Voiko nainen olla tohtori tai dosentti?

Anonyymi

Kirkko ja kaupunki kertoo Sanna pastorista. Hän kuuluu Hell SRK mutta on VÄITELLYT helluntailaisuusdemonesta. Moni veli Herrassa on järkyttynyt kuinka nainen voi olla yliopistossa ja olla tohtori tai dosentti. Sana sanoo että naisen pitää olla alistunut ja hiljaa. Nainen kritisoi vielä väitöskirjassaan Hell systeemejä ja oppeja.

20

299

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Toivotaan että helluntailaisuutenkin alkaa tulla naisten aseman parannusta ja terveitä oppeja kuolleen patriarkaalisuuden sijaan. Ennen pitkää Hell liikkessäkin on naisia johtoasemassa ja iisebeliähokevat ukot tippuvat kyydistä. Kun Sannan väittämistä puhuttiin alkoi eräillä taantumussivuilla tulla iisebel lainauksia😘

      • Anonyymi

        Sannan väitöskirja on yliopistollinen opinnäyte. Ei siihen pitäisi olla sanomista kellään maallikolla. Yliopistolla oli joskus sääntöjä ettei maisteri voi arvostella ylempäänsä siis tohtoria eikä tohtori professoria.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sannan väitöskirja on yliopistollinen opinnäyte. Ei siihen pitäisi olla sanomista kellään maallikolla. Yliopistolla oli joskus sääntöjä ettei maisteri voi arvostella ylempäänsä siis tohtoria eikä tohtori professoria.

        Thaimaassa on sama systeemi.Kuningasta ei saa kritisoida vankilatuomion uhalla.

        Epäjumalanpalvonta on yleistä Thaimaassa. Minua yritettiin saada temppelialueelle ihailemaan iljettävää toimintaa.Älkää käykö epäjumalanpalvontapaikoilla. Siihen kuuluu uhrimaksukin että pääsee alueelle.


    • Helluntaikirkossa on paljon oppineita ihmisiä, mutta Jumalan edessä me olemme kaikki samanarvoisia. Suhtaudumme opiskeluun myönteisesti ja helluntaipastoreilta toivomme teologista koulutusta, suurin osa heistä on opiskellut Isossa kirjassa.

      • Anonyymi

        Hieno homma jos näin on. Ei ole enää puhujia jotka puhuu mitä sylki suuhun tuo. Näin on joillain nettipuhujilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hieno homma jos näin on. Ei ole enää puhujia jotka puhuu mitä sylki suuhun tuo. Näin on joillain nettipuhujilla.

        Luin Esa Heiskan sivu a. Hän oli eri mieltä ja kanmoksui oppineita ja kertoi vitsejä kuin tyhmiä nämä ovat.


      • Anonyymi

        Millä meriitillä sinulla on tuo helluntaikirkko- nimimerkki?
        Ketkä kirkosta on väitteittesi takana, onko mikä liuta pastoreita?
        Eli odottaisin eri pastoreitten antavan "nimenkirjoitusoikeuden" oikein julkisesti, että uskottavuus tulee kohdallesi.
        Esim. joku tulee jostain firmasta tarjoamaan tehtävää. Hän esittäytyy edustajaksi, mutta minun on vastuu siitä, että otan selvää, onko ko. kaverilla nimenantosuhteen voimaa edustaa jotain.

        Sama se on helluntaikirkko kaveri sinunkin kohdalla. Ei nimimerkki, vaikka linkittää sen kirkkoon kerro vielä, että puhtaat jauhot on pussissa.
        Näin se vain on, että uskottavuuteen vaaditaan hieman enemmän, miltä nyt näyttää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä meriitillä sinulla on tuo helluntaikirkko- nimimerkki?
        Ketkä kirkosta on väitteittesi takana, onko mikä liuta pastoreita?
        Eli odottaisin eri pastoreitten antavan "nimenkirjoitusoikeuden" oikein julkisesti, että uskottavuus tulee kohdallesi.
        Esim. joku tulee jostain firmasta tarjoamaan tehtävää. Hän esittäytyy edustajaksi, mutta minun on vastuu siitä, että otan selvää, onko ko. kaverilla nimenantosuhteen voimaa edustaa jotain.

        Sama se on helluntaikirkko kaveri sinunkin kohdalla. Ei nimimerkki, vaikka linkittää sen kirkkoon kerro vielä, että puhtaat jauhot on pussissa.
        Näin se vain on, että uskottavuuteen vaaditaan hieman enemmän, miltä nyt näyttää!

        ts. voit linkittää nimimerkkisi ko. kirkon vastaavien sähköpostiin ja heiltä voi varmistaa, kuka puhuu. Ja voihan edustajakin esittäytyä jokaisessa tekstissä, kuka puhuu!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hieno homma jos näin on. Ei ole enää puhujia jotka puhuu mitä sylki suuhun tuo. Näin on joillain nettipuhujilla.

        Koulutus ja pastorin valtakirja on tärkeä saada pois huuhaata korvasyyhyynsä opettavat.


    • Anonyymi

      Tietääkseni sukupuolella ei ole väliä, oli sitten kysymyksessä tohtori tai desantti!

      • Anonyymi

        Kun viimeksi tarkistin, niin aivot ovat tosiaan korvien eikä jalkojen välissä.


    • Anonyymi

      Paras esimieheni tai esinaiseni on ollut nainen, mutta mutta...ei se siltikään välttämättä niin noin näin ja silleen tälleen ja tolleen kuitenkaan että jotta kun kunnes.

      En oikein osaa kantaa tämän tarkemmin ottaa kantaa. Niin no joo näinhän se on. Eikös niin!

      Commandohauis

      • Anonyymi

        Sanna Urvas 2016 kannatti patriarkalisuutta Hell SRK saa. Väittäri sai hänet lisäämään naisen arvon korostamista. Hänellä tuntuu olevan paljon arvovaltaa demonisuuden käsittelyssä ja lutKirkkokin kysyy neuvoa miten kohdata demonisoituneita. Urvas tullee oppineisuutensa perusteella samaa hyvää aikaan seurakunnassa.
        Eräillä miesuskovilla onkin jo kova hätä tuomita nainen. Iisebelittelyä luin jo eräällä taholla. Iisebel kortit onkin lähiaikoina otettu esille tiheästi pienissäkin asioissa. Jollei tottele ja passaa miestä ja pienissä ja isommissa ongelmissa. Iisebelittelyä on kärsinyt inflaation eräiden miesuskovien suussa.🙃


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanna Urvas 2016 kannatti patriarkalisuutta Hell SRK saa. Väittäri sai hänet lisäämään naisen arvon korostamista. Hänellä tuntuu olevan paljon arvovaltaa demonisuuden käsittelyssä ja lutKirkkokin kysyy neuvoa miten kohdata demonisoituneita. Urvas tullee oppineisuutensa perusteella samaa hyvää aikaan seurakunnassa.
        Eräillä miesuskovilla onkin jo kova hätä tuomita nainen. Iisebelittelyä luin jo eräällä taholla. Iisebel kortit onkin lähiaikoina otettu esille tiheästi pienissäkin asioissa. Jollei tottele ja passaa miestä ja pienissä ja isommissa ongelmissa. Iisebelittelyä on kärsinyt inflaation eräiden miesuskovien suussa.🙃

        Iisebel symboloi mulle epäoikeudenmukaisuutta yhteiskunnan korkeissa vaikutussektoreissa.

        Esim. Putin on tästä esimerkki? Kuningas/diktaattori, joka murhaa ihmisiä niin ettei laki tuomitse häntä, koska hän on muokannut lain sellaiseksi bulvaaneineen ettei hän ole yhdenvertainen kansan muiden ihmisten kanssa? Hänellä on ydinaseet, joten kansainvälinen oikeus on kyvytön tutkiakseen Putinin antamia murhakäskyjä alaisina toimiville "virkamurhamiehille.Vääriä todistajia ja kätyreitä hänellä riittää?

        Kiinassa on valtionjohto murhannut miljoonia ihmisiä. Murhatut eivät ole saaneet oikeutta.

        Pohjois- Koreassa murhaajaperhe, jonka johdossa "jumala" murhaa kansaa Iisebelin hengessä vapaasti lain ( epäoikeudemukaisuuden, jossa laki on hämäävä nimi) sallimana.Tavallinen kansa saa yhä politisoituneimpia oikeudenkäynti tuomioita myös nk. oikeusvaltioissa.

        Kuten Suomessa Päiviin kohdistuva vainoon perustuva tutkinta hänen uskonvapautensa kyseenalaistavassa rikosepäilyssä Raamatun todeksi uskomiseen ja sen sanoman ilmaisemisessa on kysymys.

        Commandohauis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Iisebel symboloi mulle epäoikeudenmukaisuutta yhteiskunnan korkeissa vaikutussektoreissa.

        Esim. Putin on tästä esimerkki? Kuningas/diktaattori, joka murhaa ihmisiä niin ettei laki tuomitse häntä, koska hän on muokannut lain sellaiseksi bulvaaneineen ettei hän ole yhdenvertainen kansan muiden ihmisten kanssa? Hänellä on ydinaseet, joten kansainvälinen oikeus on kyvytön tutkiakseen Putinin antamia murhakäskyjä alaisina toimiville "virkamurhamiehille.Vääriä todistajia ja kätyreitä hänellä riittää?

        Kiinassa on valtionjohto murhannut miljoonia ihmisiä. Murhatut eivät ole saaneet oikeutta.

        Pohjois- Koreassa murhaajaperhe, jonka johdossa "jumala" murhaa kansaa Iisebelin hengessä vapaasti lain ( epäoikeudemukaisuuden, jossa laki on hämäävä nimi) sallimana.Tavallinen kansa saa yhä politisoituneimpia oikeudenkäynti tuomioita myös nk. oikeusvaltioissa.

        Kuten Suomessa Päiviin kohdistuva vainoon perustuva tutkinta hänen uskonvapautensa kyseenalaistavassa rikosepäilyssä Raamatun todeksi uskomiseen ja sen sanoman ilmaisemisessa on kysymys.

        Commandohauis

        Oletko ateisti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Iisebel symboloi mulle epäoikeudenmukaisuutta yhteiskunnan korkeissa vaikutussektoreissa.

        Esim. Putin on tästä esimerkki? Kuningas/diktaattori, joka murhaa ihmisiä niin ettei laki tuomitse häntä, koska hän on muokannut lain sellaiseksi bulvaaneineen ettei hän ole yhdenvertainen kansan muiden ihmisten kanssa? Hänellä on ydinaseet, joten kansainvälinen oikeus on kyvytön tutkiakseen Putinin antamia murhakäskyjä alaisina toimiville "virkamurhamiehille.Vääriä todistajia ja kätyreitä hänellä riittää?

        Kiinassa on valtionjohto murhannut miljoonia ihmisiä. Murhatut eivät ole saaneet oikeutta.

        Pohjois- Koreassa murhaajaperhe, jonka johdossa "jumala" murhaa kansaa Iisebelin hengessä vapaasti lain ( epäoikeudemukaisuuden, jossa laki on hämäävä nimi) sallimana.Tavallinen kansa saa yhä politisoituneimpia oikeudenkäynti tuomioita myös nk. oikeusvaltioissa.

        Kuten Suomessa Päiviin kohdistuva vainoon perustuva tutkinta hänen uskonvapautensa kyseenalaistavassa rikosepäilyssä Raamatun todeksi uskomiseen ja sen sanoman ilmaisemisessa on kysymys.

        Commandohauis

        Näkisin samoin että iisebelimäisyyttä voi olla monissa.
        Jotkut miessaarnaajat kytkevät sen vain naisiin. Sain kovat tuomiot kun kritisoin.


    • Anonyymi

      Tottahan toki.

      ST

    • Anonyymi

      Etkö osaa kirjoittaa aiheesta

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1071
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      969
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      303
      777
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe