TV7:ssa ja muissa alustoissa pyörii monia erilaisia rukouspalveluita, joissa kerätään valtavat määrät ihmisten terveystietoja.
Onko tietoturva-asiat kunnossa? ja mikä taho sitä Suomessa valvoo?
Rukouspalveluiden keräämät terveystiedot
24
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tietosuojavaltuutetun tulisi herätä nopeasti!
- Anonyymi
Miksi? Siksikö jos minä soitan tuntemattomasta numerosta: Maija täällä hei, pyydän esirukousta perheenjäsenen puolesta.:D:D Hankkikaa elämä!!!!
Kun olen johtamassa kokousta, niin pidän huolta että rukouspyyntöjä luettaessa, ne suoratetaan, poistaen henkilön paljastavat tiedot, varsinkin jos ne kohdistuvat toiseen henkilöön. Näin toimii jokainen Helluntaikirkon pastorin valtakirjan saanut, ihan perusjuttuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi? Siksikö jos minä soitan tuntemattomasta numerosta: Maija täällä hei, pyydän esirukousta perheenjäsenen puolesta.:D:D Hankkikaa elämä!!!!
Kirjeissä on lähettäjän nimi ja osoite lääkärinlausuntoja ja nippu seteleitä mukana.
- Anonyymi
Helluntaikirkko kirjoitti:
Kun olen johtamassa kokousta, niin pidän huolta että rukouspyyntöjä luettaessa, ne suoratetaan, poistaen henkilön paljastavat tiedot, varsinkin jos ne kohdistuvat toiseen henkilöön. Näin toimii jokainen Helluntaikirkon pastorin valtakirjan saanut, ihan perusjuttuja.
Myönnät siis, että helluntaikirkon rukouspalveluun saapuu runsaasti arkaluontoisia henkiö- ja terveystietoja.
Anonyymi kirjoitti:
Myönnät siis, että helluntaikirkon rukouspalveluun saapuu runsaasti arkaluontoisia henkiö- ja terveystietoja.
Hengellisen työn tekijät kohtaavat ihmisiä kaikenlaisissa tilanteissa. Tuo ylläoleva kommentti tarkoitti sitä, ettemme rukouspyyntöjä lukiessa suhtaudumme hienovaraisesti asiaan.
Helluntaikirkon yhdyskuntajärjestyksessä sanotaan:
39 § Vaitiolovelvollisuus
Yhdyskunnan tai seurakunnan palveluksessa tai luottamustehtävässä oleva ei saa käyttää hyödykseen eikä luvatta muille ilmaista asemassaan tietoon saamaansa seikkaa, joka on erikseen säädetty tai määrätty salassa pidettäväksi tai joka koskee toisen terveydentilaa taikka jota asian laadun vuoksi ei muutoin ilmeisesti saa ilmaista.
40 § Rippisalaisuus
Vanhimmiston jäsen tai seurakuntaan palvelussuhteessa oleva hengellisen työn tekijä ei saa ilmaista hänelle yksityisessä ripissä tai sielunhoidossa uskottua asiaa eikä myöskään henkilöä, joka hänelle on uskoutunut, jollei laissa toisin säädetä.
- Anonyymi
Televiossa paljastavat ihmisten henkilökohtaisia sairauksia, nimiä, diagnooseja jne.
- Anonyymi
Laita joku esimerkki!
- Anonyymi
Tilinumerot,viitenumerot,maksuliset puhelinnumerot,sinne pitäisi maksaa pakkka rukoilemisesta.
- Anonyymi
Helluntaisuudessa voi pelastua myös. Jumalan siunausta.
- Anonyymi
Khihhih, ei papereihin jää oikeastaan yhtään mitään Jezebel.
- Anonyymi
exelit on täynnä tietoja...Khihhih
- Anonyymi
Kysymys ei ole vain teveystiedoista vaan henkilörekisteristä, jota säätelee laki.
- Anonyymi
Jo taas mielikuvitus lentää. Kukaan ei ilmoita henkilötietojaan tv:n rukouspalveluun. Sinne voi soittaa nimettömänä tai etunimellä, jos haluaa. Voi pyytää rukousta kertomalla aiheen, tai sanoa vain, että Herra tietää asian. Mikä rekisteri siitä syntyy, kun puhelimeen soittaa tuntematon numero.
- Anonyymi
Healing Rooms vaatii henkilötietojen antamista ja paperi allekirjoittamista.
- Anonyymi
numeroista helppo selvittää potentiaalisen lahjoittajan nimi ja osoite
- Anonyymi
Kukaan helluntailainen ei ole vielä noussut taivaaseen.Kaikki ovat menneet kuoltuaan tuonelaan.Valehtelee,joka väittää käyneensä taivaassa.
Saarn. 3:20 "Kaikki menee samaan paikkaan. Kaikki on tomusta tullut, ja kaikki palajaa tomuun."
Joh. 3:13 "Ei kukaan ole noussut ylös taivaaseen, paitsi hän, joka taivaasta tuli alas, Ihmisen Poika, joka on taivaassa. " - Anonyymi
Ei niissä mitään terveystietoja kerätä. Valehtelet.
- Anonyymi
Raitsu! Pää tyynyyn.
- Anonyymi
Rahastaminen uskonnon varjolla ihmisten hädällä ja sairauksilla tulisi lailla kieltää.
- Anonyymi
Sairaiden ja apua pyytävien tulisi kääntyä rukouksineen itse suoraan Jumalan puoleen, eikä noiden lipevien ja rahanahneiden ihmisten puoleen.
Jer. 17:5 "Näin sanoo Herra: Kirottu on se mies, joka turvaa ihmisiin ja tekee lihan käsivarreksensa ja jonka sydän luopuu Herrasta." - Anonyymi
Viranomaisten pitäisi puuttua tuohon ongelmaan.
- Anonyymi
juu
- Anonyymi
lahkosaatanat haluavat teidän rahanne palkaksi sielujen antamisesta saatanalle
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2412428Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101848Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse731716Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801285- 651198
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171168TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161048Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901040Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42894- 70872