Pelko kun en tule uskoon

Anonyymi

Pelottaa,, mitä voin tehdä, olen laiska uskon asioiden suhteen, haluan silti uskoa ja pelastua,, apua mitä teen

24

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kerro minulle mikä on uskontosi.
      Saatan jopa löytääkki vastaukset sinun kysymyksiin

• Anonyymi

Se on perimältään sellainen ettei teille ole hänestä hyötyä 🤣🤣🤣

• Uskoto ei ihmistä pelasta koskaan,pelastaja on vain Jeesus kristus,mene uskvien yhteyteen. Seurakunna työn tekijän pitäis osata neusvoa,miten pääsisi uskon alku lähteelle.

• Anonyymi

Lahjoita omaisuutesi uskovaisille 🤣 ai niin olet laiska eikä sinulla voi olla omaisuutta 🤣🤣🤣

• Perittyä voi toki olla laiskallakin.

• Anonyymi
        Repe.Ruutikallo kirjoitti:

Perittyä voi toki olla laiskallakin.

Veljet painoi töitä ja sisko peri omaisuudet, koska ei veljet olleet naimisissa.

• Anonyymi

Kerro pelkosi rukouksessa Jeesukselle. Hän auttoi Pietariakin, joka oli alussa pelkuri.

• Anonyymi

Onko muita tapauksia kun tämä 1 kirjoitettu 🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko muita tapauksia kun tämä 1 kirjoitettu 🤣

Niin, että mitä yritit sanoa?

• Anonyymi

”Kaikki, minkä Isä antaa minulle, tulee minun tyköni; ja sitä, joka minun tyköni tulee, minä en heitä ulos.”
      Joh 6:37

Jeesus kärsi ja kuoli sinunkin vuoksesi, koska hän rakastaa sinua.

• Anonyymi

Sen ajan ihmiset ei sitä rakkautta havainneet, siitä kuolemasta on jo 2000v .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sen ajan ihmiset ei sitä rakkautta havainneet, siitä kuolemasta on jo 2000v .

Oletpa tietämätön.

• Anonyymi

No, vaikket uskoisi, voidaan silti sanoa, että syntisi on annettu anteeksi. Se on kuitenkin vasta alku. Ikuinen elämä on luvattu vanhurskaille. Syntisen ihmisen tulisi siis syntyä uudesti ja tulla vanhurskaaksi, jotta voisi päästä ikuiseen elämään. Ja vanhurskaus on oikeamielisyyttä, oikeasta ymmärrystä, joka näkyy mm. uskollisuutena Jumalalle.

"Ja nämä menevät pois iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään."
      Mat. 25:46

"Sillä synnin palkka on kuolema, mutta Jumalan armolahja on iankaikkinen elämä Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme."
      Room. 6:23

http://www.kolumbus.fi/r.berg/Vanhurskaat.html

Uskon sijaan kannattaisi ehkä tässä vaiheessa panostaa viisauteen ja oikeaan ymmärrykseen.

• Anonyymi

Siihen viisauteen ja oikeaan ymmärrykseen johdattaa tiede ja uskonnollisen hömpän poispyyhkiminen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siihen viisauteen ja oikeaan ymmärrykseen johdattaa tiede ja uskonnollisen hömpän poispyyhkiminen.

> Siihen viisauteen ja oikeaan ymmärrykseen johdattaa tiede ja uskonnollisen hömpän poispyyhkiminen.

Tiede ei pysty edes käsittämään viisautta.

• Usko on lahja Jumalasta,sitä ei voi omistaa ekä sanoa nyt minä uskon. Se on paranuksen tekoa synnistää mutta se ei käy yksi seliteiseti Jeesus on se henkikö joka odotta hänen luokseen tulemista.

• Anonyymi

Älä tee mitään kun kerran olet suhteellisen terve ja selväpäinen.
      Kun ei odota hokkuspokkusjumalalta taikatemppuja kuoltuaan niin voi elää ja kuolla ihan rauhassa.

• Anonyymi

Elämä on tällä puolella, muista elää.
      Uskoontulon jälkeen iskee kaikenlaiset pelot. Sellaiset möröt, joita et kuvitellut olevan olemassa, alkavat hyppiä raamatun lehdiltä.
      Raamattua on vastenmielistä lukea, koska se koko ajan pyrkii aivopesemään lukijansa.
      Kaksi tuhatta vuotta vanhat, ummehtuneet kyhäelmät eivät kertakaikkiaan voi olla nykypäivää!
      Miten joku joka teloitettiin, on voinut kärsiä kaikkien tulevien puolesta? Ehtona on tietenkin se, että uskoo yhä hurjemmin tähän.
      Siihen aikaan Aurinko kiersi Maata. Orjien pito oli arkipäivää, lääketieteestä ym. ei ollut hajuakaa. Tehtiin taikoja, polttouhrattiin eläimiä ja Abraham oli valmis tappamaan poikansa, löysi kuitenkin pukin. Tämän tappoi ja Jumala oli mielissään.
      Tällaisia satuja löytyy jopa Vesseliraamatusta.

• Kun kerta haluat uskoa, niin mikä sinua estää uskomasta? Onko siihen jokin syy? Kristinuskon mukaan ihminen pelastuu, kun hän ottaa Jeesuksen vastaan ja uskoo Häneen, muuta ei tarvita.
      Jos jaksat voit lukea Raamattua ja hengellistä kirjallisuutta. Voin suositella Kalevi Lehtisen kirjoja, hän selittää uskonasioista selkeästi, havainnollisesti ja armollisesti.

• Anonyymi

Raamattu sanoo, että pelkurit joutuvat kadotukseen. Maailmassa 7000-8000 uskovaa tapetaan vuodessa. He kuolevat siksi, että uskaltavat tunnustaa Jeesuksen. Täällä pelätään, että jos joku vaikka pilkkaisi, kun uskoo Jeesukseen. Suomessa on vielä helppoa uskoa, koska todellista pelkoa ei ole. Miten monelle käy, jos/kun täälläkin vainot alkavat?

• Anonyymi

Uskoohan jotkut vappusatasiin .😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uskoohan jotkut vappusatasiin .😂

Voi! Niinkö halpaan menit?

• Anonyymi

Minähän en ole koskaan lukenut raamattua, enkä ole käynyt kirkossa ainakaan kymmeneen vuoteen. Mutta en kuitenkaan pelkää ettenkö pelastuisi.

Kun Jeesus kuoli ristillä meidän syntiemme takia, hän pelasti meistä jokaisen. Hän joka uskoo jumalan ainoaan poikaan joka kuoli ristillä meidän syntiemme takia, on saava iänkaikkisen elämän.

''Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään. Sillä totisesti minä sanon teille: kunnes taivas ja maa katoavat, ei laista katoa pieninkään kirjain, ei ainoakaan piirto, ennenkuin kaikki on tapahtunut. Sentähden, joka purkaa yhdenkään näistä pienimmistä käskyistä ja sillä tavalla opettaa ihmisiä, se pitää pienimmäksi taivasten valtakunnassa kutsuttaman; mutta joka niitä noudattaa ja niin opettaa, se pitää kutsuttaman suureksi taivasten valtakunnassa.'' (Mt 5:17-19)

Jeesus täytti itsessään mooseksen lain säädökset, meidän ei tarvitse niitä enään täyttää. Vanhat käskyt ovat siis vielä voimassa, mutta ei velvoita meitä sillä kristus on ne täyttänyt.

Mutta meidän tulisi säilyttää käskyt ja olla kuten Jeesus, eli vaeltaa samaa polkua kuin Jeesus.

• Anonyymi

Jeesus sanoi pelkääjälle: "Älä pelkää, usko ainoastaan". On varma, että Herramme haluaa auttaa, kantaa ja pelastaa jokaisen, joka etsii Häneltä apua.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan

Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs
      Ikävä
      54
      1698
    2. Kiinni on siekkilän yliajaja

Eilen illalla saatu kiinni Varsinais-Suomessa tämä henkilö.
      Mikkeli
      16
      1544
    3. Maskuliininen herrasmies

Tekee aloitteen. 🌸
      Ikävä
      174
      1386
    4. Oletko valmis? Meidän tarinaan

Rakastan sinua ❤️
      Ikävä
      82
      1383
    5. Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"

Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli
      Maailman menoa
      302
      1306
    6. Näyttävin pariskunta

Ketkä lie tällä kylällä kääntää päät?
      Suomussalmi
      20
      1255
    7. Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla

Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      98
      975
    8. Ollaanko me tyhmiä mies?

Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä
      Tunteet
      61
      958
    9. Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.

Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää
      Ikävä
      33
      923
    10. Kannattaako kaikki Abrahamilaiset uskonnot jättää?

Ja seurata jotain ihan muuta?
      Hindulaisuus
      347
      845
    Aihe