https://peertube.su/videos/watch/0456314d-e92c-4de9-9b2f-3bc50dddc3dd?start=21s
Eri euroopan maista tulleet lääkärit kertovat maansa todellisen koronatilanteen.
Tulista textiä lääkäreiltä.
7
53
Vastaukset
- Anonyymi
Aika hyvät perustelut kaikillla, varsinkin tuo nainen kertoi hyvin viruksesta.
Työpaikat varmaan ovat kortilla kaikilla. Kiitän aloittajaa hienosta linkistä.
Dr. Heindrich Fiechtner totesi puheessaan:
- Ei ole olemassa mitään pandemiaa, ei globaalisti eikä Saksassa. Pandemiaa ei ole olemassa.
Kyse on huijauksesta joka on tehty ihmisten sortamiseksi ja vapauden riistämiseksi.
Ruotsalainen lääkäri Mikael Nordfors kertoi että heillä ei kukaan käytä maskia ja Ruotsin Koronatilastot ovat Euroopan alhaisimmat.
Hän kehoitti ihmisiä olemaan maksamatta veroja tälläisille hallituksille jotka tätä koronahulluutta ajavat.- Anonyymi
Pandemia on ihmisten mielen alueella, ei fyysisesti missään. PCR testi on yli 90% epäluotettava niinkuin tuo hollantilainen naislääkäri sanoi. Ja tuo virus on hyvin sama kuin influenssavirus.
Sanotaan karkeasti lonkalta, että jos kaikki suomen ihmiset testattaisiin tuolla vanupuikko PCR testillä korona löytyisi suurimmalla osalla. Koronaahan on löydetty testeissä linnuilta, eläimiltä, jopa hedelmistä. Sitä on kuulemma merivedessäkin.
Ihmisiä "suurin joukoin surmaava koronapandemia" on harhakuva jota luodaan mielemme maailmaan ja tuotetaan sen avulla pelkoa. Influenssan tapaisia ärhäköitäkin lunssatapauksiahan on aina ollut. Nyt niille on annettu uusi nimi, pelottava korona.
Onneksi ihmisiä on herännyt ja noussut vastustamaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pandemia on ihmisten mielen alueella, ei fyysisesti missään. PCR testi on yli 90% epäluotettava niinkuin tuo hollantilainen naislääkäri sanoi. Ja tuo virus on hyvin sama kuin influenssavirus.
Sanotaan karkeasti lonkalta, että jos kaikki suomen ihmiset testattaisiin tuolla vanupuikko PCR testillä korona löytyisi suurimmalla osalla. Koronaahan on löydetty testeissä linnuilta, eläimiltä, jopa hedelmistä. Sitä on kuulemma merivedessäkin.
Ihmisiä "suurin joukoin surmaava koronapandemia" on harhakuva jota luodaan mielemme maailmaan ja tuotetaan sen avulla pelkoa. Influenssan tapaisia ärhäköitäkin lunssatapauksiahan on aina ollut. Nyt niille on annettu uusi nimi, pelottava korona.
Onneksi ihmisiä on herännyt ja noussut vastustamaan.Mitäs tähän sanoo persekärpänen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs tähän sanoo persekärpänen?
Ketä se on?
- Anonyymi
Teitä huijataan, teitä petetään.
Globalistit ne rahan herrat haluavat 90% porukasta pelkäävän ja nääntyvän nälkään.
... ja ota se (myrkky) rokote joka aiheuttaa 10v kuluessa syöpää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251248
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89914- 94884
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede22818Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat283723- 93717
- 109636
- 33617
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50571Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet125540