luulette valheittenne muovaavan ympäristöä, nyt on vuosi 2020 ei onnistu enää.
mitä tekee olemattomalla ja pyhä henki on olematon
6
74
Vastaukset
- Anonyymi
Kaiken tiedon voi googlettaa, jos ei tiedä asioita ei tarvitse uskoa.
- Anonyymi
Pyhä Henki vaikuttaa lukemattomien ihmisten elämiseen, tahtoon. Sinunkin elämään tulee Pyhä Henki kun annat elämäsi Taivaan Isän haltuun.
- Anonyymi
Kerro miten se ilmenee se pyhä henki ?
- Anonyymi
Pyhä Henki auttaa ihmistä elämässä niissäkin tilanteissa joissa ihminen ei tiedä tarvitsevansa mitään apua, mutta kuitenkin tarvitsee.
- Anonyymi
Koulussa en osannut vastata kokeisiin niin lunttasin 🤣
- Anonyymi
Sanoin eilen sairastaville. vaimolleni, että sinä rakastat minua ja minä rakastan sinua ja me molemmat ollaan uskossa. Ei meillä ole mitään hätää, kun meillä on nämä perusasiat siten kunnossa. Teemme kaiken yhdessä ja olemme ikuisesti yhdessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan2004128- 2413304
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus12331En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.792245Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va851933Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391589- 1361236
- 481208
- 151188
- 991111