Sateisen päivän kysymys

Anonyymi

Oletteko koskaan ajatelleet millaisen muiston tai kuvan itsestänne olette hänelle antaneet tai jättäneet.
Harmaan päivän harmaa kysymys.

41

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eipä ole tullut tuommoinen mieleen...
      Olen ihan oma itseni, niin en tiedä miten on tulkinnut minua..
      Pitäisi kysyä häneltä, mutta eihän semmoinen sovi...

    • Anonyymi

      Hyvä kysymys😂 palstalle? Irl? Ei oo väliä🙈..

    • Anonyymi

      Olen ajatellut, vähän liikaakin, miten kaikki saattoikin mennä niin poskelleen,
      eihän se kuva kovinkaan hääppöinen minusta voi olla. Katumusta lykkää. M - N.

      • Anonyymi

        Hyvä, jos tietää toimineensa väärin.


      • Anonyymi

        Jos olisit ks mies niin kyllä siinä meni aika poskelleen kauttasi kaikki meni ensin annoit ymmärtää ja sitten sait jopa rakastumaan ja pakenet toisen syliin kuinka olinkin naiivi!


    • Anonyymi

      Pliisun.

    • Anonyymi

      Noh, minusta vähän tuntuu että kumpikin ollaan annettu toisillemme enemmän sitä negatiivista puolta kuin positiivista, ja kumma kyllä, ajattelen hänestä siltikin pelkkää hyvää ja ihania asioita, pelottaa ajatella jos joskus ne hyvät puolet toisistamme näkisimme, saattaisi tapahtua ihmeitä ja kummia :D

    • Anonyymi

      No ilmeisesti. Hullu, siivellä eläjä, lihava, ruma, kyylä , valjakki, itseriittoinen, tunteeton, kylmä, kiero joutaisin kuolla pois. Mitähän näitä nyt lieneekään. En ole edes pitkään aikaan välittänyt pitäköön mielipiteensä. Kuuntelen niitä jotka oikeasti minusta pitävät ja välittävät.

    • Anonyymi

      Joskus se hiipii mieleen että mitähän ajattelee mutta sitten en uskalla ajatella pidemmälle, jos se onkin ihan pahaa mitä ajattelee.

    • Anonyymi

      Tietysti. Kohtaamisia on useita, joten ehti siinä varmaan jättää kuvaa laidasta laitaan. Mutta eipä tuota voi tietää kun ei toisen pään sisälle pääse. Mitä nyt vähän silmien kautta yritin..

    • Anonyymi

      Olin vaikealuontoinen, jatkuvasti kuulema oli sanomista jostain, ei mussa mitään hyvää ollut, se jäi päällimmäisenä mieleen. Liian vanhakin olin. Tuskin muistaa mua enää ollenkaan. Taisin unohtua jo samantien kun kävelin sieltä paikasta ulos, deletoi mut muististaan, pisti lopullisesti sekajätteisiin🤣

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Huonon varmaan, tai eihän hän minusta koskaan pitänytkään.

      • Anonyymi

        Allekirjotan tän paitsi että olen varma että huono maku jäin. (Itseaiheutettu)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Allekirjotan tän paitsi että olen varma että huono maku jäin. (Itseaiheutettu)

        Kaikki meni pieleen heti alusta alkaen, kunpa tietäisi että olen pahoillani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki meni pieleen heti alusta alkaen, kunpa tietäisi että olen pahoillani.

        En sanoisi että pieleen mutta oma pieni, kantikas, mielikuva asioiden kronologiisesta järjestyksestä järkkyi. Pahoillani olen kyllä ja mielestäni myös ilmaissut sen hänelle.


    • Anonyymi

      Ilmeisesti sellaisen ettei halua asua edes samassa kaupungissa.

    • Anonyymi

      En omaa itseäni kummempaa kuvaa! No joku huoliryppy tullut odotellessa lisää. Muuten sama nainen.

    • Anonyymi

      Olihan ne mun kuvatkin tosi rumia

      • Anonyymi

        jos oot se yx nainen, niin kyl ne oli rumia.


      • Anonyymi

        Kukaan ei varmaan itsestään käytä sanaa ruma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan ei varmaan itsestään käytä sanaa ruma.

        Asuin Etelä- Euroopassa aikoinaan ja asuinpaikkani lähellä oli kahvila-baari nimeltä Ruma. Naureskelin baarin omistajalle sitä nimeä ja mitä se tarkoittaa suomeksi. Oli aika yllättynyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jos oot se yx nainen, niin kyl ne oli rumia.

        Katsopa itseäsi ensin peiliin ennen kuin haukut muita. Kerro, mitä näkyy. Vai puuttuuko seiniltä peilit?


    • Anonyymi

      Mies ainakin jätti huonon vaikutelman itsestään. Käytös oli toista kohtaan halventavaa myös.
      Monet itkut itkin ja nauroi vaan.

    • Anonyymi

      Mieluummin vastaan, millaisen kuvan hän jätti minulle.

      Nuori/nuoret mieshenkilöt ja nuori/nuoret naishenkilöt. Ilmeisen vakavasti häiriintyneitä, joka johtuu vakavasta persoonallisuushäiriötä ainakin joidenkin kohdalla. Ilmeisen monin tavoin syrjäytyneitä ja moniongelmaisia. Valheellinen identiteetti, joka on johtanut patologiseen valehteluun ja valheelliseen käyttäytymiseen ja häiriökäyttäytymiseen, mikä näkyy ja kuulu ympäristöön. Ei kykyä eikä halua kantaa vastuuta omista teoista. Totuuden pakoilu. Vastuun pakoilu. Vahva epäilys siitä, että päihteet kuuluu säännöllisesti elämään näillä henkilöilä (ainakin alkoholi). Kouluttamattomuus, työttömyys, köyhyys, osattomuus. Joku voi porukassa opiskellakin. Ehkä joku on myös jossain matalapalkkaisessa ansiotyössä, mikä ei vaadi pitkää koulutusta. Ei kykyä pyytää anteeksi.

      Ei kykyä tunnustaa järkyttäviä tekojaan ja ajojahtiaan, joihin ovat syyllistyneet toisen ihmisen kohdalla. Raukkamaisia. Ei luultavasti koskaan kykyä tasapainoisiin ihmissuhteisiin ja elämään koskaan. Tällaisen kuvan jätitte itsestänne minulle.

      • Anonyymi

        Edelleen toivon, että joku siitä porukasta tai sen porukan ulkopuolelta, joka tietää, mitä ovat tehneet ja tuntee ketään tuosta porukasta, ilmoittaisi viranomaisille. Tuollaisesta toiminnasta tulisi jäädä merkintä ihmisen henkilötietoihin ja esim. tuollaisiin tekoihin syyllistyneet eivät saa mielestäni toimia tulevaisuudessa esim. hoitotyössä lähihoitajina tai muuna, jos on noin rankkoja ja suunnitelmallisia tekoja jo nuorena aikuisena. Ajattelen nyt ihan kokonaiskuvaa ja niitä vaikutuksia, mitä pahimmillaan vakavasti häiriintyneellä persoonallisuushäiriöisellä voi olla työelämässä ja muualla toisiin ihmisiin.


    • Anonyymi

      Hänestä. Hyvin erikoinen. Salaisuuden verho. Mietin, miksi. Aina ei kannata kaikkea lähteä kysymäänkään eikä aina vastata, vaikka kysyisi. Joskus tietämättömyys suojelee. Usein tieto lisää tuskaa ja tuo ahdistusta. Jotain ehkä ymmärränkin, syvästikin. Jotain ehkä aavistan. En silti ymmärrä. Olisit voinut valita toisin. Miksi et valinnut? Mikä esti? Mikä estää?

      • Anonyymi

        Valita mitä??


    • Anonyymi

      Hyvin negatiivisen muisti kuvan ilmeisesti saanut, kun en ymmärrä toisen syyllistävää käytöstä tai sen ymmärtänyt nyt, et tuntemukseni olivat väärin, ymmärrän jääviyteni puolustautua, koska se ei johda mihinkään hyvään. Näinkin voi käydä, kun kokee epäonnistumisia. Hyvä oli kysymys aloittajalla ja uskon näkemyserojakin löytyvän monenlaisia.

    • Anonyymi

      Hänestä. Ei se ulkonäkö aina kaikkea kerro. En tiedä sinusta mitään muuta kuin, että jotain hämärää pitää olla, että lähtee tuollaiseen toimintaan mukaan. Sen, minkä sivusta kuuli siitä keskustelusta, on, että olet jollain tavalla keskenkasvuinen. Etkö osaa ottaa asioista selvää ennen kuin lähdet tuollaisiin tekoihin mukaan? Eikö hälyytyskellot soineet ollenkaan? Etkö osaa kyseenalaistaa? Sitä ihmettelen. Toisaalta voi siellä olla järkeväkin puoli. Kannattaisi keskittyä sen kasvattamiseen. Keskenkasvuinen ja naiivi ihminen voi kasvaa. Toivon sitä sinulle. Sitä, että se sisin vastaisi joku päivä sitä ulkoista olemusta. Ei siinä äänessä mitään ollut mutta siinä tavassa puhua ja keskustelun sisällössä. Miehestäkin voi kasvaa Mies. Ihan rakkaudella. :)

    • Anonyymi

      Varmaan olen semmoinen tyhmä ja hölmö hänen, naisen, silmissä. Tai sitten hän rakastaa. Silloin olen tyhmä ja hölmö, mutta saan ne anteeksi.

    • Anonyymi

      Olen. Soljan kanssa olen niin pahoillani. Tykkäsin liikaa, en osannut niin vaikeaan elämäntilanteeseen asennoitua. Kosketit paljon sydäntäni. Varsinkin rehellisytesi kun avauduit elämästäsi. Kaikkea hyvää elämääsi. Olet sen ansainnut. Ja annoit mulle rohkeuden toteuttaa mun haaveeni. Älä anna mun unohtaa sitä.

      • Anonyymi

        Kenelle sinä olet pahoillasi ja mistä?


    • Anonyymi

      Hän mies jätti aivan kaamean kuvan ja muistot itsestään. Tuli vain lemmenleikit hoitamaan halutessaan ja muulloin ei yhteyksiä pitänyt,ehkä pari tekstiviestiä joskus mutta silloinkin joku taka-ajatus.

      • Anonyymi

        Hyväksikäyttäjä.


    • Anonyymi

      Ensi kerro kumpaa tarkoitat muistikuvaa vai mielikuvaa sekä mikä niiden ero mielestäsi on, muuten ei pysty vastaamaan?

    • Anonyymi

      Jos kysymyksen laittaisi hauskapalstalle, niin varmalla saisi hauskoja vastauksia.

    • Anonyymi

      Huonon kuvan. Varmaan todella kylmän ja idiootin kuvan. Miehelle naiselta.

    • Anonyymi

      Varmaan paskan kuvan kun hannasin häntä

    • Anonyymi

      Olen antanut naiselle todellisen kuvan itsestäni. Jos se ei riitä, niin sille en voi mitään.

    • Anonyymi

      Outo ja autistinen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1495
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1301
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1292
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1237
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      30
      1211
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1116
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1096
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1086
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1074
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1052
    Aihe