Heittäjä oli hänen arabitaustainen isänsä. Tyttö lienee sortunut länsimaiseen hapatukseen.
https://www.friatider.se/ung-flicka-utkastad-fran-fonster-i-ostersund
En pappa med arabiskt namn ska ha kastat ut sin dotter genom fönstret på andra våningen i ett lägenhetshus i Östersund, enligt uppgifter.
Det var vid 18-tiden på torsdagen som polisen i Östersund larmades om att en person skadats efter fall från hög höjd.
Personen, som var vaken och kunde prata, fördes till sjukhus.
"Oklart vad som hänt... Polis arbetar för att få klarhet i vad som hänt. Bland annat så pratar man med personer som befinner sig i närheten och kan ha gjort iakttagelser", skriver polisen
Tyttö heitettiin pihalle toisen kerroksen ikkunasta Östersundissa
10
52
Vastaukset
- Anonyymi
Natsima Ratsiman mukaan se on ruotsalaisten häpeä kun muslimi heittää lapsensa partsilta alas . Musluissa itsessään ei ole koskaan mitään vikaa koska niissä ei ole mitään korjattavaa.
- Anonyymi
Mutta eihän meillä Suomessa koskaan tällaista, sanovat vihervasurit.
- Anonyymi
Jos kuoli niin yksi vähemmän
- Anonyymi
Oliko jo 9 v eikä suostunyt avioon 66 v sandaalipapan kanssa ?
Anonyymi kirjoitti:
Oliko jo 9 v eikä suostunyt avioon 66 v sandaalipapan kanssa ?
Islamin lain mukaan ainoastaan tyttären tappaminen olisi palauttanut perheen kunnian.
- Anonyymi
nasuvaan kirjoitti:
Islamin lain mukaan ainoastaan tyttären tappaminen olisi palauttanut perheen kunnian.
Keskiaikaa vuonna 2020. Tervetuloa Suomeen..
- Anonyymi
Suomen lakienkin mukaan noita pitäisi jo ruveta poimimaan
- huluus villitsee mailman - Anonyymi
Mitäväliinetekeekymmenenuutta!
- Anonyymi
Onhan niitä tosiin aivan ikunoist pihoille heitellä
- Anonyymi
Huomautan.
Tyttö pääsi vähällä. Islamistit näet heittelevät homoja tornitalojen katoilta.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90845
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20769- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet116519