Maa litteäksi takaisin totuuteen

Anonyymi

On selvää, että aistihavainnot ja arkipäivän kokemukset, sekä tiede, eivät voi määritellä maan muotoa. Se on litteä siitä huolimatta vaikka näkisimme maan pallouteen viittavia seikkoja. Avaruudessa ei ole koskaan käyty, eikä tulla käymäänkään.
Pitäisi palata takaisin aikaan, jolloin kerettiläiset kokivat ansaitsemansa kohtalon.

17

64

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tälläkin hetkellä ihmisiä on avaruudessa ISS-avaruusasemalla, halusit sitä tai et.

      • ISS on naurettava kusetus johon kaikki lampaat toki uskovat. He uskovat muutenkin aivan kaiken mitä töllöstä tulee ja valemedia heille ilkeää valehdella.
        Tämä sukupolvi on jo kuitenkin kuolemassa vanhuuteen ja uusi kyseenalaistava sukupolvi astuu puikkoihin.

        Tässä näette naurettavan kusetusvideon "ISS:ltä". Kuka täysijärkinen voisi tuota uskoa?
        https://www.youtube.com/watch?v=f0lpiXAHuyA


      • Anonyymi
        nasuvaan kirjoitti:

        ISS on naurettava kusetus johon kaikki lampaat toki uskovat. He uskovat muutenkin aivan kaiken mitä töllöstä tulee ja valemedia heille ilkeää valehdella.
        Tämä sukupolvi on jo kuitenkin kuolemassa vanhuuteen ja uusi kyseenalaistava sukupolvi astuu puikkoihin.

        Tässä näette naurettavan kusetusvideon "ISS:ltä". Kuka täysijärkinen voisi tuota uskoa?
        https://www.youtube.com/watch?v=f0lpiXAHuyA

        Se että sinulla on tarve nimitellä ja puhua ylimielisesti niistä jotka ei sinun teorioihisi usko, kertoo ihan tarpeeksi juttujesi todistusvoimasta.
        Jos sinulla olisi oikeita argumentteja, varmasti käyttäisit niitä.


    • Anonyymi

      Jos et usko aistihavaintoihin, tieteeseen tai arkipäivän kokemuksiin, miten voit sanoa mitään Maan muodosta? Silloinhan se voi olla yhtä hyvin putki tai amerikkalaisen jalkapallon muotoinen, jossa asutaan sisäpinnalla ja joka pyörii niin että keskipakovoima pitää ihmiset kiinni sen pinnalla.

      • Tyhmä.


      • Anonyymi
        nasuvaan kirjoitti:

        Tyhmä.

        Osasit määritellä itsesi ihan yhdellä sanalla.


      • Anonyymi

        Saatana viekoittelee meitä silmiemme kautta, On vain usko jumalaan ja kaikki muu on turhaa. Ihmisen kuuluu elää nöyryydessä ja valmistautua iankaikkisuutta varten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saatana viekoittelee meitä silmiemme kautta, On vain usko jumalaan ja kaikki muu on turhaa. Ihmisen kuuluu elää nöyryydessä ja valmistautua iankaikkisuutta varten.

        Persekärpänen on nöyrä. Se seuraa ainoastaan vakoa tekemättä eroa rotujen välillä.


      • Anonyymi
        nasuvaan kirjoitti:

        Tyhmä.

        Etpä osannut vastata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etpä osannut vastata.

        Ja mikähän oli kysymys?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mikähän oli kysymys?

        Lukee pari viestiä ylempänä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lukee pari viestiä ylempänä.

        Etkö siis osaa esittää kysymystä? Miksi joittenkin ihmisten pitäisi kaivaa esiin sinun kysymyksesi, voit esittää sen ihan ite?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö siis osaa esittää kysymystä? Miksi joittenkin ihmisten pitäisi kaivaa esiin sinun kysymyksesi, voit esittää sen ihan ite?

        No jos se on niin vaikeaa kelata pari viestiä taaksepäin, toistetaan kysymys: kun muka kerran tieteeseen eikä omiin havaintoihin voi luottaa Maan muodon määrittämisessä, miten sitä voi väittää yhtään minkään muotoiseksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos se on niin vaikeaa kelata pari viestiä taaksepäin, toistetaan kysymys: kun muka kerran tieteeseen eikä omiin havaintoihin voi luottaa Maan muodon määrittämisessä, miten sitä voi väittää yhtään minkään muotoiseksi?

        No, kysy sitä tuolta NatsiNasuNarsissilta, sehän tuolla todisti itsensä tyhmäksi.
        Tosin nykyinen viestien esitys on todella epäselvää, sinä vastasit viestiini, jota en esittänyt, minä taas luulin viestisi olevan minulle tarkoitettu.


    • Anonyymi

      Tänäänkin Aurinko Australiassa viettää aikaa taivaalla suunnissa jotka on mahdottomia Litteällä.

      Ja Auringon laskettua taivaalla näkyy tähtikuvioita joita Pohjoisessa ei ole; sekä tähtitaivas kiertää taivaan toista Napaa.

      Tämä tapahtuu myös huomenna.

      Mikään Litan uskomus ei tätä muuksi muuta; mitään et voi.

      • Anonyymi

        Sinulla on oleva tukalat oltavat iankaikkisuudessa. Sinulla on vielä mahdollisuus pelastua!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla on oleva tukalat oltavat iankaikkisuudessa. Sinulla on vielä mahdollisuus pelastua!

        Äläpä huoli, pelastuin jo lapsena.

        Ja olin myös paikalla kun Kuussa käynyt Astronautti julisti Jumalan Sanaa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      736
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      692
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe