Joissain pyhäkoulussa USA. ssa on jo aloitettu pyhän Gleasonin kartan opettaminen lapsille ja karttapallot on poistettu roskikseen pois opetus tiloista.
Enää vapaamuurarit ja pallomaan kannattajat eivät yksin päätä mitä kaikkien opetus suunnitelmaan sisältyy :)
https://ibb.co/1J22PVf
Opiskellaan litteää maata
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Onko Gleason siis julistettu nyt pyhimykseksi? Vai julistitko itse? Rukoiletko häntä samalla tavalla kun katoliset rukoilee Mariaa?
- Anonyymi
Gleason on samanlainen pyhimys littareille kuin Darwin ateisteille pallomaan kannattajille.
Anonyymi kirjoitti:
Gleason on samanlainen pyhimys littareille kuin Darwin ateisteille pallomaan kannattajille.
Minun YK- barettini kokardissa oli litteän Maan kartta.
- Anonyymi
nasuvaan kirjoitti:
Ei ollut vaan jokin tasoprojektio todellisesta pallomaasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ateismissa ei tunneta pyhimyksiä. Yrität vain projektoida omaa ajatusmaailmaasi muihin.
- Anonyymi
nasuvaan kirjoitti:
Varjo todistaa maan litteäksi. Uutisessa on kompa: https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000007645017.html
(38.343080, -109.666190) näyttävät Utahin autiomaassa pylvään, josta lankeaa pitkä varjo.
Tuumatkaa ja luottakaa mediaan Googleen kuin kivi vuoreen.
Vasta vapaamuurareiden ylimmillä tasoilla jäsenelle paljastetaan että Maa onkin litteä.
- Anonyymi
Ja mitähän he siitä hyötyvät?
- Anonyymi
Minkä takia omena on pyöreä tai minkä takia appelsiini on pyöreä eikä litteä kiekko?
- Anonyymi
Mistä tiedät jos et itse vapaamuuraa?
- Anonyymi
Ensin joku arvaili että näin joku ehkä jossain sanoo, sitten Nasu kertookin sen jo omasta mielestään faktana. Mitään todisteita ei tietenkään ole missään, että vapaamuuraritkaan mitään tuollaista opettaisi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo666124Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583053- 312213
- 131827
- 201798
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto191783Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus131542- 181529
- 501504
- 91463