Ja minä sanoin hänelle: "Herrani, sinä tiedät sen." Ja hän sanoi minulle: "Nämä ovat ne, jotka siitä suuresta ahdistuksesta tulevat, ja he ovat pesseet vaatteensa ja valkaisseet ne Karitsan veressä.”
Ilm 7:14
VALKAISSEET NE KARITSAN VERESSÄ
18
81
Vastaukset
- Anonyymi
Tässä on sellaista salaista TOTUUTTA, jota harva tajuaa.
- Anonyymi
Odotellaanpa sitten taas herjaajia tuleviksi!
- Anonyymi
Viinillä kun yrittää valkaista on seurauksena katastrofi 🤣
- Anonyymi
Ei täällä muut herjaa eikä uhkaile, kuin "jeesuksen morsiamet."
Anonyymi kirjoitti:
Viinillä kun yrittää valkaista on seurauksena katastrofi 🤣
Sama tulos kuin verellä valkaisussa.
- Anonyymi
”Ja meri antoi ne kuolleet, jotka siinä olivat, ja Kuolema ja Tuonela antoivat ne kuolleet, jotka niissä olivat, ja heidät tuomittiin, kukin tekojensa mukaan.”
- Anonyymi
Turvonneet ruumiit nousevat pintaan ja aallot tuovat rantaan.
Aiotteko upottaa matkustajalaivan ? 🤣 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aiotteko upottaa matkustajalaivan ? 🤣Eksytyksen syvyyden ja voimakkuuden käsittäminen edellyttää hengellisen voimakentän moniulotteisen dynamiikan sisäistämistä ehdottoman syväluotaavan oivalluksen ja omistavan ymmärtämisen kautta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eksytyksen syvyyden ja voimakkuuden käsittäminen edellyttää hengellisen voimakentän moniulotteisen dynamiikan sisäistämistä ehdottoman syväluotaavan oivalluksen ja omistavan ymmärtämisen kautta.
Minä olen teidän yläpuolellanne 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aiotteko upottaa matkustajalaivan ? 🤣Jos ymmärtäisit vertauskuvia, tajuaisit miten hassusti kommentoiy
- Anonyymi
Kyllä ahdistaa tuollainen ihan ja paljon koska maailmamme on tälläinen; kaoottinen ja kaunis mutta kaikki uskomusmeforailu on niin kaukana elävästä elämästä ja se
lähes kaikista uskovaisista tulee elämää kaihtavia ja tuomioita jakavia todellisuuspakolaisia .
säälittävää että eletään 2020 vuotta ja jotkut uskovat "korkeinpiin voimiin" aikuisten oikeasti mielluummin joulupukkiin ja aku ankkaan,,, no rahan ansiosta ja syystä ne ovat olemassa.- Anonyymi
Maailmamme voi mielesäsi olla kaoottinen ja kaunis, ja elämäsi olla kuin silkkiä vain josta otat sinä palasen kerrallaan. Minäen rakasta maailmaa vaikka elän siinä, luontokin on monella tapaa julma.
- Anonyymi
Useat uskovat asian jota pilkkaat, erilaisiin korkeampiin voimiin. Mutta ne ovat kuitenkin olemassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Useat uskovat asian jota pilkkaat, erilaisiin korkeampiin voimiin. Mutta ne ovat kuitenkin olemassa
Mutta niin korkeita ne voimat eivät kuitenkaan ole, että ne emenisivät yli jos Jumala sanoo niille, että nyt riittää.
- Anonyymi
Valkea vaatteiset ilm. 14 mainitut, ovat lopunajan pedon tappamia kristittyjä. jotka otetaan taivaaseen Jumalan luo. odottamaan paluuta takaisin, hallitsemaan Jeesuksen johdolla tuhatvuotista valtakuntaa.
- Anonyymi
KR 1933/-38, Jesaja 1:16-21
Peseytykää,
puhdistautukaa;
pankaa pois pahat tekonne minun silmäini edestä,
lakatkaa pahaa tekemästä.
Oppikaa tekemään hyvää;
harrastakaa oikeutta,
ojentakaa väkivaltaista,
hankkikaa orvolle oikeus,
ajakaa lesken asiaa.
Niin tulkaa,
käykäämme oikeutta keskenämme,
sanoo Herra.
Vaikka teidän syntinne ovat veriruskeat,
tulevat ne lumivalkeiksi;
vaikka ne ovat purppuranpunaiset,
tulevat ne villanvalkoisiksi.
Jos suostutte
ja olette kuuliaiset,
niin te saatte syödä maan hyvyyttä;
mutta jos vastustatte
ja niskoittelette,
niin miekka syö teidät.
Sillä Herran suu on puhunut.
Voi,
kuinka onkaan portoksi tullut uskollinen kaupunki!
Se oli täynnä oikeutta,
siellä asui vanhurskaus,
mutta nyt murhamiehet - Anonyymi
Jeesus, johdata
tiemme kulkua.
Auta, että kiiruhdamme,
jälkiäsi noudatamme.
Kätes meille suo,
ohjaa Isän luo. - Anonyymi
Niin TAIVAASEEN ei pääse ellet ensin uskoontulon jälkeen ole saanut apostolista kastetta, ja toiseksi taivaaseen et tule pääsemään ellei Jeesuksen veri on puhdistanut sinun autuutesi vaatteita Karitsan verellä.
KR 1933/-38. Ilm. 7:14
Ja minä sanoin hänelle:
"Herrani,
sinä tiedät sen."
Ja hän sanoi minulle:
"Nämä ovat ne,
jotka siitä suuresta ahdistuksesta tulevat,
ja he ovat pesseet vaatteensa
ja valkaisseet ne Karitsan veressä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192300- 1482194
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522069Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän282003Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti191605Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3731500Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään881450Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm121346- 1301326
- 2631319