Nopea laukeaminen

Anonyymi

Miehen nopea laukeaminen ja pitkä palautumisaika siis ongelmana. On kova heittämään huulta siitä mutta lienee keino peitellä omaa ahdistustaan asiasta. Hoitelee kyllä esileikit mallikkaasti ja harvoin jää itsellä hänen takia saamatta. Harmittaa vaan kun nähdään kerran viikossa, parissa ja silloinkin seksiä voi olla vain kerran ja se on nopeasti ohi.

Erimielisyyttä on tullut oraalista. En ole suuri oraalin ystävä mutta silloin tällöin voin antaa - en halua vastaanottaa, siitä en pidä. Ikävä puoli vain on siinä että lyhytkin oraali johtaa joko heti laukeamiseen tai normaaliakin lyhyempään aktiin. Kun niin harvoin seksiä on tarjolla niin haluaisin joka kerta penetraatiota, siksi oraali on jäänyt lähes kokonaan kun on todettu että silloin akti on muutaman työnnön mittainen - jos sitä nyt edes lainkaan ehtii olla. Oraalista on muodostunut kiistakapula, eikä hän tunnu ollenkaan ymmärtävän kantaani.

On testattu hidasta yhdyntää, on jätetty esileikki kokonaan välistä... Homma on silti ohi alle minuutissa, parikymmentä sekuntia aika vakio kierrosaika. Anaali lopettaa aktin vielä tuotakin nopeammin. Olen yrittänyt ehdottaa että hoitelisi itseään viikolla ennen tapaamisia josko se auttaisi kestokykyyn, mutta hän ei kuulema halua.

Rupeaa keinot loppumaan enkä enää keksi miten voisin yhtään selvemmin ilmaista tarpeeni. Suhde on muuten upea eikä tämän takia ero ole käynyt mielessäkään, mutta olis kiva kuulla onko muut parit saaneet tällaiseen ongelmaan molempia tyydyttävää ratkaisua aikaiseksi jotenkin?

37

2157

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ehdota miehelle et hankkii naisen, joka nauttii oraaliseksistä molemminpäin. Sä voit sit hankkia sellaisen miehen, joka tavatessa painaa kullin kuivana sisään ilman esileikkejä ja nai sen 3h yhteen soittoon. Sit kun on tullut niin jatkaa vaan naimista toisen 3h putkeen.
      En suostuisi tapailemaan naista joka ei nauti oraaliseksistä, ei kestäisi suhde pitkään jos aina vaan pitäisi kulli sauhuten uittaa kullia pillussa (ei ikinä mitään vaihtelua eikä muuta).

      • Anonyymi

        Pienestä on toisilla ero kiinni. Kertakäyttösuhteita nykymaailma täynnä kun yhden pikkujutun takia ollaan valmiita eroamaan.


      • Anonyymi

        Aloittaja tässä - en kysellyt olisiko palstalla miehiä jotka suostuisivat mua tapailemaan, sehän tässä ei ole ongelmana. Meillä on miehen kanssa upea suhde kuten sanoin. Mies ei tykkää antaa oraalia joten se etten minäkään halua tulla nuolluksi on hänestä vain positiivista.

        Ilmeisesti sulla ei siis ollut kertoa kokemuksia siitä miten olette naisystävänne kanssa saaneet pidennettyä aktia kestämään yli 30 sekuntia.


      • Anonyymi

        Ennenaikainen siemensyöksy lääke - https://euhealth24.com/fi/drug/generic-priligy-dapoxetin
        Kokeilin vastikään ja toimii. 30mg annos 1½ tuntia ennen petihommia. Hieman outo olo tuosta kyllä tuli noin ½ tuntia ottamisen jälkeen jota jatkui aamuyöhön asti. Mutta tekee mitä lupaakin, eli pystyin kontrolloimaan tulemistani ihan eri tavalla. Ei kuitenkaan estänyt tulemasta ja olisihan myös tämän vaikutuksen alaisena tullut alta minuutin jos olisi painanut täysillä koko ajan.


    • Anonyymi

      On hieman samanlainen tilanne. Testattu ties mitä mikä auttaisi. Mies yleensä hymätää vain, jos ehdotan jotain kokeilee. Joskus suostuu ja loppuu nopeaan, jos tuntuu oudolta eli kaikki uusi. Mies on sanonut, että harmittaa kovin, kun laukeaa niin nopeasti.
      Tyytyväisenä jos teen aloitteen silloin hän haluaa, että otan suihin ja jään itse tyydyttämättä. Hänen tehdessä aloite esileikkiä on jolloin kiihottaa minut ja siten se taas menee siihen muutama työntö sisääni tai pyytää ottamaan suihin. Hän laukeaa tyytyväisenä ja jos pyydän edes leluja jatkaakseen lisäksi hän on ihmeissään ei kai tässä enää jatketa. Tullessani suihkusta kylpytakista hän saattaa sanoa nyt saa nainen munaa ja silloin keittiön pöydänne vatsalleen helma ylös ja muutama työntö ja se siitä.
      Pidempi aika olen aktiivisesti yrittänyt etsiä apua ja ratkaista, mutta hän ei halua. Minulle sopisi lisäseura kotiin hänen lisäksi, kun pitää katsomisesta kun tyydytän itseäni. Minulle sopisi mies tai nainen, mutta se ei tule kyseeseen saa lelut kuulema riittää.
      Itsestäni on aika nöyryyttävääv tällainen käytös ja saan itse hoitaa tyydyttämiseni. Hän ei edes siihen osallistu, että käyttäisi leluja sekin olisi yhdessä nauttimista.
      Minulle tämä tilanne alkaa olla päätteessään ja olen vakavissani harkitsemassa seuraa muualta jossa käyn nauttimasta seksistä. Liitoani en halua muuttaa mieheni on ihana kumppani ja ystävä, mutta seksuaalisesti olen ihan loppu hänen kanssaan.

      Toivon todella, että miehesi olisi avoimesti halukas etsimään asiaan helpotusta joka tyydyttäisi molempia tasapuolisesti. Ei ole oikein, että mies saa haluamansa ja itse saa itkeä itsensä uneen tuskassa kun taas kävi näin.

      • Anonyymi

        Minulla vielä kylmempi tilanne kotona, seksi kuollut kokonaan. En kuitenkaan halua erota, sillä lapset ja puoliso pitävät muuten mukavassa arjessa kiinni. Olisi kiva tutustua ja jutella privana, kukaties vaikka tavatakin salaa ja hoitaa yhdessä seksuaalisten tarpeiden tyydyttäminen. Tahtoisin käytellä leluja sinuun, nähdä kuinka nautit. T: 40v mies Hki


      • Anonyymi

        Aloittaja tässä - onpa ikävää tuollainen ettei seksi jatku enää miehen saatua! Harmillista ettei tilanteeseen ole löytynyt ratkaisua, onhan tuollainen pidemmän päälle äärimmäisen turhauttavaa.

        Tuntuuhan se vähän hölmöltä itsekin surra yhtä asiaa joka ei niin toimi, kun suhteessa muuten kaikki pelittää, mutta onhan tuo seksipuoli hirveän tärkeä osa useimpia suhteita!

        Tsemppiä, toivottavasti löydätte pian ratkaisun!


      • Anonyymi

        Eretkiolääkkeet. Rupeet vikisee,että lopeta jo.


    • Anonyymi

      Seksiä pitäisi olla paljon useammin niin ei tulis heti.
      Olin parhaassa viressä kun seksiä oli joka päivä.
      Aina seisoi kovana ja kesti sopivasti.

      • Anonyymi

        Aloittaja tässä - olisi tietenkin optimaalista jos saisi seksiä vaikka joka päivä, mutta toistaiseksi miesystävää ehtii nähdä vain 2-4 kertaa kuukaudessa. Josko sitä jonain päivänä vielä muuttaa samaan kaupunkiin ja saman katon alle niin sitten toki tilanne saattaa muuttua. Toistaiseksi ei auta kuin mennä näillä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja tässä - olisi tietenkin optimaalista jos saisi seksiä vaikka joka päivä, mutta toistaiseksi miesystävää ehtii nähdä vain 2-4 kertaa kuukaudessa. Josko sitä jonain päivänä vielä muuttaa samaan kaupunkiin ja saman katon alle niin sitten toki tilanne saattaa muuttua. Toistaiseksi ei auta kuin mennä näillä!

        Jos määrää ei voi lisätä tästä kaukosuhteesta johtuen, kannattaa tosissaan miettiä onko se sitä mitä haluat. Pitemmän päälle voi rasittaa, etenkin jos ei ole mitään valmista suunnitelmaa lähemmäksi muuttamisesta. Tiedän mistä kirjoitan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos määrää ei voi lisätä tästä kaukosuhteesta johtuen, kannattaa tosissaan miettiä onko se sitä mitä haluat. Pitemmän päälle voi rasittaa, etenkin jos ei ole mitään valmista suunnitelmaa lähemmäksi muuttamisesta. Tiedän mistä kirjoitan.

        Aloittaja tässä - kuten aloituksessa jo sanoin niin tällaisen yhden heikommin sujuvan osa-alueen takia en muutoin hyvää suhdetta ikinä lopettaisi. Kiitos kuitenkin myötäelämisestä! :)


    • Anonyymi

      Tuo huulen heittäminen asiasta on selvästi tapa välttää ikävä totuus asiasta.
      Onhan tuohon erilaisia lääketieteellisiä ratkaisuja, mm. sildenafil vähentää merkittävästi herkkyyttä ja nopeuttaa palautumista käyttökuntoon. Sitten on erilaisia puuduttavia voiteita.
      Itse tykkään sellaisesta, että jos oma laukeamiseni on tulossa liian nopeasti ja haluan vielä jatkaa (ja kumppani näyttää olevan vielä "kesken"), niin vedän kalun pois pillusta ja annan oraalia hetken aikaa. Sitten taas takaisin yhdyntää. Jos taas lähestyy liikaa, niin kierros oraalia uudestaan. Näitä kun jatkaa muutamia kertoja, niin päästään useimmiten mukavasti tilanteeseen, että lauetaan yhtäaikaa.

      • Anonyymi

        Tuollaista minäkin treenasin nuorempana.
        Mutta kun on tullut naitua vähän enemmänkin, alkaa kulli olla sen verran menettänyt tuntoaistia ettei heti roiskahda. Tietysti on myös naisia jotka ei pidä pitkästä aktista. Onneksi montaa ei ole ollut, mutta jotenkin latisti tunnelman kun daami sanoi että vähempikin olisi riittänyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuollaista minäkin treenasin nuorempana.
        Mutta kun on tullut naitua vähän enemmänkin, alkaa kulli olla sen verran menettänyt tuntoaistia ettei heti roiskahda. Tietysti on myös naisia jotka ei pidä pitkästä aktista. Onneksi montaa ei ole ollut, mutta jotenkin latisti tunnelman kun daami sanoi että vähempikin olisi riittänyt.

        Niin, ketjun pointti ei tainnut olla, että kestääkö joku pidempään vaan että mitä voi tehdä kun on liian herkässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, ketjun pointti ei tainnut olla, että kestääkö joku pidempään vaan että mitä voi tehdä kun on liian herkässä.

        Just niin. Kun panee enemmän, kestää enemmän. Vaikeaako?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just niin. Kun panee enemmän, kestää enemmän. Vaikeaako?

        Toki tuo voisi olla hyvä keino jossain tilanteessa, mutta se oli kaiketi tässä yksi ongelma, kun aloittaja ja mies ovat kaukosuhteessa eivätkä näe kuin 2-4 krt/ kk. Ehkä sinun tarvitsee selostaa tarkemmin, että millä tavoin olet peniksesi parkinnut, kun olet saanut siitä noin tunnottoman.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuollaista minäkin treenasin nuorempana.
        Mutta kun on tullut naitua vähän enemmänkin, alkaa kulli olla sen verran menettänyt tuntoaistia ettei heti roiskahda. Tietysti on myös naisia jotka ei pidä pitkästä aktista. Onneksi montaa ei ole ollut, mutta jotenkin latisti tunnelman kun daami sanoi että vähempikin olisi riittänyt.

        Meneekö kullista tunto kun tarpeeksi panee? Kuulostaa kamalalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meneekö kullista tunto kun tarpeeksi panee? Kuulostaa kamalalta.

        Ei ehkä varsinaisesti tunto mene, mutta kesto on lisääntynyt huomattavasti.
        Ymmärrän aloittajan ongelman. Ilmeisesti mies on todella puutteessa siihen asti kunnes taas tapaavat. Onhan se selvä että jos on kovat paineet, tulee nopeasti. Kannattaisi harjoitella käsitöitä.
        Sen enempää en anna ohjeita kun aina joku ärsyyntyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ehkä varsinaisesti tunto mene, mutta kesto on lisääntynyt huomattavasti.
        Ymmärrän aloittajan ongelman. Ilmeisesti mies on todella puutteessa siihen asti kunnes taas tapaavat. Onhan se selvä että jos on kovat paineet, tulee nopeasti. Kannattaisi harjoitella käsitöitä.
        Sen enempää en anna ohjeita kun aina joku ärsyyntyy.

        Aloittaja tässä - juu niitä käsitöitä pitkin viikkoa olen miehelle ehdotellut, mutta ei kuulemma sinkkuaikoinaankaan ollut innokas käsityöläinen. Harmi sinänsä kun oon laskeskellut että olon helpottelu ennen tapaamisia voisi auttaa hänen kestokykyyn, mutta eipä sitä toista voi sooloiluun painostaakaan - höh! :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja tässä - juu niitä käsitöitä pitkin viikkoa olen miehelle ehdotellut, mutta ei kuulemma sinkkuaikoinaankaan ollut innokas käsityöläinen. Harmi sinänsä kun oon laskeskellut että olon helpottelu ennen tapaamisia voisi auttaa hänen kestokykyyn, mutta eipä sitä toista voi sooloiluun painostaakaan - höh! :D

        No, miten olisi eroottiset videopuhelut ja siinä hän hoitelisi itse itsensä?
        Voisit kyllä vähän painostaa. Selvästi huomaa sen että tämä asia vaivaa sinua.
        Sanot sillä äijälle että nyt on alettava oikeasti pan..n, eikä mitään sisään ja äh touhua enään yhtään.


    • Anonyymi

      On toisinpäin. Lasti ei lennä millää. Väsyksiin saa jyystää.

    • Anonyymi

      Itsellä kyllä toi alle minuutiissa ohi kuulostaa aika "nopealta"
      Onkohan teillä kaikki kumminkaan aivan kohdallaan?
      Tulen itsekkin kyllä melko nopeasti kun aletaan jyystämään, mutta esileikkien kanssa hommaan kuluu kaikkineen aikaa minimissään noin 10 - 15 min, joskus enemmän ja joskus vähemmän ennenkun tykki laukee. Joskus pystyy samalla seisokilla aloittamaan saman session heti uudestaan - useammin ei.
      Se riippuu niin monesta asiasta.

      • Anonyymi

        Aloittaja tässä - niin siis kuten aloituksessa mainitsin, kyllä mies hoitelee esileikit jne mallikkaasti, ne eivät ole alle minuutissa ohi - kyseisellä aikamääreellä viittasin siihen jyystön kestoon.


    • Aloittajaa on helppo ymmärtää, koska eihän tuollaisesta minuutin aktista kukaan ehdi saamaan mitään nautintoa. Ei tuo mieskään.

      Tuohan on yleisesti tunnustettu tosiasia, että tuo on pitkälti perinnöllistä ja johtuu aivojen välittäjäaineiden poikkeavuudesta vs normaali.
      Jos tuollaisen perinnöllisen ominaisuuden saanut on teinistä saakka panostanut itsehillinnän kehittämiseen, niin on ehkä voinut saada jotain tuloksia aikaiseksi, mutta mutta, miehelläsi näin ei selvästikkään ole.
      Lääkehoitoa nämä pikaiset varmaan paljolti käyttävät. Tuohon vaivaan on ihan oma lääkkeensä kehitetty -Priligy.

      • Anonyymi

        Vai pitäisikö puhua itsekontrollista?
        Vaikka yleensä kestää aika kauan että tulee, mutta tuli nyt mieleen yksi kera exän kanssa kun otettiin pienet päiväunet ja oli herätys laitettu johonkin klo 17 aikoihin. Kun heräsin oli rentoutunut olo ja se yksi elin täysin kovana. Ehdotin puolisolle että miten olis jos nopeat tehtäisiin. Hän ei uskonut että 2-3 min riittää. Mutta kuitenkin hyppäsin pukille ja 2 minuuttia riitti. Sitten lähdettiin illan treeniin posket punaisina. Hyvä alkulämmittely oli tehty eikä edes myöhästytty.
        Tämän jutun viesti on siis se että itsekontrollilla voi vaikuttaa suuntaan ja toiseen.
        Harjoitelkaa jos on ongelmia. Kaikki voi muuttua.


    • Anonyymi

      Aika hankala. Mutta jos muuten asia kunnossa, miksi erota. Ei tietenkään. Radikaali ehdotus, ottakaa kolmaspyörä toisinaan mukaan. On varmaan sovittaessa, kun on todellinen ongelma.
      Jos ei käy, niin pari ajatusta. Mies runkkaa muutama tunti ennen aktia. Ei pitäisi lasti lähtee sen jälkeen niin nopeasti. Miehenä toisaalta ymmärrän miestäsi. Kun on purkaantunut, niin mä oon ainakin ihan ns. Kaikkensa antanut. Mutta kyllä on mahdollista tietenkin toinenkin purkautuminen, kun hetken huilaatte.
      T:Jaakko

      • Anonyymi

        Tuohon lisäsin että vaikka itsetunto ei antaisi periksi, kannattaisi kuitenkin kokeilla olisiko potenssilääkkeestä apua jotta toinen kierros heti perään onnistuisi. Reseptin saa kun kertoo ongelmasta ja Sildenafil on halpaa.


      • Anonyymi

        Tää on Jaakko sun oma fantasiasi.. Aina olet useampaa miestä ehdottelemaan ratkaisuksi, olkoot ongelma mikä hyvänsä. Ja useimmiten tarjoudut myös auliisti avuksi itsekin paikan päälle ratkaisua hieromaan.


    • Anonyymi

      Helppo tapa pidentää aktia on ajatella nussimisen aikana jotain tylsää ja epäkiihoittavaa kun alkaa tuntumaan, että alkaa tulla. Ja jos meinaa kalu alkaa löystymään, niin buustaa ajatuksia johonkkn tosi kiihoittavaan.

      Ei se tietysti ole miehenä hauskaa, mutta nainen nauttii, sellaista se panomiehen vastuu on. Tuoĺla menetelmällä voi naida vaikka kuinka kauan, ennen loppuu muut voimat jos vain haluaa maratoni nussimista.

    • Anonyymi

      Itse olen nopea tulemaan ja toimin kuin aloittajan mies et hoidan naisen etukäteen muuten, mutta jos minulta haluaa toisen tulemisen niin se vaati toiselta puolelta tekemistä myös eli pelkällä mielikuvituksella minulla ei toista nousua saa.
      Jos toinen on valmis ottamaan poskeen kunnolla ja tekemään asioiden eteen muuta kuin odotella sängyllä makoillen niin toinen kerta sit kestää ja kestää.
      Hetihän asiat eivät tuolloinkaan tapahdu mutta 5-15min jäleen...

    • Anonyymi

      Minusta tuo on taidon puutetta tai laiskuutta mieheltä. Minun ainakin on suht helppo säädellä omaa laukeamista. Kun panee takaapäin ihan pohjaan asti että pylly läpsyy, niin nainen nauttii enemmän. Itse en tuolleen laukea, kun se ei hiero munaa oikeasta kohdasta. Sit kun haluaa itse laueta, niin ei pidä ihan niin pohjaan vetää jotta pilluhuulet hieroo terskaa kivasti. Sama juttu pätee muihinkin asentoihin, pitää vaan työnnön syvyyttä tai kulmaa vähän muuttaa. Kortsun käyttö myös hidastaa laukeamista.

      Kannattaisi ainakin ottaa asia puheeksi, että penetraatiovaihe kestää liian vähän aikaa ja se on sulle tärkeää, että asiaan tulisi muutosta. Jos mies on ylikiihottunut ja pallit sinisenä joka kerta, niin pitäisi vaan runkata aina välillä. Luulisi miehen tajuavan, kun sanot vaan selkeästi että asia häiritsee sinua.

    • Anonyymi

      Pari juttua tuli mieleen näin varsinkin nuorempana liipaisin herkän kikkelin omistajana. En nyt saanut oikein kiinni minkä ikäisiä olette, mutta tuo runkkaamattomuus saattaa kieliä siitä, että miehellä on jo jonkin asteisia vaikeuksia saada kulli pystyyn varsinkin jos ikää on enemmän. Ja panostaa siihen kaikin tavoin, että panot onnistuu kun tapaatte. Ja silloin nalli palaa nopeasti, kun mies etsii ja tekee kaikkea siten että hänen kiihottumisensa maksimoituu eikä sinun. Ja sitten nalli palaa nopeasti. Outoahan tästä tekee vain se, jos viikonlopun tai parin illan aikana panot jää aina kertaan. Jos ei viikonlopun aikana enää saa kankea pystyn niin selkeästi välttelee asiaa ja haluaan vain suorittaa panot "pois alta". Se on kuitenkin fakta että jos laukeaa herkästi niin kiihottuu herkästi vähän iästä riippumatta jopa, pienin varauksin. Sanon tämän siksi, että olen itse toiminut täysin samoin pahan työuupumuksen aikaan.
      Halusin yhdynnän onnistuvan, olin runkkaamatta ja virityin monin tavoin eroottisesti tavatessa. Ja laukesin nopeasti, enkä pystynyt uusintaan stressiltäni/lääkkeiltäni. Minä tosin käytin kyllä leluja. Se on ehkä myös asia mitä pitää tällaisessa tilanteessa työstää. Ei monia koskaan ole inhottanut jatkaa naisen tyydyttämistä oman orkun jälkeen. Hävettäis ennemminkin, johtuu ehkä omasta taustasta kun nuorempana olin suhtessa haluttoman naisen kanssa ja tiedän mitä se on.
      Ja juttele miksei runkkaa, se ei vaan miehille ole syy ettei se "ole kivaa". Kyllä sitä niin pitkälti 99/100 tekee kuitenkin. Ei päivittäin tai viikoittain, mutta kuukausi on 15-45v ikäisen miehen todella pitkä aika olla runkkaamatta.

      Miehen potenssi on kyllä välillä kummallinen, varsinkin 40+ ikäisenä. Joskus korvienvälissä "haluaisi haluta", mutta jalkovälissä ei vaan toimi. Ja joskus ei vaan päässä huvita yhtään, mutta aamulla ei voi sängystä nousta kun kulli on virittänyt bokserit kunnon teltaksi.

    • Anonyymi

      ja jatkoa edelliseen vielä....

      Kannattaa vaan nostaa esiin sitä, että et saa tyydytystä seksistä. Puhu suoraan, älä syyllistä mutta älä kaunistele myöskään. Kyllä penetraatiota oppii "sietämään", se jäi mulla kirjoittamatta. Olin nuorena tosiaan "aika" nopea, ekalla kerralla taisin laueta ekalla työnnöllä. Kiitos ja anteeksi tästä sinne jonnekkin....XD

      Mutta näin 45v ikäisenä on jo niin hyvä tieto omasta rajasta, että en voi sitä tiedostamattani ylittää. Se on aina paskapuhetta että mä vaan laukesin, ei niin tapahdu. Ei varmasti ole yhtäkään miestä joka laukeaa vaikka kulli ei liiku pillussa. Ja älä nyt helvetissä liikuta sitä, jos heti nalli palaa.

      Tätä erään nuoruuden tyttöystävän kanssa ihan harjoiteltiin, olin vain sisällä ja pussailtiin ja halailtiin. Hänkin tykkäsi kun olin kivikovana ja pitkään sisällä. Välillä tein työnnön tai pari, mutta yleensä vain olin sisällä. Joskus välillä nuolin tai sormetin orgasmin. Mutta tuo opetti sitä missä raja menee. En ole mikään kaniini nykyäänkään, vaan pikemminkin dieselveturi. Vauhti kiihtyy hitaasti, kulli jotenkin turtuu kun se on pystyssä pitempään ja pystyn kunnolla panna(pitkään kovempa ja koko varrella) vasta n. 5-10min hitaamman leikin jälkeen. Onneksi tämä sopii vaimolle paremmin kuin hyvin niin ei sinällään mitään ongelma. Mutta joskus on hyvä vain unohtaa nautinto ja opetella yhdessä. Tutustua siihen miltä tuntuu ja miten lähellä orkkua ollaan. Se on aluksi hassua, mutta auttaa lähentymisessä vähän kaikin tavoin.

    • Anonyymi

      Hyvin yksinkertaisesti tuo kuulostaa aivan liian harvalta yhdyntä tiheydeltä. Kerran viikossa tai kahdessa. Ei ihme että tulee pian. Meillä mies menee pitkin seiniä, jos on saamatta kolmatta päivää ja hän on 50.

      Minkä verran miehellä on ikää ? Kuinka harva mies "pärjää" edes niin harvakseltaaltaa kuin kerran viikossa ? Ei ole minun kohdalle vielä sattunut. Luulen että homma muuttuisi pidemmäksi ja paremmaksi jo niinkin harvoilla yhdynnöillä kuin vaikka kolme - neljä kerta viikossa.

      Ja miksi mies ei halua useammin ? Jos ihan itsestään runkkailu ei kiinnosta niin miten olisi videopuheluseksiä pari kertaa viikossa, ellette voi tavata tiheämmin. Hän tuntui lämpenevät kun masturboit hänen edessään.

      Viimeinen asia. "Ei Kait tässä enää jatketa" on mielestäni se suurin ongelma. Onko vielä tosissaan miehiä joita naisen tuleminen ei kiinnosta ? Siis ihan aidosti ? Tuohon minä tarttuisin. Teidän täytyy keskustella asiasta vakavasti. Kerrot miten suuri ongelma asia on. Kolmas pyörä on ideana ihan out ? Viimeisenä keinona sanot, ellei mikään muutu, niin haet seksiä muualta. N45

    • Anonyymi

      Itse laukeamisen jälkeen kovetun uudestaan parissa sekunnissa, moni nainen on sanonut että annan liian kauan esileikkiä 😂🤷‍♂️

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 40 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1247
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      17
      1225
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1159
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1154
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1134
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1133
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1118
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1114
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1105
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1100
    Aihe