Noo, kerrottakoon, että olen tehnyt retkiä sinuun jo useita kertoja. Hienoja maisemia, kieltämättä. Sitä rentoutuu ja latautuu. Hienoja kokemuksia, vaikka säätila vaihtuu toisinaan, ja sekin pelkona, että eksyy. Tuntematonta maastoa on paljon, loputtomiin. Oletkin jokseenkin mysteeri minulle, kuinka paljon kuljenkin, miten tutkinkin. Vielä, toivottavasti, monta ihanaa matkaa tekemättä ☺️🤭
Hmmmm...
Tutkimusmatkalla sinuun
28
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt tuli upea aloitus, joka erottuu edukseen muista. Tämä pysäytti sen erikoislaatuisuudellaan. Lisää tällaisia tänne.
- Anonyymi
Minä annan tälle 10 pistettä. :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos! Tämä tulee ihan sydämestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos! Tämä tulee ihan sydämestä.
tämä aloituksestasi todellakin pysäytti ainakin minut. Siinä on jotain niin ainutkertaista, joka vaan iski ainakin minuun. Upea aloitus, joka ei ole liian selkeä, vaan jättää vähän funtsittavaa sen luettuaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopettakaa jo 😂
- Anonyymi
Laitappa viestiä niin ehkä selviää loputkin asiat :)
Hienoa!
Nyt olisikin kiva tietää onko tärkeämpää se matka vai päämäärä?
Vai kummatkin?- Anonyymi
Kumpikin. Matka hänessä ja häneen.
- Anonyymi
Ne matkat haluaisin kuulla ja ne ajatukset lukea.
- Anonyymi
Sulle voisin kirjoittaa matkakuvausta.
Anonyymi kirjoitti:
Juu taitaisi olla K-18 kuvaus...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niitä tekstejä odotellessa ja lukiessa voin vastata matkoistani.
- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Juu taitaisi olla K-18 kuvaus...
Jos on vasta tutkimusmatkan alussa, niin ei se voi vielä olla tota. Ei nyt heti maan alle kaiveta, tutkitaan ja ihaillaan ensin maisemia, näköaloja ja kuljetaan paikoissa, joissa ei vielä ole käyty.
Anonyymi kirjoitti:
Jos on vasta tutkimusmatkan alussa, niin ei se voi vielä olla tota. Ei nyt heti maan alle kaiveta, tutkitaan ja ihaillaan ensin maisemia, näköaloja ja kuljetaan paikoissa, joissa ei vielä ole käyty.
Matka sinne missä kukaan ei ole vielä käynyt.
Viimeinen rajaseutu...- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niitä tekstejä odotellessa ja lukiessa voin vastata matkoistani.
Sulla on omat matkat. Matkataan molemmat.
- Anonyymi
Palstalla?
- Anonyymi
Sanoppa muuta. On kyllä ihanaa 😂
- Anonyymi
Tää on niiiin ihana aloitus!!
Mihin kirjoittaja hävisi? Saisi laittaa lisää vastaavanlaista. <3<3 - Anonyymi
Ja olet nainen?
- Anonyymi
Nop.
- Anonyymi
Vkln maukujaiset alkaneet.
- Anonyymi
Hymyilee itsestään, kun ajattelee ja juttelee toisen kanssa. Miten toinen voi tuntua niin mielenkiintoiselta mieheltä...
- Anonyymi
Voi elämän kevät 😘 mussukka
- Anonyymi
Olisiko sulla ensikuussa vapaata aikaa, tehdäksesi uuden tutkimusmatkan minuun?😉
- Anonyymi
Hyvä aloitus. Salaperäisyyden verho aukeaa pikkuhiljaa, joskin vähitellen. Vai aukeaako kaikki? Ihminen on kuin kirja, jonka lehtiä voi selailla. Kansi herättää sen kiinnostuksen. Jännitys tiivistyy sivujen vähetessä. Kirjaan voi kajota ja yrittää muuttaa omanlaiseksi, jos uskaltaa. Silti en muuttaisi mitään naisessa. Hän on hyvä juuri noin.
- Anonyymi
Pääsitkö perille?
- Anonyymi
Hmmmmmmmmm jooo o jooo o. ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953809
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli473185Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.1002817- 1342477
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572460- 612388
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172377Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212304Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232296- 642080