Älä anna rahojasi lahkoille

Anonyymi

Jeesus ei käskenyt antamaan rahoja lahkoille, vaan valtiolle (keisari).julkisia menoja varten ja sosiaalihuollon, terveydenhuollon, koulutuksen jne.ylläpitämiseksi. Sitä varten kymmenyksiäkin maksettiin, ei lahkoille mitään pidä antaa. Pakene Amerikanlahkoista, vielä jos voit.

42

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onko vielä näin järkeviä uskovia,näin se juuri on!!!

      • Anonyymi

        "Eloa on paljon, mutta työmiehiä vähän. Rukoilkaa siis elon Herraa, että hän lähettäisi työmiehiä elonkorjuuseensa." (Jeesus)

        "sillä työmies on palkkansa ansainnut" (Jeesus)

        "Tuokaa täydet kymmenykset varastohuoneeseen, että minun huoneessani olisi ravintoa, ja siten koetelkaa minua, sanoo Herra Sebaot: totisesti minä avaan teille taivaan akkunat ja vuodatan teille siunausta ylenpalttisesti." (Malakia)

        "Älkää kootko itsellenne aarteita maan päälle, missä koi ja ruoste raiskaa ja missä varkaat murtautuvat sisään ja varastavat. Vaan kootkaa itsellenne aarteita taivaaseen, missä ei koi eikä ruoste raiskaa ja missä eivät varkaat murtaudu sisään eivätkä varasta. Sillä missä sinun aarteesi on, siellä on myös sinun sydämesi. " (Jeesus)

        MOT.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Eloa on paljon, mutta työmiehiä vähän. Rukoilkaa siis elon Herraa, että hän lähettäisi työmiehiä elonkorjuuseensa." (Jeesus)

        "sillä työmies on palkkansa ansainnut" (Jeesus)

        "Tuokaa täydet kymmenykset varastohuoneeseen, että minun huoneessani olisi ravintoa, ja siten koetelkaa minua, sanoo Herra Sebaot: totisesti minä avaan teille taivaan akkunat ja vuodatan teille siunausta ylenpalttisesti." (Malakia)

        "Älkää kootko itsellenne aarteita maan päälle, missä koi ja ruoste raiskaa ja missä varkaat murtautuvat sisään ja varastavat. Vaan kootkaa itsellenne aarteita taivaaseen, missä ei koi eikä ruoste raiskaa ja missä eivät varkaat murtaudu sisään eivätkä varasta. Sillä missä sinun aarteesi on, siellä on myös sinun sydämesi. " (Jeesus)

        MOT.

        Luuk. 9:3

        Ja hän sanoi heille: "Älkää ottako mitään matkalle, ei sauvaa, ei laukkua, ei leipää, ei rahaa, älköön myös kenelläkään olko kahta ihokasta.

        Luuk. 10:4

        Älkää ottako mukaanne rahakukkaroa, älkää laukkua, älkää kenkiä, älkääkä tervehtikö ketään tiellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luuk. 9:3

        Ja hän sanoi heille: "Älkää ottako mitään matkalle, ei sauvaa, ei laukkua, ei leipää, ei rahaa, älköön myös kenelläkään olko kahta ihokasta.

        Luuk. 10:4

        Älkää ottako mukaanne rahakukkaroa, älkää laukkua, älkää kenkiä, älkääkä tervehtikö ketään tiellä.

        1. Tim. 3:3

        ei juomari, ei tappelija, vaan lempeä, ei riitaisa, ei rahanahne,

        1. Tim. 6:10

        Sillä rahan himo on kaiken pahan juuri; sitä haluten monet ovat eksyneet pois uskosta ja lävistäneet itsensä monella tuskalla.

        2. Tim. 3:2

        Sillä ihmiset ovat silloin itserakkaita, rahanahneita, kerskailijoita, ylpeitä, herjaajia, vanhemmilleen tottelemattomia, kiittämättömiä, epähurskaita,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Eloa on paljon, mutta työmiehiä vähän. Rukoilkaa siis elon Herraa, että hän lähettäisi työmiehiä elonkorjuuseensa." (Jeesus)

        "sillä työmies on palkkansa ansainnut" (Jeesus)

        "Tuokaa täydet kymmenykset varastohuoneeseen, että minun huoneessani olisi ravintoa, ja siten koetelkaa minua, sanoo Herra Sebaot: totisesti minä avaan teille taivaan akkunat ja vuodatan teille siunausta ylenpalttisesti." (Malakia)

        "Älkää kootko itsellenne aarteita maan päälle, missä koi ja ruoste raiskaa ja missä varkaat murtautuvat sisään ja varastavat. Vaan kootkaa itsellenne aarteita taivaaseen, missä ei koi eikä ruoste raiskaa ja missä eivät varkaat murtaudu sisään eivätkä varasta. Sillä missä sinun aarteesi on, siellä on myös sinun sydämesi. " (Jeesus)

        MOT.

        Kyllä,oikea työmies on palkkansa ansainnut,ei tällaiset hovinarrit,feikkipastorit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Eloa on paljon, mutta työmiehiä vähän. Rukoilkaa siis elon Herraa, että hän lähettäisi työmiehiä elonkorjuuseensa." (Jeesus)

        "sillä työmies on palkkansa ansainnut" (Jeesus)

        "Tuokaa täydet kymmenykset varastohuoneeseen, että minun huoneessani olisi ravintoa, ja siten koetelkaa minua, sanoo Herra Sebaot: totisesti minä avaan teille taivaan akkunat ja vuodatan teille siunausta ylenpalttisesti." (Malakia)

        "Älkää kootko itsellenne aarteita maan päälle, missä koi ja ruoste raiskaa ja missä varkaat murtautuvat sisään ja varastavat. Vaan kootkaa itsellenne aarteita taivaaseen, missä ei koi eikä ruoste raiskaa ja missä eivät varkaat murtaudu sisään eivätkä varasta. Sillä missä sinun aarteesi on, siellä on myös sinun sydämesi. " (Jeesus)

        MOT.

        Miten niin MOT? Ethän sinä todistanut tuossa yhtään mitään. Sen sijaan Raamattu sanoo, että saakoon evankeliumin levittäjät elantonsa evankeliumin levittämisestä. Samalle yleisölle saarnaaminen ei ole enää evankeliumin levittämistä.

        Jos eivät saa, niin sitten eivät saa.


    • Anonyymi

      Helluntailaiset perivät kymmenykset myös kela-tuista ja kaikesta tulosta, kun saavat uuden ihmisen käännytettyä lahkoonsa.
      Ja testamentit ja mummonmökit. Kaikki menee lahkolle ajastaan.

      • Anonyymi

        Juuri näin ja palkkaa maksetaan valehteleville,pöhöttyneille hovinarreille
        Täytyy olla jotain pahasti vialla sillä,joka näille lahkolaisille rahansa antaa.


      • Perivät? :D :D :D Millä tavalla? Luuleeko joku oikeasti, että joku seurakunnassa tietää ihmisten tulot, tai seuraa, maksaako joku kirjaimellisesti kymmenen prosenttia tuloistaan, vai maksaako koskaan mitään? Ei kai kukaan sentään oikeasti tällaista kuvittele, kunhan trollataan taas.


      • Anonyymi
        Tipale kirjoitti:

        Perivät? :D :D :D Millä tavalla? Luuleeko joku oikeasti, että joku seurakunnassa tietää ihmisten tulot, tai seuraa, maksaako joku kirjaimellisesti kymmenen prosenttia tuloistaan, vai maksaako koskaan mitään? Ei kai kukaan sentään oikeasti tällaista kuvittele, kunhan trollataan taas.

        Verovirastosta saa tiedot kunhan nimi ja osoite on saatu nuuskittua.Auton rekkarista saa ne tiedot.Myös varjoissa seuraaminen kokoustilasta seurattavan asuntoon. Kokoustilassa voi alustavasti kysellä kauttarantain henkilötiedot vähän kerrassaan. Tänään ikä, 3 viikon päästä selviää jotain muuta.Kokouspaikan parkkipaikalla muhii tietoa.


      • Anonyymi

        Olen ollut 7 helluntaiseurakunnassa eri puolilla maata, mutta koskaan ei minulta ole kerätty "kirkollisveroa". Olen täysin itsenäisesti päättänyt, mitä minä annan näinä yli 60 vuodessa. Jos en antaisi yhtään mitään, niin se olisi minun asiani, eikä sitä minulta vaadittaisi.
        Helluntailaiset rakentavat vapaaehtoisille varoilla kiinteistönsä ja palkkaavat työntekijät ilman yhteiskunnan tukea. Siis siitäkin on jollakin muistuttamista.

        Turhista sanoistakin ihminen joutuu kerran vastaamaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Verovirastosta saa tiedot kunhan nimi ja osoite on saatu nuuskittua.Auton rekkarista saa ne tiedot.Myös varjoissa seuraaminen kokoustilasta seurattavan asuntoon. Kokoustilassa voi alustavasti kysellä kauttarantain henkilötiedot vähän kerrassaan. Tänään ikä, 3 viikon päästä selviää jotain muuta.Kokouspaikan parkkipaikalla muhii tietoa.

        Justiin joo. :D :D :D Sun kannattaisi alkaa kirjailijaksi, mielikuvitusta ainakin piisaa.


    • Anonyymi

      Siis julkiset menot, sosiaalihuolto, terveyshuolto, koulutus jne kuuluvat yhteiskunnalle. Valtion ei tarvitsekaan evankelioida. Se kuuluu kristityille. Hyvin puutteellinen on ymmärryksesi.

      • Anonyymi

        Ja kukahan täällä evankelioi,tai on Jumalan valitsema pappi,ei yhtäkään.Teatteria kaikki tyynni.Jokainen kyllä löytää Jumalansa,ilman että joku häiriintynyt tulee paasaamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kukahan täällä evankelioi,tai on Jumalan valitsema pappi,ei yhtäkään.Teatteria kaikki tyynni.Jokainen kyllä löytää Jumalansa,ilman että joku häiriintynyt tulee paasaamaan.

        Jumala itse etsii valittunsa yhteyteensä. Odota Herraa, kyllä Hän sen tekee, kun aika koittaa.

        Hes. 34:11

        Sillä näin sanoo Herra, Herra: Katso, minä itse etsin lampaani ja pidän niistä huolen.


      • Anonyymi

        Aloittaja vääristelee Jeesuksen puheita. Jeesus kehotti antamaan sekä keisarille että Jumalalle, mikä heille kuuluu. Valtio ei pyydä, se kuorii palkoista kermat päältä. Lopuilla rahoilla saa tehdä mitä lystää. Tukea seurakuntaa tai vaikka kulkukissojen kotia. Eikä se kuulu kenellekään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kukahan täällä evankelioi,tai on Jumalan valitsema pappi,ei yhtäkään.Teatteria kaikki tyynni.Jokainen kyllä löytää Jumalansa,ilman että joku häiriintynyt tulee paasaamaan.

        Monet on kutsuttu, mutta harvat valittu. Kutsun vastaanottaminen vaatii nöyryyttä. On katsottava kutsun antajaan, eikä sen tuojaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kukahan täällä evankelioi,tai on Jumalan valitsema pappi,ei yhtäkään.Teatteria kaikki tyynni.Jokainen kyllä löytää Jumalansa,ilman että joku häiriintynyt tulee paasaamaan.

        Oliko apostolit häiriintyneet. Jeesushan KÄSKI saarnaamaan kaikille luoduille. Työ nyt etenee, mutta vielä se on kesken. Tekniikka on nyt apuna ja eri puolilla maailmaa ihmisiä tulee uskoon runsaasti. Pakanoidenkin lukumäärä täyttyy, jolloin työmiehet pääsevät ikuiseen lepoon.


    • Anonyymi

      Helluntailaiset ovat samanlaisia lahkoja kuin Jehovat ja Mormonit, jotka yrittävät opeillaan käännyttää itselleen seuraajia, jotta voisivat hyötyä heistä monin eri tavoin.

      Matt. 23:15

      Voi teitä, kirjanoppineet ja fariseukset, te ulkokullatut, kun te kierrätte meret ja mantereet tehdäksenne yhden käännynnäisen; ja kun joku on siksi tullut, niin teette hänestä helvetin lapsen, kahta vertaa pahemman, kuin te itse olette!

      • Anonyymi

        Voi teitä tekohurskaat toisten tuomitsijat.


    • Osin kirjoitus totta... ei pidä vääryyden lahkoille antaa rahaa,mutta alkuseurakunta jakoi keskenään rahat ja varusti evankeloivat matkaankin .Jeesus antoi kylläkin eläessään lähimmilleen eri ohjeen,mutta molemmat siis hyviä.
      Työmies on palkkansa ansainnut ,mutta tyytykää vähään se on tärkeä ohje...

      • Anonyymi

        Kynnemyksiä tänä päivänä perivät lahkohuijarit jatkavat apostoli Juudaksen toimintaa. Huijaavat ihmisten rahat ja sielut pirulle.


    • Anonyymi

      Valtiolle ei maksettu kymmenyksiä. Kymmenykset eivät edes heprealaisten elämässä menneet hyväntekeväisyyteen vaan pappisjärjestelmän ylläpitoon. Opettelisit faktasi ennen kuin auot päätäsi.

      Mutta miksi sinä teet/teetät pimeää työtä kun Jeesus käski antaa kruunulle omansa?

      • Anonyymi

        Te hurskastelijat pyörittelette raamatunpaikkoja,riitelette,kuka on oikeassa,mutta rakkautta teistä ei löydy.Työmies,joka on palkkansa ansainnut on esim.palomiehet,lääkärit,jotka pelastavat ihmishenkiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Te hurskastelijat pyörittelette raamatunpaikkoja,riitelette,kuka on oikeassa,mutta rakkautta teistä ei löydy.Työmies,joka on palkkansa ansainnut on esim.palomiehet,lääkärit,jotka pelastavat ihmishenkiä.

        lääkärit,hoitajat,ambulanssimiehet/naiset,palomiehet he pelastavat ihmisten henkiä ja ovat palkkansa ansainneet
        rahanahneet lahkohuijaarit linnaan


    • Anonyymi

      Matt.17:27 Biblia. Mutta ettemme heitä pahentaisi, niin mene merelle, ja heitä onkes, ja ota se kala, joka ensin tulee ylös, ja avaa hänen suunsa, niin sinä löydät rahan; ota se, ja anna heille minun ja sinun edestäs. Meri on, aikojen kuluessa supistunut järveksi.

      • Anonyymi

        Spitalisen miehen parantamisesta ei ilman rangastusta saanut ottaa mitään palkkaa.

        Nyt nuo epämääräiset lahkojen pyörittämät rukouspalvelut eivät muuta teekään kuin kerjäävät ihmisiltä rahaa palkaksi rukoilemisestaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Spitalisen miehen parantamisesta ei ilman rangastusta saanut ottaa mitään palkkaa.

        Nyt nuo epämääräiset lahkojen pyörittämät rukouspalvelut eivät muuta teekään kuin kerjäävät ihmisiltä rahaa palkaksi rukoilemisestaan.

        Rahaa? Rukouspalvelusta? Missä?


    • Jeesuksella rahan huijaaminen on vääryys...se on väärää voittoa ja sitä ei pidä tehdä.
      Lahjaksi olette saaneet Eli Pyhä Henki ja lahjat ja lahjaksi siis antakaa.
      Rahastaa ei saa.
      Amerikasta voitte katsoa videoita kun vääryys rehoittaa pastoreilla ja miljoona tienestit.
      Miten on...joutuvatko aikanaan tilille...

    • Anonyymi

      1Kun.18:21 Ja Elia astui kansan eteen ja sanoi: Kuinka kauan te onnutte molemmille puolille? Jos Herra on Jumala, seuratkaa häntä; mutta jos Baal on Jumala, seuratkaa häntä. Eikä kansa vastannut hänelle mitään. Matt.6:24 Ei kukaan voi palvella kahta herraa; sillä hän on joko tätä vihaava ja toista rakastava, taikka tähän liittyvä ja toista halveksiva. Ette voi palvella Jumalaa ja mammonaa.

      • Anonyymi

        Et näköjään osaa alkukieliä. Mammona ei tarkoita rahaa, vaan Israelilaisten Egyptissä palvomaa epäjumalaa, jonka nimi oli Mammon.
        Samasta sanasta voidaan johtaa Mormon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et näköjään osaa alkukieliä. Mammona ei tarkoita rahaa, vaan Israelilaisten Egyptissä palvomaa epäjumalaa, jonka nimi oli Mammon.
        Samasta sanasta voidaan johtaa Mormon.

        Tuossa tuollaista :

        https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Mammona

        Commandohauis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa tuollaista :

        https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Mammona

        Commandohauis

        kyllä tuokin pitää paikkansa, mutta sanan juuri tulee egyptin kielestä Mammon -nimisestä epäjumalasta, johon Jeesus viittaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kyllä tuokin pitää paikkansa, mutta sanan juuri tulee egyptin kielestä Mammon -nimisestä epäjumalasta, johon Jeesus viittaa

        MamMon vaurauden ja omaisuuden epäjumala, jota palvottiin ja palvotaan edelleenkin kaikistaa eniten. Tämän maailman hera ja jumala. Markkinatalous=MamMon


      • Anonyymi

        " Jos Herra on Jumala, seuratkaa häntä; mutta jos Baal on Jumala, seuratkaa häntä. "

        Tuokin Raamatun kohta kumoaa lut. kirkon väiteen siitä, että ihmisellä ei olisi vapaata tahtoa!
        Luther oli siinäkin asiassa väärässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        " Jos Herra on Jumala, seuratkaa häntä; mutta jos Baal on Jumala, seuratkaa häntä. "

        Tuokin Raamatun kohta kumoaa lut. kirkon väiteen siitä, että ihmisellä ei olisi vapaata tahtoa!
        Luther oli siinäkin asiassa väärässä.

        Tuossa puhutaan ihan eri asiasta.


    • Anonyymi

      Lahkolaisten puoleen ei pidä kääntyä missään asiassa. Älä anna henkilö-tai terveystietojasi epämääräisille "rukouspalveluille". Voi olla että jo parin viikon päästä lahkolaiskaksikko ilmestyy vuoteesi viereen salkussaan valmiiksi kirjoitettu testamentti omaisuutesi siirtämiseksi lahkon nimiin.

    • Anonyymi

      Lahkolaiset päästävät sinut mammonan synneistä siirtämällä omaisuutesi lahkojen tilille.

    • Anonyymi

      Mikä on lahko. Suuret kirkot ja niiden jäsenet sanovat pienempiä seurakuntia lahkoiksi. Aivan ilmeisesti nyt Suomessakin sanotaan lahkolaisiksi niitä. jotka kuitenkin toimivat raamatullisemmin kuin kirkko. Kirkko jopa maksaa piispojen palkat. Kirkko pyrkii seurata nyt tätä jumalatonta yhteiskuntaa ilman mitään rajoja. Hebr. 13:13,14 sanoo:"Menkää siis hänen luokseen leirin ulkopuolelle hänen pikkaansa kantaen. Eihän meillä täällä ole pysyvää kaupunkia, vaan tulevaa me etsimme". Mehän olemme täällä vain muukalaisia jumalalattomassa maailmassa.
      Maailmassa ev.lut. kirkon jäseniä on noin 74 miljoonaa. Valitettavasti monen maan tuon kirkon jäsenet ovat valtaosaksi ilman uskoa. Karismaatikkoja on yli 600 miljoonaa, helluntailaisia yli 200 miljoonaa. Kuka kirkko on sitten lahko? Mikään kirkko tai hengellinen yhteisö ei ole lahko, mutta yksilöihminen voi olla lahkolainen, joka hyväksyy vain oman suuntansa ihmisiä, jotka nämä ovat hänen mielestään oikea uskova. Herra oli sanonut jollekin, että te olette kaikki väärässä.

      Me jokainen olemme jossakin asiassa väärässä. Emme sataprosenttisesti hallitse kaikkea. Siksi me jokainen tarvitsee armoa - anteeksiantoa. Armahdetaan toinen toisiamme, niin mekin saamme armon. Liian kireitä mielipiteitä ja oikeassa olijoita, jotka ovat vain vajavaisia on liian paljon. Siitä syystä herätystä olemme turhaan odottaneet. Nöyrtykäämme ja tunnustakaamme syntisyytemme, että maailma näkisi, että me rakastamme toisiamme.

    • Anonyymi

      Palkkapaimen ei ole oikea paimen.

    • Anonyymi

      Kyllä nämä helluntailaisilta lahkolaisilta vaikuttaa, joista Jeesus varoittaa:

      Mt.7
      22 Monet sanovat minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra! Sinun nimessäsihän me profetoimme, sinun nimessäsi me karkotimme pahoja henkiä ja sinun nimessäsi teimme monia voimatekoja.'
      23 Mutta silloin he saavat minulta vastauksen: 'En tunne teitä. Menkää pois minun luotani, vääryydentekijät

    • Anonyymi

      Olen iloinen siitä jos minua sanottaisiin lahkolaiseksi, koska Jeesuksen opetuslapsienkin tietä sanottiin lahkoksi.

      Ap.t.24:
      14. Mutta sen minä sinulle tunnustan, että kuljen sitä tietä, jota he sanovat lahkoksi, ja näin palvelen isieni Jumalaa ja uskon kaiken, mitä laissa ja profeetoissa on kirjoitettu.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5208
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3387
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1522
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      184
      1373
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1046
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      968
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      768
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      749
    Aihe