Miten se tapahtuisi kaivattusi kanssa?

Anonyymi

Älä kuvaile liian rivosti.

34

59

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hetki on tilanteen herra. Joko varovasti tunnustellen. Hitaasti hellien.
      Intohimoisesti seinää vasten ja lopuksi petiin heittäen.

🤩

• Anonyymi

No minun mielestäni kahden toisiaan rakastavien ihmisten rakastelussa ei voi olla mitään rivoa. Mutta minulle tuollaiset asiat ovat hyvin henkilökohtaisia ja aika arkojakin.

• Anonyymi

Kiihkeästi... Erittäin!

• Anonyymi

En harrasta sexii

• Anonyymi

Hän tulisi sängylle viereeni hiljaa silittelisi hiukseni korvani taakse... katsoisimme silmiin ja pus*😘🥰
      Mies voit jatkaa ❣️

• Anonyymi

Hyvää yötä ja peitto korville.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvää yötä ja peitto korville.

Mieluummin peittoa muuallekin kuin vaan korville😌🥱😴🤭😉

• Anonyymi

Katsottais toisia silmiin ja väreily kulkis pitkin kehoa. Sitten halattais ja suudeltais. Kädet lähtis tutkimusmatkalle ja samoin huulet. Vaatteita lähtis pois ja jne..

• Anonyymi

Kahden kesken kuin varkain. Sitä ei jaettaisi tänne. Pidetään itsellämme.

• Anonyymi

Pikainen pano, varmaan n. 3 minuuttia.

• Anonyymi

Mäkin luulen, että siihen ei kauan menisi yhden kanssa. On ollut niin pitkä esileikki.
        (sivusta naiselta)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mäkin luulen, että siihen ei kauan menisi yhden kanssa. On ollut niin pitkä esileikki.
        (sivusta naiselta)

🤣🤣🤣

• Anonyymi

Aluksi vaan fiilistelyä sisäkkäin, siitä sitten yhteisen rytmin hakuun. Asentoakrobatiat sitte myöhemmin. Viinirentoutus ja halailu sohvalla tunnelman virittämiseksi.

• Anonyymi

No tämähän se olisi :) fliistelyä sisäkkäin varsinkin.

• Anonyymi

Varmaan reisille sekin menisi 😂

• Anonyymi

Ehkä se menis jotenkin näin: Ensimmäiset 3 sekkaa katsottais toisiamme silmiin , suudeltais ja vaatteet lentäis nurkkaan..
      Kiihkeetä menoa olis.

• Anonyymi

Housut pois ja hommiin. Nopeasti ohi. Hetken päästä uusiksi.

• Anonyymi

Pyh sexille yök 😣😝

• Anonyymi

Pikajussit painukoot suohon

• Anonyymi

Ei se voi tapahtua yksin, tarvitaan kaksi, jotka molemmat haluaa. Hänen puolestaan en voi suunnitella. Jos se tapahtuisi, se ei olisi minun oma näytökseni vaan paritanssi, jossa annan hänen viedä rytmiä , ja lisään päälle oman intohimoni liikkeenä ja kosketuksina.

Jos puhun omasta puolestani, kuvittelen läsnäolon ja katseen syvyyden olevan huima. Hän on joskus, jo kauan sitten, monta kertaa, saanut vain katseen tuntumaan rakastelulta. Uskon, että se tuntuisi avautumiselta omana itsenään ilman suojakilpiä ja haavoittuvassa tilassa, mutta silti se tuntuisi turvalliselta, läheiseltä, lämpimältä ja onnelliselta. Hyvänolon hormonien hekumointia! Luulen, että ensimmäinen kerta olisi enemmänkin lyhyt ja ehkä jopa räjähtävä kokemus, kuin hidas rakastelu ilman kiirettä. Kummankin toki haluaisin toki kokea hänen kanssaan.

Todellisuus ei ole aina yhtä hienoa kuin unelmat. En varmaan hänen kosketustaan saa kokea koskaan.. Silti, oli realiteetit mitä vaan, saa hän minut jo ajatuksesta kostumaan. 😁

• Kunnon tohinalla...

• Anonyymi

Tuolla joku mainitsi fiilistelyn sisäkkäin, sitä se olisi. Mitään järjetöntä rytmisambaa hänen kanssaan edes kaipaa, tuntuu niin järjettömän hyvältä vain se, että hän ylipäänsä on minussa.

• Anonyymi

Pelkkää panemista ilman mitään tunteita!

• Anonyymi

Höpö höpö , kyllä se olisi hellää rakastelua😊

• Anonyymi

Seksuaalisuus on mulle vaikea aihe. Tarvi n luottamuksen ja läheisyyden tunteen. Siksi haaveilen ihmisestä, jolla on aikaa edetä minun tahtiini. Yhdessä löydettäisiin asioita. Tahtoisin myös paljon naurua, hellyyttä, rakkautta ja rentoa yhdessäoloa. Tämä ehkä selittääkin mun sinkkuuden.

• Anonyymi

Hyviä ja mahdollisia toiveita nuo ovat.

• Anonyymi

Voihan sitä itse kuvitella mielessään kaikenlaista mutta todellisuus saattaisi olla oikeasti hyvin toisenlainen: Hän ei voi edes kuvitella tekevänsä "sitä" kanssani..
      Seisoo kolmen metrin turvaetäisyydellä ja hädin tuskin moikkaa.

• Anonyymi

Pidetään huoli, että molemmat saa nautinnoista kaiken tarpeellisen irti. m<n

• Anonyymi

Tuo vaikuttaa siltä että molempien on tarkoitus pitää huoli erikseen omilla tahoillaan omista nautinnoista eikä yhteisestä kivasta..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo vaikuttaa siltä että molempien on tarkoitus pitää huoli erikseen omilla tahoillaan omista nautinnoista eikä yhteisestä kivasta..

Jos ne kirjoittelee tänne ikäväpalstalle tahoillaan: rakas, pus ja halaus. Siinäpä se!

• Anonyymi

Rupsutellen, kupsutellen, kaivellen ja kynnön käännös.

• Anonyymi

Laittaisin juhalmokan valumaan kahvinkeittimeen. Kaivaisin pakasteesta karviaispiirakan, jonka sulattaisin mikrossa. Kaapista ottamani valmiin vaniljakastikkeen kaataisin kermanekkuun. Pöytään parhaimmat kahvikupit ja sirot lautasliinat ja ruusuteelusikat. Kattaisin myös lasiset koristeelliset kakkulautaset, joihin laittaisin valmiiksi palan karviaispiirakkaa. Santsipalan laittaisin kakkulapion kanssa kerrostarjoiluastian alimmalle tasolle. Pienemmällä ylätasolla on dominot ja suklaakeksit. Hänelle maitoa toiseen kermanekkuun, Sitten voisinkin pyytää hänet istumaan kahvipöytään. Siinä rupatellessamme kuluisi kahvikupillinen jos tonenkin ja hän söisi useamman karviaispiirakkapalasen :)

• Anonyymi

Nyt se on siinä, puuttuva palanen, jonka olemassa olon kaipuu on ollut näkymättömissä.

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      94
      3792
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      47
      3175
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      100
      2807
    4. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      134
      2457
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      57
      2450
    6. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2388
    7. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      117
      2377
    8. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      21
      2304
    9. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      23
      2296
    10. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      64
      2080
    Aihe