Gang stalking perheessä

Anonyymi

Onko kukaan gang stalkkauksen uhreista joutunut tilanteeseen, jossa omat perheenjäsenet ovat toimineet stalkkauksen kanavana? Voi olla täysin tiedostamatonta tai pahimmillaan tiedostettua toimintaa.

Tulee mieleen eräs peli, jossa piilossa oleva instituutio kaappasi ihmisiä perheiltään ja asetti tilalle jonkinlaisen synteettisen kopion . En tietenkään tarkoita kirjaimellisesti mutta jokainen saa kyllä asiasta kiinni.
Myönnän, että voin itsekkin toimia tälläisenä välikappaleena tiedostamatta sanomisiani sen enempää. Voitte vain kuvitella miltä tuntuu olla yli 30 vuotta elämästään "nukuksissa ja tulpattuna" ja sitten havahtua nykytilaan.

18

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kun olen aikanaan lukenut gang stalking-selostuksia esim. USA:sta , oli ihan tavallista, että uhrin perhe: aviomies ja lapset houkuteltiin gs:ään mukaan. Lähinnä kai mustamaalaamalla uhrin ja rikkomalla välit.

      Muistan vainon, joka alkoi sillä ,että aviomies määrättiin lopettamaan kaikki vaimon harrastukset ja menot.

    • Anonyymi

      Gang stalkingissa uhrin sosiaalinen verkosto tuhotaan. Kyllä siinä menee sukulaisetkin.

      Jos uhrilla on huonot välit johonkin perheenjäseneen, tämän voi saada mukaan tekemään pikkukiusaa tai pahempaakin ja juoruamaan uhrin asioista.

    • Anonyymi

      Anneli Auerin miesystäväksi tuppautui poliisi saadakseen tietoja.

      Olen lukenut, että sralkkeri saattaa alkaa kaveerata jonkun perheenjäsenen kanssa saadakseen tietoja tai käyttääkseen tätä stalkkauksissa apuna

    • Anonyymi

      Ajatuksesi on mielikuvituksen tuote.

    • Anonyymi

      Yllä olevat kolme viestiä ovat peräisin netissä olleista kuvuksista. Vaikenen visusti siitä, mitä olen suomalaisista TI-kuviosta kuullut asianomaisilta itseltään.

    • Anonyymi

      Kukaan ei kirjoita perheasioistaan tänne, mutta esim. tukiryhmässä voisi asian ottaa puheeksi.

      • Anonyymi

        Jaa niin, tukiryhmä kokoontuu juottolassa stalkkereiden seuraamana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa niin, tukiryhmä kokoontuu juottolassa stalkkereiden seuraamana.

        kännykät krp:n kuuntelussa, peruslättäjalkoja ohjailemassa pöytiin, joissa on mikrofonit, osa ti:stä lähettäää itse dataa jne... raportoivat sitten tänne ja peacepinkkiin kuinka kännissä.olivat ja kenellä on pahimmat kiusaamiskokemukset, poliisi pääsee kertomusten perusteella hienosäätämään kiusaamiskuvioitaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kännykät krp:n kuuntelussa, peruslättäjalkoja ohjailemassa pöytiin, joissa on mikrofonit, osa ti:stä lähettäää itse dataa jne... raportoivat sitten tänne ja peacepinkkiin kuinka kännissä.olivat ja kenellä on pahimmat kiusaamiskokemukset, poliisi pääsee kertomusten perusteella hienosäätämään kiusaamiskuvioitaan

        hyvällä tuurilla joukkoon eksyy joku toimittajanplanttu, joka työllistää poliisia lisää, saavat uusia maaleja ja oikeutettua toimintansa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        hyvällä tuurilla joukkoon eksyy joku toimittajanplanttu, joka työllistää poliisia lisää, saavat uusia maaleja ja oikeutettua toimintansa

        Ei siellä kukaan känniä ota. Yksi kalja tai muu juoma pitää ostaa, että saa siellä istua.

        Tunnin verran siellä ilman henkilökohtaisista asioista puhumista, tietoja vaihdetaan. Sen jälkeen ruokapaikkaan.


    • MInä en tuosta vainoamisesta ymmärrä höykäsen pöläystä.

      Voihan olla että sitä on minuunkin koetettu mutta lienenkö sitten immuuni mokomalle? Faijakin minusta aikoinaan sanoi että kaikesta tuo juippi osaa kiemurella pois.
      Korostan että olin hyvin kiltti poika ja toin hienoja spettareita aina kotiin.

      Hienoja terapiakeitaita ovat kulmakuppilat. Minulle shakinpelaajana ne ovat oiva tapa juoda ilmaista kaljaa. Toki taitoni tuntevat mutta aina löytyy haastaja joka haluaa minut kukistaa että saisi rintoihinsa paukutella muutaman kuukauden.....

    • Anonyymi

      serkku käräyttti mun pontikkatehtaan, s##tanan stalkkeri

    • Anonyymi

      mitähän s-tanan lärpäkkeitä tähänkin ketjuun änkes.

      Luin juuri äsken naamakirjasta muistokirjoituksen kuoliaaksi kidutetulle gs-uhrille.
      Alkaa lauseella

      NO ONE DESERVES TO BE TORTURED TO DEATH.

      Ikävä kyllä , kun kuolee, unohdetaan nopeasti. Vielä vaietaankin kuoliaaksi. Jäljelle jää viattomia stalkkeriuhreja, joita se hullu oli syyttänyt vaikka mistä.

    • Anonyymi

      Viharikos, vihaaminen, melukampanja voi tuoda siihen osallistuville elämän tarkoituksen, merkityksen, yhteisöllisyyttä, energiaa, iloa, nautintoa, sadismista, vieraan ihnisen vihaamisesta, kun edelliset vainoajat, esittävät uhria, ettö kun ei saamönkijölläkään ajaan, laoset leikkiä, autoa pestä jne. He eivöt kerro että alueella on vuosia kestävö vaino menossa ja he notkuvat ja kiehnäävöt pihoissa tarkoituksena tuittaaoma äänensä, meteliä maalitetun kotiin. Kun vainoajat lähestyvöt uusia ihmisiä uudet alkavat tukea edellisten oikeuttapestä autoa, notkua tiellä, pihassa jne

      https://en.m.wikipedia.org/wiki/Mobbing

      https://psychcentral.com/pro/exhausted-woman/2019/07/narcissists-and-their-flying-monkeys#1

      Maalittaminen


      Kiusaamista/vainoa voi esiintyä myös omakotialueella, asuinalueella, koulun ja työpaikan lisäksi.

      Esimerkiksi joku voi pyytää muita vainoamaan ja häiriköimään jotain ihmistä, niin että käytännössä aina menee alle 2 minuuttia niin lauma karjuvia ihmisiä tulee välittömästi huutamaan jos yritän ulkoilla.

      Kun yöllä avaan ikkunan menee alle 2 minuuttia niin joku naapurin mies aloittaa kovaäänisen kälätyksen ulkona max parinkymmenen /muuutaman kymmenen metrin päässä.
      Useampi kuin yksi lähimmistä naapureista ajelee mönkijällä tunteja pihassa. Suurin osa miehistä ulkoilee kuulosuojaimet päässä koska harrastavat kaikkea meluamista.
      Rakennusmiehet ulostavat kotipihani rajalle. Alaiköiset virtsaavat. Videonauhaa on levitetty puihin kotini rajalle. Talvi-iltoina naapurini laittavat auton ovea kiinni jopa satoja kertoja, ilta toisensajälkeen. Pimeän tultua 15-21 alkaa ulkoilu ja kirkuminen, kokoontuminen kadulla, jossa yli 10 ihmistä kertoo leikkivänsä "hiljaa" autotiellä. Poliisi on käynyt kotonani ja kuullut miten kirkuminen ja meteli kuuluu sisälle ja pyytönyt ihmisiä kokoontumaan muualle jos niin paljon aikuisia joilla aikaa seistä ulkona päivät ja illat vuodenajasta riippumatta.

      Tuossa vain muutama tapa pitäää tauotonta meteliä. Ulkoilamalla, tekemällä kaiken ulkona, kesällä osa myös yöt ulkona teltoissa

      Myös yöllä alkaa kuulua kälätys, kun naapuri puhuu kovalla äänellä yöllä ulkona, joutuu nukkua ikkunat kiinni vaikka olisi lämmin.
      Kuukaudesta ja vuodesta toiseen.

      Aikuiset ihmiset osoittavat jälkeläisilleen, mene karjumaan tuonne ja jonkun kodin edustalla on väkisin tiellä urheiltu, huudettu, ym vuosia.

      Jos näin voidaan tehdä minulle joka en käytä huumeita, päihteitä, ei diagnoosia, mitä voidaan tehdä heikossa asemassa oleville ihmisille.

      Olisi hyvä muistaa, että ihmisen pahuus on ainoa rajaton luonnonvara.

      Muut eivät häiriinny, koska he ovat joko itse mukana, ja saavat levätä kun olen pois.

      Ja alun alkaen häiriköijät olivat kadun toiselta puolelta ja heillä on takapihan puolella hiljaisuus. Nyt pahimmat takapuhani puolella ja heilläkin suurimman osalla koti päättyy toiselta puolella metsään.

      Minun kodin ympärillä meteli on joka puolella. Ja kestänyt pitkään. Monet nuoret perheet ovat innoissaan mukana. Toki heitä ei oma kälätys öisin ja jälkeläistensä karjuminen ym haittaa. Vainon aloitti myyjä ja kassa, jkl.

    • Anonyymi

      Gang stalkingiin, siihen alunperin CIA:n ja FBI:n tilaistyönä teettämään, kuului, että uhrin perheenjäsenet käännettiin häntä vastaan, ihan stalkkaamaan. - Sosiaalisen verkoston tuhoaminen ja eristäminen.

    • Anonyymi

      Perheenjäsenen mielisairaus on aina kaikille vaikea ja haastava tilanne.

      Voimia.

      • Anonyymi

        onks kivaa, kun pitkästä aikaa pääsit trollaamaan


    • Anonyymi

      Itse sain rauhan vaivoihini. kun tulin uskoon. Jlan lupaukset astuivat voimaan

      "Jos Jumala on meidän puolellamme, kuka voi olla meitä vastaan? 32 Hän, joka ei säästänyt omaa Poikaansakaan, vaan antoi hänet alttiiksi kaikkien meidän edestämme, kuinka hän ei lahjoittaisi meille kaikkea muutakin hänen kanssansa? " roomalaiskirje 8:31

      Olo on kuin laulussa: "Jolla turva Jlassa, turvassa on paremmassa. Niinkuin tähtitaivahalla, lintuemon siiven alla."

      Voimia sinulle ja siunausta: j

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      13442
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      184
      1784
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1124
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1123
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      64
      1046
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      194
      956
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      920
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      886
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      833
    10. Itkisikö onnesta

      Jos panisin sua kunnolla?
      Ikävä
      86
      707
    Aihe