En voi välttyä ajatukselta, että Vastaamon

Anonyymi

tietomurto on tehty sisäpiiristä käsin. Joko vastaamon tai soten henkilökunnan toimesta. Sen verran tarkkaa tuo toiminta on ollut, että ilman sisäpiiritietoja taitaisi olla melko mahdotonta. Siltä ainakin tuntuu.

Tulee jotenkin mieleen se Herliinin suvun nainen joka kidnapattiin ja tekijäksi paljastui Turkulainen lakimies. Siis aivan siitä suunnasta, mistä sitä ei kukaan olisi uskonut tapahtuvaksi.

8

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minä olen siitä täysin varma, että se on tehty käsin. Jaloin se olisi huomattavan vaikeaa.

• Anonyymi

Minusta ajatuksiin voisi myös tulla matusuojatyöläinen jolla ei ole mitään intressiä huolehtia suomalaisten yksityisyydestä koska lainnoudattaminenkaan ei kuulu kulttuuriin.

Joitakin poliittisiakin syitä tulee mieleen mutta ne muistuttaa likaa USAlaista politiikkaa, joten jätetään sanomatta.

• Anonyymi

Olisi perin kummallista, jos persulle ei tulisi maahanmuuttaja mieleen, kun on tapahtunut rikos.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisi perin kummallista, jos persulle ei tulisi maahanmuuttaja mieleen, kun on tapahtunut rikos.

Kaikille niille, jotka hahmottaa todennäköisyyksistä jotain, niin tulee sama mieleen.

• Anonyymi

teoriassa kaikki on mahdollista, motiiveja voi tietenkin arvuutella paras veikkaukseni on
      false flag juttu, jolla ajetaan läpi uusi henkilötunnus Suomeen

jahka saavat kiinni sen käslompololaisen poronkasvatusta opiskelevan syntipukin, homma on selvä

• Anonyymi

Mistä persu-kansanedustaja Ville Tvio on saanut käsiinsä varastettuja tietoja?
      Taitaa olla samat ryhmät asialla kuin oli eräässä murhayrityksessäkin.
      Onko Torssonen jo vapaalla?

• Anonyymi

Tuo isku on vaativuudessaan sitä tasoa että harvat tietoturva-alan ammattilaisetkaan pystyisivät sitä tekemään joten ei siellä ainakaan maahanmuuttajat ole taustalla. ÄO 120 on pakko ylittyä. Edellyttää myös erittäin hyviä pohjatietoja.

• Anonyymi

Se on ihan satavarma.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      65
      1443
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      110
      900
    3. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      58
      741
    4. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      47
      734
    5. Mitä mietit Honey?

Kulta nainen ❤️❤️
      Ikävä
      57
      710
    6. Missä kaikessa olet erilainen

Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.
      Ikävä
      39
      697
    7. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      71
      671
    8. Linnasuolla poliisi operaatio

Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8646060
      Imatra
      26
      669
    9. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      41
      657
    10. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      67
      650
    Aihe