Oletko puhdas ja moitteeton?

Anonyymi

Jeesus palaah pian.
Onko tämä lause tottah vaih valhettah:

"Kristittyjen rukoukset saavat hyviähhii asioitah tapahtumaan."


Meidän tulee elääh Jeesuksen sanoman arvoisesti odotelemmahs paluutaanh lujina ja yksimielisä, Kristuksen mielisinä. Tutkien Raamatusta Jeesuksen mieltäh, jotta voimme yhtenä miehenä semper fidelisioiden taistella kristillisen uskon puolestaah vastustajiamme missään asiassa pelkäämättäh kun he sakkoloihin teitä tuomitsevat/ vankilaan tahtovat kristityt.

Iloa sullehii jota uskosih Jeesukseen antavih sullehii

Commandohauis

158

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oletko sinä puhdas ja moitteeton?
      Löytyykö sinussa armoa niitä kohtaan, jotka eivät suoriuduu rimallesi?

      Se on niin armotonta, usko...ettei sitä kestä heikoimmat...

      LS

      • Anonyymi

        Kukaan ei ole puhdas eikä moitteeton. Me kelpaamme Jumalalle ainoastaan turvatessamme Jeesuksen sovitustyöhön. Jumala lahjoittaa meille silloin lahjavanhurskauden vaatteen, joka peittää puutteemme. Pietari puhuu "rakkaudesta joka peittää syntien paljouden". Jumalan rakkaus on kirjaimellisesti sellaista rakkautta. Jumalan rakkauden kautta myös ihminen saa taivaallisen rakkauden siemenen. Hänessä herää myös halu osoittaa rakkautta ja toimia oikein.


      • Anonyymi

        Herra Jeesus on armahtanut minua ja antanut voimaa riittävästi heikolle ja herkälle, herkästi rikkoutuvalle. Jeesus hyväksyy keskeneräisyyden, sillä vaikka ihminen kasvaakin niin täydellistä ei tule vaikka höynähtäisi siihen väärään näkyyn uskomaan.

        En osaa arvioida luotettavasti olenko puhdas ja moitteeton. Olisi kiva jos ketjuun vastaisi joku joka sellainen puhdas ja moitteeton on, jotta voisin kysyä kriteerien perään, jos hän ei kertavastauksessaan tuo niitä julkihe.

        Ilman Jeesusta, ilman Pyhää Henkeä minäkin rasittuisin henkilökohtaisesti pahoin. Ei minulla ole juurikaan apua sinulle muuta sanoa olemisen sietämättömyyteen. Helvetissä kukaaan ei kuuntele tuskaista sieluasi. Uudessa Maassa sulla ei ole tuskaista sielua. Herra Jeesus parantaa jokaisen tuskan autuudeksi.saatana jakaa tuskaansa saaliiseensa, vankeuteen kanssasuljettuihin.

        Commandohauis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Herra Jeesus on armahtanut minua ja antanut voimaa riittävästi heikolle ja herkälle, herkästi rikkoutuvalle. Jeesus hyväksyy keskeneräisyyden, sillä vaikka ihminen kasvaakin niin täydellistä ei tule vaikka höynähtäisi siihen väärään näkyyn uskomaan.

        En osaa arvioida luotettavasti olenko puhdas ja moitteeton. Olisi kiva jos ketjuun vastaisi joku joka sellainen puhdas ja moitteeton on, jotta voisin kysyä kriteerien perään, jos hän ei kertavastauksessaan tuo niitä julkihe.

        Ilman Jeesusta, ilman Pyhää Henkeä minäkin rasittuisin henkilökohtaisesti pahoin. Ei minulla ole juurikaan apua sinulle muuta sanoa olemisen sietämättömyyteen. Helvetissä kukaaan ei kuuntele tuskaista sieluasi. Uudessa Maassa sulla ei ole tuskaista sielua. Herra Jeesus parantaa jokaisen tuskan autuudeksi.saatana jakaa tuskaansa saaliiseensa, vankeuteen kanssasuljettuihin.

        Commandohauis

        Edellinen kirjoitus koskee alkuosassa 1/3 tätä maailmanaikaa ainoastaan.

        Commandohauis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan ei ole puhdas eikä moitteeton. Me kelpaamme Jumalalle ainoastaan turvatessamme Jeesuksen sovitustyöhön. Jumala lahjoittaa meille silloin lahjavanhurskauden vaatteen, joka peittää puutteemme. Pietari puhuu "rakkaudesta joka peittää syntien paljouden". Jumalan rakkaus on kirjaimellisesti sellaista rakkautta. Jumalan rakkauden kautta myös ihminen saa taivaallisen rakkauden siemenen. Hänessä herää myös halu osoittaa rakkautta ja toimia oikein.

        Viisas neitsyt on puhdas ja moitteeton.

        Raamatusta löytyy asia kerrotuna Tessalonikalaiskirjeestä, Filippiläiskirjeestäkin riippuen käännöksestä luvussa 1 tai 2.

        Jumalalle ei ole mahdotonta pestä verellään puhtaaksi viisasta neitsyttä :)

        Commandohauis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viisas neitsyt on puhdas ja moitteeton.

        Raamatusta löytyy asia kerrotuna Tessalonikalaiskirjeestä, Filippiläiskirjeestäkin riippuen käännöksestä luvussa 1 tai 2.

        Jumalalle ei ole mahdotonta pestä verellään puhtaaksi viisasta neitsyttä :)

        Commandohauis

        Commando, opettele ymmärtämään lukemasi sisältö.


    • Anonyymi

      Jeesus palaa pian - varautukaa laittamaan lisää bensiiniä.

      • Anonyymi

        Maan ilmakehään tullessaan palaa soihtuna


    • Anonyymi

      En oo mikkää.. En oo puhdas enkä moitteeton. Oon nuhjuinen ja resu.
      Mutta luotan armo lupauksiin. Luotan siihen, että pääsen vilahtamaan viimeisenä taivaanportista ja jos en pääse, sekin on varmasti oikeudenmukaisin päätös.
      Mutta nyt vielä odotan sitä näkemistä Jeesuksen kanssa.
      Ja sitä, että pääsen kokonaan tästä saastasta ja epätäydellisyydestäni eroon, joka niin viheliäisenä roikkuu mukana kiusaa tehden.
      Pyrin, halu on uskoa, että Jeesus on lammastarhan ovi. Pyrin luottamaan ja turvaamaan häneen.
      Jos olenkin itsessäni heikko niin hän on väkevä ja voimallinen.
      Ja se mikä meille ihmisille on mahdotonta, on Jumalalle mahdollista.
      Myös epäilykseni jätän hänelle, eipä sitä muuta voi.
      Sehän on sama, onko sitä ensimmäinen tai viimeinen, kunhan on sisällä.


      ST

      • Anonyymi

        Kuuntele Raamattu Kansalle käännös luku 1 ja 2 .

        Kun olet syntisi kaikkineen saanut anteeksi Häneltä itseltään niin mikset olisi puhdasydäminen? Uskosi Jeesukseen on yhteyttä armotalouteensa...Jos Jumalan näkövinkkelistä pyrintö on armo määritellä taloushallinnollisesti.Kunhan halpana emme sitä pidä, pyrkimyksenä tulee tehdä oma osuutemme armon vastaanottajan autuaannöyrässä osassamme parannusta tehden, rakastaen toinen toistamme piikkejä (siilivertaus, ihminen kuin siili) varoen.

        Commandohauis


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raamattu Kansalle käännös Filippiläiskirjeeseen , kuuntele ja NAATISKELE:

        https://www.youtube.com/watch?v=xNvhjjI63js&list=PL8bu_TTVuWyBZwSSP6teEj-30P1gciLod&index=15

        Puhdassydämisyys on viisaan neitsyen ominaisuus.

        Commandohauis

        En taida olla kovin viisas. Mutta kiitän Jumalaa, että ihan saan tällaisenaan uskoa.
        En osaa oikein muuta vastata, koska en näe muiden kohtaa tuossa asiassa ja omanikin voin vain jättää Herran käsiin.
        En osaa opettaa mitään.

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En taida olla kovin viisas. Mutta kiitän Jumalaa, että ihan saan tällaisenaan uskoa.
        En osaa oikein muuta vastata, koska en näe muiden kohtaa tuossa asiassa ja omanikin voin vain jättää Herran käsiin.
        En osaa opettaa mitään.

        ST

        Opettajienkin ymmärrys on vajavaista. Me kaikki täällä opetellaan uutta ja oppilas voi opettaa uutta opettajalle. Sitten unohtuukin asioita, muistaa väärin, dementia valtaa aivotilaa.

        Commandohauis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Opettajienkin ymmärrys on vajavaista. Me kaikki täällä opetellaan uutta ja oppilas voi opettaa uutta opettajalle. Sitten unohtuukin asioita, muistaa väärin, dementia valtaa aivotilaa.

        Commandohauis

        Niin tekkee 🤣🤣
        Mutta hei, kerran kysyin jo dementoituneelta tädiltäni, että muistatko, mikä on elämän tärkein asia niin hän vastaa, että kyllähän sen muistaa, että sehän on Jeesus.
        Vastaus oli siinä mielessä puhuttekeva, koska hän oli jo sen verran dementoitunut, että eli menneisyydessä, kuvitellen olevansa 20 vuotias ja asuvansa lapsuuden kodissaan.

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin tekkee 🤣🤣
        Mutta hei, kerran kysyin jo dementoituneelta tädiltäni, että muistatko, mikä on elämän tärkein asia niin hän vastaa, että kyllähän sen muistaa, että sehän on Jeesus.
        Vastaus oli siinä mielessä puhuttekeva, koska hän oli jo sen verran dementoitunut, että eli menneisyydessä, kuvitellen olevansa 20 vuotias ja asuvansa lapsuuden kodissaan.

        ST

        Minulle tulee dementiaan viittaavia oireita, kun ylirasitun, alan unohtamaan yksinkertaisia asioita ja pää menee pökkyräiseksi.

        Se voi olla vähän pelottavaakin, jos ei tietäisi sen johtuvan siitä mitä luultavimmin.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulle tulee dementiaan viittaavia oireita, kun ylirasitun, alan unohtamaan yksinkertaisia asioita ja pää menee pökkyräiseksi.

        Se voi olla vähän pelottavaakin, jos ei tietäisi sen johtuvan siitä mitä luultavimmin.

        LS

        Niin minullakin ja tuo on osa syy, miksi en jaksa täälläkään niin syvällisiä miettiä, pohtia.
        Kuormaa sen verran, että tyhjänä käy, mutta sydän on palava.
        Mikä fiilis tänään?

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin minullakin ja tuo on osa syy, miksi en jaksa täälläkään niin syvällisiä miettiä, pohtia.
        Kuormaa sen verran, että tyhjänä käy, mutta sydän on palava.
        Mikä fiilis tänään?

        ST

        Hieman kumma olo, epämääräinen. Mistä johtuu, että aamuisin, on usein jotenkin pökkyrä olotila.
        Aivan kuin pää olisi täynnä tavaraa...ja välillä on ollut rauhaton olotila. Jokin sekoittuu myös hyvään oloon kuin elimistö ei tietäisi onko hyvä olla vai huono olla... Kirjoitanko hölmöjä.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuuntele Raamattu Kansalle käännös luku 1 ja 2 .

        Kun olet syntisi kaikkineen saanut anteeksi Häneltä itseltään niin mikset olisi puhdasydäminen? Uskosi Jeesukseen on yhteyttä armotalouteensa...Jos Jumalan näkövinkkelistä pyrintö on armo määritellä taloushallinnollisesti.Kunhan halpana emme sitä pidä, pyrkimyksenä tulee tehdä oma osuutemme armon vastaanottajan autuaannöyrässä osassamme parannusta tehden, rakastaen toinen toistamme piikkejä (siilivertaus, ihminen kuin siili) varoen.

        Commandohauis

        Lahjavanhurskaus tekee meidät Jumalan silmissä puhdassydämisiksi. Vaikka epätäydellinen ihminen ei ole parhaalla tahdollankaan aina puhdasydäminen. Sitä tarkoittaa rakkaus peittää syntien paljouden.


    • Anonyymi

      Olen uskomattoman puhdas ja aatteellinen.
      Uskovainen on useimmiten vain ahdas ja puutteellinen.

    • Anonyymi

      Ei kovin houkuttelevia keskusteluja uskosta ja siinä elämisestä, tällä palstalla. Jos ihan suoraan sanotaan.

      LS

      • Anonyymi

        Sano vaikka kieroon. Kyllä sekin passaa 😆 Tiällä o sansavappaus.

        ST


      • Anonyymi

        Tietenkin omaa hypoteesiaan pitää testata kriittisten opponenttien suosiollisella avustuksella eikä vain tyytyä hymistelemään samointuntevien kuplassa. Näin se asia etenee, kun kohdilleen sanotaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sano vaikka kieroon. Kyllä sekin passaa 😆 Tiällä o sansavappaus.

        ST

        Niinkö, onko? Usein ei ole, vaan tulee haravanvarresta päähän.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinkö, onko? Usein ei ole, vaan tulee haravanvarresta päähän.

        LS

        Suomessa on sanavappaus. Sanoa saa, mutta eri mitä siittä seuraa, niistä en kirjouttanut mittää, seuraamuksista 😆Hullun jumissa niska 😬 liikaa pakstailua ilmeisesti.
        Täällä tuoksuu sipuli NAM. Laitoin 2 isoa sipulia ja 3 kynttä jauhelihaan. Ei malta odottaa ruuan valmistumista 😋

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomessa on sanavappaus. Sanoa saa, mutta eri mitä siittä seuraa, niistä en kirjouttanut mittää, seuraamuksista 😆Hullun jumissa niska 😬 liikaa pakstailua ilmeisesti.
        Täällä tuoksuu sipuli NAM. Laitoin 2 isoa sipulia ja 3 kynttä jauhelihaan. Ei malta odottaa ruuan valmistumista 😋

        ST

        Mitä teet ruoaksi? Kuulostaa hyvälle. Jutskailtaisiinko tänään jossain ketjussa?

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä teet ruoaksi? Kuulostaa hyvälle. Jutskailtaisiinko tänään jossain ketjussa?

        LS

        Oletko bi-seksuaali?

        Commandohauis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko bi-seksuaali?

        Commandohauis

        Miksi ihmeessä kysyt moista? Olisiko sillä oikeasti väliä?

        St on ainut joka oikeasti välittää tai niin koen....koen sen jopa jotenkin ihan kokonaisvaltaisesti...mutta en ole varma voiko välittämiseen luottaa...olen menettänyt luottamuksen hyvään jotenkin, sitä on niin paljon revitty, että...on vaikea uskoa pysyvään välittämiseen ja sen osoittamiseen.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä teet ruoaksi? Kuulostaa hyvälle. Jutskailtaisiinko tänään jossain ketjussa?

        LS

        Ihan vain jauheluhalasagnea, tykkään siittä. Muttia laitoin myös, mainoksen uhri.
        Jutskaillaan vain.

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko bi-seksuaali?

        Commandohauis

        On se 😆

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan vain jauheluhalasagnea, tykkään siittä. Muttia laitoin myös, mainoksen uhri.
        Jutskaillaan vain.

        ST

        Kuulostaa hyvältä. Teit siis koko lasagnehässäkän itse, ilman puolivalmisteita.

        Mutta minullakin kaapin perukoilla muutama purkki....ehkä sitä on kaupoissa ollut esillä enemmän, niin tarttuu mukaan.

        Hamstraatko koronan varalta elintarvikkeita vai meneekö entiseen malliin? Entä oletko käyttänyt kasvomaskia kauppareissuilla? Mitä muuta sinulle?

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa hyvältä. Teit siis koko lasagnehässäkän itse, ilman puolivalmisteita.

        Mutta minullakin kaapin perukoilla muutama purkki....ehkä sitä on kaupoissa ollut esillä enemmän, niin tarttuu mukaan.

        Hamstraatko koronan varalta elintarvikkeita vai meneekö entiseen malliin? Entä oletko käyttänyt kasvomaskia kauppareissuilla? Mitä muuta sinulle?

        LS

        Muttia...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se 😆

        ST

        😊

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se 😆

        ST

        Jokin noissa kirjoituksissa vaan on mietityttänyt että mitäs se tämä tällainen "kiintymisaspekti" on.

        Commandohauis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ihmeessä kysyt moista? Olisiko sillä oikeasti väliä?

        St on ainut joka oikeasti välittää tai niin koen....koen sen jopa jotenkin ihan kokonaisvaltaisesti...mutta en ole varma voiko välittämiseen luottaa...olen menettänyt luottamuksen hyvään jotenkin, sitä on niin paljon revitty, että...on vaikea uskoa pysyvään välittämiseen ja sen osoittamiseen.

        LS

        Olen vaan tuumannut asiaa että jutuissa on lepakonlentoa ja päätin nyt kysyä ilman loukkaamistarkoitusta. Synti on lesboilla.

        Commandohauis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa hyvältä. Teit siis koko lasagnehässäkän itse, ilman puolivalmisteita.

        Mutta minullakin kaapin perukoilla muutama purkki....ehkä sitä on kaupoissa ollut esillä enemmän, niin tarttuu mukaan.

        Hamstraatko koronan varalta elintarvikkeita vai meneekö entiseen malliin? Entä oletko käyttänyt kasvomaskia kauppareissuilla? Mitä muuta sinulle?

        LS

        Tein itse, koska en tykkää siittä valmiskastikkeesta.
        Käytin nyt eka kertaa tuota Muttia.
        En ole hamstrannut, oletko sinä?
        En ole käyttänyt maskia, vaikka minulka on tuossa hyllyllä pari maskipakettia siltä varalta, että täällä korona villiintyy.
        Miten sinulla tuo maskinkäyttö?

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen vaan tuumannut asiaa että jutuissa on lepakonlentoa ja päätin nyt kysyä ilman loukkaamistarkoitusta. Synti on lesboilla.

        Commandohauis

        Minä en ole huomannut lepakointia 🤔
        Hetero olen itse.
        Mutta eihän toisen seksuaalinensuuntautuminen estä jutskailemasta?

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tein itse, koska en tykkää siittä valmiskastikkeesta.
        Käytin nyt eka kertaa tuota Muttia.
        En ole hamstrannut, oletko sinä?
        En ole käyttänyt maskia, vaikka minulka on tuossa hyllyllä pari maskipakettia siltä varalta, että täällä korona villiintyy.
        Miten sinulla tuo maskinkäyttö?

        ST

        Olen käyttänyt nyt muutamana kertana maskia kaupan sisällä, nyt on useilla muillakin ollut ja tuo se vähän sellaista turvallisuuden tunnetta, vaikka voihan se olla hämäävää. Silloin keväällä tuli ostettua jopa varastoon jotain, jotka on syöty, muttei enää ole tullut hamstrailtua.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen vaan tuumannut asiaa että jutuissa on lepakonlentoa ja päätin nyt kysyä ilman loukkaamistarkoitusta. Synti on lesboilla.

        Commandohauis

        Kieli pitkällä olet katsellut keskustelujamme.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokin noissa kirjoituksissa vaan on mietityttänyt että mitäs se tämä tällainen "kiintymisaspekti" on.

        Commandohauis

        Mitähän tarkoitat? En saa oikein otetta tuosta kiintymisaspektista.
        Voisitko tarkentaa kunnolla.

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kieli pitkällä olet katsellut keskustelujamme.

        LS

        😅😆😆😆 Kauheeta sun kanssa.

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😅😆😆😆 Kauheeta sun kanssa.

        ST

        😊 niin oonki, kauhee

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitähän tarkoitat? En saa oikein otetta tuosta kiintymisaspektista.
        Voisitko tarkentaa kunnolla.

        ST

        Mm.

        "Lupaa mulle! Ethän jätä mua koskaan."

        .

        Commandohauis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en ole huomannut lepakointia 🤔
        Hetero olen itse.
        Mutta eihän toisen seksuaalinensuuntautuminen estä jutskailemasta?

        ST

        Minäkin olen pelkkä aito hetero.Homouden henki ei minua riivaa.

        Commandohauis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😅😆😆😆 Kauheeta sun kanssa.

        ST

        Ethän jätä mua koskaan.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mm.

        "Lupaa mulle! Ethän jätä mua koskaan."

        .

        Commandohauis

        En tiedä, en ottanut tuota sillä tavalla, että tuo liittyisi jotenkin johonkin liito-oravaan.



        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin olen pelkkä aito hetero.Homouden henki ei minua riivaa.

        Commandohauis

        Vihjailetko jotain? Mikä sinua sitten riivaa? Joku seksiaddiktio, jos näet keskusteluissani L.S.n kanssa oravan-nahkoja.
        Ihme porukkaa......

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ethän jätä mua koskaan.

        LS

        Vastaan, kuten eilen eli nyt olen tässä palstalla kirjoittelemassa.

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastaan, kuten eilen eli nyt olen tässä palstalla kirjoittelemassa.

        ST

        Niin olet tänään tällä palstalla ja huomenna jo jossain muualla.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin olet tänään tällä palstalla ja huomenna jo jossain muualla.

        LS

        Niinpä. En todennäköisesti tule olemaan aina täällä palstalla, etkä sinäkään.

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä. En todennäköisesti tule olemaan aina täällä palstalla, etkä sinäkään.

        ST

        Eipä niin, niin ei ole tarkoitus.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä niin, niin ei ole tarkoitus.

        LS

        Mikä on tarkoituksesi?

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on tarkoituksesi?

        ST

        Ai mitä meinaat?

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai mitä meinaat?

        LS

        Palstailun suhteen?

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palstailun suhteen?

        ST

        Ei varsinaista suunnitelmallista tarkoitusta ole ollut.

        Kunhan olen oksentanut pahaa oloa pois ja turvattomuuden kokemusta.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei varsinaista suunnitelmallista tarkoitusta ole ollut.

        Kunhan olen oksentanut pahaa oloa pois ja turvattomuuden kokemusta.

        LS

        Tuntuuko, että olisit koukussa palstailuun? Tähän tottuu äkkiä., olen huomannut.

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei varsinaista suunnitelmallista tarkoitusta ole ollut.

        Kunhan olen oksentanut pahaa oloa pois ja turvattomuuden kokemusta.

        LS

        Oksenna vaan. Tässä on ämpäri. Ei sitä olla ennenkään toisen oksennuksiin kuoltu.

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuntuuko, että olisit koukussa palstailuun? Tähän tottuu äkkiä., olen huomannut.

        ST

        Luulen, ettättä kyse on jonkin turvallisuuden tunteen ja elämänhallinnan koossa pitämisestä.

        Kun on paha olla, niin...ehkä ei tarvitse pitää sitä tunnetta yksin sisällään.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulen, ettättä kyse on jonkin turvallisuuden tunteen ja elämänhallinnan koossa pitämisestä.

        Kun on paha olla, niin...ehkä ei tarvitse pitää sitä tunnetta yksin sisällään.

        LS

        Kuulostaa loogiselta.

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oksenna vaan. Tässä on ämpäri. Ei sitä olla ennenkään toisen oksennuksiin kuoltu.

        ST

        Ja oksennusta piisaa vai? 😊 Luulen, että isoimmat saaliit on jo päästetty ulos. Ei tällä hetkellä ainakaan ole tarvetta sellaiseen...siis tarkoitan, etten koe tarvetta ristiriitaisuuteen itseni kanssa.

        Mulla on oikeastaan hyvä olo tällä hetkellä.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja oksennusta piisaa vai? 😊 Luulen, että isoimmat saaliit on jo päästetty ulos. Ei tällä hetkellä ainakaan ole tarvetta sellaiseen...siis tarkoitan, etten koe tarvetta ristiriitaisuuteen itseni kanssa.

        Mulla on oikeastaan hyvä olo tällä hetkellä.

        LS

        No itseasiassa, empä nyt sanousi, että olisin järkyttynyt rai millään tavalka traumatisoitunut oksennuksistasi, joten kait ne ovat olleet määrältää, hajultaan ja vätiltään ihan kohtuullisia 🤔
        Mukava kuulla, että sinulla on hyv olo 😊

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No itseasiassa, empä nyt sanousi, että olisin järkyttynyt rai millään tavalka traumatisoitunut oksennuksistasi, joten kait ne ovat olleet määrältää, hajultaan ja vätiltään ihan kohtuullisia 🤔
        Mukava kuulla, että sinulla on hyv olo 😊

        ST

        Mikä ihme kun ei osu sormi oikeaan kirjaimeen vaikka niin luulen. Lopputulos kertoo sitten muuta 😆

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No itseasiassa, empä nyt sanousi, että olisin järkyttynyt rai millään tavalka traumatisoitunut oksennuksistasi, joten kait ne ovat olleet määrältää, hajultaan ja vätiltään ihan kohtuullisia 🤔
        Mukava kuulla, että sinulla on hyv olo 😊

        ST

        Älä ymmärrä tuota väärin. En väheksy kokemuksiasi vaan tarkoitin, että kestän kyllä.

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No itseasiassa, empä nyt sanousi, että olisin järkyttynyt rai millään tavalka traumatisoitunut oksennuksistasi, joten kait ne ovat olleet määrältää, hajultaan ja vätiltään ihan kohtuullisia 🤔
        Mukava kuulla, että sinulla on hyv olo 😊

        ST

        Niin varmasti. Jos käyn tunteella, tunnepuoli suurentaa asiat dramaattisiksi ja jos joku vielä sattuu höystämään sopivaan paikkaan...ei ne jutut välttämättä ole niin kamalia.

        Joillakin ihmisillä on ihmeellinen kyky osata painaa niitä nappeja, joissa saa aikaan reaktioita, mutta ne voi olla merkityksellisiä juttuja joskus.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin varmasti. Jos käyn tunteella, tunnepuoli suurentaa asiat dramaattisiksi ja jos joku vielä sattuu höystämään sopivaan paikkaan...ei ne jutut välttämättä ole niin kamalia.

        Joillakin ihmisillä on ihmeellinen kyky osata painaa niitä nappeja, joissa saa aikaan reaktioita, mutta ne voi olla merkityksellisiä juttuja joskus.

        LS

        Niinhän se on ja vähän samaa asiaa sivuaa, että jutut joidenkin kanssa menee kuin vettä vain ja joidenkin kanssa ei.
        Tulee ristiriitaa ja väärinkäsityksiä.
        Voi johtua suorasta puhetyylistänikin, että joku voi reagoida minun kanssani.
        En niin mieti mitä sanon enkä huomaa kytköksiä edelliseen asiaan, josta olemme keskustelleet vaan sanon jotain ihan irrallusena asiana johonkin väliin.

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän se on ja vähän samaa asiaa sivuaa, että jutut joidenkin kanssa menee kuin vettä vain ja joidenkin kanssa ei.
        Tulee ristiriitaa ja väärinkäsityksiä.
        Voi johtua suorasta puhetyylistänikin, että joku voi reagoida minun kanssani.
        En niin mieti mitä sanon enkä huomaa kytköksiä edelliseen asiaan, josta olemme keskustelleet vaan sanon jotain ihan irrallusena asiana johonkin väliin.

        ST

        Minä olen väärinymmärtäjien kuningatar...otan pottuiluna asioita ja kuuntelen liiankin tarkasti.

        Oletko kiltti ihmisenä ja helposti lähestyttävä?

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän se on ja vähän samaa asiaa sivuaa, että jutut joidenkin kanssa menee kuin vettä vain ja joidenkin kanssa ei.
        Tulee ristiriitaa ja väärinkäsityksiä.
        Voi johtua suorasta puhetyylistänikin, että joku voi reagoida minun kanssani.
        En niin mieti mitä sanon enkä huomaa kytköksiä edelliseen asiaan, josta olemme keskustelleet vaan sanon jotain ihan irrallusena asiana johonkin väliin.

        ST

        Minulla on huono itsetunto.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen väärinymmärtäjien kuningatar...otan pottuiluna asioita ja kuuntelen liiankin tarkasti.

        Oletko kiltti ihmisenä ja helposti lähestyttävä?

        LS

        En osaa sanoa olenko kiltti. En ole omasta mielestäni, mutta toiset sanovat että olen kiltti mutta temperamenttinen.
        Olen ehkä tavallinen niin että joidenkin on helppo lähestyä minua ja joidenkin ei.
        Entä sinä, onko sinua helppo lähestyä?
        Tutustutko helposti uusiin ihmisiin?
        Minun on vaikea tutustua ja ystävystyä

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on huono itsetunto.

        LS

        Huono itsetunto on yleistä.

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En osaa sanoa olenko kiltti. En ole omasta mielestäni, mutta toiset sanovat että olen kiltti mutta temperamenttinen.
        Olen ehkä tavallinen niin että joidenkin on helppo lähestyä minua ja joidenkin ei.
        Entä sinä, onko sinua helppo lähestyä?
        Tutustutko helposti uusiin ihmisiin?
        Minun on vaikea tutustua ja ystävystyä

        ST

        Minun on vaikea tutustua ihmisiin. Pelkään uusissa tilanteissa, jossa on paljon ihmisiä tai ryhmäytymistä, että en saa ystäviä ja joudun yksin ja sitä kautta kiusatuksi. En ole se ihminen, joka valittaisiin pariksi johonkin niinkuin ensimmäisenä yleensäkään. Kuitenkin, monet turvautuvat yksin ollessaan minun seuraani, mutta jos on tilaisuus parempaa, vaihtavat seuraa, olen tietyllä tapaa sen oloinen, että hyväksyn ihmiset ja sitä kautta seuraani kelpaa...silloin.

        Ystävystyn helpoiten uskovien kanssa. He tuntuvat usein kilteiltä ja sitä kautta turvallisinta.

        Tällä tavoin suurin piirtein ajattelen itsestäni... Minulla ei ole sillä tavoin läheisiä ystäviä, mutta on tietenkin hyvä päivän tuttuja ja tulen toimeen kaikkien kanssa ja varmaan tietyllä tapaa voidaan pitää reiluna tyyppinä.

        Olen hitaasti lämpeävä ja pelkään paljastaa sisintäni.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun on vaikea tutustua ihmisiin. Pelkään uusissa tilanteissa, jossa on paljon ihmisiä tai ryhmäytymistä, että en saa ystäviä ja joudun yksin ja sitä kautta kiusatuksi. En ole se ihminen, joka valittaisiin pariksi johonkin niinkuin ensimmäisenä yleensäkään. Kuitenkin, monet turvautuvat yksin ollessaan minun seuraani, mutta jos on tilaisuus parempaa, vaihtavat seuraa, olen tietyllä tapaa sen oloinen, että hyväksyn ihmiset ja sitä kautta seuraani kelpaa...silloin.

        Ystävystyn helpoiten uskovien kanssa. He tuntuvat usein kilteiltä ja sitä kautta turvallisinta.

        Tällä tavoin suurin piirtein ajattelen itsestäni... Minulla ei ole sillä tavoin läheisiä ystäviä, mutta on tietenkin hyvä päivän tuttuja ja tulen toimeen kaikkien kanssa ja varmaan tietyllä tapaa voidaan pitää reiluna tyyppinä.

        Olen hitaasti lämpeävä ja pelkään paljastaa sisintäni.

        LS

        Minulla on 2 sydänystävää ja muutama sellainen, joiden kanssa pidän yhteyttä. Kaikki nuo ystäväni ovat pitkän ajan ystäviä. Uusia ystäviä on vaikea saada tai siis tutustua koska vaadin aikani, että tutustun ja lämpenen, avaudun.
        En pelkää paljastavani sisintäni, mutten halua paljastaa sitä kaikille, varjelen sitä.
        Olen niin jääräpää niuhottaja että koen, ettei sisimpäni kuulu kaikille vaan se pitää muka ansaita. Hirveältä kuulostaa tuo ansaitseminen 🙈 ihan kuin se olisi hyvinkin erikoinen tuo sisimpäni 🤣

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on 2 sydänystävää ja muutama sellainen, joiden kanssa pidän yhteyttä. Kaikki nuo ystäväni ovat pitkän ajan ystäviä. Uusia ystäviä on vaikea saada tai siis tutustua koska vaadin aikani, että tutustun ja lämpenen, avaudun.
        En pelkää paljastavani sisintäni, mutten halua paljastaa sitä kaikille, varjelen sitä.
        Olen niin jääräpää niuhottaja että koen, ettei sisimpäni kuulu kaikille vaan se pitää muka ansaita. Hirveältä kuulostaa tuo ansaitseminen 🙈 ihan kuin se olisi hyvinkin erikoinen tuo sisimpäni 🤣

        ST

        Koen, että sisimpäni on minun omaisuuttani. Jos joku kohtelee sitätahalleen huonosti, ajattelen, ettei hän ansainnut sisimpääni.

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on 2 sydänystävää ja muutama sellainen, joiden kanssa pidän yhteyttä. Kaikki nuo ystäväni ovat pitkän ajan ystäviä. Uusia ystäviä on vaikea saada tai siis tutustua koska vaadin aikani, että tutustun ja lämpenen, avaudun.
        En pelkää paljastavani sisintäni, mutten halua paljastaa sitä kaikille, varjelen sitä.
        Olen niin jääräpää niuhottaja että koen, ettei sisimpäni kuulu kaikille vaan se pitää muka ansaita. Hirveältä kuulostaa tuo ansaitseminen 🙈 ihan kuin se olisi hyvinkin erikoinen tuo sisimpäni 🤣

        ST

        Se on varmaan hyvä juttu ja ymmärrän tuon ansaintajutun, miksi antaa revittäväksi sisintään ihmisille...se loukkaa paljon jos on ollut avoin ja...on tavallaan antanut itsestään paljon ja se ei ole ollut mitään, vaikka se merkitsee itselle paljon, sisin siis ja sen paljastaminen.

        Sinä kuulostat palstalla sellaiselta, että ihmiset kilpailevat huomiostasi...ja tunnut ottavan ihmiset avosylin vastaan.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koen, että sisimpäni on minun omaisuuttani. Jos joku kohtelee sitätahalleen huonosti, ajattelen, ettei hän ansainnut sisimpääni.

        ST

        Niin se on arvokas, kulta-aarre, olet aivan oikeassa siinä, ettei se ole kelle hyvänsä avoin. Ja kukaan ei ansaitse huonoa kohtelua ja ketään ei saisi kohdella huonosti.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on varmaan hyvä juttu ja ymmärrän tuon ansaintajutun, miksi antaa revittäväksi sisintään ihmisille...se loukkaa paljon jos on ollut avoin ja...on tavallaan antanut itsestään paljon ja se ei ole ollut mitään, vaikka se merkitsee itselle paljon, sisin siis ja sen paljastaminen.

        Sinä kuulostat palstalla sellaiselta, että ihmiset kilpailevat huomiostasi...ja tunnut ottavan ihmiset avosylin vastaan.

        LS

        Tai oikeastaan en edes jaksa loukkaantua, jos joku repii, vaan oken niin ylpeä ja sisimmältäni inanarvontuntoinen, etten koe oikeutetuksi tulla rumasti kohdelluksi..
        Eihän se minun syyni ike, jos joku ei isaa käyttäytyä tai on ilkeä tms.
        Mutra syy voi tietenkin olla myös minussa ja tuo selviää keskustelemalla ja sopimalla asioista ja selvittää syy miksi tounen käyttäytyy huonosti minua kohtaan.
        Tulen toimeen ihmisten kanssa, mutta olen vähän erakkorapu.
        En ole se, joka esim juhlissa on keskustelemassa kaikkien janssa caan puurran jossain takakeittiössä hermoilen jos pitää olla korkokengissä.
        Hyväksyn kyllä ihmiset ihmisinä yleensä ja tykkään ihmisistä tosi paljon.

        ST

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on 2 sydänystävää ja muutama sellainen, joiden kanssa pidän yhteyttä. Kaikki nuo ystäväni ovat pitkän ajan ystäviä. Uusia ystäviä on vaikea saada tai siis tutustua koska vaadin aikani, että tutustun ja lämpenen, avaudun.
        En pelkää paljastavani sisintäni, mutten halua paljastaa sitä kaikille, varjelen sitä.
        Olen niin jääräpää niuhottaja että koen, ettei sisimpäni kuulu kaikille vaan se pitää muka ansaita. Hirveältä kuulostaa tuo ansaitseminen 🙈 ihan kuin se olisi hyvinkin erikoinen tuo sisimpäni 🤣

        ST

        Minusta sinä kuulostat ihmiseltä, joka on ansainnutkin sen rakkauden ja ystävyyden niiltä, jotka sitä ovat sinulle, tavallaan ihmiset ansaitsevat sen toinen toisiltaan. Mukava kuulla, että elämässäsi on paljon rakkautta ja lämpöä...siltä se kuulostaakin, elämäsi kuulostaa hyvin sisällökkäältä. 😊

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai oikeastaan en edes jaksa loukkaantua, jos joku repii, vaan oken niin ylpeä ja sisimmältäni inanarvontuntoinen, etten koe oikeutetuksi tulla rumasti kohdelluksi..
        Eihän se minun syyni ike, jos joku ei isaa käyttäytyä tai on ilkeä tms.
        Mutra syy voi tietenkin olla myös minussa ja tuo selviää keskustelemalla ja sopimalla asioista ja selvittää syy miksi tounen käyttäytyy huonosti minua kohtaan.
        Tulen toimeen ihmisten kanssa, mutta olen vähän erakkorapu.
        En ole se, joka esim juhlissa on keskustelemassa kaikkien janssa caan puurran jossain takakeittiössä hermoilen jos pitää olla korkokengissä.
        Hyväksyn kyllä ihmiset ihmisinä yleensä ja tykkään ihmisistä tosi paljon.

        ST

        ST

        Kun sinä kirjoitat, se tuo mieleeni minun vikani...tavallaan...kohtaan kirjoituksistasi omia vikojani...

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai oikeastaan en edes jaksa loukkaantua, jos joku repii, vaan oken niin ylpeä ja sisimmältäni inanarvontuntoinen, etten koe oikeutetuksi tulla rumasti kohdelluksi..
        Eihän se minun syyni ike, jos joku ei isaa käyttäytyä tai on ilkeä tms.
        Mutra syy voi tietenkin olla myös minussa ja tuo selviää keskustelemalla ja sopimalla asioista ja selvittää syy miksi tounen käyttäytyy huonosti minua kohtaan.
        Tulen toimeen ihmisten kanssa, mutta olen vähän erakkorapu.
        En ole se, joka esim juhlissa on keskustelemassa kaikkien janssa caan puurran jossain takakeittiössä hermoilen jos pitää olla korkokengissä.
        Hyväksyn kyllä ihmiset ihmisinä yleensä ja tykkään ihmisistä tosi paljon.

        ST

        ST

        Jos on pakko olla suuremmassa ihmusjoukossa, olen se, joka uteliaana tarkkailee ja yritän nähdä paljon kerralla, hymyilen paljon, mutta puhun vähän.
        Puhun kahdenkesken. En avaudu suuressa porukassa enkä juuri puhu säästäkään jos on muita kuulemassa.
        Minun on jostain syystä hankalaa nostaa jotain ihmistä korkeamnalle. Käyttäydyn varmaan presidenttiä kohtaan samalla lailla kuin pultsaria kohtaan.
        Kyllä, minä olen ylpeä luonne jollain tapaa ja periksiantamatonkin tietyissä asioissa🙄 tarkka taas joissain asioissa, liian tarkka. Olen tarkka että sisintäni kunnioitetaan ha minulle annetaan sama ihmisarvo mikä muillakin on!! Huumori on sellainen, jota en harrasta kuin ystävien kesken. Nauran kyllä paljon ja herkästi, mutta huumorini on myös sisintäni ja eritoten se näyttäytyy vain ystävilleni. Oken oikeasti melko kova heittämään läppää ystävien kesken, tuota ei moni uskoisi.
        Nyt tuli kirjoitettua vähän liikaakin itsestäni....
        Sinä vaikutat kivalta tyypiltä 🙂 paljon järkevämmältäkin kuin minä.
        Tykkäätkö liköörikonvehteista?

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos on pakko olla suuremmassa ihmusjoukossa, olen se, joka uteliaana tarkkailee ja yritän nähdä paljon kerralla, hymyilen paljon, mutta puhun vähän.
        Puhun kahdenkesken. En avaudu suuressa porukassa enkä juuri puhu säästäkään jos on muita kuulemassa.
        Minun on jostain syystä hankalaa nostaa jotain ihmistä korkeamnalle. Käyttäydyn varmaan presidenttiä kohtaan samalla lailla kuin pultsaria kohtaan.
        Kyllä, minä olen ylpeä luonne jollain tapaa ja periksiantamatonkin tietyissä asioissa🙄 tarkka taas joissain asioissa, liian tarkka. Olen tarkka että sisintäni kunnioitetaan ha minulle annetaan sama ihmisarvo mikä muillakin on!! Huumori on sellainen, jota en harrasta kuin ystävien kesken. Nauran kyllä paljon ja herkästi, mutta huumorini on myös sisintäni ja eritoten se näyttäytyy vain ystävilleni. Oken oikeasti melko kova heittämään läppää ystävien kesken, tuota ei moni uskoisi.
        Nyt tuli kirjoitettua vähän liikaakin itsestäni....
        Sinä vaikutat kivalta tyypiltä 🙂 paljon järkevämmältäkin kuin minä.
        Tykkäätkö liköörikonvehteista?

        ST

        En pidä liköörikonvehdeista.

        En ole tehnyt järkeviä asioita elämässäni tai toiminut sen mukaan, minkä ajattelen järkeväksi. Monet luulevat siihen kuvaan...minkä näkevät ja pitävät järkevänä ja kilttinä...minulla on paljon luurankoja kaapissa.

        Olet mennyt viljelemään huumoria palstallakin, että vedähän sanasi takaisin, että on vaan harvojen herkkua... 😉

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos on pakko olla suuremmassa ihmusjoukossa, olen se, joka uteliaana tarkkailee ja yritän nähdä paljon kerralla, hymyilen paljon, mutta puhun vähän.
        Puhun kahdenkesken. En avaudu suuressa porukassa enkä juuri puhu säästäkään jos on muita kuulemassa.
        Minun on jostain syystä hankalaa nostaa jotain ihmistä korkeamnalle. Käyttäydyn varmaan presidenttiä kohtaan samalla lailla kuin pultsaria kohtaan.
        Kyllä, minä olen ylpeä luonne jollain tapaa ja periksiantamatonkin tietyissä asioissa🙄 tarkka taas joissain asioissa, liian tarkka. Olen tarkka että sisintäni kunnioitetaan ha minulle annetaan sama ihmisarvo mikä muillakin on!! Huumori on sellainen, jota en harrasta kuin ystävien kesken. Nauran kyllä paljon ja herkästi, mutta huumorini on myös sisintäni ja eritoten se näyttäytyy vain ystävilleni. Oken oikeasti melko kova heittämään läppää ystävien kesken, tuota ei moni uskoisi.
        Nyt tuli kirjoitettua vähän liikaakin itsestäni....
        Sinä vaikutat kivalta tyypiltä 🙂 paljon järkevämmältäkin kuin minä.
        Tykkäätkö liköörikonvehteista?

        ST

        Ja en ole kiva tyyppi, olen väsynyt tyyppi, joka sinnittelee elämän pelissä.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun sinä kirjoitat, se tuo mieleeni minun vikani...tavallaan...kohtaan kirjoituksistasi omia vikojani...

        LS

        Niinkö, no ei kyllä ole hyvä juttu. Minusta sinä vaikutat sellaiselta, ettei sinussa ole ainakaan enemmän vikoja kuin minussa? Tai siis jokaisessa on hyvät ja huonot puolet. Ehkä sitä arvosttaa toisessa niitä puolia tai ainakin ihailee, joita ei itsessään ole. Minä ainakin usein ihailen sellaista mitä minussa itsessäni ei ole.
        Mutta varmaan se menee niin että meissä jokaisessa on omat puutteemme, en tiedä onko ne sitten vikoja vai mitä.
        Tai tuleeko ne silloin itselleen vioiksi. kun emme arvosta itsessämme sitä että meillä on sitten jotain muuta mitä toisella on 🤔 koemme itsemme viallisiksi kun meiltä puuttuu ne arvostavamme seikat vaikka toisaalta kukaan ei voi olla täydellinen.
        En tiedä.

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinkö, no ei kyllä ole hyvä juttu. Minusta sinä vaikutat sellaiselta, ettei sinussa ole ainakaan enemmän vikoja kuin minussa? Tai siis jokaisessa on hyvät ja huonot puolet. Ehkä sitä arvosttaa toisessa niitä puolia tai ainakin ihailee, joita ei itsessään ole. Minä ainakin usein ihailen sellaista mitä minussa itsessäni ei ole.
        Mutta varmaan se menee niin että meissä jokaisessa on omat puutteemme, en tiedä onko ne sitten vikoja vai mitä.
        Tai tuleeko ne silloin itselleen vioiksi. kun emme arvosta itsessämme sitä että meillä on sitten jotain muuta mitä toisella on 🤔 koemme itsemme viallisiksi kun meiltä puuttuu ne arvostavamme seikat vaikka toisaalta kukaan ei voi olla täydellinen.
        En tiedä.

        ST

        Kirjoitit vaan asioista, jotka nostivat pintaan...asioita.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinkö, no ei kyllä ole hyvä juttu. Minusta sinä vaikutat sellaiselta, ettei sinussa ole ainakaan enemmän vikoja kuin minussa? Tai siis jokaisessa on hyvät ja huonot puolet. Ehkä sitä arvosttaa toisessa niitä puolia tai ainakin ihailee, joita ei itsessään ole. Minä ainakin usein ihailen sellaista mitä minussa itsessäni ei ole.
        Mutta varmaan se menee niin että meissä jokaisessa on omat puutteemme, en tiedä onko ne sitten vikoja vai mitä.
        Tai tuleeko ne silloin itselleen vioiksi. kun emme arvosta itsessämme sitä että meillä on sitten jotain muuta mitä toisella on 🤔 koemme itsemme viallisiksi kun meiltä puuttuu ne arvostavamme seikat vaikka toisaalta kukaan ei voi olla täydellinen.
        En tiedä.

        ST

        Eikö se usein niin mene, että itsessään näkee ja kokee ne viat ja puutteet ja toisissa enemmän niitä hyviä puolia?

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En pidä liköörikonvehdeista.

        En ole tehnyt järkeviä asioita elämässäni tai toiminut sen mukaan, minkä ajattelen järkeväksi. Monet luulevat siihen kuvaan...minkä näkevät ja pitävät järkevänä ja kilttinä...minulla on paljon luurankoja kaapissa.

        Olet mennyt viljelemään huumoria palstallakin, että vedähän sanasi takaisin, että on vaan harvojen herkkua... 😉

        LS

        En minäkään tykkää liköörikonvehteista ja tuossa plydällä on niitä läjä 🙄
        Eiköhän luurangot kolise jokaisen kaapissa?
        En omasta mielestäni viljele täällä huumoria.

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja en ole kiva tyyppi, olen väsynyt tyyppi, joka sinnittelee elämän pelissä.

        LS

        Oletko pohjimmiltasi mukava ja leppoisa? Millainen olit lapsena?

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitit vaan asioista, jotka nostivat pintaan...asioita.

        LS

        Puhuin sinut hiljaiseksi. Höh, minä ja suuri suuni. Käyt tutuksi 😆


        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko pohjimmiltasi mukava ja leppoisa? Millainen olit lapsena?

        ST

        Olin lapsena kiltti, hiljainen, hymyilevä, huomaamaton.

        Kirjoitit itse juuri taannoin viljelleesi huumoria, kun käsitin sinut väärin....eli olet palstalla sitä viljellyt. Sinulla on kyllä myös dementian oireita 😉

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko pohjimmiltasi mukava ja leppoisa? Millainen olit lapsena?

        ST

        En osaa sanoa millainen olen pohjimmiltani.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olin lapsena kiltti, hiljainen, hymyilevä, huomaamaton.

        Kirjoitit itse juuri taannoin viljelleesi huumoria, kun käsitin sinut väärin....eli olet palstalla sitä viljellyt. Sinulla on kyllä myös dementian oireita 😉

        LS

        Olet varmaan sius pohjimmiltasi edellenkin kilttk, hiljainen ja huomaamaton.
        Ni, en sanoisi, että olisin viljellyt huumoria täällä. Kyllä ne on aika vähissä minun huumorin viljelyni verrattuna irl.
        Ehkä saatan joskus nakata jotain leikilläni. Mutren silkain kuin ystövien kesken, että heittäytyisin niin että se minun sisimpäni tulee siltä osin näkyväksi siinä mittasuhteessa mitä se on kavereiden kesken.
        Mitä nyt mietit?
        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olin lapsena kiltti, hiljainen, hymyilevä, huomaamaton.

        Kirjoitit itse juuri taannoin viljelleesi huumoria, kun käsitin sinut väärin....eli olet palstalla sitä viljellyt. Sinulla on kyllä myös dementian oireita 😉

        LS

        On on, dementiaa on.... Haluakko palan?


        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olin lapsena kiltti, hiljainen, hymyilevä, huomaamaton.

        Kirjoitit itse juuri taannoin viljelleesi huumoria, kun käsitin sinut väärin....eli olet palstalla sitä viljellyt. Sinulla on kyllä myös dementian oireita 😉

        LS

        🤣🤣🤣🤣 Olen puhunut sinut pylrryksiin 😂😂😂

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet varmaan sius pohjimmiltasi edellenkin kilttk, hiljainen ja huomaamaton.
        Ni, en sanoisi, että olisin viljellyt huumoria täällä. Kyllä ne on aika vähissä minun huumorin viljelyni verrattuna irl.
        Ehkä saatan joskus nakata jotain leikilläni. Mutren silkain kuin ystövien kesken, että heittäytyisin niin että se minun sisimpäni tulee siltä osin näkyväksi siinä mittasuhteessa mitä se on kavereiden kesken.
        Mitä nyt mietit?
        ST

        En mitään kummempaa mieti. Katson samalla tuommoista ohjelmaa tuossa.

        Pitäisi mennä kohta nukkumaankin.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En osaa sanoa millainen olen pohjimmiltani.

        LS

        Et ainakaan huomaamaton. Tuot hyvin esille itsesi ja mielipiteesi. Ulosantisi on selkeää ja sinulla on hyvä itsetuntemus

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On on, dementiaa on.... Haluakko palan?


        ST

        No sitte ei oo enää jäljellä mitään liikettä aivoissa, kun annat omankin palasi pois.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sitte ei oo enää jäljellä mitään liikettä aivoissa, kun annat omankin palasi pois.

        LS

        Se oli siis vitsi, kun mullaki oli se dementia...

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ainakaan huomaamaton. Tuot hyvin esille itsesi ja mielipiteesi. Ulosantisi on selkeää ja sinulla on hyvä itsetuntemus

        ST

        Ei se aina tunnu siltä. Irl.

        Olen huomaamaton.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sitte ei oo enää jäljellä mitään liikettä aivoissa, kun annat omankin palasi pois.

        LS

        Kummallakin yhtä kärtsähtäny pala

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mitään kummempaa mieti. Katson samalla tuommoista ohjelmaa tuossa.

        Pitäisi mennä kohta nukkumaankin.

        LS

        Mikä ohjelma? Joku homo-ohjelma kuitenkin?


        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä ohjelma? Joku homo-ohjelma kuitenkin?


        ST

        Ollaan unohdettu mennä nukkumaan...

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kummallakin yhtä kärtsähtäny pala

        ST

        Piirit vaan savuaa...sekö se onkin se höyry joka tulee korvistasi ulos, varo vaan siellä lääkärissä huomenna, voi pelästyä lekuri toden teolla, kun sieltä tuprahtaa vettä ja höyryä, kun se alkaa hölskyttää niitä sun aivoja.


        Kestääkö rankkaa huumoria 😉?

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä ohjelma? Joku homo-ohjelma kuitenkin?


        ST

        Jotkut tuo sellaiseen amerikkalaiseen panttilainaamoon tavaraa...
        Enkä ole kerinnyt ohjelmaa hirveästi katsomaan, ymmärrettävistä syistä.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ollaan unohdettu mennä nukkumaan...

        ST

        Niin on unohdettu.
        Nähdäänkö huomenna?

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ollaan unohdettu mennä nukkumaan...

        ST

        Ai niin, kerro miten meni tohtorin vastaanotolla. Mihin aikaan on aika? Tiedän kysellä kuulumisia sen jälkeen.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Piirit vaan savuaa...sekö se onkin se höyry joka tulee korvistasi ulos, varo vaan siellä lääkärissä huomenna, voi pelästyä lekuri toden teolla, kun sieltä tuprahtaa vettä ja höyryä, kun se alkaa hölskyttää niitä sun aivoja.


        Kestääkö rankkaa huumoria 😉?

        LS

        Ei kestä. Tiedän sen lääkärin ja se on äkäinen niin jännittää hirveästi. Ei yhtään empaattinen.
        Sillä on huonoja ja hyviä päiviä. Toivotaan, että huomenna hänellä on hyvä päivä.
        Jos korvista tulee höyryä niin nakkaa minut suljetulle osastolle ilman palautusoikeutta 🙃

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai niin, kerro miten meni tohtorin vastaanotolla. Mihin aikaan on aika? Tiedän kysellä kuulumisia sen jälkeen.

        LS

        Ei täällä voi viljellä huumoria oikeasti. Pitäö varoa koko ajan ettei keuli.
        Kiitos, kun olet huolehtivainen. Ilmoittelen sitten kun saan ryömittyä lekurilta takaisin kotiin.

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kestä. Tiedän sen lääkärin ja se on äkäinen niin jännittää hirveästi. Ei yhtään empaattinen.
        Sillä on huonoja ja hyviä päiviä. Toivotaan, että huomenna hänellä on hyvä päivä.
        Jos korvista tulee höyryä niin nakkaa minut suljetulle osastolle ilman palautusoikeutta 🙃

        ST

        No eikö voi toivoa toista lääkäriä?

        Sillä on valmiina varattuna sinun kokoasi, oikein hieno valkoinen jakku...se on tulivuori mikä huomenna tuprahtaa korvista...

        Kaikki menee hyvin, oikeasti, ota ihan lepo vain.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin on unohdettu.
        Nähdäänkö huomenna?

        LS

        Nähdään. Jos en ole saanut palstalle banneja.
        Hyvää yötä.

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nähdään. Jos en ole saanut palstalle banneja.
        Hyvää yötä.

        ST

        Mistä sinä bannit saisit. Nähdään ja hyvää yötä.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotkut tuo sellaiseen amerikkalaiseen panttilainaamoon tavaraa...
        Enkä ole kerinnyt ohjelmaa hirveästi katsomaan, ymmärrettävistä syistä.

        LS

        En ymmärtänyt 🤔
        Hyvää yötä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ymmärtänyt 🤔
        Hyvää yötä

        Ottakaa jo hyvät ihmiset hotellihuone ja muuttakaa yhteen!

        Pelkkää spämmäämistä teidän ilottelunne!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ottakaa jo hyvät ihmiset hotellihuone ja muuttakaa yhteen!

        Pelkkää spämmäämistä teidän ilottelunne!

        Miksi? Erikoinen ehdotus.

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä sinä bannit saisit. Nähdään ja hyvää yötä.

        LS

        Siittä, ettei tällä palstalla voi kirjoittaa niinkuin kaverilke, koska joku on aina joukossa, joka tulkitse tuollaisen kurjoittelun joksikin muuksi.

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siittä, ettei tällä palstalla voi kirjoittaa niinkuin kaverilke, koska joku on aina joukossa, joka tulkitse tuollaisen kurjoittelun joksikin muuksi.

        ST

        Antaa tulkita. Mitäpä noista. Aina on joku joka väärin tulkitsee ja haluaa nähdä mitä näkeekään.

        Joko kävit lekurilla? En ole kerinnyt käydä paljon muualla kuin kaupoissa ja tankkaamassa auton.

        Mulla on auto seonnut, tämä on se moinen creepy juttu. Menin aamulla autolle ja avasin ovet, ja aloin laittaa vänkärin puolelta kasseja sun muuta sisään niin aloin kattomaan, että onpa oudon näköistä ja ikkuna oli auki...siinä sitä ihmettelin ja oli kuskin puolella sama juttu ja ihmeellistä on se, että kuskin puolelta ei ole saanut ikkunaa auki, kun siinä ei ole toiminut se aukaisumekanismi, meni kiinni normaalisti ikkunat nyt kuitenkin...on semmoiset sähköiset painonapit. Auto oli sisältä kuiva, ettei se ole voinut koko yötä olleen niin..mutta luulis nyt huomaavan jos aukaisee auton oven ja siinä tekis jonkin sähköhäikkäjutun, ku sehän kuuluu kun ikkunat menee hiljalleen alas...en kuullut yhtään mitään.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Antaa tulkita. Mitäpä noista. Aina on joku joka väärin tulkitsee ja haluaa nähdä mitä näkeekään.

        Joko kävit lekurilla? En ole kerinnyt käydä paljon muualla kuin kaupoissa ja tankkaamassa auton.

        Mulla on auto seonnut, tämä on se moinen creepy juttu. Menin aamulla autolle ja avasin ovet, ja aloin laittaa vänkärin puolelta kasseja sun muuta sisään niin aloin kattomaan, että onpa oudon näköistä ja ikkuna oli auki...siinä sitä ihmettelin ja oli kuskin puolella sama juttu ja ihmeellistä on se, että kuskin puolelta ei ole saanut ikkunaa auki, kun siinä ei ole toiminut se aukaisumekanismi, meni kiinni normaalisti ikkunat nyt kuitenkin...on semmoiset sähköiset painonapit. Auto oli sisältä kuiva, ettei se ole voinut koko yötä olleen niin..mutta luulis nyt huomaavan jos aukaisee auton oven ja siinä tekis jonkin sähköhäikkäjutun, ku sehän kuuluu kun ikkunat menee hiljalleen alas...en kuullut yhtään mitään.

        LS

        Samainen auto kummitteli muutama viikko sitten laitoin avaimen virtalukkoon ja olin lähdössä, mutta tuli mieleen, että enpä lähdekään, että oli yksi asia jäänyt ja ovi ei auennut sisäpuolelta, koetin aukoa sähköisillä aukaisunapeilla...sitten otin pois avaimen ja laitoin uudestaan virtalukkoon ja jossain vaiheessa, hups ovi aukesi.

        Mietin vaan, että kun mulla on suljetun paikan pelko niin, jos tilanne olisi jatkunut, olisi voinut iskeä paniikki.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Antaa tulkita. Mitäpä noista. Aina on joku joka väärin tulkitsee ja haluaa nähdä mitä näkeekään.

        Joko kävit lekurilla? En ole kerinnyt käydä paljon muualla kuin kaupoissa ja tankkaamassa auton.

        Mulla on auto seonnut, tämä on se moinen creepy juttu. Menin aamulla autolle ja avasin ovet, ja aloin laittaa vänkärin puolelta kasseja sun muuta sisään niin aloin kattomaan, että onpa oudon näköistä ja ikkuna oli auki...siinä sitä ihmettelin ja oli kuskin puolella sama juttu ja ihmeellistä on se, että kuskin puolelta ei ole saanut ikkunaa auki, kun siinä ei ole toiminut se aukaisumekanismi, meni kiinni normaalisti ikkunat nyt kuitenkin...on semmoiset sähköiset painonapit. Auto oli sisältä kuiva, ettei se ole voinut koko yötä olleen niin..mutta luulis nyt huomaavan jos aukaisee auton oven ja siinä tekis jonkin sähköhäikkäjutun, ku sehän kuuluu kun ikkunat menee hiljalleen alas...en kuullut yhtään mitään.

        LS

        Niinpä, ajattelin vain tuota bannia, että lykkää pian bannit.
        En käynyt vielä. Kotona ollut pelin vallassa odotellen lähtöä . Puuroa syön mustikoilla ja karpaloilla nyt tässä. Hirveän happamia karpaloita, vetää silmät ihan kieroon. Vasta äsken kävin suihkussa ja pesin hampaat.

        Jokin sähköhäiriö ilmeisesti 🤔 ettei tämä kosteus tekisi tepposia?
        Hyvä, että sait ikkunan kiinni kuitenkin kun on sateista säätä ympäri Suomea.
        Tai milkainen sääilmiö siellä on?
        Mitäpä shoppailit?

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä, ajattelin vain tuota bannia, että lykkää pian bannit.
        En käynyt vielä. Kotona ollut pelin vallassa odotellen lähtöä . Puuroa syön mustikoilla ja karpaloilla nyt tässä. Hirveän happamia karpaloita, vetää silmät ihan kieroon. Vasta äsken kävin suihkussa ja pesin hampaat.

        Jokin sähköhäiriö ilmeisesti 🤔 ettei tämä kosteus tekisi tepposia?
        Hyvä, että sait ikkunan kiinni kuitenkin kun on sateista säätä ympäri Suomea.
        Tai milkainen sääilmiö siellä on?
        Mitäpä shoppailit?

        ST

        Shoppailin ruokaa, en pääse kauppaan pariin seuraavaan päivään aikataulullisesti, niin ostin nyt...että sellaiset shoppailut.

        Täällä sataa. Hyvä kun pystyt pelolta syömään, ei mene semmoiseen, ettei maistuisi.

        No varmasti jokin sähköhäiriö oikeesti siis, en enää tieten kuule ja näe, jos jotkin lasit yhtäkkiä valuu alas 😅., En nyt usko oikeasti, että auto olisi jokin devilcar. 😉

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samainen auto kummitteli muutama viikko sitten laitoin avaimen virtalukkoon ja olin lähdössä, mutta tuli mieleen, että enpä lähdekään, että oli yksi asia jäänyt ja ovi ei auennut sisäpuolelta, koetin aukoa sähköisillä aukaisunapeilla...sitten otin pois avaimen ja laitoin uudestaan virtalukkoon ja jossain vaiheessa, hups ovi aukesi.

        Mietin vaan, että kun mulla on suljetun paikan pelko niin, jos tilanne olisi jatkunut, olisi voinut iskeä paniikki.

        LS

        No varmasti säikäyttää tuollainen, jos on ahttanpaikan kammo.

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No varmasti säikäyttää tuollainen, jos on ahttanpaikan kammo.

        ST

        Niin se on se ahtaanpaikan kammo yhdistettynä lukkojen taakse joutumisen pelkoon. Kumpaa lie enemmän. Menen vieraaseen hissiin pakosta, pystyisin työkuvioissa tai ihmisseurassa hillitsemään pelkoani, tutuksi tullut hissi ei ole mikään ongelma. Täysin suljettu vieras vessakin nostaa hikeä, mutta pystyn käymään lukkojen takana WC kopissa jne ja pelkoon vaikuttaa tietenkin, missä on ja tilanne yms.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No varmasti säikäyttää tuollainen, jos on ahttanpaikan kammo.

        ST

        Lentokoneessa ei tule ahtaanpaikan kammoa, mutta pelkään sen tippuvan.
        Pystyn silti menemään lentokoneeseen. En mene mielelläni.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Shoppailin ruokaa, en pääse kauppaan pariin seuraavaan päivään aikataulullisesti, niin ostin nyt...että sellaiset shoppailut.

        Täällä sataa. Hyvä kun pystyt pelolta syömään, ei mene semmoiseen, ettei maistuisi.

        No varmasti jokin sähköhäiriö oikeesti siis, en enää tieten kuule ja näe, jos jotkin lasit yhtäkkiä valuu alas 😅., En nyt usko oikeasti, että auto olisi jokin devilcar. 😉

        LS

        Tykkäätkö noin muutoin shoppailla ja kierrellä kauppoja?
        Vuelä tähän päuvään en ole onneksi kärsinyt ruokahaluttomuudesta, paitsi vatsataudissa.

        On se ikkuna voinut aueta, kun et ole ollut paikalla. Ihan yksikseen yön pimeinä tunteina.
        kohta lähtö 😩

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin se on se ahtaanpaikan kammo yhdistettynä lukkojen taakse joutumisen pelkoon. Kumpaa lie enemmän. Menen vieraaseen hissiin pakosta, pystyisin työkuvioissa tai ihmisseurassa hillitsemään pelkoani, tutuksi tullut hissi ei ole mikään ongelma. Täysin suljettu vieras vessakin nostaa hikeä, mutta pystyn käymään lukkojen takana WC kopissa jne ja pelkoon vaikuttaa tietenkin, missä on ja tilanne yms.

        LS

        Minulla on tullut yhdessä paikassa ahtaanpaikankammo ja se on magneettikuvaus putki., hieman siis hajua miltä se tuntuu.
        Ei oo mukava tunne.

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lentokoneessa ei tule ahtaanpaikan kammoa, mutta pelkään sen tippuvan.
        Pystyn silti menemään lentokoneeseen. En mene mielelläni.

        LS

        Varmasti yleistä tuo lentopelko

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tykkäätkö noin muutoin shoppailla ja kierrellä kauppoja?
        Vuelä tähän päuvään en ole onneksi kärsinyt ruokahaluttomuudesta, paitsi vatsataudissa.

        On se ikkuna voinut aueta, kun et ole ollut paikalla. Ihan yksikseen yön pimeinä tunteina.
        kohta lähtö 😩

        ST

        En varsinaisesti pidä shoppailusta, ei kuulu harrastuksiin varsinaisesti kierrellä kaupoissa. Kuitenkin, jos olen kaupassa, ostan, jos tuntuu, että on jokin minkä kokee tarpeelliseksi, en ole pihi, mutten mikään tuhlailevakaan... Naiseksi varsin vähään tyytyvä, en ihastelee koruja tms, tai sisusta joka vuodenaikaan, samat verhot kesät ja talvet, joskus jouluksi saatan vaihtaa jouluiset verhot tai pöytäliina miettiä...

        Olet varmaan lähtenyt jo lääkäriin.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko bi-seksuaali?

        Commandohauis

        Kasva Commando aikuiseksi!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokin noissa kirjoituksissa vaan on mietityttänyt että mitäs se tämä tällainen "kiintymisaspekti" on.

        Commandohauis

        Käyt liian vähän ulkona, jos et ymmärrä kiintymisaspektia. Se on ihmisten kesken aika tavallinen ilmiö. Sukupuolesta riippumatta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kieli pitkällä olet katsellut keskustelujamme.

        LS

        Commando paljasti fantasiansa.:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En varsinaisesti pidä shoppailusta, ei kuulu harrastuksiin varsinaisesti kierrellä kaupoissa. Kuitenkin, jos olen kaupassa, ostan, jos tuntuu, että on jokin minkä kokee tarpeelliseksi, en ole pihi, mutten mikään tuhlailevakaan... Naiseksi varsin vähään tyytyvä, en ihastelee koruja tms, tai sisusta joka vuodenaikaan, samat verhot kesät ja talvet, joskus jouluksi saatan vaihtaa jouluiset verhot tai pöytäliina miettiä...

        Olet varmaan lähtenyt jo lääkäriin.

        LS

        Määräsi lisää kokeita. D vitskua hain apteekista.


        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En varsinaisesti pidä shoppailusta, ei kuulu harrastuksiin varsinaisesti kierrellä kaupoissa. Kuitenkin, jos olen kaupassa, ostan, jos tuntuu, että on jokin minkä kokee tarpeelliseksi, en ole pihi, mutten mikään tuhlailevakaan... Naiseksi varsin vähään tyytyvä, en ihastelee koruja tms, tai sisusta joka vuodenaikaan, samat verhot kesät ja talvet, joskus jouluksi saatan vaihtaa jouluiset verhot tai pöytäliina miettiä...

        Olet varmaan lähtenyt jo lääkäriin.

        LS

        Commando on ihan OK.

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Commando on ihan OK.

        ST

        En laittanut commandosta kommenttia tuossa ylempänä, se oli joku muu, laitoit mun kommentin lainaukseen niin siksi...vaikka sinänsä tuollaiset commandot on mulle ihan sama, niin totuus on, että en ajattele, että hän kyselee välttämättä kaikella ystävyydellä onko bi vai ei ja semmoisille on ihan sama mitä sitä niille on.

        Millaisia kokeita tulossa?

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En laittanut commandosta kommenttia tuossa ylempänä, se oli joku muu, laitoit mun kommentin lainaukseen niin siksi...vaikka sinänsä tuollaiset commandot on mulle ihan sama, niin totuus on, että en ajattele, että hän kyselee välttämättä kaikella ystävyydellä onko bi vai ei ja semmoisille on ihan sama mitä sitä niille on.

        Millaisia kokeita tulossa?

        LS

        Kuulokoe ja jotain muuta....
        Eihän täällä voi tietää kenestäkään varmaksi mitään.
        Mitä sinun päivääsi?

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulokoe ja jotain muuta....
        Eihän täällä voi tietää kenestäkään varmaksi mitään.
        Mitä sinun päivääsi?

        ST

        Miten se kuulokoe auttaa sua siinä menierissä? Meinasin kirjoittaa kuulokoje. 😊

        Mitäs tässä, jotenkin takkuaa nyt asiat...ei niinku tule valmista, ei osaa jotenkin tarttua asioihin niin, että se näkyisi missään...sitten kirjoitan tänne ja selaan palstaa

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten se kuulokoe auttaa sua siinä menierissä? Meinasin kirjoittaa kuulokoje. 😊

        Mitäs tässä, jotenkin takkuaa nyt asiat...ei niinku tule valmista, ei osaa jotenkin tarttua asioihin niin, että se näkyisi missään...sitten kirjoitan tänne ja selaan palstaa

        LS

        Katsotaan, onko kuulo heikentynyt.

        Miten me saatais virtaa sinuun?

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsotaan, onko kuulo heikentynyt.

        Miten me saatais virtaa sinuun?

        ST

        Ei varmaan mitenkään.

        Kysyisin mielipidettä eräältä, mut ku se vaan tekee omia töitään, niin mun lomakkeiden täytöt ei edisty, pari kohtaa mitä mietin...ja sitten pitäisi hoitaa yhtä toistakin virallista asiaa...olen vaan jumissa, en niinkään virran puutteesta, vaan tämä on varmaan jotain semmoista...että on epävarma jostain ja tarvis mielipiteitä, tai jotain puskuria, ei vain tiedä miten tekis ja tässä pyörin samojen asioiden kanssa...

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei varmaan mitenkään.

        Kysyisin mielipidettä eräältä, mut ku se vaan tekee omia töitään, niin mun lomakkeiden täytöt ei edisty, pari kohtaa mitä mietin...ja sitten pitäisi hoitaa yhtä toistakin virallista asiaa...olen vaan jumissa, en niinkään virran puutteesta, vaan tämä on varmaan jotain semmoista...että on epävarma jostain ja tarvis mielipiteitä, tai jotain puskuria, ei vain tiedä miten tekis ja tässä pyörin samojen asioiden kanssa...

        LS

        Hankala tilanne, jos joudut odottamaan toista että saisit asioita eteenpäin.

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hankala tilanne, jos joudut odottamaan toista että saisit asioita eteenpäin.

        ST

        No ei kai se ole normaalia kummempaa, elämää vain 😊

        Minä paljon hoidan tietyntyyppisiä virallisia asioita, mutta joskus vain jää jumiin johonkin.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei kai se ole normaalia kummempaa, elämää vain 😊

        Minä paljon hoidan tietyntyyppisiä virallisia asioita, mutta joskus vain jää jumiin johonkin.

        LS

        Niin.

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei kai se ole normaalia kummempaa, elämää vain 😊

        Minä paljon hoidan tietyntyyppisiä virallisia asioita, mutta joskus vain jää jumiin johonkin.

        LS

        Olet tottunut.

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei kai se ole normaalia kummempaa, elämää vain 😊

        Minä paljon hoidan tietyntyyppisiä virallisia asioita, mutta joskus vain jää jumiin johonkin.

        LS

        Tai vaikket tottunut niin tuttua sinulle.

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai vaikket tottunut niin tuttua sinulle.

        ST

        No toki on tuttua. 😊 Kaavakkeita mahtuu jokaisen elämään... Kyse on asenteestakin, ihmiselämän kuuluu yhteiskunnassa hoitaa asioitaan, kuka muu ne hoitaisi. Eläminen on varmasti vaativa haaste hyvinvointivaltiossa kelle hyvänsä...ei auta jäädä juoksuhaudoille makaamaan, vaan tulta päin. 😉

        Vaikuttaako menier kuuloon, että siihen voi tulla alentumaa...vai muutoin vain meinasi, että mitenkäs se kuulon laita.

        PS. Lomakkeet ovat valmiit ja sain sen toisenkin jutun hoidettua. Kuin salama taivaalta, jutut eivät jääneet junnaamaan. Kaikki on ok, älä huolehdi.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No toki on tuttua. 😊 Kaavakkeita mahtuu jokaisen elämään... Kyse on asenteestakin, ihmiselämän kuuluu yhteiskunnassa hoitaa asioitaan, kuka muu ne hoitaisi. Eläminen on varmasti vaativa haaste hyvinvointivaltiossa kelle hyvänsä...ei auta jäädä juoksuhaudoille makaamaan, vaan tulta päin. 😉

        Vaikuttaako menier kuuloon, että siihen voi tulla alentumaa...vai muutoin vain meinasi, että mitenkäs se kuulon laita.

        PS. Lomakkeet ovat valmiit ja sain sen toisenkin jutun hoidettua. Kuin salama taivaalta, jutut eivät jääneet junnaamaan. Kaikki on ok, älä huolehdi.

        LS

        Totta, elämään kuuluu kaavakkeidenkin käyttö kuin myös täyttö. .
        Haasteellista elämä on kehitysmaissakin 😬
        Kyllä menier vaikuttaa kuuloon.
        Kiva kuulla, että salama löi lähelle.
        Pitäisiköhän sitä alkaa nukkumaan

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta, elämään kuuluu kaavakkeidenkin käyttö kuin myös täyttö. .
        Haasteellista elämä on kehitysmaissakin 😬
        Kyllä menier vaikuttaa kuuloon.
        Kiva kuulla, että salama löi lähelle.
        Pitäisiköhän sitä alkaa nukkumaan

        ST

        Aika lähelle osui...näköjään.

        No toki, mutta erään ex-ystävän sanoin, älä vertaa asioita siihen, että ne olisi muualla vielä huonommin. Luultavasti haasteet ovat erilaiset ja joskus samanlaiset. Mutta oikeasti, asiat lähtivät sujumaan, ihana olla, kun on hoidettu mieltä painaneet asiat,tuleehan sitä lisää aina ovista ja ikkunoista, mutta tällä hetkellä on pieni hetki, lepo.

        Sinulla on ollut pitkä päivä, rankka varmaan henkisesti on ollut niissä kokeissa...menehän nukkumaan... Hyvää yötä 😊

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta, elämään kuuluu kaavakkeidenkin käyttö kuin myös täyttö. .
        Haasteellista elämä on kehitysmaissakin 😬
        Kyllä menier vaikuttaa kuuloon.
        Kiva kuulla, että salama löi lähelle.
        Pitäisiköhän sitä alkaa nukkumaan

        ST

        Hei, en tiedä huomasitko, commandoksella on ollut sulle asiaa tuolla alempana, ketjun nimessäkin on puumerkkisi.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika lähelle osui...näköjään.

        No toki, mutta erään ex-ystävän sanoin, älä vertaa asioita siihen, että ne olisi muualla vielä huonommin. Luultavasti haasteet ovat erilaiset ja joskus samanlaiset. Mutta oikeasti, asiat lähtivät sujumaan, ihana olla, kun on hoidettu mieltä painaneet asiat,tuleehan sitä lisää aina ovista ja ikkunoista, mutta tällä hetkellä on pieni hetki, lepo.

        Sinulla on ollut pitkä päivä, rankka varmaan henkisesti on ollut niissä kokeissa...menehän nukkumaan... Hyvää yötä 😊

        LS

        Vertaampas 😆 Aina vousi olla huonomminkin.
        Ihan kuulla, että sinulla on helpottunut olo ❤️
        Niin se yleensä helpottaa, kun saa tehtyä alta pois mieltä painavat työt.
        Ei ollut mitenkään hirveän rankkaa verrattuna muihin päiviin, mutta on tosiaan melko tyhjä pää ja väsyttää.

        Hyvät yöt ja unet

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vertaampas 😆 Aina vousi olla huonomminkin.
        Ihan kuulla, että sinulla on helpottunut olo ❤️
        Niin se yleensä helpottaa, kun saa tehtyä alta pois mieltä painavat työt.
        Ei ollut mitenkään hirveän rankkaa verrattuna muihin päiviin, mutta on tosiaan melko tyhjä pää ja väsyttää.

        Hyvät yöt ja unet

        ST

        Mitäs me tyhjäpäät 😊

        Hyvät yöt. Valvon vielä hetken.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vertaampas 😆 Aina vousi olla huonomminkin.
        Ihan kuulla, että sinulla on helpottunut olo ❤️
        Niin se yleensä helpottaa, kun saa tehtyä alta pois mieltä painavat työt.
        Ei ollut mitenkään hirveän rankkaa verrattuna muihin päiviin, mutta on tosiaan melko tyhjä pää ja väsyttää.

        Hyvät yöt ja unet

        ST

        Mun pitää saada sanoa yksi juttu.

        Minulla on jokin jaksamattomuusongelma. Jota peittelen ja pyrin selviytymään. Saatan aamusta ajatella, kun aikaisen silmäni, etten jaksa. Sehän on todellinen ongelma, jos se aamusta on jo akatuksissa. Tämä palsta on vain eräänlainen selviytymistrategia, ihmisillä on hassuja sellaisia. Olen tällä hetkellä toisaalta tosi väsynyt, mutta yleensä jatkuvasta väsymyksen kokemuksesta huolimatta, kulku menee eteenpäin.

        Tämä ongelma ei johdu kenestäkään toisesta henkilöstä, vain itsestäni. Minä olen varmaan hyvä syyllistämään muita, mutta ongelma on itsessäni. Etsin muista ihmisistä siihen jotenkin...että saisin voimaa jostain...

        On totta, että jossain muualla voi olla kurjempaa, mutta ei se auta miettiä että Afrikassa on huonommin...vai mitä.

        Kiitos sinulle, että autat omalta osaltasi minua eteenpäin. Tämä on osa itseäni, enkä tunnista toisenlaista minuutta, olen tottunut tähän niinkuin sanoit aiemmin, en ole ollut koskaan vapaa itsestäni ja kukapa olisi...mutta siis en ole mitenkään aikaansaava ja tehokas, mutta jostain kumman syystä, pysyn pinnalla, vaikka olen ollut hukkumassa jo vuosikymmeniä, niin...tähän ei ole lääkettä, olen itse itseni pahin vihollinen.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vertaampas 😆 Aina vousi olla huonomminkin.
        Ihan kuulla, että sinulla on helpottunut olo ❤️
        Niin se yleensä helpottaa, kun saa tehtyä alta pois mieltä painavat työt.
        Ei ollut mitenkään hirveän rankkaa verrattuna muihin päiviin, mutta on tosiaan melko tyhjä pää ja väsyttää.

        Hyvät yöt ja unet

        ST

        Enkä hae apua, kirjoitat niin seuraavaksi, että mene jonnekin juttelemaan. En voi minuuteni hakea mitään apua. Me ihmiset olemme erilaisia ja minä olen helposti väsähtävää tyyppiä 😊 sitäpaitsi, on tosi edistyksellistä,vettä sai ne lomakkeet täytettyä. Joitain vuosia sitten oli niin voimat hukassa, että se ettei saanut asioita eteenpäin, aiheutti itkua ja ahdistusta ja olin siis tosi lamaantunut....mutta nyt saan asiat hoidettua...ajallaan aikalailla, tehtävälista hoituu, mutta se on yhtä tehtäväö tehtävän perään...ne mitkä on muille normaalia, on mulle voimia vievää...asiat vievät minusta energiaa, kohtuullisen paljon, ihmettelen vaan että miten ne muut kerkeävät rentoutua, minusta tuntuu, että aina on menossa seuraava tehtävä, jota suoritan ja suoritan...mutta loppuviimein syy on minussa ja jossain asenteessani elämään...tavallaan teen itse siitä sellaista.

        Niin että anna minun olla tällainen, älä pyri muuttamaan minua.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun pitää saada sanoa yksi juttu.

        Minulla on jokin jaksamattomuusongelma. Jota peittelen ja pyrin selviytymään. Saatan aamusta ajatella, kun aikaisen silmäni, etten jaksa. Sehän on todellinen ongelma, jos se aamusta on jo akatuksissa. Tämä palsta on vain eräänlainen selviytymistrategia, ihmisillä on hassuja sellaisia. Olen tällä hetkellä toisaalta tosi väsynyt, mutta yleensä jatkuvasta väsymyksen kokemuksesta huolimatta, kulku menee eteenpäin.

        Tämä ongelma ei johdu kenestäkään toisesta henkilöstä, vain itsestäni. Minä olen varmaan hyvä syyllistämään muita, mutta ongelma on itsessäni. Etsin muista ihmisistä siihen jotenkin...että saisin voimaa jostain...

        On totta, että jossain muualla voi olla kurjempaa, mutta ei se auta miettiä että Afrikassa on huonommin...vai mitä.

        Kiitos sinulle, että autat omalta osaltasi minua eteenpäin. Tämä on osa itseäni, enkä tunnista toisenlaista minuutta, olen tottunut tähän niinkuin sanoit aiemmin, en ole ollut koskaan vapaa itsestäni ja kukapa olisi...mutta siis en ole mitenkään aikaansaava ja tehokas, mutta jostain kumman syystä, pysyn pinnalla, vaikka olen ollut hukkumassa jo vuosikymmeniä, niin...tähän ei ole lääkettä, olen itse itseni pahin vihollinen.

        LS

        Tai ajattelin omaa tilannettani etupäässä, kun kirjoutin, että jossain on vielä kurjempaa tai että aina voisi olla huonomminkin.
        Tietenkään kenenkään omaa subjektiivistä kokemusta ei vou aliarvioida sillä että jossain on asiat huonommin, en ajattele noin.

        Eikös se oke se sanontakin, että ihminen on ainoa eläin, joka rakentaa häkkinsä itse.

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enkä hae apua, kirjoitat niin seuraavaksi, että mene jonnekin juttelemaan. En voi minuuteni hakea mitään apua. Me ihmiset olemme erilaisia ja minä olen helposti väsähtävää tyyppiä 😊 sitäpaitsi, on tosi edistyksellistä,vettä sai ne lomakkeet täytettyä. Joitain vuosia sitten oli niin voimat hukassa, että se ettei saanut asioita eteenpäin, aiheutti itkua ja ahdistusta ja olin siis tosi lamaantunut....mutta nyt saan asiat hoidettua...ajallaan aikalailla, tehtävälista hoituu, mutta se on yhtä tehtäväö tehtävän perään...ne mitkä on muille normaalia, on mulle voimia vievää...asiat vievät minusta energiaa, kohtuullisen paljon, ihmettelen vaan että miten ne muut kerkeävät rentoutua, minusta tuntuu, että aina on menossa seuraava tehtävä, jota suoritan ja suoritan...mutta loppuviimein syy on minussa ja jossain asenteessani elämään...tavallaan teen itse siitä sellaista.

        Niin että anna minun olla tällainen, älä pyri muuttamaan minua.

        LS

        En kirjoita enkä aikonut kirjouttaa, koska muistan, että et tykännyt, , kun kerran ehdotin keskusteluapua.

        Oonko pyrkinyt muuttamaan sinua? En ole vaan haluaisib, että

        Siksi ehdotan asiouta tuohin väsynyjseen, että se helpittaisi oloasi ja sinulla itselläsi olisi helpompi olla. Tuosta lähtökohdasta ehdotin joskus keskusteluapua.

        Kysyin joku aika sitten häiritseekö väsymys sinua ja vastasit myöntävästi niin tuli mieleen, että mikähän siihen auttaisi.

        Varmasti elimelluset syyt on jo tutkittu, ettei taustalla ole miään selkaista hoidettavissa olevaa sairautta?

        Vai eikait siinä. Puuron keittoon....

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kirjoita enkä aikonut kirjouttaa, koska muistan, että et tykännyt, , kun kerran ehdotin keskusteluapua.

        Oonko pyrkinyt muuttamaan sinua? En ole vaan haluaisib, että

        Siksi ehdotan asiouta tuohin väsynyjseen, että se helpittaisi oloasi ja sinulla itselläsi olisi helpompi olla. Tuosta lähtökohdasta ehdotin joskus keskusteluapua.

        Kysyin joku aika sitten häiritseekö väsymys sinua ja vastasit myöntävästi niin tuli mieleen, että mikähän siihen auttaisi.

        Varmasti elimelluset syyt on jo tutkittu, ettei taustalla ole miään selkaista hoidettavissa olevaa sairautta?

        Vai eikait siinä. Puuron keittoon....

        ST

        No joooohhh... Taaskaan ei näe kirjoittaa mittäääää 🤣
        Virheitä virheiden perään.

        ST


    • Anonyymi

      Yhteiskunta
      Maailman menoa
      Lataamokalenteri verokalenterin tapaan

      Anonyymi
      Tänään 18:36
      Ilmoita
      Mielenvikaisten ihmisten korvienväliongemat ovat nyt julkista tietoa. Niistä voisi koostaa yhteenvedon. Jaottelu esimerkiksi kunnittain ja aakkosjärjestyksessä. Osoite mukaan, jotta ihmiset voivat varoa epästabiileja ihmisiä.

    • Anonyymi

      Valitettavasti en oikein saa selvää kirjoituksestasi.

      Totean vain, että en ole puhdas enkä moitteeton. Kukapa uskovaisista on? Sinäkö?

      Rukoukset taas eivät toimi. Jumalalla on muuta tekemistä. Monet uskovat vaan kuvittelevat rukousten auttavan.

    • Anonyymi

      En ole, mutta haluaisin olla, tai ehkä en haluaisi olla koska ei ole tarpeeksi tahdonvoimaa tulla puhtaaksi ja moitteettomaksi:(

      • Anonyymi

        Tahdonvoimalla ei tulla puhtaaksi ja moittettomaksi. Jeesus pyhittää.
        rauhan Jumala, joka on kuolleista nostanut hänet, joka iankaikkisen liiton veren kautta on se suuri lammasten paimen, meidän Herramme Jeesuksen,
        hän tehköön teidät kykeneviksi kaikkeen hyvään, voidaksenne toteuttaa hänen tahtonsa, ja vaikuttakoon teissä sen, mikä on hänelle otollista, Jeesuksen Kristuksen kautta; hänelle kunnia aina ja iankaikkisesti! Amen.


    • Anonyymi

      Riittävän näillä mennään

    • Anonyymi

      "Minä näin sinut, nuori mies, kadulla. Olet hyvin raaka. Olet vihamielinen. Et rakasta mitään. Miksi? Kuka sinut on opettanut vihaamaan? Kuka kieltäytyi opettamasta sinulle, kuinka rakastaa? Minä näin isäsi ja äitisi olevan häpeissään sinun tähtesi. Olet kuin eläin häkissä. Kenellä on oikeus laittaa sinut vankilaan, kenellä on oikeus rangaista sinua, jos kukaan ei opettanut sinulle, mikä on hyveen merkitys, mikä on uskon merkitys, mikä on hyvyyden merkitys, mikä on paholainen, ja Kuka on Jumala?

      Yhteiskunnalla, joka ei kykene opettamaan sinulle molempia puolia - hyvyyttä ja pahuutta, valoa ja pimeyttä - ei ole mitään oikeutta sinun ruumiiseesi, sillä he eivät antaneet sinulle mahdollisuutta valita. Sinä et ole vastuussa. Vain jos tiedät molemmat puolet asioista ja teet valintasi vapaasti, silloin olet vastuussa.

      Nyt Jeesus Kristus kutsuu sinua ja kertoo sinulle, mitä tarkoittaa olla hyvä, mitä sielu tarkoittaa, mitä rakkaus tarkoittaa. Ei seksuaalinen rakkaus, ei hekumallinen rakkaus, vaan todellinen rakkaus, kristillinen rakkaus."

      - isä Gheorghe Calciu

    • Anonyymi

      Tavattoman nöyrä ja lähes köyhä.

    • Anonyymi

      ”Pyydä Häntä astumaan sydämeesi”
      Kristus ottaa sadan vastaa, ottaa vastaan myös kolmenkymmenen ja viiden, jotka Hänelle annat.

      Ellet pysty muistamaan Häntä tuhatta kertaa, sataa kertaa, viittäkymmentä kertaa, muistele Häntä kymmenen kertaa ja sano Hänelle rakastaen: ”Kristukseni!”

      Älä rukoile Häntä köyhyytesi vuoksi, äitisi vuoksi, sairautesi vuoksi, onnistumisesi vuoksi. Ei, vaan rukoile Häntä, että Hän astuisi sydämeesi.

      Etkö voi rukoilla kymmentä kertaa päivässä? Etkö voi viittä?
      Jos hartaasti kutsut Häntä vaikkapa kaksikin kertaa päivässä, kuukauden kuluttua saat maistaa suloisuutta, ja sinä rukoilet Häntä kymmenen kertaa, sen jälkeen kaksikymmentä kertaa, sen jälkeen alat tuntea Hänet sydämessäsi.

      Arkkimandriitta Emilianos

    • Anonyymi

      "Mainitsen erään esimerkin – tietysti anonyymina. Eräässä munkkiluostarin kokoontumisessa oli puhuttu paljon teologisista asioista. Sen jälkeen eräs hyveellinen ihminen, josta myöhemmin tuli myös piispa, sanoi julkisesti, ikäänkuin kaikille tunnustaen. Hän totesi näin: ”Isät ja veljet, kuten näette minulla on päällä tämä musta viitta, joka muistuttaa minun sisäisestä kelvottomuudestani. Todellisuudessa kyyneleitä minulla ei ole, ei nöyryyttä, ei katumusta... ja siitä huolimatta kaikki haluavat piispaksi.”

      Tämä isän tunnustus liikutti syvästi muita ja järisytti heitä aivan maanjäristyksen tavoin. Koska tämä on se syy, minkä tähden olemme pukeneet päällemme mustan viitan. Meidän täytyy elää Kristuksen elämää todeksi omassa ruumiissamme. Meidän täytyy laittaa valjaisiin oma ruumiimme, meidän täytyy kesyttää se ja tosiaan elää Kristuksen elämää. Tätä Kristuksen elämäntyyliä noudattivat tarkasti kaksitoista pyhää apostolia – erityisesti pyhä Johannes Teologi ja pyhä apostoli Paavali ja sen jälkeen heidän seuraajansa aina näihin viime päiviin, meidän aikaamme asti."

      Arkkimandriitta Efraim

    • Anonyymi

      Oletko Corea ja hapan?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      134
      5345
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3327
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1867
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1830
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1685
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      72
      1542
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1435
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1326
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1317
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      20
      1288
    Aihe