Mikä on Aaamin kieli, eli kieli millä Aatami ja Eeva kommunikoivat keskenään?
Kun helluntaisetkin ovat tietääkseni Jumalaan uskovia ihmisiä niin...
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Varmaankin viittomalla.
- Anonyymi
Mitäkieltä lie puhuneet enkelit ja muut luodut. Ihminen ei löytänyt kumppania eläimistä, joten varmaan jotain alkukantaista örinää ja mörinää. Varmaan kädestäpitäen opeteltu viittoen ja äänähdyksin mitä koitettu sanoilla tuoda esiin
- Anonyymi
Jos he uskoisivat Jumalaa he pitäisivät Jumalan antaman sapatin pyhänäpäivänä.
1234567---- Anonyymi
helluntailaiset taitaa paremminkin uskoa villitseviin henkiin, jotka heitä viskelee
- Anonyymi
Tiedät vastauksen jo ennen kuin kysyt.
- Anonyymi
Eihän helluntailaiset usko edes Raamatun kertomukseen syntiinlankeemuksesta eli perisyntiin. Niin miten he voivat silloin olla Jumalaan uskovia.
- Anonyymi
Perisynnin vuoksihan ihmisen tulee tulla uskoon, täyttyä Pyhällä Hengellä ja vaeltaa erilaisena ihmisenä kuin luonnollisessa tilassa perisynnin vallassa.
Ei ihminen saavuta pelastusta millään opilla tai kirjaimen kautta, vaan ottamalla Jeesuksen Kristuksen elämänsä vapahtajaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1372415Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3461880- 401557
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii311383Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281310Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941183- 541153
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327897Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles104850Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53752