EU (hallinto-himmeli) yrittää kiristää Brittejä. Onnistuuko?

Anonyymi

Britit ovat säästäneet yli 100 miljardia, kun eivät tarvinneet
osallistua EU:n 750 miljardin tukipakettiin.

Tämä tietenkin ottaa päähän hallinto-himmelin kerma-perseillä.

Toinen asia jonka EU haluaa näyttää jäsenilleen on se, että
kuinka vaikeaa on erota EU:sta

Britit lähtee EU:sta maksamatta senttiäkään erosta EU: vaatimuksesta
huolimatta.

Brittien ero, on malli muillekin eroajille, tätä EU:n kermaperseet
pelkää

34

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei valeet auta.

      Brexit on maksanut briteille nyt jo 250 mrd heidän omien tutkimustensa mukaan.

      Vapaakaupan ulkopuolelle jääminen maksaa vuodessa ainakin 50 mrd lisää.

      • Anonyymi

        Sosialisti ei hyväksy sitä, että heidän EU kusetus kumotaan.
        Niinpä tuulesta temmattua propagandaa levittämällä uskotellaan
        kansalle, että 750 miljardin lahja Välimeren rikkaille maille on tarpeen.
        USKOO KEN TAHTOO !!!!!!!!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sosialisti ei hyväksy sitä, että heidän EU kusetus kumotaan.
        Niinpä tuulesta temmattua propagandaa levittämällä uskotellaan
        kansalle, että 750 miljardin lahja Välimeren rikkaille maille on tarpeen.
        USKOO KEN TAHTOO !!!!!!!!!!!

        Hölynpölyä.

        Elvytyslaina jakaantuu kaikille 27:lle jäsenmaalle.Ne,joiden valtiontalous on suurimmissa vaikeuksissa saavet eniten.
        Elvytyksellä pyritään EU-nostamaan pandemian suosta.

        Rahaa ei lahjoiteta,vaan se sijoitetaan kehitysprojekteihin.


    • Britit joutuvat tukemaan omaa talouttaan sitten yksin, ilman EU:n elvyttävää vaikutusta.

      Et tainnut ymmärtää, ettei tuo tukemiseen käytetty raha katoa minnekään, vaan sillä tuetaan taloutta. Se siis lähtee kiertämään. Rahan kierto on hyvä asia, koska ne ostaa elintasoa.

      • Anonyymi

        Hahahahaa minä EU mielinen olen kanssasi samaa mieltä,EU on toiminut pieniä jäsenmaitaan kohtaan väärin! Eu on todella pahemmissa talous vaikeuksissa kuin mitä julkisesti edes kerrotaan


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hahahahaa minä EU mielinen olen kanssasi samaa mieltä,EU on toiminut pieniä jäsenmaitaan kohtaan väärin! Eu on todella pahemmissa talous vaikeuksissa kuin mitä julkisesti edes kerrotaan

        Kirjoitustaidon lisäksi sinulla tuntuu olevan ongelmia luetun ymmärtämisessä. Minä en ole sitä mieltä, että EU olisi toiminut pieniä jäsenmaitaan kohtaan väärin. En ole ainakaan kuullut Luxemburgin tai Maltan valittavan. Keskipienistä jäsenmaista Belgialla, Suomella, Ruotsilla, Irlannilla, ... Noh, kaikilla tuntuu menevän hyvin.

        Ja EU:n talousvaikeudet koskevat lähinnä lainsäädännön rajoitteita. Eli mitä taloustoimia EU voi ja ei voi tehdä. Varsinaisia talousvaikeuksia on lähinnä jäsenmailla, mutta se on aika ymmärrettävää nykyinen poikkeustilanne huomioiden. Talousvaikeuksia on kaikilla mailla. Toki esim. briteillä korona iskee kovasti, kun joutuvat vielä yksin sitä vastaan vääntämään.


    • Anonyymi

      Erosivat juuri oikeaalla hetkellä. Heillä taisi olla sisäpiirin tietoa tulevasta. Yksi syy eroon on varmaan se etteivät halunneet antaa omia ydinaseita liittovaltiossa brysselin hallintaan.

      • Anonyymi

        Hölynpölyä.

        Britit erosivat vuosikymmenten valekampanjan seurauksena.EU-mielisillä oli silti koko ajan enemmistö,joten kukaanei uskonut EI-äänten voittavan kansanäänestyksessä. Kannattajat jäivät kotiin.

        Britien ydinaseet ovat heidän omaa arsenaaliaan.
        EU ei ole puolustusorganisaatio.
        EU-vihaaja ei tiedä sitäkään perusasiaa.


    • Anonyymi

      Kyllä totuus asiasta on se, että Brittien ero osui nappiin.
      Oliko se sitten tuuria vai sisäpiiri tietoa, sillä ei ole merkitystä.

      Onhan tuo muhkea potti (yli 100 miljardia) oman kansan käyttöön.
      Ku muut EU maat joutuvat tukemaan Italian mafiaa Sadoilla
      Miljardeilla

      • Anonyymi

        Hölynpölyä.

        Brittien ero oli ajallisesti puhdas sattuma.
        Vuosittainen jäsenmaksu oli noin10mrd. Brexit on maksanut kolmessa vuodessa noin 200 mrd, vaikka ero ei vielä ole edes selvä.

        EU:n vapaakaupan ja muiden jäsenetujen menetys merkitsee kymmenien miljardien tappiota Britannialle joka vuosi.

        EU:n elvytyslaina jaetaan 27:lle jäsenvaltiolle.Köyhimmät saavat eniten. Vaurat maat maksavat eniten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hölynpölyä.

        Brittien ero oli ajallisesti puhdas sattuma.
        Vuosittainen jäsenmaksu oli noin10mrd. Brexit on maksanut kolmessa vuodessa noin 200 mrd, vaikka ero ei vielä ole edes selvä.

        EU:n vapaakaupan ja muiden jäsenetujen menetys merkitsee kymmenien miljardien tappiota Britannialle joka vuosi.

        EU:n elvytyslaina jaetaan 27:lle jäsenvaltiolle.Köyhimmät saavat eniten. Vaurat maat maksavat eniten.

        Juuri tuo on sitä sosialistille tyypillistä vale bropakantaa joka on toisella
        nimellä Suomeksi KANSAN KUSETUS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri tuo on sitä sosialistille tyypillistä vale bropakantaa joka on toisella
        nimellä Suomeksi KANSAN KUSETUS

        Tiedossa on,että EU-vihaajat eivät tunne tosiasioita.
        Toiset eivät niitä ymmärrä ja toiset eivät halua ymmärtää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedossa on,että EU-vihaajat eivät tunne tosiasioita.
        Toiset eivät niitä ymmärrä ja toiset eivät halua ymmärtää.

        On kyllä vaikea ymmärtää ku EU:n perussopimuksessa sanotaan
        " kukin maa hoitaa itsenäisesti taloutensa"

        Sosialisti on tottunut elämään aina jossakin liitossa, nyt EurostoLiitossa


      • Anonyymi kirjoitti:

        On kyllä vaikea ymmärtää ku EU:n perussopimuksessa sanotaan
        " kukin maa hoitaa itsenäisesti taloutensa"

        Sosialisti on tottunut elämään aina jossakin liitossa, nyt EurostoLiitossa

        Kerrotko missä noista perussopimuksista tuo sanotaan? Katsotaan sitten...
        https://www.europarl.europa.eu/about-parliament/fi/in-the-past/the-parliament-and-the-treaties


      • Anonyymi kirjoitti:

        On kyllä vaikea ymmärtää ku EU:n perussopimuksessa sanotaan
        " kukin maa hoitaa itsenäisesti taloutensa"

        Sosialisti on tottunut elämään aina jossakin liitossa, nyt EurostoLiitossa

        Kerrottakoon vinkkinä, että google ei tuollaista sopimusta löydä, mutta ehkä se on niin pieni sopimus, ettei sitä googlen tietokantoihin ole lisätty.


    • Anonyymi

      Briteillä oli munaa lopettaa eu:n kusetus

      • Anonyymi

        Britit haksahtivat taitavaan valekampanjaan. Kalliiksi tulee,mutta omat on hölmöilynsä.


    • Anonyymi

      Jälleen tukipaketissa on kyse Saksalaisten pankkien ja sijoitusten
      pelastaminen konkurssilta.
      Porkkanana on paikka EU parlamentissa ja oma kansa näkee
      nälkää (leipä jonot)
      Onhan se mahtavaa istua EU parlamentissa huipputuloilla ja
      veronmaksaja maksaa viulut.
      Lisäksi saattaapa sieltä lohjeta huippupalkattu Komisaarin paikka
      taitavalle kusettajalle

      • Anonyymi

        Tukipaketissa on kyse EU:n yhteisestä ponnistuksesta nousta pandemian tuhoista.

        EU-parlmentti valitaan neljän vuoden välein demokraattisilla vaaleilla.

        Kunkin valtion hallitus nimittää yhden komissaarin neljäksi vuodeksi kerrallaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tukipaketissa on kyse EU:n yhteisestä ponnistuksesta nousta pandemian tuhoista.

        EU-parlmentti valitaan neljän vuoden välein demokraattisilla vaaleilla.

        Kunkin valtion hallitus nimittää yhden komissaarin neljäksi vuodeksi kerrallaan.

        Tukipaketissa on enempi kyse kermaperseille rahajaosta ja veronmaksaja
        maksaa viulut


    • Anonyymi

      Tottakai Britannia säästää joka päivä miljardeja kun erosi euroopan unionista,niin pitäisi myös Suomen erota sitäpaitsi euroopan unionihan on jatkuvasti nostamassa jäsenmaksuja sekä määrämäsä uusia veroja etenkin köyhille tämä on varmaankin sitä paljon puhuttua tasavertaista euroopan unionia?

      • Anonyymi

        Hölynpölyä.

        Brexit on maksanut jo ainakin 200 mrd briteille.

        Korotetuilla jäsenmaksuilla korvataan brittien eron aihettama budjettiaukko.
        Jäsenmaksu on kaikille samansuuruinen %osuus BKT:sta.

        EU:lla ei ole verotusoikeutta.

        Joko tyhjän nauraminen loppui?


    • EUROOPAN UNIONIN ON TARKOITUS TUKEA NEUVOTTELUISSA
      EUROOPAN UNIONIN JÄSENMAITA.... ELI SINUN JA MINUN TALOUTTA.

      Se, että kiristävät Brittejä on tietenkin sinun etusi euroopan unionin kansalainen.

      • Anonyymi

        En minä ainakaan ole huomannut sitä, että minun taloutta olisi tuettu.

        Päin Vastoin. Esim. Norja lohen hinta keikkui tussa 3 - 4 €/kg välillä.
        Nyt se on noussut 10-20 €/kg EU:n määräämien tullien takia.

        Elikä ei EU ole ainakaan minun taloutta tukenut millään lailla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä ainakaan ole huomannut sitä, että minun taloutta olisi tuettu.

        Päin Vastoin. Esim. Norja lohen hinta keikkui tussa 3 - 4 €/kg välillä.
        Nyt se on noussut 10-20 €/kg EU:n määräämien tullien takia.

        Elikä ei EU ole ainakaan minun taloutta tukenut millään lailla

        EU:n kerma perseet huomasi, että kansa saa terveellistä hyvää ruokaa
        liian halvalla.
        Lisäksi joku ketkusakki kehotti syömään Itämeren Silakkaa, JOTTA MERI
        PUHDISTUISI. Onko tarkoitus saastuttaa kansa?


      • Anonyymi

        Totuuden puhuminen ei hävetä koskaan. Se seisoo kuin VUORI PAIKALLAAN


      • Anonyymi kirjoitti:

        En minä ainakaan ole huomannut sitä, että minun taloutta olisi tuettu.

        Päin Vastoin. Esim. Norja lohen hinta keikkui tussa 3 - 4 €/kg välillä.
        Nyt se on noussut 10-20 €/kg EU:n määräämien tullien takia.

        Elikä ei EU ole ainakaan minun taloutta tukenut millään lailla

        No... Sitten se lohi taitaa olla aika saman hintaista kaikkialla.
        Aikoinaan eurolla sai 1,60 USD:tä ja saattaisi selittää aika paljon eikö niin ?
        Siksi me ollaan vihaisia persuille, kun ne on vielä devalvoimassa markalla.
        Toivotaan Eurolle hyviä aikoja ja korkeaa kurssia... Thaimaastakin on tullut jo
        kallis.

        Tiiviimpi unioni nostaa myös Euron arvoa ja sinä saat sitä lohta sitten halvemmalla.


      • Anonyymi
        Eurofighter kirjoitti:

        No... Sitten se lohi taitaa olla aika saman hintaista kaikkialla.
        Aikoinaan eurolla sai 1,60 USD:tä ja saattaisi selittää aika paljon eikö niin ?
        Siksi me ollaan vihaisia persuille, kun ne on vielä devalvoimassa markalla.
        Toivotaan Eurolle hyviä aikoja ja korkeaa kurssia... Thaimaastakin on tullut jo
        kallis.

        Tiiviimpi unioni nostaa myös Euron arvoa ja sinä saat sitä lohta sitten halvemmalla.

        No jo on vihervasurilla jutut. Onko tuo uneksintaa vai toiveajattelua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä ainakaan ole huomannut sitä, että minun taloutta olisi tuettu.

        Päin Vastoin. Esim. Norja lohen hinta keikkui tussa 3 - 4 €/kg välillä.
        Nyt se on noussut 10-20 €/kg EU:n määräämien tullien takia.

        Elikä ei EU ole ainakaan minun taloutta tukenut millään lailla

        Norjan ja EU:n välillä ei ole tullirajaa,koska se on samaa vapaakauppa-aluetta.

        Mahdollinen lisämaksu johtuu jostain muusta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En minä ainakaan ole huomannut sitä, että minun taloutta olisi tuettu.

        Päin Vastoin. Esim. Norja lohen hinta keikkui tussa 3 - 4 €/kg välillä.
        Nyt se on noussut 10-20 €/kg EU:n määräämien tullien takia.

        Elikä ei EU ole ainakaan minun taloutta tukenut millään lailla

        Ja mitäköhän tulleja EU on määrännyt kuvitelmissasi?


    • Anonyymi

      Euroopan unionin loppu häämöttää vääjämättömästi,Britannian erottua tästä korruption ja byroktratian linnakkeesta eu sta,joutuu euroopan unioni pakolla nostamaan jäsenmaksujaan selvitäkseen jatkuvasti kasvavista veloistaan,Tottakai nämä eu lle uskolliset rakkikoirat ulvovat ja syyttävät koronaa kulujen lisääntymisestä mutta ei nyt koronakaan ihan kaikkiin eu n velkoihin syyllinen sentään ole

      • Anonyymi

        EU joutuu nostamaan jäsenmaksujaan,koska Britannian suuri osuus jää puuttumaan.

        EU:n ainoa yhteinen velka on koronasta johtuva elvytyslaina. Se ei nosta jäsenmaiden kuluja ennen 2028,jolloin takaisinmaksu alkaa.

        EUJ ei ole vastuussa jäsenmaiden muusta velkaantumisesta.Ne vastaavat itse taloudestaan.


    • Anonyymi

      Vaikka Britit lähtevät eu ei pudota kustannuksia. Siksi pelastuspaketti. Seuraava pelastuspaketti saadaan koronan takia kun turismi on jäissä. http://dagilberto.gr/live-streaming/

      • Anonyymi

        Brittien lähtö on vienyt sen jäsenmaksuosuuden. Siksi on nostettu jäsenmaksuja.

        Koronapandemia taas on johtanut suuriin talousmenetyksiin,joita pyritään korvaamaan elvytyslainalla.
        Voi olla,että korona johtaa vielä uuteen elvytyslainaan.Se tiedetään vuoden-kahden kuluttua.

        Tämä sama ongelma on kaikilla maailman mailla.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    3. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3065
    4. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3064
    5. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3064
    6. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3060
    7. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    8. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    9. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    Aihe