Onko järkeä yhteiskunnan varoin korvata tahallaan tartuntaa hakeneen joukkuepalaajan sairaala maksut. Harjoitukset ja pelit kokoontumiset ollaan tietoisesti riskialueella, saadaan tartunta, kuka korvaa. Viedään holtittomalla käytöksellä petipaikka vaikka teholta, toimintanne on verrattavissa itsariporukoihin, erotuksella he eivät vie petipaikkaa.
Pelaaja saa tartunnan kuka korvaa sairausmaksut
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Pääaiassahan he tartuttelee toisiaan, yx hailee.
Nämä sairauksien vastuuasiat nousevat usein esiin, milloin mistäkin aiheesta. Sinällään se on ymmärrettävää; jos omalla toiminnallaan vaarantaa terveytensä, tuleeko silti yhteiskunnan varoista maksaa hoidosta.
Toisaalta, jos sille tielle lähdetään, valtaosa maksaisi todennäköisesti sairaanhoitokulunsa itse. Kuka on käyttänyt liikaa alkoholia tai polttanut tupakkaa, kuka syönyt epäterveellisesti, kuka liikkunut liian vähän tai liikaa, kuka kulkenut varomattomasti liukkaalla kadulla jne.- Anonyymi
Urheilu ruutua katsoessa ihmetyttää esim, turvavälit. . Tietoiskussa toitotetaan samoja maskia ym, en lähde hakemaan ilmaisia maskeja.
- Anonyymi
Emtäpä tämä. Työpaikallasi pelaa kaveri sählyä ok, tartuttaa sitten koko työyhteisön. Karenssi. Kaikki pariviikkoa etätyötä onnistuu mainiosti esim, auto asentajille. Aiheuttaa firmalle suuret tappiot, jopa irtisanomisia ja vain siksi kun piti pelaa sählyä kun on niinkin mukava peli.
Ok sähly, koris, kiekko mikä vaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 781012
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm86798J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81735- 119734
- 59727
- 108666
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante112577- 47560
- 18528
- 41498