Aihe

On aika tehdä jotain muuta

Anonyymi

2

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Job.7:7 Muista, että minun elämäni on tuulen henkäys; minun silmäni ei enää saa onnea nähdä. Job.14:1-2 Ihminen, vaimosta syntynyt, elää vähän aikaa ja on täynnä levottomuutta, kasvaa kuin kukkanen ja lakastuu, pakenee kuin varjo eikä pysy. Ps.39:6 Katso, kämmenen leveydeksi sinä teit minun päiväni, ja minun elämäni on sinun edessäsi niin kuin ei mitään. Vain tuulen henkäys ovat kaikki ihmiset, kuinka lujina seisokootkin. Ps.89:48 Muista, kuinka lyhyt minun elämä on, kuinka katoavaiseksi sinä ole luonut kaikki ihmislapset.

• Anonyymi

"Ihmisellä on lyhyt maanpäälkinen aikansa elää täällä. Ihmisen elämä päättyy usein ennen kuin hän ehtii syntymään."

Kannattaako tätä murehtia, kun helluntalaisen uskon mukaan suurimman osan syntyvien ihmisten osuuksista loppusijoituspaikkana olisi kuitenkin helvetti?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisa Torpan raskausuutisesta...

Maisa Torppa ilmoitti olevansa raskaana. Yksi asia ihmetyttää ja on ihmetyttänyt aikaisemminkin: Maisa Torpan Instagramissa tykkääjissä/kommentoijiss
      Kotimaiset julkkisjuorut
      198
      11686
    2. Stefun Sofialle tarjoamat luxuskyydit maksamatta, velkaa niistä jo yli 17 000 euroa.

Seiskan mukaan limusiinikyyteihin erikoistunut yritys hakee Stefun yritykseltä oikeusteitse yli 17 000 € maksamattomista kyydeistä. Useat ajoista ova
      Kotimaiset julkkisjuorut
      177
      2710
    3. Maisa otti raskauskirtin esille

Viimeinen oljenkorsi.... Miten "yllättävää".. .. :D
      Kotimaiset julkkisjuorut
      143
      2077