Eilen pyysin

Anonyymi

Herran Jeesuksen Kuninkuuden kautta kirkkautta ja nyt sain vastauksen siihen rukouspyyntöön. Herra käyttää yhtä foorumilaista vastaakseen minulle joka on ulkopuolinen. Kiitos, ylistys ja kunnia Herralle!

30

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sisimmässäni itken vielä ja kärsin vääryyksistä joilla Sinun lapsesi tekivät minulle! Auta minua ylittämään ne kaikki vapaaksi ja antamaan kokosydämisesti anteeksi Sinun lapsille. He eivät ymmärtäneet mitä tekivät. Siunaa heitä!

    • Anonyymi

      Herra on uskollinen. Amen.

      • Anonyymi

        Niin tosiaan vaikka siihen asti ja vielä siihen asti, kun lähdin sieltä foorumista pois.


    • Anonyymi

      Myös Herra oli uskollinen kun rekisteröin sinne foorumiin ja sain heti vastauksen Häneltä.

      • Anonyymi

        Herralle ei ole mikään mahdotonta kun Hän kaitsee minua profeetallisesti joko foorumin sisäpuolella ja vielä ulkopuolella. Se on ihmeellisintä!


    • Anonyymi

      Tottakai sinä olet ulkopuolinen ja syrjitty. Miksi? Koska sinä olet valinnut Herralle kuuliaisen ja pyhitetyn elämän. Niin meidän kaikkien jotka olemme sillä tiellä tulee käydä Golgatan tie. Kärsimyksien tie joka vie lopulta Eedenin porteista sisään. Todelliseen Pyhän Hengen täyteyteen josta suurin osa Suomen uskovista ei tiedä yhtään mitään. Huippuu nähä sun kaltasia tyyppejä täällä. Rakastan sua! Herra siunatkon sinua väkevästi!!

      • Anonyymi

        Kiitos! Mutta minua saa muistaa rukouksin, haavojen ja vastoinkäymisten takia ja yksin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos! Mutta minua saa muistaa rukouksin, haavojen ja vastoinkäymisten takia ja yksin.

        Tämä on ihana psalmi meille itsekullekin tässä ajassa.
        Psalmit 23
        1 Daavidin virsi. Herra on minun paimeneni, ei minulta mitään puutu.
        2 Viheriäisille niityille hän vie minut lepäämään; virvoittavien vetten tykö hän minut johdattaa.
        3 Hän virvoittaa minun sieluni. Hän ohjaa minut oikealle tielle nimensä tähden.
        4 Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en minä pelkäisi mitään pahaa, sillä sinä olet minun kanssani; sinun vitsasi ja sauvasi minua lohduttavat.
        5 Sinä valmistat minulle pöydän minun vihollisteni silmien eteen. Sinä voitelet minun pääni öljyllä; minun maljani on ylitsevuotavainen.
        6 Sula hyvyys ja laupeus seuraavat minua kaiken elinaikani; ja minä saan asua Herran huoneessa päivieni loppuun asti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on ihana psalmi meille itsekullekin tässä ajassa.
        Psalmit 23
        1 Daavidin virsi. Herra on minun paimeneni, ei minulta mitään puutu.
        2 Viheriäisille niityille hän vie minut lepäämään; virvoittavien vetten tykö hän minut johdattaa.
        3 Hän virvoittaa minun sieluni. Hän ohjaa minut oikealle tielle nimensä tähden.
        4 Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en minä pelkäisi mitään pahaa, sillä sinä olet minun kanssani; sinun vitsasi ja sauvasi minua lohduttavat.
        5 Sinä valmistat minulle pöydän minun vihollisteni silmien eteen. Sinä voitelet minun pääni öljyllä; minun maljani on ylitsevuotavainen.
        6 Sula hyvyys ja laupeus seuraavat minua kaiken elinaikani; ja minä saan asua Herran huoneessa päivieni loppuun asti.

        Kiitos! Tänään luin muutamaa Psalmin lukua.


    • Anonyymi

      Jotain outoa tässä ketjussa on.
      Jäi vaivaamaa......
      Haiskahtaa oudolle, ei puhtaalle, eikä vilpittömälle.

      • Anonyymi

        Koettele ihmeessä vaan turvautuen Jumalan auktoriteettiin Sanaan, mutta älä näön mukaan.


      • Anonyymi

        Noniin eipä taas pitkään kestänyt kun tullaan lyömään täällä lyötyä. Jos sinulla ei ole henkien erottamisen lahjaa niin älä tule spekuloimaan vain omia mietteitäsi tänne julkisesti. Pahoitat vain ihmisten mieliä. Huomaat että hänellä on hätä jo valmiiksi. Kyllä hän on vilpitön Herran edessä. En ole aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noniin eipä taas pitkään kestänyt kun tullaan lyömään täällä lyötyä. Jos sinulla ei ole henkien erottamisen lahjaa niin älä tule spekuloimaan vain omia mietteitäsi tänne julkisesti. Pahoitat vain ihmisten mieliä. Huomaat että hänellä on hätä jo valmiiksi. Kyllä hän on vilpitön Herran edessä. En ole aloittaja

        "Sisimmässäni itken vielä ja kärsin vääryyksistä joilla Sinun lapsesi tekivät minulle! Auta minua ylittämään ne kaikki vapaaksi ja antamaan kokosydämisesti anteeksi Sinun lapsille. He eivät ymmärtäneet mitä tekivät. Siunaa heitä!"

        Jotenkin tuli tästä mieleen se fariseuksen rukous suureen ääneen.

        -jos tätä ei olisi ollut ja olisi ollut se hiljainen omassa huoneessaan tapahtuva rintaan lyönti ja sanat: "Herra, auta minua", niin silloin tätä "outoa tunnetta" ei olisi noussut

        Onko sinulla henkien erottamisen lahja, Jos sinä kerran vakuutat, että hän on vilpitön Herran edessä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noniin eipä taas pitkään kestänyt kun tullaan lyömään täällä lyötyä. Jos sinulla ei ole henkien erottamisen lahjaa niin älä tule spekuloimaan vain omia mietteitäsi tänne julkisesti. Pahoitat vain ihmisten mieliä. Huomaat että hänellä on hätä jo valmiiksi. Kyllä hän on vilpitön Herran edessä. En ole aloittaja

        Oletan, että vastasit "kyllä on".
        Joten, Auta häntä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Sisimmässäni itken vielä ja kärsin vääryyksistä joilla Sinun lapsesi tekivät minulle! Auta minua ylittämään ne kaikki vapaaksi ja antamaan kokosydämisesti anteeksi Sinun lapsille. He eivät ymmärtäneet mitä tekivät. Siunaa heitä!"

        Jotenkin tuli tästä mieleen se fariseuksen rukous suureen ääneen.

        -jos tätä ei olisi ollut ja olisi ollut se hiljainen omassa huoneessaan tapahtuva rintaan lyönti ja sanat: "Herra, auta minua", niin silloin tätä "outoa tunnetta" ei olisi noussut

        Onko sinulla henkien erottamisen lahja, Jos sinä kerran vakuutat, että hän on vilpitön Herran edessä?

        Ymmärsit asiaa väärin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletan, että vastasit "kyllä on".
        Joten, Auta häntä.

        Älä tue sitä joka tulee väärinymmärrksen perusteelta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noniin eipä taas pitkään kestänyt kun tullaan lyömään täällä lyötyä. Jos sinulla ei ole henkien erottamisen lahjaa niin älä tule spekuloimaan vain omia mietteitäsi tänne julkisesti. Pahoitat vain ihmisten mieliä. Huomaat että hänellä on hätä jo valmiiksi. Kyllä hän on vilpitön Herran edessä. En ole aloittaja

        Jos sinä kerran tiedät, että hänellä on hätä ja tiedät, että hän on vilpitön, niin silloin sinun tulee auttaa häntä, eikö vain?
        Vai kävelisitkö ohi?
        Jos minä olen sinun mielestäsi häntä lyömässä, niin sinun tulee kahta kovemmin auttaa häntä, eikö vain?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Sisimmässäni itken vielä ja kärsin vääryyksistä joilla Sinun lapsesi tekivät minulle! Auta minua ylittämään ne kaikki vapaaksi ja antamaan kokosydämisesti anteeksi Sinun lapsille. He eivät ymmärtäneet mitä tekivät. Siunaa heitä!"

        Jotenkin tuli tästä mieleen se fariseuksen rukous suureen ääneen.

        -jos tätä ei olisi ollut ja olisi ollut se hiljainen omassa huoneessaan tapahtuva rintaan lyönti ja sanat: "Herra, auta minua", niin silloin tätä "outoa tunnetta" ei olisi noussut

        Onko sinulla henkien erottamisen lahja, Jos sinä kerran vakuutat, että hän on vilpitön Herran edessä?

        Huomaatko mitä tässä juuri tapahtui? Sanoin "Älä tule tänne tänne spekuloimaan omia mietteitäsi." Ja siitä syystä sinä jatkoit spekulointiesi esiin tuomista. Mitä Paavali kertoo ihmismielen luonteesta kirjeessään? Paavali kertoo: "Sinun lihasi ja syntisi ottaa aina käskysanasta aiheen." Kun sanoin sinulle, " Älä tule tänne spekuloimaan" mitän sinun lihasi heti ajatteli sinun alitajunnassasi? Minä en välitä vaikka minä loukkaan sanoillani tätä surullista ja masentunutta ihmisten hylkäämää henkilöä, mutta minä sanon oman mielipiteeni, sillä minua ei tämä Suomi24 kirjoittaija komentele. Ja ei tämä Jumalalle mikään yllätys ollut. Herra tietää että liha on tuomittu käskyjen eli lain alle. Rikkomaan JOKAIKISTÄ Jumalan käskyä vastaan. Liha on liha vaikka voissa paistas! Mutta ratkaisu on siinä että sinun tulee suostua että Jumala saa riisua sinut pois lihastasi. Nimittäin jos et tule suostumaan sinulle näytetään viimeisellä tuomiolla kohtaus tästä hetkestä. Sinulle kerrotaan mitä Jeesus ajatteli tämän aloittajan mielessä sinun käyttäytymisestäsi. Sinulle aloittaja PALJON RAKKAUTTA! Muista että kaikki järjestyy! Oot Herralle valtavan rakas! Meidän ryhmä on isossa osassa Suomen jättimäisessä EXODUS OVER FINLAND operaatiossa. Ja sinä tulet olemaan osa sitä jos et tule luopumaan Herrasta! Tämä aloituksesi riitti todistamaan minulle missä mennään!:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomaatko mitä tässä juuri tapahtui? Sanoin "Älä tule tänne tänne spekuloimaan omia mietteitäsi." Ja siitä syystä sinä jatkoit spekulointiesi esiin tuomista. Mitä Paavali kertoo ihmismielen luonteesta kirjeessään? Paavali kertoo: "Sinun lihasi ja syntisi ottaa aina käskysanasta aiheen." Kun sanoin sinulle, " Älä tule tänne spekuloimaan" mitän sinun lihasi heti ajatteli sinun alitajunnassasi? Minä en välitä vaikka minä loukkaan sanoillani tätä surullista ja masentunutta ihmisten hylkäämää henkilöä, mutta minä sanon oman mielipiteeni, sillä minua ei tämä Suomi24 kirjoittaija komentele. Ja ei tämä Jumalalle mikään yllätys ollut. Herra tietää että liha on tuomittu käskyjen eli lain alle. Rikkomaan JOKAIKISTÄ Jumalan käskyä vastaan. Liha on liha vaikka voissa paistas! Mutta ratkaisu on siinä että sinun tulee suostua että Jumala saa riisua sinut pois lihastasi. Nimittäin jos et tule suostumaan sinulle näytetään viimeisellä tuomiolla kohtaus tästä hetkestä. Sinulle kerrotaan mitä Jeesus ajatteli tämän aloittajan mielessä sinun käyttäytymisestäsi. Sinulle aloittaja PALJON RAKKAUTTA! Muista että kaikki järjestyy! Oot Herralle valtavan rakas! Meidän ryhmä on isossa osassa Suomen jättimäisessä EXODUS OVER FINLAND operaatiossa. Ja sinä tulet olemaan osa sitä jos et tule luopumaan Herrasta! Tämä aloituksesi riitti todistamaan minulle missä mennään!:)

        Vahingossa laitoin väärälle kommentille vastauksen. Tarkoitus oli vastata hänelle joka kysyi viestin lopussa että onko minulla henkien erottamisen lahja. Ja siis joo minä laitoin sen viestin että kyllä on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomaatko mitä tässä juuri tapahtui? Sanoin "Älä tule tänne tänne spekuloimaan omia mietteitäsi." Ja siitä syystä sinä jatkoit spekulointiesi esiin tuomista. Mitä Paavali kertoo ihmismielen luonteesta kirjeessään? Paavali kertoo: "Sinun lihasi ja syntisi ottaa aina käskysanasta aiheen." Kun sanoin sinulle, " Älä tule tänne spekuloimaan" mitän sinun lihasi heti ajatteli sinun alitajunnassasi? Minä en välitä vaikka minä loukkaan sanoillani tätä surullista ja masentunutta ihmisten hylkäämää henkilöä, mutta minä sanon oman mielipiteeni, sillä minua ei tämä Suomi24 kirjoittaija komentele. Ja ei tämä Jumalalle mikään yllätys ollut. Herra tietää että liha on tuomittu käskyjen eli lain alle. Rikkomaan JOKAIKISTÄ Jumalan käskyä vastaan. Liha on liha vaikka voissa paistas! Mutta ratkaisu on siinä että sinun tulee suostua että Jumala saa riisua sinut pois lihastasi. Nimittäin jos et tule suostumaan sinulle näytetään viimeisellä tuomiolla kohtaus tästä hetkestä. Sinulle kerrotaan mitä Jeesus ajatteli tämän aloittajan mielessä sinun käyttäytymisestäsi. Sinulle aloittaja PALJON RAKKAUTTA! Muista että kaikki järjestyy! Oot Herralle valtavan rakas! Meidän ryhmä on isossa osassa Suomen jättimäisessä EXODUS OVER FINLAND operaatiossa. Ja sinä tulet olemaan osa sitä jos et tule luopumaan Herrasta! Tämä aloituksesi riitti todistamaan minulle missä mennään!:)

        Voi mikael, miksi sinä jaksat vielä ärhennellä minulle?
        :D
        Olet kyllä sellanen veijari, että voin jopa alkaa pitämään sinusta.
        Sinustahan voi tulla vaikka hovinarrini, jos sille päälle satun.
        ;)

        Käsky ja käsky käskyn päälle ja läksy läksyn päälle vai?
        Sillähän ei ole väliä käsket tai et, tekisin kuitenkin mitä tekisin riippumatta siitä mitä sinä käsket.

        Minä käsken sinua vastaamaan ja käsken myös sinua olla vastaamatta.
        Ja seuraavaksi tulen todistamaan sinulle kuinka rikot syntiesi takia Herran käskyä ja kuinka jopa syntisenäkin sinut on alistettu Herran käskyvallan alle.


      • Anonyymi

        Miksi sinä sitten vihaat minua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi mikael, miksi sinä jaksat vielä ärhennellä minulle?
        :D
        Olet kyllä sellanen veijari, että voin jopa alkaa pitämään sinusta.
        Sinustahan voi tulla vaikka hovinarrini, jos sille päälle satun.
        ;)

        Käsky ja käsky käskyn päälle ja läksy läksyn päälle vai?
        Sillähän ei ole väliä käsket tai et, tekisin kuitenkin mitä tekisin riippumatta siitä mitä sinä käsket.

        Minä käsken sinua vastaamaan ja käsken myös sinua olla vastaamatta.
        Ja seuraavaksi tulen todistamaan sinulle kuinka rikot syntiesi takia Herran käskyä ja kuinka jopa syntisenäkin sinut on alistettu Herran käskyvallan alle.

        Sinä olet pitkään elänyt, erämaassa edelleen kulkeva sieluparka. Vuodesta toiseen sinä odotat jotain suurta tehtävää sinulle mutta se juna meni jo! Kai minä nyt olisin sen jo nähnyt oletko sinä Herran palvelija vai et. Näkyykö sinussa tippaakaan lähimmäisen rakkautta ja kasvua hengessä.

        Ihmettelet mielessäsi miksi olet erämaassa vieläkin kaikkien vuosien jälkeen. No minäpä kerron sinulle. Kun etsikkoaikanasi jona Herra kutsui sinua pyhitykseen, sinä haistatit paskat Jumalalle. Päätit olla kompromissi uskova kuten melkein kaikki täällä Suomi24 sivulla.

        Sinun osaltasi peli on pelattu. Et sinä sitä itse usko. Et tietenkään koska saatana pitää sinua täysin otteessaan. "Olenko minä tuleva profeetta" "Olenko minä sitä ja tätä" pyörivät päässäsi. Mutta missä on se voima jota sielusi kaipaa. No ei missään!

        Kertokaa toki te muutkin Suomi24 kirjoittaajat montako kertaa tällä sivulla on sanottu toiselle ihmiselle että minä rakastan sinua. Tää sivu on yksi iso fariseusten pitämä sirkus! "Ei meillä mitään hätää" sanovat monet. Voi kuulkaa! Maailman historian pahin Sodoma ja Gomorra on käynnissä kaiken aikaa. Ei tarvitse mitään muuta kuin hetki kun se paljastetaan teille iltasanomista. Ja jos vielä sillä hetkellä synti jyllää teidän elämässänne, totetutuu Raamatun sanat: "Silloin he minua huutavat, mutta minä en vastaa"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet pitkään elänyt, erämaassa edelleen kulkeva sieluparka. Vuodesta toiseen sinä odotat jotain suurta tehtävää sinulle mutta se juna meni jo! Kai minä nyt olisin sen jo nähnyt oletko sinä Herran palvelija vai et. Näkyykö sinussa tippaakaan lähimmäisen rakkautta ja kasvua hengessä.

        Ihmettelet mielessäsi miksi olet erämaassa vieläkin kaikkien vuosien jälkeen. No minäpä kerron sinulle. Kun etsikkoaikanasi jona Herra kutsui sinua pyhitykseen, sinä haistatit paskat Jumalalle. Päätit olla kompromissi uskova kuten melkein kaikki täällä Suomi24 sivulla.

        Sinun osaltasi peli on pelattu. Et sinä sitä itse usko. Et tietenkään koska saatana pitää sinua täysin otteessaan. "Olenko minä tuleva profeetta" "Olenko minä sitä ja tätä" pyörivät päässäsi. Mutta missä on se voima jota sielusi kaipaa. No ei missään!

        Kertokaa toki te muutkin Suomi24 kirjoittaajat montako kertaa tällä sivulla on sanottu toiselle ihmiselle että minä rakastan sinua. Tää sivu on yksi iso fariseusten pitämä sirkus! "Ei meillä mitään hätää" sanovat monet. Voi kuulkaa! Maailman historian pahin Sodoma ja Gomorra on käynnissä kaiken aikaa. Ei tarvitse mitään muuta kuin hetki kun se paljastetaan teille iltasanomista. Ja jos vielä sillä hetkellä synti jyllää teidän elämässänne, totetutuu Raamatun sanat: "Silloin he minua huutavat, mutta minä en vastaa"

        Mitä se tarkoittaa hengellisesti selitettynä "Silloin he MINUA huutavat, mutta minä en vastaa. Se on hetki kun tämän maailman valtaelitti paljastaa mediassa kasvonsa. Mitä he kertovat sillä hetkellä? "

        Me olemme ryhmä joka pitää koko maailmaa orjuudessaan. Me olemme ryhmä joka omistamme tämän maailman presidentit, jokaisen hallituksen jokaikisen hallitusportaan, musiikkibisneksen, television ja sekä koko maailman johtavat uutismediat. Mitä me teimme musiikilla? Me piilotimme sen täyteen piilotettuja viestejä joka on meidän kehittynyttä ASMR teknologista aivopesua. Me käytimme televisiota käskemään mitä te ajattelitte kehittyneellä televiso aivopseu välähdyksillä jotka teidän mielenne otti vastaan. Me vittuilimme teille musiikin kautta vuosikymmenestä toiseen. Iron Maiden, Metallica, Cheek , Black Sabbath, Five FInger Death Punch, Rihanna, Eminem sekä monet muut eivät olleet mitään muuta kuin meidän orjiamme"

        Haluatteko te kokea sen hetken? Vai haluatteko te pelastua siitä hetkestä? Armon aika on jatkunut pitkään mutta se ei jatku enää kovin kauan. Herra pelastaa jokaisen joka sitä häneltä pyytää! Mutta sinä et voi tulla taivaaseen jos sinulla on syntiä elämässäsi.

        Miikael


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi mikael, miksi sinä jaksat vielä ärhennellä minulle?
        :D
        Olet kyllä sellanen veijari, että voin jopa alkaa pitämään sinusta.
        Sinustahan voi tulla vaikka hovinarrini, jos sille päälle satun.
        ;)

        Käsky ja käsky käskyn päälle ja läksy läksyn päälle vai?
        Sillähän ei ole väliä käsket tai et, tekisin kuitenkin mitä tekisin riippumatta siitä mitä sinä käsket.

        Minä käsken sinua vastaamaan ja käsken myös sinua olla vastaamatta.
        Ja seuraavaksi tulen todistamaan sinulle kuinka rikot syntiesi takia Herran käskyä ja kuinka jopa syntisenäkin sinut on alistettu Herran käskyvallan alle.

        Tiedätkö kenelle minä puhun tällä hetkellä kun kirjoitan? Minä puhun saatanalle joka vaikuttaa ja puhuu sinun ruumissasi. Hän sanoi minulle että hän pitää minua hovinarrinaan. Et sinä ole oma itsesi kun sinä kirjoitat tämän. Sinun sielusi on vankina siellä. Ja näin tulee olemaan AJAN loppuun asti. Pian sinä kohtaat kun AIKA loppuu sinun kohdallasi. Silloin alkaa sinun kohdallasi iankaikkinen HELVETTI! Se on paikka minne sinä tulet joutumaan. Saatana sai työnsä päätöksen sinun kohdallasi. Pelkkää valhetta. Vahelprofetioita toisensa jälkeen. PELKKÄÄ VALHETTA KOKO PASKA! Kun sinä saavut sinun herrasi eteen kun sinä astut helvetin porteista sisään kerro terveiset Miikaelilta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedätkö kenelle minä puhun tällä hetkellä kun kirjoitan? Minä puhun saatanalle joka vaikuttaa ja puhuu sinun ruumissasi. Hän sanoi minulle että hän pitää minua hovinarrinaan. Et sinä ole oma itsesi kun sinä kirjoitat tämän. Sinun sielusi on vankina siellä. Ja näin tulee olemaan AJAN loppuun asti. Pian sinä kohtaat kun AIKA loppuu sinun kohdallasi. Silloin alkaa sinun kohdallasi iankaikkinen HELVETTI! Se on paikka minne sinä tulet joutumaan. Saatana sai työnsä päätöksen sinun kohdallasi. Pelkkää valhetta. Vahelprofetioita toisensa jälkeen. PELKKÄÄ VALHETTA KOKO PASKA! Kun sinä saavut sinun herrasi eteen kun sinä astut helvetin porteista sisään kerro terveiset Miikaelilta!

        Ei ei ei ei ei jne. näin voisin vastata melkeinpä jokaiseen kohtaan joita esitit.
        Varmaa on, ettei ainakaan se Pyhä Henki ole siellä vaikuttamassa.
        Minä olen kyllä oma itseni ja tässähän sinä juuri teet itseäsi naurunalaiseksi.

        Eräs viisas mies kerran sanoi, että .....sydämen kyllyydestä suu puhuu.

        Mietihän kahdesti kenen joukoissa pelaat peliäsi.


    • Anonyymi

      Kyllä on

      • Anonyymi

        Älä osallistu mukaan joka tukee toista ja taas toista vastaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä osallistu mukaan joka tukee toista ja taas toista vastaan.

        Näön mukaan vaeltavia uskovia tulee välttää koska ne kommentoivat kärkkäästi näön mukaan eivätkä kanna rakkauden hedelmää. Älä välitä heistä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näön mukaan vaeltavia uskovia tulee välttää koska ne kommentoivat kärkkäästi näön mukaan eivätkä kanna rakkauden hedelmää. Älä välitä heistä!

        Kuten kaikki täällä ketjussa tekevät, näön mukaan, paitsi yhdellä on henkien erottamisen lahja, joten hänen tietonsa on siis astetta ylempänä kuin pelkän näön mukaan.

        Se on hauska juttu, että jopa sen kauneiman ja surullisimman viestin takana voi olla ihan jotain muuta kuin se kaunein ja surullisin sielu ja toisaalta sen kärkkään viestin takana ei ole välttämättä se kärttyinen lyötyjen lyöjä ja hakkaaja.

        Kertoisitko siitä rakkauden hedelmästä ja näyttäisitkö meille muille mallia miten se käytännössä toimii?

        -kuten pyydät aloittajan sähköpostin tai foorumin tiedon ja menette sinne keskukstelemaan ja näin hoidat hänen sielunsa kuntoon, se olisi se rakkauden hedelmä.
        Hän voisi vuodattaa sinulle surunsa, saisi sinut tuekseen, nostaisit hänet jaloilleen ja auttaisit jatkamaan matkaa entistä vahvempana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuten kaikki täällä ketjussa tekevät, näön mukaan, paitsi yhdellä on henkien erottamisen lahja, joten hänen tietonsa on siis astetta ylempänä kuin pelkän näön mukaan.

        Se on hauska juttu, että jopa sen kauneiman ja surullisimman viestin takana voi olla ihan jotain muuta kuin se kaunein ja surullisin sielu ja toisaalta sen kärkkään viestin takana ei ole välttämättä se kärttyinen lyötyjen lyöjä ja hakkaaja.

        Kertoisitko siitä rakkauden hedelmästä ja näyttäisitkö meille muille mallia miten se käytännössä toimii?

        -kuten pyydät aloittajan sähköpostin tai foorumin tiedon ja menette sinne keskukstelemaan ja näin hoidat hänen sielunsa kuntoon, se olisi se rakkauden hedelmä.
        Hän voisi vuodattaa sinulle surunsa, saisi sinut tuekseen, nostaisit hänet jaloilleen ja auttaisit jatkamaan matkaa entistä vahvempana.

        Kannattaa katsoa tämä äänite, siitä käy ilmi, mitä todellinen pyhityselämä on. https://www.youtube.com/watch?v=sdBsUhKGHSM


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      107
      1825
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1417
    3. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      6
      1396
    4. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      13
      1329
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      144
      1313
    6. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      92
      1260
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      23
      1247
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      647
      1192
    9. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      1068
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      14
      1041
    Aihe