Kuvassa ilman turvaväliä, mitä viimeeksi tiistaina iltalehden tentissä korosti. Miten ruokalähetyksen hiilijalanjälki, kun myös tiistain tentissä ilmoitti maassamme olevan ilmastohätätila. Viestiinkö lähetys virka-autolla veronmaksajien rahoilla?
Marin ruokaa viemässä
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Missä kuvassa?
- Anonyymi
Ei kai Sanna nyt kävellen mennyt.
- Anonyymi
Olisi varmaan tämä neiti edustaja kuollut nälkään ilman Marinia. Mielestäni ylijumala pääministerille pitäisi tästä suuresta asiasta myöntää hengenpelastusmitali.
Huomenna voi iltapäivälehdet sitten tehdä Marinista jutun hengenpelastajana ja taas pysytään lööpeissä!- Anonyymi
Alkaa tämä Marinin vaalikampanja saada jo huvittavia piirteitä. Mitähän seuraavaksi kun vilauttelukin on jo käytetty ja Koronakin alkaa olla kulunut aihe. Mielenkiinnolla odotan huomisia lööppejä, mitähän avustajat nyt ova keksineet. Olisi kyllä huippu-uutinen jos hän tekisi joskus ihan oikean hyvän työn suomalaisten hyväksi. Sitä odotellessa!
- Anonyymi
Ottiko vähän olutta mukaan, siinähän se ilta mennyt sohvalla öristessä.
- Anonyymi
Unta taisit nähä.
- Anonyymi
Hienoa,että on vihdoinkin alan,minne kokemus ja koulutus riittää.
Kyse lienee siitä Iltasanomien jutusta, jossa kerrottiin Marinin vierailleen selkäkivuista kärsivän työtoverinsa luona?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000006677370.html
Aika hyvin on Marin nähtävästi tehtävänsä hoitanut, kun moittimista on etsittävä sellaisista asioista kuin sairaan auttaminen. Älä ole huolissasi, eiköhän siellä eduskunnassa ole hiljattain testailtu laajalti koronaa sen jälkeen, kun Packalen altisti työtovereitaan tieten tahtoen.- Anonyymi
Populistista. Kaikella tapaa pitää päästä lööppeihin. Kuka oli median tilannut matkaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Populistista. Kaikella tapaa pitää päästä lööppeihin. Kuka oli median tilannut matkaan?
....kun ei ammattiasioissa pärjää, pääministeri ulkoistaa itsensä tekemään muita juttuja. Mitäs seuraavaksi.
Anonyymi kirjoitti:
Populistista. Kaikella tapaa pitää päästä lööppeihin. Kuka oli median tilannut matkaan?
Näemmä ei kukaan. Uutinen tehtiin Nurmisen Facebook-päivityksestä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 781012
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm86798J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81735- 119734
- 59727
- 108666
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante112577- 47560
- 18528
- 41498