Tulista textiä lääkäreiltä.

Anonyymi

7

53

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aika hyvät perustelut kaikillla, varsinkin tuo nainen kertoi hyvin viruksesta.
      Työpaikat varmaan ovat kortilla kaikilla.

    • Kiitän aloittajaa hienosta linkistä.

    • Dr. Heindrich Fiechtner totesi puheessaan:
      - Ei ole olemassa mitään pandemiaa, ei globaalisti eikä Saksassa. Pandemiaa ei ole olemassa.
      Kyse on huijauksesta joka on tehty ihmisten sortamiseksi ja vapauden riistämiseksi.


      Ruotsalainen lääkäri Mikael Nordfors kertoi että heillä ei kukaan käytä maskia ja Ruotsin Koronatilastot ovat Euroopan alhaisimmat.
      Hän kehoitti ihmisiä olemaan maksamatta veroja tälläisille hallituksille jotka tätä koronahulluutta ajavat.

      • Anonyymi

        Pandemia on ihmisten mielen alueella, ei fyysisesti missään. PCR testi on yli 90% epäluotettava niinkuin tuo hollantilainen naislääkäri sanoi. Ja tuo virus on hyvin sama kuin influenssavirus.
        Sanotaan karkeasti lonkalta, että jos kaikki suomen ihmiset testattaisiin tuolla vanupuikko PCR testillä korona löytyisi suurimmalla osalla. Koronaahan on löydetty testeissä linnuilta, eläimiltä, jopa hedelmistä. Sitä on kuulemma merivedessäkin.

        Ihmisiä "suurin joukoin surmaava koronapandemia" on harhakuva jota luodaan mielemme maailmaan ja tuotetaan sen avulla pelkoa. Influenssan tapaisia ärhäköitäkin lunssatapauksiahan on aina ollut. Nyt niille on annettu uusi nimi, pelottava korona.

        Onneksi ihmisiä on herännyt ja noussut vastustamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pandemia on ihmisten mielen alueella, ei fyysisesti missään. PCR testi on yli 90% epäluotettava niinkuin tuo hollantilainen naislääkäri sanoi. Ja tuo virus on hyvin sama kuin influenssavirus.
        Sanotaan karkeasti lonkalta, että jos kaikki suomen ihmiset testattaisiin tuolla vanupuikko PCR testillä korona löytyisi suurimmalla osalla. Koronaahan on löydetty testeissä linnuilta, eläimiltä, jopa hedelmistä. Sitä on kuulemma merivedessäkin.

        Ihmisiä "suurin joukoin surmaava koronapandemia" on harhakuva jota luodaan mielemme maailmaan ja tuotetaan sen avulla pelkoa. Influenssan tapaisia ärhäköitäkin lunssatapauksiahan on aina ollut. Nyt niille on annettu uusi nimi, pelottava korona.

        Onneksi ihmisiä on herännyt ja noussut vastustamaan.

        Mitäs tähän sanoo persekärpänen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs tähän sanoo persekärpänen?

        Ketä se on?


    • Anonyymi

      Teitä huijataan, teitä petetään.
      Globalistit ne rahan herrat haluavat 90% porukasta pelkäävän ja nääntyvän nälkään.
      ... ja ota se (myrkky) rokote joka aiheuttaa 10v kuluessa syöpää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1248
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      914
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      94
      884
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      22
      818
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      283
      723
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      33
      617
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      571
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      125
      540
    Aihe