Pelaaja saa tartunnan kuka korvaa sairausmaksut

Anonyymi

Onko järkeä yhteiskunnan varoin korvata tahallaan tartuntaa hakeneen joukkuepalaajan sairaala maksut. Harjoitukset ja pelit kokoontumiset ollaan tietoisesti riskialueella, saadaan tartunta, kuka korvaa. Viedään holtittomalla käytöksellä petipaikka vaikka teholta, toimintanne on verrattavissa itsariporukoihin, erotuksella he eivät vie petipaikkaa.

4

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pääaiassahan he tartuttelee toisiaan, yx hailee.

• Nämä sairauksien vastuuasiat nousevat usein esiin, milloin mistäkin aiheesta. Sinällään se on ymmärrettävää; jos omalla toiminnallaan vaarantaa terveytensä, tuleeko silti yhteiskunnan varoista maksaa hoidosta.

Toisaalta, jos sille tielle lähdetään, valtaosa maksaisi todennäköisesti sairaanhoitokulunsa itse. Kuka on käyttänyt liikaa alkoholia tai polttanut tupakkaa, kuka syönyt epäterveellisesti, kuka liikkunut liian vähän tai liikaa, kuka kulkenut varomattomasti liukkaalla kadulla jne.

• Anonyymi

Urheilu ruutua katsoessa ihmetyttää esim, turvavälit. . Tietoiskussa toitotetaan samoja maskia ym, en lähde hakemaan ilmaisia maskeja.

• Anonyymi

Emtäpä tämä. Työpaikallasi pelaa kaveri sählyä ok, tartuttaa sitten koko työyhteisön. Karenssi. Kaikki pariviikkoa etätyötä onnistuu mainiosti esim, auto asentajille. Aiheuttaa firmalle suuret tappiot, jopa irtisanomisia ja vain siksi kun piti pelaa sählyä kun on niinkin mukava peli.
      Ok sähly, koris, kiekko mikä vaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Missä tapasit kaivattusi

ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      78
      1012
    2. Jani Wickholm on kuollut

Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      86
      798
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      735
    4. Aattelin nainen

Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      734
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      59
      727
    6. Uskaltaisitko vielä

Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      108
      666
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      112
      577
    8. Mennään näin sitten

Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      47
      560
    9. Pohjola talo

Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18