Älä kuvaile liian rivosti.
Miten se tapahtuisi kaivattusi kanssa?
34
59
Vastaukset
- Anonyymi
Hetki on tilanteen herra. Joko varovasti tunnustellen. Hitaasti hellien.
Intohimoisesti seinää vasten ja lopuksi petiin heittäen.
🤩 - Anonyymi
No minun mielestäni kahden toisiaan rakastavien ihmisten rakastelussa ei voi olla mitään rivoa. Mutta minulle tuollaiset asiat ovat hyvin henkilökohtaisia ja aika arkojakin.
- Anonyymi
Kiihkeästi... Erittäin!
- Anonyymi
En harrasta sexii
- Anonyymi
Hän tulisi sängylle viereeni hiljaa silittelisi hiukseni korvani taakse... katsoisimme silmiin ja pus*😘🥰
Mies voit jatkaa ❣️- Anonyymi
Hyvää yötä ja peitto korville.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää yötä ja peitto korville.
Mieluummin peittoa muuallekin kuin vaan korville😌🥱😴🤭😉
- Anonyymi
Katsottais toisia silmiin ja väreily kulkis pitkin kehoa. Sitten halattais ja suudeltais. Kädet lähtis tutkimusmatkalle ja samoin huulet. Vaatteita lähtis pois ja jne..
- Anonyymi
Kahden kesken kuin varkain. Sitä ei jaettaisi tänne. Pidetään itsellämme.
- Anonyymi
Pikainen pano, varmaan n. 3 minuuttia.
- Anonyymi
Mäkin luulen, että siihen ei kauan menisi yhden kanssa. On ollut niin pitkä esileikki.
(sivusta naiselta) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mäkin luulen, että siihen ei kauan menisi yhden kanssa. On ollut niin pitkä esileikki.
(sivusta naiselta)🤣🤣🤣
- Anonyymi
Aluksi vaan fiilistelyä sisäkkäin, siitä sitten yhteisen rytmin hakuun. Asentoakrobatiat sitte myöhemmin. Viinirentoutus ja halailu sohvalla tunnelman virittämiseksi.
- Anonyymi
No tämähän se olisi :) fliistelyä sisäkkäin varsinkin.
- Anonyymi
Varmaan reisille sekin menisi 😂
- Anonyymi
Ehkä se menis jotenkin näin: Ensimmäiset 3 sekkaa katsottais toisiamme silmiin , suudeltais ja vaatteet lentäis nurkkaan..
Kiihkeetä menoa olis. - Anonyymi
Housut pois ja hommiin. Nopeasti ohi. Hetken päästä uusiksi.
- Anonyymi
Pyh sexille yök 😣😝
- Anonyymi
Pikajussit painukoot suohon
- Anonyymi
Ei se voi tapahtua yksin, tarvitaan kaksi, jotka molemmat haluaa. Hänen puolestaan en voi suunnitella. Jos se tapahtuisi, se ei olisi minun oma näytökseni vaan paritanssi, jossa annan hänen viedä rytmiä , ja lisään päälle oman intohimoni liikkeenä ja kosketuksina.
Jos puhun omasta puolestani, kuvittelen läsnäolon ja katseen syvyyden olevan huima. Hän on joskus, jo kauan sitten, monta kertaa, saanut vain katseen tuntumaan rakastelulta. Uskon, että se tuntuisi avautumiselta omana itsenään ilman suojakilpiä ja haavoittuvassa tilassa, mutta silti se tuntuisi turvalliselta, läheiseltä, lämpimältä ja onnelliselta. Hyvänolon hormonien hekumointia! Luulen, että ensimmäinen kerta olisi enemmänkin lyhyt ja ehkä jopa räjähtävä kokemus, kuin hidas rakastelu ilman kiirettä. Kummankin toki haluaisin toki kokea hänen kanssaan.
Todellisuus ei ole aina yhtä hienoa kuin unelmat. En varmaan hänen kosketustaan saa kokea koskaan.. Silti, oli realiteetit mitä vaan, saa hän minut jo ajatuksesta kostumaan. 😁 Kunnon tohinalla...
- Anonyymi
Tuolla joku mainitsi fiilistelyn sisäkkäin, sitä se olisi. Mitään järjetöntä rytmisambaa hänen kanssaan edes kaipaa, tuntuu niin järjettömän hyvältä vain se, että hän ylipäänsä on minussa.
- Anonyymi
Pelkkää panemista ilman mitään tunteita!
- Anonyymi
Höpö höpö , kyllä se olisi hellää rakastelua😊
- Anonyymi
Seksuaalisuus on mulle vaikea aihe. Tarvi n luottamuksen ja läheisyyden tunteen. Siksi haaveilen ihmisestä, jolla on aikaa edetä minun tahtiini. Yhdessä löydettäisiin asioita. Tahtoisin myös paljon naurua, hellyyttä, rakkautta ja rentoa yhdessäoloa. Tämä ehkä selittääkin mun sinkkuuden.
- Anonyymi
Hyviä ja mahdollisia toiveita nuo ovat.
- Anonyymi
Voihan sitä itse kuvitella mielessään kaikenlaista mutta todellisuus saattaisi olla oikeasti hyvin toisenlainen: Hän ei voi edes kuvitella tekevänsä "sitä" kanssani..
Seisoo kolmen metrin turvaetäisyydellä ja hädin tuskin moikkaa. - Anonyymi
Pidetään huoli, että molemmat saa nautinnoista kaiken tarpeellisen irti. m<n
- Anonyymi
Tuo vaikuttaa siltä että molempien on tarkoitus pitää huoli erikseen omilla tahoillaan omista nautinnoista eikä yhteisestä kivasta..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo vaikuttaa siltä että molempien on tarkoitus pitää huoli erikseen omilla tahoillaan omista nautinnoista eikä yhteisestä kivasta..
Jos ne kirjoittelee tänne ikäväpalstalle tahoillaan: rakas, pus ja halaus. Siinäpä se!
- Anonyymi
Rupsutellen, kupsutellen, kaivellen ja kynnön käännös.
- Anonyymi
Laittaisin juhalmokan valumaan kahvinkeittimeen. Kaivaisin pakasteesta karviaispiirakan, jonka sulattaisin mikrossa. Kaapista ottamani valmiin vaniljakastikkeen kaataisin kermanekkuun. Pöytään parhaimmat kahvikupit ja sirot lautasliinat ja ruusuteelusikat. Kattaisin myös lasiset koristeelliset kakkulautaset, joihin laittaisin valmiiksi palan karviaispiirakkaa. Santsipalan laittaisin kakkulapion kanssa kerrostarjoiluastian alimmalle tasolle. Pienemmällä ylätasolla on dominot ja suklaakeksit. Hänelle maitoa toiseen kermanekkuun, Sitten voisinkin pyytää hänet istumaan kahvipöytään. Siinä rupatellessamme kuluisi kahvikupillinen jos tonenkin ja hän söisi useamman karviaispiirakkapalasen :)
- Anonyymi
Nyt se on siinä, puuttuva palanen, jonka olemassa olon kaipuu on ollut näkymättömissä.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943792
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli473175Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.1002807- 1342457
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572450- 612388
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172377Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212304Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232296- 642080