Kävin helluntaiseurakunnassa

Anonyymi

Minussa asuvaisena oleva Pyhä Henki johti kerran minun helluntaiseurakunnan kokoukseen.
Kokoustilan edessä oli iso tummanpunainen verho, jonka päällä oli suurilla kirjaimilla teksti JEESUS.

Kun katsahdin tekstiä, minussa asuva Pyhä Henki sanoi: "Ei siellä mitään Jeesusta ole, Saatanana siellä on."

Näin Pyhä Henki voi kuljettaa ihmistä ja paljastaa sinulle suuria salaisuuksia, joita vain Pyhä Totuuden Henki tietää.

43

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Taidatpa olla se valehteleva luterilainen, joka pilaa kaikki keskustelut näillä palstoilla.

      • Anonyymi

        Taidatpa olla se valehteleva luterilainen, joka pilaa kaikki keskustelut näillä palstoilla.

        MIksi syytät Luterilaisuutta?
        Teillä kenelläkään ei ole pyhää hemkeä ihmisellä,mitä tiedän.
        Ei Helunoilla,Amerikkalaisella 1700 luvun suuntauksella ei Luterilaisuudella.
        Ei tästä pidä kiistaa tehdä, jokainen joka kokee pyhän hengen onneksi olkoon!
        Kai tiedätte mitä tapahtuu jos pyhähenki koskee teitä?
        Olkaa onnellisia jos niin käy.


    • Anonyymi

      Aloittajalle kysymys. Tarkoitatko Tampereen Helluntaiseurakuntaa?

    • Anonyymi

      2. Kor. 11:14

      Eikä ihme; sillä itse saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.

      • Anonyymi

        "Eikä ihme; sillä itse saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi."
        Näinhän se valkeuden enkeliksi saatana itse tekeytynyt toi ruotsin kuningas eerikin poika roomalaiskatolisen piispan henrikin avustuksella ja ruotsin armeijan avustuksella tulivat pakolla kastamaan.

        Kun taas Raamatun marssi järjestys KASTEELLE on Apostolin teot. 2:41-44
        Jotka nyt ottivat hänen sanansa vastaan,
        ne kastettiin,
        ja niin heitä lisääntyi sinä päivänä noin kolmetuhatta sielua.
        Ja he pysyivät apostolien opetuksessa
        ja keskinäisessä yhteydessä
        ja leivän murtamisessa {ehtoollisen vietossa]
        ja rukouksissa.
        Ja jokaiselle sielulle tuli pelko;
        ja monta ihmettä
        ja tunnustekoa tapahtui apostolien kautta.
        Ja kaikki,
        jotka uskoivat,
        olivat yhdessä
        ja pitivät kaikkea yhteisenä,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Eikä ihme; sillä itse saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi."
        Näinhän se valkeuden enkeliksi saatana itse tekeytynyt toi ruotsin kuningas eerikin poika roomalaiskatolisen piispan henrikin avustuksella ja ruotsin armeijan avustuksella tulivat pakolla kastamaan.

        Kun taas Raamatun marssi järjestys KASTEELLE on Apostolin teot. 2:41-44
        Jotka nyt ottivat hänen sanansa vastaan,
        ne kastettiin,
        ja niin heitä lisääntyi sinä päivänä noin kolmetuhatta sielua.
        Ja he pysyivät apostolien opetuksessa
        ja keskinäisessä yhteydessä
        ja leivän murtamisessa {ehtoollisen vietossa]
        ja rukouksissa.
        Ja jokaiselle sielulle tuli pelko;
        ja monta ihmettä
        ja tunnustekoa tapahtui apostolien kautta.
        Ja kaikki,
        jotka uskoivat,
        olivat yhdessä
        ja pitivät kaikkea yhteisenä,

        "Eikä ihme; sillä itse saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi."

        Aivan kuningas eerikin poikaa saatana yllytti valtaamaan Suomen hyvin verisellä ja halveksittavalla tavalla. vain sielunvihollinen on keksinyt Ristiretkinä tunnetut miekkalähetykset.
        1.Korinttolaiskirje: 1:17 Sillä Kristus ei lähettänyt minua kastamaan,
        vaan evankeliumia julistamaan - ei puheen viisaudella,
        ettei Kristuksen risti menisi mitättömäksi.

        Apostolin teot. 2:41-44
        Jotka nyt ottivat hänen sanansa vastaan,
        ne kastettiin,
        ja niin heitä lisääntyi sinä päivänä noin kolmetuhatta sielua.
        Ja he pysyivät apostolien opetuksessa
        ja keskinäisessä yhteydessä
        ja leivän murtamisessa {ehtoollisen vietossa]
        ja rukouksissa.
        Ja jokaiselle sielulle tuli pelko;
        ja monta ihmettä
        ja tunnustekoa tapahtui apostolien kautta.
        Ja kaikki,
        jotka uskoivat,
        olivat yhdessä
        ja pitivät kaikkea yhteisenä,


    • Anonyymi

      -38 Eikä ihme; sillä itse saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.

      -92 Eikä ihme, tekeytyyhän itse Saatanakin valon enkeliksi.

      -Biblia Ei myös ihmekään ole; sillä itse saatana muuttaa itsensä valkeuden enkeliksi.

      • Anonyymi

        Niin anttikin tekee...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin anttikin tekee...

        Moni helluntailainen on nähnyt Saalemin penkissä istuvan "henkijeesuksen" ja pitänyt sitä oikeana, vaikka Jeesus on taivaassa ei enää maan päällä.

        Täällä on vain toinen puolustaja eli Pyhä Henki. Mutta sitä et Saalemeista löydä.
        Ei todellakaan.

        "Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
        Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moni helluntailainen on nähnyt Saalemin penkissä istuvan "henkijeesuksen" ja pitänyt sitä oikeana, vaikka Jeesus on taivaassa ei enää maan päällä.

        Täällä on vain toinen puolustaja eli Pyhä Henki. Mutta sitä et Saalemeista löydä.
        Ei todellakaan.

        "Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
        Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.

        >>Moni helluntailainen on nähnyt Saalemin penkissä istuvan "henkijeesuksen" ja pitänyt sitä oikeana, vaikka Jeesus on taivaassa ei enää maan päällä.<<

        Vaikka Jeesus on noussut taivaaseen, se ei sulje pois sitä vaihtoehtoa, etteikö Jeesus voisi tulla alas ja ilmestyä jollekin, jos hänellä on asiaa. Niin tapahtui myös Paavalille, joka näki alas käymään tulleen Jeesuksen.

        Mitä tulee sitten nähin näkyihin Saalemissa, niin en ota yksittäisiin näkyihin kantaa ilman parempaa tietoa, mutta yleisesti voin sanoa sen, että riivaajat osaavat teeskennellä ja tekeytyä sellaiseksi, mitä he eivät ole. Sen takia kaikki profetiat eikä myöskään kaikki näyt ole Herrasta. Maailmassa on paljon vääriä profeettoja ja myös vääriä kristuksia.

        1 Joh 4:1 Rakkaat ystävät, älkää uskoko kaikkia henkiä. Koetelkaa ne, tutkikaa, ovatko ne Jumalasta, sillä maailmassa on liikkeellä monia vääriä profeettoja.

        2 Kor 11:13 Semmoiset ovat vääriä apostoleja, petollisia työntekijöitä, he vain tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.
        14 Eikä ihme, tekeytyyhän itse Saatanakin valon enkeliksi.
        15 Ei siis ole mitenkään merkillistä, että hänen palvelijansa esiintyvät Jumalan asian palvelijoina. He saavat tekojensa mukaisen lopun.

        Matt 24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        >>Moni helluntailainen on nähnyt Saalemin penkissä istuvan "henkijeesuksen" ja pitänyt sitä oikeana, vaikka Jeesus on taivaassa ei enää maan päällä.<<

        Vaikka Jeesus on noussut taivaaseen, se ei sulje pois sitä vaihtoehtoa, etteikö Jeesus voisi tulla alas ja ilmestyä jollekin, jos hänellä on asiaa. Niin tapahtui myös Paavalille, joka näki alas käymään tulleen Jeesuksen.

        Mitä tulee sitten nähin näkyihin Saalemissa, niin en ota yksittäisiin näkyihin kantaa ilman parempaa tietoa, mutta yleisesti voin sanoa sen, että riivaajat osaavat teeskennellä ja tekeytyä sellaiseksi, mitä he eivät ole. Sen takia kaikki profetiat eikä myöskään kaikki näyt ole Herrasta. Maailmassa on paljon vääriä profeettoja ja myös vääriä kristuksia.

        1 Joh 4:1 Rakkaat ystävät, älkää uskoko kaikkia henkiä. Koetelkaa ne, tutkikaa, ovatko ne Jumalasta, sillä maailmassa on liikkeellä monia vääriä profeettoja.

        2 Kor 11:13 Semmoiset ovat vääriä apostoleja, petollisia työntekijöitä, he vain tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.
        14 Eikä ihme, tekeytyyhän itse Saatanakin valon enkeliksi.
        15 Ei siis ole mitenkään merkillistä, että hänen palvelijansa esiintyvät Jumalan asian palvelijoina. He saavat tekojensa mukaisen lopun.

        Matt 24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.

        Yleisesti voin sanoa sen, että riivaajat osaavat teeskennellä ja tekeytyä sellaiseksi, mitä he eivät ole. Sen takia ei kaikki profetiat eikä myöskään kaikki näyt ole Herrasta. Maailmassa on paljon vääriä profeettoja ja myös vääriä kristuksia.

        1 Joh 4:1 Rakkaat ystävät, älkää uskoko kaikkia henkiä. Koetelkaa ne, tutkikaa, ovatko ne Jumalasta, sillä maailmassa on liikkeellä monia vääriä profeettoja.

        2 Kor 11:13 Semmoiset ovat vääriä apostoleja, petollisia työntekijöitä, he vain tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.
        14 Eikä ihme, tekeytyyhän itse Saatanakin valon enkeliksi.
        15 Ei siis ole mitenkään merkillistä, että hänen palvelijansa esiintyvät Jumalan asian palvelijoina. He saavat tekojensa mukaisen lopun.

        Matt 24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.


    • Anonyymi

      Paavali ei koskaan nähnyt maan päällä asunutta Jeesusta.

      Jeesus lupasi tulla oikeille opetuslapsilleen tulevansa takaisin maan päälle vasta toisessa tulemuksaan Galilean vuorella.

      Sitä ennen nähdyt henkijeesukset eivät ole oikeita Jeesuksia.


      Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.

      • Anonyymi

        Paavali näki antikristuksen. Ei oikeata Jeesusta.

        Jeesus ja Pyhä Henki ei voi olla yhtä aikaa maan päällä.

        Joh. 16:7
        Kuitenkin minä sanon teille totuuden: teille on hyväksi, että minä menen pois. Sillä ellen minä mene pois, ei Puolustaja tule teidän tykönne; mutta jos minä menen, niin minä hänet teille lähetän.

        "Mihin minä menen, sinne te ette voi tulla'?" eli Paavali ei voinut tavava Jeesusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paavali näki antikristuksen. Ei oikeata Jeesusta.

        Jeesus ja Pyhä Henki ei voi olla yhtä aikaa maan päällä.

        Joh. 16:7
        Kuitenkin minä sanon teille totuuden: teille on hyväksi, että minä menen pois. Sillä ellen minä mene pois, ei Puolustaja tule teidän tykönne; mutta jos minä menen, niin minä hänet teille lähetän.

        "Mihin minä menen, sinne te ette voi tulla'?" eli Paavali ei voinut tavava Jeesusta.

        Paavali näki antikristuksen. Ei oikeata Jeesusta.

        Oliko paikalla? Näitkö? Älä valehtele,kun et tiedä!
        Te olette ihmeellisiä? Jakeita ja kaikkea,,vetoatte,kuin piru raamattuun muka uskovaiset?
        Mitä te tiedätte Uskosta ka Rakkaudesta?
        Olette eksyneet nyt !
        Nähkää metsä puilta,mitä toivon!
        Nähkää Rakkaus ! ja paha myös!


    • Anonyymi

      Tyypillinen teksti viikonloppuna. Montako kaljaa on vetänyt kurkkuusi?

    • Anonyymi

      Jeesus ei tule "henkijeesuksena" saalemi- lahkojen penkkeihin istumaan.

      Jeesus tulee toisessa tulemuksessaan samalla tavalla nähtävästi kuin taivaaseen nuosi. Ei muulla tavalla. Jeesusta edustaa maan päällä Totuuden Henki ja enkelit, jotka ovat palvelukseen lähtettyjä henkiä. Oikea Jeesus ei tule maan päälle ennen aikojaan, kuten helluntailaiset opettavat.

      Ap. t. 1:11

      ja nämä sanoivat: "Galilean miehet, mitä te seisotte ja katsotte taivaalle? Tämä Jeesus, joka otettiin teiltä ylös taivaaseen, on tuleva samalla tavalla, kuin te näitte hänen taivaaseen menevän."

      • Anonyymi

        Vaikka Jeesus on noussut taivaaseen, se ei sulje pois sitä vaihtoehtoa, etteikö Jeesus voisi tulla alas ja ilmestyä jollekin, jos hänellä on asiaa. Niin tapahtui myös Paavalille, joka näki alas käymään tulleen Jeesuksen.

        Ap.t 22:6 "Mutta matkalla, kun jo olin lähellä Damaskosta, taivaasta leimahti puolenpäivän aikaan yhtäkkiä kirkas valo ympärilleni.
        7 Kaaduin maahan ja kuulin äänen sanovan: 'Saul, Saul, miksi vainoat minua?'
        8 Minä kysyin: 'Herra, kuka sinä olet?' Ääni vastasi: 'Minä olen Jeesus Nasaretilainen, jota sinä vainoat.'
        9 Ne, jotka olivat kanssani, näkivät valon mutta eivät kuulleet sen ääntä, joka minulle puhui.
        10 Minä kysyin: 'Herra, mitä minun tulee tehdä?' Herra sanoi minulle: 'Nouse ja mene Damaskokseen. Siellä saat kuulla kaiken, mitä sinun tehtäväksesi on määrätty.'

        Mitä tulee sitten nähin näkyihin Saalemissa, niin en ota yksittäisiin näkyihin kantaa ilman parempaa tietoa, mutta yleisesti voin sanoa sen, että riivaajat osaavat teeskennellä ja tekeytyä sellaiseksi, mitä he eivät ole. Sen takia ei kaikki profetiat eikä myöskään kaikki näyt ole Herrasta. Maailmassa on paljon vääriä profeettoja ja myös vääriä kristuksia.

        1 Joh 4:1 Rakkaat ystävät, älkää uskoko kaikkia henkiä. Koetelkaa ne, tutkikaa, ovatko ne Jumalasta, sillä maailmassa on liikkeellä monia vääriä profeettoja.

        2 Kor 11:13 Semmoiset ovat vääriä apostoleja, petollisia työntekijöitä, he vain tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.
        14 Eikä ihme, tekeytyyhän itse Saatanakin valon enkeliksi.
        15 Ei siis ole mitenkään merkillistä, että hänen palvelijansa esiintyvät Jumalan asian palvelijoina. He saavat tekojensa mukaisen lopun.

        Matt 24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.


    • Anonyymi

      Olet varmaan lomalla Niuvanniemestä .Lääkkeesi olet unohtanut ottaa. Ota heti lääkkeesi. Nyt et pääse moneen viikkoon lomalle. Rauhoittavia lääkkeitä tarvitset.

    • Anonyymi

      Paavali oli väkevän eksytyksen ase ja sai ilmestyksiä antikristukselta,jonka näki.

      • Anonyymi

        Paavalin kohtalo profeettana

        2. Aik. 18:22

        Katso, nyt Herra on pannut valheen hengen näiden sinun profeettaisi suuhun, sillä Herra on päättänyt sinun osaksesi onnettomuuden."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paavalin kohtalo profeettana

        2. Aik. 18:22

        Katso, nyt Herra on pannut valheen hengen näiden sinun profeettaisi suuhun, sillä Herra on päättänyt sinun osaksesi onnettomuuden."

        Room. 3:7

        Sillä jos Jumalan totuus tulee minun valheeni kautta selvemmin julki hänen kirkkaudekseen, miksi sitten minutkin vielä syntisenä tuomitaan


      • Anonyymi

        1.Korinttolaiskirje:
        1:17 Sillä Kristus ei lähettänyt minua kastamaan, vaan evankeliumia julistamaan - ei puheen viisaudella, ettei Kristuksen risti menisi mitättömäksi.

        Apostolien teot: 9:1-17
        Mutta Saulus puuskui yhä uhkaa ja murhaa Herran opetuslapsia vastaan
        ja meni ylimmäisen papin luo ja pyysi häneltä kirjeitä Damaskon synagoogille, että keitä hän vain löytäisi sen tien vaeltajia, miehiä tai naisia, ne hän saisi tuoda sidottuina Jerusalemiin.
        Ja kun hän oli matkalla, tapahtui hänen lähestyessään Damaskoa, että yhtäkkiä valo taivaasta leimahti hänen ympärillänsä; ja hän kaatui maahan ja kuuli äänen, joka sanoi hänelle:
        "Saul, Saul, miksi vainoat minua?"
        Hän sanoi: "Kuka olet, herra?" Hän vastasi:
        "Minä olen Jeesus,
        jota sinä vainoat.
        Mutta nouse
        ja mene kaupunkiin,
        niin sinulle sanotaan,
        mitä sinun pitää tekemän."

        Ja miehet, jotka matkustivat hänen kanssansa, seisoivat mykistyneinä: he kuulivat kyllä äänen, mutta eivät ketään nähneet.
        Niin Saulus nousi maasta;
        mutta kun hän avasi silmänsä,
        ei hän nähnyt mitään,
        vaan he taluttivat häntä kädestä ja veivät hänet Damaskoon.
        Ja hän oli kolme päivää näkemätönnä, ei syönyt eikä juonut.
        Ja Damaskossa oli eräs opetuslapsi, nimeltä Ananias. Hänelle Herra sanoi näyssä: "Ananias!" Hän vastasi:
        "Katso, tässä olen, Herra."
        Niin Herra sanoi hänelle:
        "Nouse ja mene sille kadulle,
        jota sanotaan Suoraksi kaduksi,
        ja kysy Juudaan talosta Saulus nimistä tarsolaista miestä.
        Sillä katso,
        hän rukoilee;
        ja hän on nähnyt näyssä miehen,
        Ananias nimisen,
        tulevan sisälle
        ja panevan kätensä hänen päällensä,
        että hän saisi näkönsä jälleen."
        Mutta Ananias vastasi:
        "Herra, minä olen monelta kuullut siitä miehestä,
        kuinka paljon pahaa hän on tehnyt sinun pyhillesi Jerusalemissa;
        ja täälläkin hänellä on ylipapeilta valtuus vangita kaikki,
        jotka sinun nimeäsi avuksi huutavat."

        Mutta
        Herra
        sanoi
        hänelle:
        "Mene;
        sillä hän on minulle valittu ase,
        kantamaan minun nimeäni pakanain
        ja kuningasten
        ja Israelin lasten eteen.
        Sillä minä tahdon näyttää hänelle,
        kuinka paljon hänen pitää kärsimän minun nimeni tähden."
        Niin Ananias meni ja astui huoneeseen, pani molemmat kätensä hänen päälleen
        ja sanoi:
        "Veljeni Saul,
        Herra lähetti minut - Jeesus,
        joka ilmestyi sinulle tiellä,
        jota tulit - että saisit näkösi jälleen
        ja tulisit täytetyksi Pyhällä Hengellä."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        1.Korinttolaiskirje:
        1:17 Sillä Kristus ei lähettänyt minua kastamaan, vaan evankeliumia julistamaan - ei puheen viisaudella, ettei Kristuksen risti menisi mitättömäksi.

        Apostolien teot: 9:1-17
        Mutta Saulus puuskui yhä uhkaa ja murhaa Herran opetuslapsia vastaan
        ja meni ylimmäisen papin luo ja pyysi häneltä kirjeitä Damaskon synagoogille, että keitä hän vain löytäisi sen tien vaeltajia, miehiä tai naisia, ne hän saisi tuoda sidottuina Jerusalemiin.
        Ja kun hän oli matkalla, tapahtui hänen lähestyessään Damaskoa, että yhtäkkiä valo taivaasta leimahti hänen ympärillänsä; ja hän kaatui maahan ja kuuli äänen, joka sanoi hänelle:
        "Saul, Saul, miksi vainoat minua?"
        Hän sanoi: "Kuka olet, herra?" Hän vastasi:
        "Minä olen Jeesus,
        jota sinä vainoat.
        Mutta nouse
        ja mene kaupunkiin,
        niin sinulle sanotaan,
        mitä sinun pitää tekemän."

        Ja miehet, jotka matkustivat hänen kanssansa, seisoivat mykistyneinä: he kuulivat kyllä äänen, mutta eivät ketään nähneet.
        Niin Saulus nousi maasta;
        mutta kun hän avasi silmänsä,
        ei hän nähnyt mitään,
        vaan he taluttivat häntä kädestä ja veivät hänet Damaskoon.
        Ja hän oli kolme päivää näkemätönnä, ei syönyt eikä juonut.
        Ja Damaskossa oli eräs opetuslapsi, nimeltä Ananias. Hänelle Herra sanoi näyssä: "Ananias!" Hän vastasi:
        "Katso, tässä olen, Herra."
        Niin Herra sanoi hänelle:
        "Nouse ja mene sille kadulle,
        jota sanotaan Suoraksi kaduksi,
        ja kysy Juudaan talosta Saulus nimistä tarsolaista miestä.
        Sillä katso,
        hän rukoilee;
        ja hän on nähnyt näyssä miehen,
        Ananias nimisen,
        tulevan sisälle
        ja panevan kätensä hänen päällensä,
        että hän saisi näkönsä jälleen."
        Mutta Ananias vastasi:
        "Herra, minä olen monelta kuullut siitä miehestä,
        kuinka paljon pahaa hän on tehnyt sinun pyhillesi Jerusalemissa;
        ja täälläkin hänellä on ylipapeilta valtuus vangita kaikki,
        jotka sinun nimeäsi avuksi huutavat."

        Mutta
        Herra
        sanoi
        hänelle:
        "Mene;
        sillä hän on minulle valittu ase,
        kantamaan minun nimeäni pakanain
        ja kuningasten
        ja Israelin lasten eteen.
        Sillä minä tahdon näyttää hänelle,
        kuinka paljon hänen pitää kärsimän minun nimeni tähden."
        Niin Ananias meni ja astui huoneeseen, pani molemmat kätensä hänen päälleen
        ja sanoi:
        "Veljeni Saul,
        Herra lähetti minut - Jeesus,
        joka ilmestyi sinulle tiellä,
        jota tulit - että saisit näkösi jälleen
        ja tulisit täytetyksi Pyhällä Hengellä."

        Joten jo tämä jae kumoaa ristiretkien kautta tulleen kristinuskon!
        Eerikin poika ei voi olla pyhä ei myöskään piispa henrik. ei nuuta kuin molemmat on asetettava häpeäpaaluihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joten jo tämä jae kumoaa ristiretkien kautta tulleen kristinuskon!
        Eerikin poika ei voi olla pyhä ei myöskään piispa henrik. ei nuuta kuin molemmat on asetettava häpeäpaaluihin.

        Ja jae löytyy 1 kor 1:17 Sillä Kristus ei lähettänyt minua kastamaan, vaan evankeliumia julistamaan - ei puheen viisaudella, ettei Kristuksen risti menisi mitättömäksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja jae löytyy 1 kor 1:17 Sillä Kristus ei lähettänyt minua kastamaan, vaan evankeliumia julistamaan - ei puheen viisaudella, ettei Kristuksen risti menisi mitättömäksi.

        Paavali tarkoittaa tuossa juuri sitä, että hän ei ollut niiden oikeiden apostolien mukana, jotka Jeesus lähetti kastamaan ja kastamalla ja opettamalla tekemään kaikista ihmistä opetuslapsia itselleen. (Mt.28-luvun loppu)
        Ja jae löytyy 1 kor 1:17 Sillä Kristus ei lähettänyt minua kastamaan,
        Paavali oli väkevän eksytyksen palveluksessa. (2.Tess.)


    • Anonyymi

      Ei Jeesus hiippaile salaa henkiolentona täällä maan päällä. Tulee vasta kun se aika koittaa. Totuuden Henki edustaa Jeesusta maan päällä nykyisin ja enkelit.

      Ap. t. 1:11

      ja nämä sanoivat: "Galilean miehet, mitä te seisotte ja katsotte taivaalle? Tämä Jeesus, joka otettiin teiltä ylös taivaaseen, on tuleva samalla tavalla, kuin te näitte hänen taivaaseen menevän."

      • Anonyymi

        Matt. 24:26

        Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Matt. 24:26

        Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko.

        Joh. 16:28

        Minä olen lähtenyt Isästä ja tullut maailmaan; jälleen minä jätän maailman ja menen Isän tykö."

        23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
        24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
        25 Katso, minä olen sen teille edeltä sanonut.
        26 Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko.
        27 Sillä niinkuin salama leimahtaa idästä ja näkyy hamaan länteen, niin on oleva Ihmisen Pojan tulemus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joh. 16:28

        Minä olen lähtenyt Isästä ja tullut maailmaan; jälleen minä jätän maailman ja menen Isän tykö."

        23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
        24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
        25 Katso, minä olen sen teille edeltä sanonut.
        26 Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko.
        27 Sillä niinkuin salama leimahtaa idästä ja näkyy hamaan länteen, niin on oleva Ihmisen Pojan tulemus.

        Paavali oli väärä profeetta, jota Jumala käytti väkevän eksytyksen toteuttamiseksi.

        11 Ja sentähden Jumala lähettää heille väkevän eksytyksen, niin että he uskovat valheen,
        12 että kaikki ne tuomittaisiin, jotka eivät ole uskoneet totuutta, vaan mielistyneet vääryyteen
        Room. 3:7
        Sillä jos Jumalan totuus tulee minun valheeni kautta selvemmin julki hänen kirkkaudekseen, miksi sitten minutkin vielä syntisenä .

        Molemmilla Sauleilla oli sama kohtalo.

        1. Sam. 16:14 "Mutta Herran henki poistui Saulista, ja Herran lähettämä paha henki vaivasi häntä."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paavali oli väärä profeetta, jota Jumala käytti väkevän eksytyksen toteuttamiseksi.

        11 Ja sentähden Jumala lähettää heille väkevän eksytyksen, niin että he uskovat valheen,
        12 että kaikki ne tuomittaisiin, jotka eivät ole uskoneet totuutta, vaan mielistyneet vääryyteen
        Room. 3:7
        Sillä jos Jumalan totuus tulee minun valheeni kautta selvemmin julki hänen kirkkaudekseen, miksi sitten minutkin vielä syntisenä .

        Molemmilla Sauleilla oli sama kohtalo.

        1. Sam. 16:14 "Mutta Herran henki poistui Saulista, ja Herran lähettämä paha henki vaivasi häntä."

        1. Kun. 22:22

        "Hän vastasi: 'Minä menen valheen hengeksi kaikkien hänen profeettainsa suuhun'. Silloin Herra sanoi: 'Saat viekoitella, siihen sinä pystyt; mene ja tee niin'


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paavali oli väärä profeetta, jota Jumala käytti väkevän eksytyksen toteuttamiseksi.

        11 Ja sentähden Jumala lähettää heille väkevän eksytyksen, niin että he uskovat valheen,
        12 että kaikki ne tuomittaisiin, jotka eivät ole uskoneet totuutta, vaan mielistyneet vääryyteen
        Room. 3:7
        Sillä jos Jumalan totuus tulee minun valheeni kautta selvemmin julki hänen kirkkaudekseen, miksi sitten minutkin vielä syntisenä .

        Molemmilla Sauleilla oli sama kohtalo.

        1. Sam. 16:14 "Mutta Herran henki poistui Saulista, ja Herran lähettämä paha henki vaivasi häntä."

        Eihän eksytys mikään väkevä eksytys olisi, jos se ei olisi kirjoitettu Raamattuun. Jumala käytti Paavalia tuon väkevän eksytyksen aseena, kuten kirjoitat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän eksytys mikään väkevä eksytys olisi, jos se ei olisi kirjoitettu Raamattuun. Jumala käytti Paavalia tuon väkevän eksytyksen aseena, kuten kirjoitat.

        Raamatun mukaan Paavalissa oli Saatanan enkeli. Engl.James King käännöksen mukaan oikein "The Messenger of Sathan". Eli Saatanan viestintuojaenkeli.

        Pyhä Henki poistui Paavalista ja tilalle tuli tuo The Messenger of Sathan toteuttamaan Jumalan suunnittelemaa väkevää eksytystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raamatun mukaan Paavalissa oli Saatanan enkeli. Engl.James King käännöksen mukaan oikein "The Messenger of Sathan". Eli Saatanan viestintuojaenkeli.

        Pyhä Henki poistui Paavalista ja tilalle tuli tuo The Messenger of Sathan toteuttamaan Jumalan suunnittelemaa väkevää eksytystä.

        Paavali itseasiassa kertoo siinä samassa yhteydessä, mikä tämä "pistin lihassa", häntä rusikoiva Saatanan enkeli, on:

        2. Korinttolaiskirje 12:10
        Sentähden minä olen mielistynyt heikkouteen, pahoinpitelyihin, hätään, vainoihin, ahdistuksiin, Kristuksen tähden; sillä kun olen heikko, silloin minä olen väkevä.

        Eli Paavalin pistin lihassa oli HEIKKOUS, PAHOINPITELYT, HÄTÄ, VAINOT ja AHDISTUKSET. Minkä vuoksi? KRISTUKSEN TÄHDEN! Eli Paavali koki sen, minkä niin moni Jumalan palvelija häntä ennen ja jälkeen. Ja se ei ollut vain jotain inhimillistä vastustusta, vaan Paholaisen enkeli, joka nousi nostamaan häntä vastaan vainon lähes jokaisessa kaupungissa, mihin Paavali meni. Paavali oli sen vuoksi jopa niin tottunut pakenemaan kaupungista toiseen, että kun Paavali koki alkuun vastustusta Korintissa, Jeesus ilmestyi hänelle yöllä näyssä ja sanoi Paavalille: "Älä pelkää, vaan puhu, äläkä vaikene, sillä minä olen sinun kanssasi, eikä kukaan ole ryhtyvä sinuun tehdäkseen sinulle pahaa, sillä minulla on paljon kansaa tässä kaupungissa".

        S.A.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paavali itseasiassa kertoo siinä samassa yhteydessä, mikä tämä "pistin lihassa", häntä rusikoiva Saatanan enkeli, on:

        2. Korinttolaiskirje 12:10
        Sentähden minä olen mielistynyt heikkouteen, pahoinpitelyihin, hätään, vainoihin, ahdistuksiin, Kristuksen tähden; sillä kun olen heikko, silloin minä olen väkevä.

        Eli Paavalin pistin lihassa oli HEIKKOUS, PAHOINPITELYT, HÄTÄ, VAINOT ja AHDISTUKSET. Minkä vuoksi? KRISTUKSEN TÄHDEN! Eli Paavali koki sen, minkä niin moni Jumalan palvelija häntä ennen ja jälkeen. Ja se ei ollut vain jotain inhimillistä vastustusta, vaan Paholaisen enkeli, joka nousi nostamaan häntä vastaan vainon lähes jokaisessa kaupungissa, mihin Paavali meni. Paavali oli sen vuoksi jopa niin tottunut pakenemaan kaupungista toiseen, että kun Paavali koki alkuun vastustusta Korintissa, Jeesus ilmestyi hänelle yöllä näyssä ja sanoi Paavalille: "Älä pelkää, vaan puhu, äläkä vaikene, sillä minä olen sinun kanssasi, eikä kukaan ole ryhtyvä sinuun tehdäkseen sinulle pahaa, sillä minulla on paljon kansaa tässä kaupungissa".

        S.A.

        Saatanan enkeli on väkevä henkiolento ja väkevä demoni, joka sai vallan Paavalin elämässä, ei siis mikään puinen pistin perseessä, kuten moni asiaa kaunistelee.

        Paavalin kasteessa saama Pyhä Henki poistuu ihmisestä kun tilalle tulee väkevä Saatanan demonihenki ihmiseen. Niin kävi molemmille Sauleille. Paavali heitettiin Saatanalle oltuaan ensin muutaman vuoden Jumalan opissa.
        Siksi Paavalin kirjeet ja opit ovat kavalia, koska niissä on sekaisin totuutta ja valhetta.(=väkevä eksytys)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saatanan enkeli on väkevä henkiolento ja väkevä demoni, joka sai vallan Paavalin elämässä, ei siis mikään puinen pistin perseessä, kuten moni asiaa kaunistelee.

        Paavalin kasteessa saama Pyhä Henki poistuu ihmisestä kun tilalle tulee väkevä Saatanan demonihenki ihmiseen. Niin kävi molemmille Sauleille. Paavali heitettiin Saatanalle oltuaan ensin muutaman vuoden Jumalan opissa.
        Siksi Paavalin kirjeet ja opit ovat kavalia, koska niissä on sekaisin totuutta ja valhetta.(=väkevä eksytys)

        Jos luet Raamattua niinkuin se on kirjoitettu, niin tietäisit (tästäkin asiasta) enemmän ja luulisit vähemmän.

        S.A.


    • Anonyymi

      Ps. 119:29

      Käännä minusta pois valheen tie, ja anna armostasi minulle lakisi.

    • Anonyymi

      Todista väitteesi julkisesti kahden todistajan todistuksella, sillä muutoinhan Sinä olet pelkkä suunsoittaja ja valehteleva löperöpuhuja.

      Steyr

      • Anonyymi

        Kysy henkioppaasi nimeä näin. Kuka olet nyt minussa sekavia puhuva henki?...Minä olen Leegio ja meitä on monta.


    • Anonyymi

      Muista aina koetella kaikki. Kun luet raamatun tekstiä alkuseurakunnista, kuinka oli sukurutsausta, insestiä kaikkenaista ällöttävää, niin raamatussa todetaan "missä synti on suureksi tullut, siellä armo on ylenpalttinen". Ja armolahjat ym olivat suuret noissa seurakunnissa, joita ei varmaan nykymittapuulla edes hyväksyttäisi =D

      • Anonyymi

        Oletko harjoittanut insestiä?


      • Anonyymi

        Paavali kirjoitti: harjoitetaan haureutta, jopa semmoista haureutta, jota ei ole pakanainkaan keskuudessa, että eräskin pitää isänsä vaimoa.
        Kuitenkaan ei ollut kyse "sukurutsausta, insestiä". Isän vaimo ei ole yhtä kuin äiti, vaikka isän vaimo voi olla äiti, mutta Paavali ei maininnut 'erään' pitävänsä äitiään vaimonaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paavali kirjoitti: harjoitetaan haureutta, jopa semmoista haureutta, jota ei ole pakanainkaan keskuudessa, että eräskin pitää isänsä vaimoa.
        Kuitenkaan ei ollut kyse "sukurutsausta, insestiä". Isän vaimo ei ole yhtä kuin äiti, vaikka isän vaimo voi olla äiti, mutta Paavali ei maininnut 'erään' pitävänsä äitiään vaimonaan.

        Aivan.
        Eihän eksytys mikään väkevä eksytys olisi, jos se ei olisi kirjoitettu Raamattuun. Jumala käytti Paavalia tuon väkevän eksytyksen aseena, kuten kirjoitat.


    • Anonyymi

      Ei henkeni yhdy tuohon. Jos Jeesus on saanut asuinsijan henkeen niin Hän on omiensa kanssa koko ajan. Ei Mestarin läsnäolo ole paikasta kiinni. Taitaa olla taas vakioprovo asialla. Salopuu

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2072
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1624
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1481
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      23
      1462
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1387
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1321
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1250
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe