Kolmekymppiset naiset

Anonyymi

Vain hetki sitten he olivat markkina-arvonsa huipulla olevia parikymppisiä kaunottaria. Nykyhetkestä samanlainen hetki eteenpäin niin he ovat mahoja, ikäloppuja kurppia.

23

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitäs 50? 🤣😂

• Anonyymi

Naavalerppuja.

• No ottaa se ikä kiinni miehetkin. Eipä sitä moni ole päässyt karkuun..
      En kuitenkaan alkaisi miestä sen mukaan haukkumaan, mutta kyllä se ikä usein miestä enemmän kurittaa...

• Anonyymi

Minkäs sille sitten mahtaa. Menekkiä kuitenki olis nyt enemmän ku parikymppisenä. Ymmärrän sen ihan täysin, kun olen nykyään paljon paremman näkönen kun sillon.

• Anonyymi

Aikaa voi pienentää nytkin on tilaisuus kääntää kelloja tunti taaksepäin jotta ikääntyminen vähentynee.

• Anonyymi

Kelloja voi kääntää taaksepäin, mutta ei ryppyjä silmäkulmissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kelloja voi kääntää taaksepäin, mutta ei ryppyjä silmäkulmissa.

Mulla ainakaan vielä mitään ryppyjä ole, vaikka kohta 40 lasissa.

• Anonyymi

Kokeilkaa iskeä joku kolmekymppinen nainen niin ette varmasti onnistu.

• Anonyymi

Helppoa kuin heinän teko.

• Anonyymi

Miksi koittaisin kun nuorempia ja nätimpiäkin on olemassa....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi koittaisin kun nuorempia ja nätimpiäkin on olemassa....

Niin kun tiedät saavasi pakit kaikilta niin sama se mitä yrittää :D

• Anonyymi

Mutta niin kuvittelepa joku pörröpäinen mies joka ei ole ikinä ajanut hiuksiaan kokonaan pois edes vuosiin, minkälainen luteiden ja mörköjen pesä siellä hiusten alla mahtaa piilläkään?

t. Full Steel JaX Bullet.

• Makunsa kullakin, lienee aloittaja aika nuori vielä? Itse pidän kolmekymppisen tai nelikymppisen "markkina-arvoa" paljon korkeampana, lapset leikkivät lasten kanssa, aikuiset aikuisten kanssa.

Mahous ja ikäloppuus odottavat kaikkia, jotka eivät poistu tästä maailmasta ennen aikaisesti, siitä on hiukan turha yrittää herjaa heittää, kovin lyhytkatseista sellainen.

• Niin itsekin oon ajatellut asian noin, että aikuisten on parempi olla oman ikäistensä parissa, kun joidenkin parikymppisten teinien. Nämä teini-ikää ihannoivat ovat enempi just näitä ätmejä, jotka ovat katkeroituneita vaan siitä, kun eivät itse silloin nuoruusiässä onnistuneet niitä ikäisiään naisia saamaan.

• EuropeanMan kirjoitti:

Niin itsekin oon ajatellut asian noin, että aikuisten on parempi olla oman ikäistensä parissa, kun joidenkin parikymppisten teinien. Nämä teini-ikää ihannoivat ovat enempi just näitä ätmejä, jotka ovat katkeroituneita vaan siitä, kun eivät itse silloin nuoruusiässä onnistuneet niitä ikäisiään naisia saamaan.

Ei siinä mitään, onhan ne nuoret naiset todella kauniita katsella, ymmärrän sinällään hyvin, en ole itsekään sokea tai aivokuollut :)

Mutta niin ne kypsemmätkin naiset, vaikka ehkä jo toisella tavalla, on kokemusta ja karismaa, luonnetta, siinä missä ulkonäköäkin. Kauneus on siinä edelleen, mutta se on toisenlaista, syvempää tai jotain sellaista, erilaista kuitenkin.

Mutta tosiaan eri asia sitten tehdä muuta kuin katsella sivusta, kyllä sitä kaipaa henkisesti omansa ikäistä seuraa, ihan vain seuraa tai vaikka kumppania. Aika epäuskoinen olo tulee, kun piirtää päähänsä skenaarion jossa deittailisi parikymppistä, kun voisi olla sen isä... Juu ei kiitos...

• Anonyymi

Aloittaja ei oikeasti ole mikään nuori. Hän on keski-ikäinen neitsytsetä. Hän kuuluu palstan vakkareihin aina silloin, kun ei ole lataamossa.

Tuolla vanhenevien naisten mollaamisella hän tietenkin pyrkii kompensoimaan sitä, ettei itse koskaan saa seksiä (paitsi opiskeluaikana kämppiksen kanssa homostelua ”läpällä”). Hän mollaa ja vähättelee myös nuoria miehiä, kateudesta heitä kohtaan.

• Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

Ei siinä mitään, onhan ne nuoret naiset todella kauniita katsella, ymmärrän sinällään hyvin, en ole itsekään sokea tai aivokuollut :)

Mutta niin ne kypsemmätkin naiset, vaikka ehkä jo toisella tavalla, on kokemusta ja karismaa, luonnetta, siinä missä ulkonäköäkin. Kauneus on siinä edelleen, mutta se on toisenlaista, syvempää tai jotain sellaista, erilaista kuitenkin.

Mutta tosiaan eri asia sitten tehdä muuta kuin katsella sivusta, kyllä sitä kaipaa henkisesti omansa ikäistä seuraa, ihan vain seuraa tai vaikka kumppania. Aika epäuskoinen olo tulee, kun piirtää päähänsä skenaarion jossa deittailisi parikymppistä, kun voisi olla sen isä... Juu ei kiitos...

"Ei siinä mitään, onhan ne nuoret naiset todella kauniita katsella"

Ilmeisesti miehet hormonihöyryissään näkee nuoret naiset todella kauniina, omasta mielestäni ne ovat suurin osa ihan tavallisia. Harva on mikään kaunotar... siis todella harva.

• Anonyymi kirjoitti:

Aloittaja ei oikeasti ole mikään nuori. Hän on keski-ikäinen neitsytsetä. Hän kuuluu palstan vakkareihin aina silloin, kun ei ole lataamossa.

Tuolla vanhenevien naisten mollaamisella hän tietenkin pyrkii kompensoimaan sitä, ettei itse koskaan saa seksiä (paitsi opiskeluaikana kämppiksen kanssa homostelua ”läpällä”). Hän mollaa ja vähättelee myös nuoria miehiä, kateudesta heitä kohtaan.

Jaa'a, nuori tai vanha, en nyt kuitenkaan koe, että kannattaa kauheaasti toitottaa parin kympin ohittaneiden ihmisten rapistumista käyttökelvottomiksi. Se vaan on pahuksen lyhytnäköistä tavallisen kuolevaisen kengissä :)

ps. En tosin tiedä, onko aloittaja vain tavallinen kuolevainen... :D

• Anonyymi kirjoitti:

"Ei siinä mitään, onhan ne nuoret naiset todella kauniita katsella"

Ilmeisesti miehet hormonihöyryissään näkee nuoret naiset todella kauniina, omasta mielestäni ne ovat suurin osa ihan tavallisia. Harva on mikään kaunotar... siis todella harva.

Et ole ollenkaan väärässä, kauneus on aina katsojan silmissä.

Itse kyllä näen hirmuisesti eri ikäistä naiskauneutta joka päivä ja mielelläni ihastelen jokaista erikseen. Ja tottakai enemmistö ei kiinnitä huomiota, niinhän se menee.

Kyllä toinen puolikas kauneudesta on aina siinä, miten ihminen itseään kantaa, elämän kokemus, itsetunto kaikki sellainen. Nuoremmilla harvemmin on tuota toista puolikasta vielä juurikaan kertynyt, on vain nuoren ihmisen ulkoinen kauneus, ehkä juuri nuoruus.

• Anonyymi

Suurin osa naista ei ole kaunottaria edes parikymppisenä. Kurppaantuvat aika nopeasti ja sen takia eivät kelpaa enää miehille.

• Minkäs sitä geeneilleen kukaan mahtaa?

• Anonyymi

Kumman yleinen tämä harhaluulo, että kaikki parikymppiset ja vähän alle on kaunottaria. Kuljetteko te oikesti koskaan silmät auki tuolla ihmisten ilmoilla. Suurin osa tostakin ikäluokasta on ihan tavallisia. Itekin olin sillon ihan tavallinen. Kaikki kaverit oli tavallisia. Lähes kaikki koko koulun neitokaiset oli ihan tavallisia. Joukossa oli ne pari kolme kaunista, eikä se suhdeluku ole mihinkään muuttunu. Ei teillä miehet rakkaat ole mahollisuuksia niihin parikymppisiin kaunottariin. Tuskinpa on mahkuja siihen pieneen prosenttin vanhemmistakaan naisista, jotka on niitä kaunottaria. Harva nuori nainen muutenkaan vanhemmasta miehestä pitää, joten mahollisuudet ylipäänsä siihen parikymppiseen on vähissä, vaikka kelpuuttaisitte sen ihan tavallisenkin. Tai jatkakaa toki pään hakkaamista seinää ja sitten murheenne valittamista. Eipä se mun murheeni ole.

• Anonyymi

Parikymppisiä kaunottaria tavoittelee moni. Niitä kaunottaria vaan ei siinäkään ikäluokassa ole paljoa. Runsaasti on viehättäviä taviksia, mutta niitä kaunottaria ei montaa ole.

Niillä vähillä parikymppisillä kaunottarilla on varaa valita kosijoista, eikä naisia vihaavat ikivalittajat saa edes vuoronumeroa siihen jonoon.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      94
      3792
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      47
      3175
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      100
      2807
    4. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      134
      2457
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      57
      2450
    6. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2388
    7. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      117
      2377
    8. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      21
      2304
    9. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      23
      2296
    10. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      64
      2080
    Aihe