Kuka hyötyy väestönvaihdosta?

Anonyymi

Kuka hyötyy maahanmuuttajien suuresta joukosta ja heidän tulemisesta maahan? Onko pyrkimys se, että yritykset saavat halvempaa työvoimaa suomalisten tilalle?

13

<50

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sinä hyödyt kun veromaksajia riittää maksamaan sun vanhuuden.

    • Toki halpatyövoiman saanti on yksi sivujuonteista.

      Päätarkoitus on kuitenkin NWOn pyrkimys tuhota valkoinen rotu sekoittamalla se alempiin rotuihin. Tämä näkyy selvästi siinä että maahamme otetaan vain siitoskykyisiä nuorukaisia.
      Valkoinen rotu on liian älykästä ja itsepäistä sopeutumaan pyyteettömästi eliitin orjajoukoiksi.

      • On laskettu että yksi matu aiheuttaa maallemme 1 000 000:n euron kulut elinaikanaan.
        Työtätekemättömiä matuja on jo 300 000.
        Laskekaa siitä heidän nettohyötynsä Suomelle.


      • Anonyymi
        nasuvaan kirjoitti:

        On laskettu että yksi matu aiheuttaa maallemme 1 000 000:n euron kulut elinaikanaan.
        Työtätekemättömiä matuja on jo 300 000.
        Laskekaa siitä heidän nettohyötynsä Suomelle.

        Lasten tekeminen Suomessa on kannattamatonta businestä.
        Yksi menee, jokainen pariskunta saa raavittua normaalilla työntekemisellä sen 200.00€, minkä lapsi kahdeksantoistavuotiaaksi kasvatettuna maksaa. Kun lapsia on kolme, mikä mielestäni pitäisi olla poliittinen tavoite, jos haluamme nähdä valtion nimeltä Suomi vielä 2200 - luvulla, on luksusta - 600.000€. Jopa Kiina on muuttanut politiikkaansa yhdestä lapsesta kahden lapsen politiikkaan.
        Arvovalintoja. Viro on onnistunut politiikassaan paremmin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lasten tekeminen Suomessa on kannattamatonta businestä.
        Yksi menee, jokainen pariskunta saa raavittua normaalilla työntekemisellä sen 200.00€, minkä lapsi kahdeksantoistavuotiaaksi kasvatettuna maksaa. Kun lapsia on kolme, mikä mielestäni pitäisi olla poliittinen tavoite, jos haluamme nähdä valtion nimeltä Suomi vielä 2200 - luvulla, on luksusta - 600.000€. Jopa Kiina on muuttanut politiikkaansa yhdestä lapsesta kahden lapsen politiikkaan.
        Arvovalintoja. Viro on onnistunut politiikassaan paremmin.

        Kiitos järkiperäisestä kirjoituksesta joita näemme täällä harvoin.

        Suomi ei ole kokonaisvaltaisesti kovinkaan lapsiystävällinen. Toki pahvilaatikko täynnä vauvatarvikkeita on saanut ihastusta ympäri maailman.
        Mutta karu totuus on että lapsen saattaminen täysi- ikäiseksi maksaa meillä kohtuuttomasti huolimatta "ilmaisesta" kouluopetuksesta.

        Jos lapsen teko olisi halpaa ja ongelmatonta niin toki syntyvyys maassamme olisi aivan toista luokkkaa.
        Itse olen saattanut maailmalle 5 lasta ja tiedän mitä se on vaatinut.
        Satoja unettomia öitä, valtavia rahapanostuksia, avioeroja ja kaikkea mahdollista epämukavuutta.

        Mitä olen saanut vastineeksi? Voin sanoa olevani isä.


      • Anonyymi
        nasuvaan kirjoitti:

        Kiitos järkiperäisestä kirjoituksesta joita näemme täällä harvoin.

        Suomi ei ole kokonaisvaltaisesti kovinkaan lapsiystävällinen. Toki pahvilaatikko täynnä vauvatarvikkeita on saanut ihastusta ympäri maailman.
        Mutta karu totuus on että lapsen saattaminen täysi- ikäiseksi maksaa meillä kohtuuttomasti huolimatta "ilmaisesta" kouluopetuksesta.

        Jos lapsen teko olisi halpaa ja ongelmatonta niin toki syntyvyys maassamme olisi aivan toista luokkkaa.
        Itse olen saattanut maailmalle 5 lasta ja tiedän mitä se on vaatinut.
        Satoja unettomia öitä, valtavia rahapanostuksia, avioeroja ja kaikkea mahdollista epämukavuutta.

        Mitä olen saanut vastineeksi? Voin sanoa olevani isä.

        Niin, lapsia olet maailmaan saattanut.

        Mutta isäksi et sitten päätynyt.

        Isä ei koskaan laske unettomia öitä tai muita "epämukavuuksia".

        En odota että ymmärrät mistä on kyse.

        Mutta kiitos että kiteytit Suomen ongelman hyvin selvästi. Väki on niin oman navan tuijottaja ettei lapsille ole tilaa. Pidän tätä kuitenkin hyvänä tilanteena, vialliset geenit ja haitalliset käytösmallit ei leviä kun lapsia ei tehdä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin, lapsia olet maailmaan saattanut.

        Mutta isäksi et sitten päätynyt.

        Isä ei koskaan laske unettomia öitä tai muita "epämukavuuksia".

        En odota että ymmärrät mistä on kyse.

        Mutta kiitos että kiteytit Suomen ongelman hyvin selvästi. Väki on niin oman navan tuijottaja ettei lapsille ole tilaa. Pidän tätä kuitenkin hyvänä tilanteena, vialliset geenit ja haitalliset käytösmallit ei leviä kun lapsia ei tehdä.

        Suvakit ällöävät ja inhoavat valkoista heteromiestä.
        Se on heille pahinta mitä voi mailmassa olla. Tilalle täytyy saada umpityhmiä negroja tai ainakin ananastukkaisia sliipattuja arabeja.

        Näillä mennään mutta ei tästä hyvä heilu...... :-)


      • Anonyymi
        nasuvaan kirjoitti:

        Suvakit ällöävät ja inhoavat valkoista heteromiestä.
        Se on heille pahinta mitä voi mailmassa olla. Tilalle täytyy saada umpityhmiä negroja tai ainakin ananastukkaisia sliipattuja arabeja.

        Näillä mennään mutta ei tästä hyvä heilu...... :-)

        Koska sinut vaihdetaan?

        Sinä et kuulu Maailmaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Koska sinut vaihdetaan?

        Sinä et kuulu Maailmaan.

        Kaikelle on aikansa, myös minulle.
        Toki kaikki haluaisivat elää ikuisesti ja seurata mihin tämä umpihullu maailmamme onkaan menossa.


      • Anonyymi

        Katoppa persnatsia sai yhden tykkäyksen. Eli nyt sulla on yhtä tollo kaveri, onnea!😠


      • Anonyymi
        nasuvaan kirjoitti:

        Kiitos järkiperäisestä kirjoituksesta joita näemme täällä harvoin.

        Suomi ei ole kokonaisvaltaisesti kovinkaan lapsiystävällinen. Toki pahvilaatikko täynnä vauvatarvikkeita on saanut ihastusta ympäri maailman.
        Mutta karu totuus on että lapsen saattaminen täysi- ikäiseksi maksaa meillä kohtuuttomasti huolimatta "ilmaisesta" kouluopetuksesta.

        Jos lapsen teko olisi halpaa ja ongelmatonta niin toki syntyvyys maassamme olisi aivan toista luokkkaa.
        Itse olen saattanut maailmalle 5 lasta ja tiedän mitä se on vaatinut.
        Satoja unettomia öitä, valtavia rahapanostuksia, avioeroja ja kaikkea mahdollista epämukavuutta.

        Mitä olen saanut vastineeksi? Voin sanoa olevani isä.

        Että ihan useampi ero, kukapa sinua pitempään katselisi!


      • Anonyymi
        nasuvaan kirjoitti:

        Kiitos järkiperäisestä kirjoituksesta joita näemme täällä harvoin.

        Suomi ei ole kokonaisvaltaisesti kovinkaan lapsiystävällinen. Toki pahvilaatikko täynnä vauvatarvikkeita on saanut ihastusta ympäri maailman.
        Mutta karu totuus on että lapsen saattaminen täysi- ikäiseksi maksaa meillä kohtuuttomasti huolimatta "ilmaisesta" kouluopetuksesta.

        Jos lapsen teko olisi halpaa ja ongelmatonta niin toki syntyvyys maassamme olisi aivan toista luokkkaa.
        Itse olen saattanut maailmalle 5 lasta ja tiedän mitä se on vaatinut.
        Satoja unettomia öitä, valtavia rahapanostuksia, avioeroja ja kaikkea mahdollista epämukavuutta.

        Mitä olen saanut vastineeksi? Voin sanoa olevani isä.

        Asuminen maksaa kohtuuttomasti. Asuntojen hinnat on mitoitettu työssäkäyvän lapsettoman pariskunnan mukaan - mitä he elämänsä aikana saavat palkkaa, kiinteiden menojen jälkeen loput palkkarahat kuluvat asuntolainan lyhennyksiin. Lapsia ei kannata tehdä, jos haluaa edes jonkinlaisen elintason.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asuminen maksaa kohtuuttomasti. Asuntojen hinnat on mitoitettu työssäkäyvän lapsettoman pariskunnan mukaan - mitä he elämänsä aikana saavat palkkaa, kiinteiden menojen jälkeen loput palkkarahat kuluvat asuntolainan lyhennyksiin. Lapsia ei kannata tehdä, jos haluaa edes jonkinlaisen elintason.

        Kiitos ettet tee lapsia, geenisi ovat vialliset.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      967
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      714
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe