivän työtoverinsa luona?

      https://www.is.fi/politiikka/art-2000006677370.html

      Aika hyvin on Marin nähtävästi tehtävänsä hoitanut, kun moittimista on etsittävä sellaisista asioista kuin sairaan auttaminen. Älä ole huolissasi, eiköhän siellä eduskunnassa ole hiljattain testailtu laajalti koronaa sen jälkeen, kun Packalen altisti työtovereitaan tieten tahtoen.

      • Anonyymi

        Populistista. Kaikella tapaa pitää päästä lööppeihin. Kuka oli median tilannut matkaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Populistista. Kaikella tapaa pitää päästä lööppeihin. Kuka oli median tilannut matkaan?

        ....kun ei ammattiasioissa pärjää, pääministeri ulkoistaa itsensä tekemään muita juttuja. Mitäs seuraavaksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Populistista. Kaikella tapaa pitää päästä lööppeihin. Kuka oli median tilannut matkaan?

        Näemmä ei kukaan. Uutinen tehtiin Nurmisen Facebook-päivityksestä.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      78
      1012
    2. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      86
      798
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      735
    4. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      734
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      59
      727
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      108
      666
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      112
      577
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      47
      560
    9. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      528
    10. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      498
    Aihe