Saako puoliso suostua kahville jos joku töissä kysyy

Anonyymi

Oli kyseessä sitten kuka tahansa työympäristöstä tai ystävä piiristä niin onko oikein suostua kahdestaan lounaalle tai esim kahville

22

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tottakai saa.

• No höh, höh.
      Ja kysyt yleisön mielipidettä...
      Kyllä saa, jos minun mielipidettä kysytään, mutta asia on teidän keskusteltava keskenänne.
      Jos ystävän kanssa käy kahvilla, siinä mitään pahaa.
      Jos uuden tuttavuuden - mahdollisesti tulevan ystävän, kanssa käy kahvilla,siinä ole mitään pahaa.
      Kyllä ihminen saa tutustua parisuhteen ulkopuolisiin ihmisiin, ei kai se mikään eristysselliin verrattava, se parisuhde ole.
      Mutta jos epäilyttää, keskustele asiasta kumppanisi kanssa ja kerro että asia on sinulle arka. Älä haasta riitaa vaan kommunikoi. Sieltä saat sen oikean vastauksen kysymykseesi - et palstalta...

• Anonyymi

Kerran kotona vaimoni oli keittiön pöydän ääressä niin herttaisen näköisenä juomassa aamukahvia, jolloin minä sitten rohkenin mennä kysymään, että onpa kaunis päivä tulossa jne jne ja kahvikin tuoksuu hyvältä, että jos töissä joku minua kahville kysyisi niin onkohan se ihan ok jos minä sitten suostun menee? Ja vaimoni kohautti kulmiaan ja sitten katsoi minua jotenkin neutraalisti ja sanoin että vielä hetken aikaa kun sinä siinä aiot ihmetellä minun vastausta kysymykseesi niin voi hyvinkin olla että kohta ikenesi alkaa ihmetellä, että minne ne hampaat oikein putosi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerran kotona vaimoni oli keittiön pöydän ääressä niin herttaisen näköisenä juomassa aamukahvia, jolloin minä sitten rohkenin mennä kysymään, että onpa kaunis päivä tulossa jne jne ja kahvikin tuoksuu hyvältä, että jos töissä joku minua kahville kysyisi niin onkohan se ihan ok jos minä sitten suostun menee? Ja vaimoni kohautti kulmiaan ja sitten katsoi minua jotenkin neutraalisti ja sanoin että vielä hetken aikaa kun sinä siinä aiot ihmetellä minun vastausta kysymykseesi niin voi hyvinkin olla että kohta ikenesi alkaa ihmetellä, että minne ne hampaat oikein putosi.

No onpas sulla herttainen vaimo 😂😂onneksi minun vaimoni ei siedä ollenkaan väkivaltaa eikä sen takia edes uhkaile minua vaan toteaa hyvinkin rauhallisesti että omalla vastuulla sitten

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No onpas sulla herttainen vaimo 😂😂onneksi minun vaimoni ei siedä ollenkaan väkivaltaa eikä sen takia edes uhkaile minua vaan toteaa hyvinkin rauhallisesti että omalla vastuulla sitten

No toi ei kyllä viitannut yhtään ludemiin kumpikaan viesti. Vaikka ludem ei voi sietää väkivaltaa eikä hyväksy uhkailuja niin häneltä ei voi edes kysyä mitää tollasta ikinä. Ludem ei koskaan kerro milloin on suuttunut tai loukkaantunut mutta sen tuntee kyllä sitten viimeistään siinä vaiheessa kun henkinen puoli on minulla kuormittunut enemmän kuin laki sallii. Jos joku kysyisi minulta että tulisinko kahville tai muuta vastaavaa niin seuraavan kerran sanon että mene suoraan kysyy ludemilta.

• Anonyymi kirjoitti:

Oma on vaimosi, ihan ite olet valinnut. Joten elä nyt sitten sen kanssa. Vaimosi vastaus siis on selkeä ei, eli ilmeisesti on häkki heilahtanut...

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Oma on vaimosi, ihan ite olet valinnut. Joten elä nyt sitten sen kanssa. Vaimosi vastaus siis on selkeä ei, eli ilmeisesti on häkki heilahtanut...

Mä rakastan mun vaimoa niin en mä edes halua muiden kanssa mihinkään ilman vaimoa.

• Anonyymi kirjoitti:

Mä rakastan mun vaimoa niin en mä edes halua muiden kanssa mihinkään ilman vaimoa.

Fine.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No toi ei kyllä viitannut yhtään ludemiin kumpikaan viesti. Vaikka ludem ei voi sietää väkivaltaa eikä hyväksy uhkailuja niin häneltä ei voi edes kysyä mitää tollasta ikinä. Ludem ei koskaan kerro milloin on suuttunut tai loukkaantunut mutta sen tuntee kyllä sitten viimeistään siinä vaiheessa kun henkinen puoli on minulla kuormittunut enemmän kuin laki sallii. Jos joku kysyisi minulta että tulisinko kahville tai muuta vastaavaa niin seuraavan kerran sanon että mene suoraan kysyy ludemilta.

Kyllä huomaat milloin olen suuttunut. Suutun vaan harvoin. Rajansa kaikella tuttavuudella. Saahan sitä puhua, riippuu mitä puhuu ja mitä muuta tekee. Hellyys kuuluu sitte sinne omaan parisuhteeseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä huomaat milloin olen suuttunut. Suutun vaan harvoin. Rajansa kaikella tuttavuudella. Saahan sitä puhua, riippuu mitä puhuu ja mitä muuta tekee. Hellyys kuuluu sitte sinne omaan parisuhteeseen.

Harvoin 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣Kaikesta mitä teen tai kuvittelet minun tekevän niin suutut

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Harvoin 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣Kaikesta mitä teen tai kuvittelet minun tekevän niin suutut

Etkö yhtään suuttunut kun olin kahvilla pari päivää sitten

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ärsytä ärsytä vaan. Sitähän sä teet suutun tai en.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä mä sulle näytän. Saat sellaista kyytiä ettet muiden syliin kaipaa. Pyydät vaan lisää ja lisää..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä mä sulle näytän. Saat sellaista kyytiä ettet muiden syliin kaipaa. Pyydät vaan lisää ja lisää..

Voi sinua rakas. Miks kiusaat minua kun muutenki mulla on nii levottomat ajatukset sinusta ja siitä kun pääsen sun lähelle. Mä tiedän että tuut nauttimaan niin niistä hetkistä ettet halua enää olla muitten kanssa. Kyllä meidän mustasukkainen käytös helpottuu kun päästään niihin hetkiin ja sillo on paljon helpompi luottaa kun tiedän että olet saanut multa paljon hellyyttä ja rakkautta ja kunnon tyydytyksen nii silloin tiedän ettet ainakaa niitä asioita hae muualta. Mä rakastan sinua aina mun oma rakas vaimo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi sinua rakas. Miks kiusaat minua kun muutenki mulla on nii levottomat ajatukset sinusta ja siitä kun pääsen sun lähelle. Mä tiedän että tuut nauttimaan niin niistä hetkistä ettet halua enää olla muitten kanssa. Kyllä meidän mustasukkainen käytös helpottuu kun päästään niihin hetkiin ja sillo on paljon helpompi luottaa kun tiedän että olet saanut multa paljon hellyyttä ja rakkautta ja kunnon tyydytyksen nii silloin tiedän ettet ainakaa niitä asioita hae muualta. Mä rakastan sinua aina mun oma rakas vaimo

Sitä samaa sinulle. Paljon hellyyttä ja syliä. Niitä asioita ei tarvitse toisen sylistä hakea.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitä samaa sinulle. Paljon hellyyttä ja syliä. Niitä asioita ei tarvitse toisen sylistä hakea.

Rehellisesti sanottuna on vain ajan kysymys kun kumpikaan ei enää pysty vastustaa sitä etteikö me päädytä lähipäivinä sänkyyn ja se on meidän väline asia ja meidän yhteinen hetki ja kun me kummatkin halutaan sitä nii paljo nii minkä takia meidän täytyy yrittää vastustaa kiusausta. Antaudutaan rakkaus siihen hetkeen ja unohdetaan kaikki muu edes hetkeksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rehellisesti sanottuna on vain ajan kysymys kun kumpikaan ei enää pysty vastustaa sitä etteikö me päädytä lähipäivinä sänkyyn ja se on meidän väline asia ja meidän yhteinen hetki ja kun me kummatkin halutaan sitä nii paljo nii minkä takia meidän täytyy yrittää vastustaa kiusausta. Antaudutaan rakkaus siihen hetkeen ja unohdetaan kaikki muu edes hetkeksi.

❤❤❤❤😘🥰

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitä päivää odotellessa..❤

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitä päivää odotellessa..❤

Se on sinusta kiinni millon haluat nähdä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on sinusta kiinni millon haluat nähdä.

Se on sovittavissa. Ota yhteyttä.

• Anonyymi

Olen kysynyt usein naisia töistä duunin jälkeen kaljalle ja siitä sitten meille jatkoille eivätkä he ole koskaan empineet tai kyselleet mieheltään lupia.

• Anonyymi

Jos tuo ei olisi sallittua niin on varmaan sitten jo täysin laitonta ku minä itse puolisona pyydän muita lounaalle?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      94
      3792
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      47
      3175
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      100
      2807
    4. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      134
      2457
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      57
      2450
    6. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2388
    7. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      117
      2377
    8. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      21
      2304
    9. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      23
      2296
    10. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      64
      2080
    Aihe