Luin uuden lanseeratun "kansalaisaloitteen" puoltoa. Aloitteessa kielletään abortti raiskauksissa, kehitysvammoissa ja jopa äidin henki ei anna lupaa aborttiin (lääkärin tulee antaa parhaansa ettei kumpikaan delaa).
Jätän allekirjoittamatta.
Miska Wilhelmsson: Uusi kansalaisaloite. Edes äidin henki anna oikeutta aborttiin
13
1701
Vastaukset
- Anonyymi
Miska Wilhelmsson nuorena baptistipastoreita kantaa pitkää punaista partaa. Hän vaikuttaa hyvin pehmeältä ja lempeältä ja lämpimältä ja ystävälliseltä. Ei mitenkään tiekalta miespastorilta. Miska jossain sanoissaan kuvaa aidon miehekkyyden olevan hyvin kovaa ja jämäkkää.
- Anonyymi
Onko MW sellainen itse
- Anonyymi
Millainen
- Anonyymi
Mal.4:5-6 Katso, minä lähetän teille profeeta Elian, ennenkuin tulee Herran päivä, se suuri ja peljättävä. Ja hän on kääntävä jälleen isien sydämet lasten puoleen ja lasten sydämet heidän isiensä puoleen, etten minä tulisi ja löisi maata, vihkisi sitä tuhon omaksi. Miik.7:6. Matt.11:14. 17:11. Mark.9:11. Luuk.1:17
- Anonyymi
Onko lakihenkeä. Vrt Davidin oksa
- Anonyymi
Nämä uudet vanhatestamenttipastorit ovat uusi ilmiö meillä
- kalvinisteja
- heidät on valittu 6000v sitten. Muut ei
- Amerikan neokalvinismi
- Naiset kotiin - Anonyymi
Helppo on Miskan heittää mielipiteitä ja olla niin Raamatullinen. Nuori ja melko kokematon.Entäs jos raiskattu synnyttää lapsen, niin hyväsyykö tuo poppoo äitiä ja lasta? Vai kantaako lapsi tai äiti leimaa loppuikänsä? Onko armoa? Eräässä yhteisössä molemmat hyljättiin. Armottomia tuomareita. Itse olivat kuin jonkin elokuvan lahko jota yksi mies johti. Ainoa keino oli paeta. Joku teki itsarin. Raiskaaja oli kirkon miehiä. Joten mitä siinä voi tehdä.
- Anonyymi
On itsellä jo 5 poikaa???
- Anonyymi
Mies on rautaa kalveilla
- Anonyymi
Raiskarille vois soveltaa sitä abortoimista loppuja pitää miettiä lisää.
Jos äityli on toikkaroinut yöllä pitkin puistoja takapuoli lähes esillä on häntä pidettävä jollain prosentilla osasyyllisenä loppuitkuun.
Eli pascasilla tavoilla tuppa olemaan samanniminen loppu. - Anonyymi
Ei hyvää eikä ole kristillisen hengen mukaista. On lakihenkistä ja vanhatestamentillista hapatusta. Vie kadotukseen Uuden Testamentin ja Jeesuksen mukaan. Onhan noita ollut ja näköjään aina syntyy vastapainona toiseen äärimmäisyyteen liberalismiin.
Sammuvat itsekseen, tuhoavat itsensä, ennen pitkää, vankeutta pahimmillaan varsinkin naisille. - Anonyymi
Kalvinistit kaivaa Vanhaa testamenttia ja saarnaa jae jakeelta miten VT on liitossa Calvinin kanssa ikiajoista lähtien. Jeesus ei kuollut kaikkien puolesta vaan niiden kalvinistien jotka Jumala valitsi miljoona vuotta sitten.. Kalvinisteilla tarkoitan kaikki Calvinin tavoin ajattelevia
Muut on määrätty helvettiin.
Toinen lahkon voimakas piirre on naisten alamaisuus. Työelämässä myös? - Anonyymi
Ei kalvinistit käy inttia
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733364Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91891Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241279- 1311088
- 1001023
- 60964
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67946Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6905- 84889
- 34820