Lähes neroksi rinnastettava liikenneministerimme Harakka (Pica pica) ehdotti
maakuntalentokenttien hätään lentoliikenteen hiipumisesta sähkölentokoneita.
Vaikka tällä hetkellä suurin sähkölentokone voi kuljettaa hurjat 9 matkustajaa, niin
onkohan hallituksen tytöt ja pojat miettineet jo miten tuo härveli tankataan ilmassa?
Hurlum hei kone taskuparkkiin ja matkustajat taivaalliselle ABClle kaljupääkahveille.
Tai sitten kentällä töpseli seinään ja riittävän pitkä kela koneen perään.
Tältä hallitukselta eivät ideat lopu se taitaa olla valitettavasi varmaa.
Miten sähkölentokone ladataan ilmassa?
81
<50
Vastaukset
Tulee ihan varmasti. Eikä tässä Suomen hallitus ole keksijänä. Kyllä teollisuus nyt itse määrää suunnan.
Voi olla tulossa myös kapselilentokoneita, jotka siis voi hajota pienempiin osiin. Tämä säästää lentokenttiä ja samalla lennolla voi olla useampia kohteita jonne pääsee siis suoraan. Vähenee samalla maakuljetuskapasiteetti jos ymmärrät.
Kapselit myös lopettaa lento-onnettomuudet.- Anonyymi
Hallituksen tytöt ja pojat eivät mieti niin typerää asiaa kuin sähkölentokoneiden tankkaaminen ilmassa. Ei edes Anna-Maja -tyttönen, 56 v.
Niin, että kyllä sinun on vain yritettävä ratkaista kyseinen ongelma ihan omin rusinoin.- Anonyymi
Etkö ole lukenut hallituksen hiilineutraali määritelmän 2035 lisäpöytäkirjaa.
Sähkön käyttö kielletään. Anonyymi kirjoitti:
Etkö ole lukenut hallituksen hiilineutraali määritelmän 2035 lisäpöytäkirjaa.
Sähkön käyttö kielletään.Mitään sähkönkäyttöä ei tietenkään kielletä. Nämä on näitä Persujen älyn riittämättömyyden kangastuksia.
Sähkön tuotto kyllä muuttuu. Tässä on kyse siitä, että kaikkien hallitusten lainsäädäntö laahaa perässä. Myös Suomen. Hallitukset kaikissa maissa joutuu reagoimaan keksintöjen nopeaan kehitykseen.
Kaiken huippu on se, että Suomessa on tätä karvalakkikuluttajaa joka ei ymmärrä asioista hönkäsen pölähtämää ja sitten täällä pullistellaan liiteristä löytyvillä teorioilla.
Näin.- Anonyymi
rommi kirjoitti:
Mitään sähkönkäyttöä ei tietenkään kielletä. Nämä on näitä Persujen älyn riittämättömyyden kangastuksia.
Sähkön tuotto kyllä muuttuu. Tässä on kyse siitä, että kaikkien hallitusten lainsäädäntö laahaa perässä. Myös Suomen. Hallitukset kaikissa maissa joutuu reagoimaan keksintöjen nopeaan kehitykseen.
Kaiken huippu on se, että Suomessa on tätä karvalakkikuluttajaa joka ei ymmärrä asioista hönkäsen pölähtämää ja sitten täällä pullistellaan liiteristä löytyvillä teorioilla.
Näin.Hienoa, että sinäkin tuot liiteristäsi oman tietosi kaikkien nähtäväksi.
Todellisuudessa hiilineutraalissa yhteiskunnassa ei sähkölle ole sijaa.
- Anonyymi
Katsokaas sehän on ihan yksinkertaista se lataaminen kaksimoottorinen kone lentää yhdelläkin moottorilla, tehdään toisesta moottorista tuuligeneraattori joka lataa akkuja...
- Anonyymi
... ja Einstein pyörii haudassaan 1000 kierrosta minuutissa!? :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
... ja Einstein pyörii haudassaan 1000 kierrosta minuutissa!? :D
Salamanisku varaa akut täyteen ja taas mentiin...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Salamanisku varaa akut täyteen ja taas mentiin...
Juu se vaan saattaa olla toi salaman volttimäärä (100 000 000 V) hieman epäsopiva noille 12 V akuille? Voisha siihe tietty pistää väliin jonkun 12 V regulaattorin, jos joku tekee niitä 1,5 Terawatin tehon kestolla? :P Ja jos jotkut NASAn insinöörit keksii sähköjohteen (tai yleensäkään akun!) joka ei sula tolla tehon määrällä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu se vaan saattaa olla toi salaman volttimäärä (100 000 000 V) hieman epäsopiva noille 12 V akuille? Voisha siihe tietty pistää väliin jonkun 12 V regulaattorin, jos joku tekee niitä 1,5 Terawatin tehon kestolla? :P Ja jos jotkut NASAn insinöörit keksii sähköjohteen (tai yleensäkään akun!) joka ei sula tolla tehon määrällä?
Muuntaja riittää. Käämien määrä ensiö- ja toisiopuolella voidaan laskea antamiesi jännitteiden perusteella. Laittaa toisiopuolelle jonkun zenerdiodin rinnalle suojaamaan ylijännitteeltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Salamanisku varaa akut täyteen ja taas mentiin...
ilma on täynnä sähköioneja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muuntaja riittää. Käämien määrä ensiö- ja toisiopuolella voidaan laskea antamiesi jännitteiden perusteella. Laittaa toisiopuolelle jonkun zenerdiodin rinnalle suojaamaan ylijännitteeltä.
Juu, varmaan.
Tulee toisaalta kohtalaisen KOOKAS muuntaja kun sen ensiopuoli pitää käämiä senverta järeestä kuparikaapelista joka kestää noi virrat!?
- Anonyymi
Etkö ole ollut koskaan lentokoneessa? Pilvien yläpuolella paistaa aina aurinko. Lentokone ladataan runkoon asennetuilla aurinkopaneeleilla.
- Anonyymi
Ei semmoisia ole eikä semmoisia tule olemaan.
- Anonyymi
Ooks muutes ikinä sattunu näkemään niitä oikeita aurinkovoimalla lentäviä lentokoneita?
Suvakin päiväannoksen kokonen mari-pussukka on niille jo hevi ylilasti! :/ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ooks muutes ikinä sattunu näkemään niitä oikeita aurinkovoimalla lentäviä lentokoneita?
Suvakin päiväannoksen kokonen mari-pussukka on niille jo hevi ylilasti! :/ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ooks muutes ikinä sattunu näkemään niitä oikeita aurinkovoimalla lentäviä lentokoneita?
Suvakin päiväannoksen kokonen mari-pussukka on niille jo hevi ylilasti! :/Olen, ja olet ehkä sinäkin, jos olet purjelentokoneen nähnyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikeastihan tuo lentokone miltei osoitti, ettei aurinkosähkölentokoneesta ole liikennelentokoneeksi. Siltä meni esimerkiksi maapallon kiertämiseen enemmän aikaa kuin nopeimmalta kuumailmapallolta maapallon kiertämiseen on mennyt. Tätä tuskin tiesit, mutta nyt tiedät.
- Anonyymi
Ei yöllä paista aurinko pilvienkään yläpuolella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hupshuijaa MITÄ!?
Toi kinneri kuljettaa just häthätää ton LENTÄJÄN! Ei yhtään ketään muuta, joten: Aika kehno matkustajalentokoneen prototyyppi, eikö? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen, ja olet ehkä sinäkin, jos olet purjelentokoneen nähnyt.
Juu! Miksei kukaan MUU ole ymmärtänyt tehdä purjelentokonematkustajakonetta! :D
(Jätän sulle kotitehtäväksi sen miettimisen, että miksei! ;) ) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu! Miksei kukaan MUU ole ymmärtänyt tehdä purjelentokonematkustajakonetta! :D
(Jätän sulle kotitehtäväksi sen miettimisen, että miksei! ;) )Miehittämätön purjelentokone olisi aika tylsä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuotako ehdotat maakuntakenttien pelastamiseksi? Jokainen Jyväskylästä Helsinkiin
matkustava lentäisi omalla koneella sinne vai? - Anonyymi
Voisko sinne reiteille rakentaa kiskoja ja sähköistää taivaanradan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikeastihan tuo lentokone miltei osoitti, ettei aurinkosähkölentokoneesta ole liikennelentokoneeksi. Siltä meni esimerkiksi maapallon kiertämiseen enemmän aikaa kuin nopeimmalta kuumailmapallolta maapallon kiertämiseen on mennyt. Tätä tuskin tiesit, mutta nyt tiedät.
En muuten tiennytkään...yllätyin...!
- Anonyymi
Nerokasta! Minulla on kyllä kanssa casion kellossa sellainen paneeli joka lataa kellon akkua. Jos sellaisen paneelin laittais johonkin kohtaa lentokonetta niin sähkövirtaahan siitä syntyisi.
Sähkövirtahan on määrätön energianlähde joten mikä tahansa virta tai jännite riittää mihin tahansa sähköntarpeeseen. Esimerkiksi yksi pieni tuulivoimala tuottaa samalla tavalla virtaa kuin ydinvoimala. Siitä se sitten siirretään töpseliin ja siitä töpselistä voi tuota ilmaista sähköä saada loputtomia määria ulos.
T: ekovihreä sähköasiantuntija - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ooks muutes ikinä sattunu näkemään niitä oikeita aurinkovoimalla lentäviä lentokoneita?
Suvakin päiväannoksen kokonen mari-pussukka on niille jo hevi ylilasti! :/Muutama vuosi sitten aurinkoenergialla toimiva lentokone lensi maapallon ympäri.
- Anonyymi
Lentokoneen reitti ohjataan myrskyalueelle ja odotellaan salamaniskua joka lataa akut.
- Anonyymi
Kerron heti kun sä kerrot miten sähköauto ladataan moottoritiellä.
- Anonyymi
Samalla tavalla kuin polttomoottoriauto?
- Anonyymi
Moottoritien laitaan sijoitetulla ns. huoltoasemalla, johon kiltti huoltoasemayrittäjä on sijoittanut latauspisteen!
Eikös teillä siellä kehä III sisäpuolella ole tollasia? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moottoritien laitaan sijoitetulla ns. huoltoasemalla, johon kiltti huoltoasemayrittäjä on sijoittanut latauspisteen!
Eikös teillä siellä kehä III sisäpuolella ole tollasia?Huittisissa asiat on toisin.
***
Hullu latausnopeus Huittisissa: 1440 km/h
Huittisissa voi ladata nyt Teslan ääntä nopeammin. Hyvä että ehtii kissaa sanoa, kun päästään taas 120 kilometriä etiäpäin. Sen verran 250 kilowatin laturista irtoaa viidessä minuutissa.
https://www.is.fi/autot/art-2000006647731.html - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moottoritien laitaan sijoitetulla ns. huoltoasemalla, johon kiltti huoltoasemayrittäjä on sijoittanut latauspisteen!
Eikös teillä siellä kehä III sisäpuolella ole tollasia?"hallituksen tytöt ja pojat miettineet jo miten tuo härveli tankataan ilmassa?"
Teille ei oikein aukea tuo?
No avataan, miksi se lentokone pitäisi ilmassa tankata kun autojakaan tankata autotielle tai vaikka moottoritiellä. Onko siis mahdollista että lentokone tankataan/ladataan siellä lentokentällä, onko mitenkään.. sherlokit. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"hallituksen tytöt ja pojat miettineet jo miten tuo härveli tankataan ilmassa?"
Teille ei oikein aukea tuo?
No avataan, miksi se lentokone pitäisi ilmassa tankata kun autojakaan tankata autotielle tai vaikka moottoritiellä. Onko siis mahdollista että lentokone tankataan/ladataan siellä lentokentällä, onko mitenkään.. sherlokit.Sherlokki joku uusi lokkilaji? Lokithan lentävät, mutta latautuvat maan- tai vedenpinnalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huittisissa asiat on toisin.
***
Hullu latausnopeus Huittisissa: 1440 km/h
Huittisissa voi ladata nyt Teslan ääntä nopeammin. Hyvä että ehtii kissaa sanoa, kun päästään taas 120 kilometriä etiäpäin. Sen verran 250 kilowatin laturista irtoaa viidessä minuutissa.
https://www.is.fi/autot/art-2000006647731.htmlJa montas kertaa Tesla pitää ladata epähuippunopeasti matkan varrella että sen saa ajettua tonne Hullun-miehen lataus-asemalle Huittisiin!? :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja montas kertaa Tesla pitää ladata epähuippunopeasti matkan varrella että sen saa ajettua tonne Hullun-miehen lataus-asemalle Huittisiin!? :D
Antamiesi tietojen perusteella 0–∞ kertaa.
- Anonyymi
Liian monimutkaista vanhalle ladylle. Hädintuskin osaan hypätä tatikan kyytiin.
- Anonyymi
Onkohan first lady saanut milloin viimeksi "tatikan" kyytiä?
- Anonyymi
No tietenkin ilmatankkauslatauslentokoneilla! Pöhkö! :D
- Anonyymi
Aivan, suuri akkulentokonen painelee paikalle ja ja tiputtaa pikalataus töpselin koneeseen.
- Anonyymi
Miehittämätön lennokki tuo vaihtoakuston tai polttokennon?
- Anonyymi
Helepp homma. Ei muutaku heliumipalloilla nostetaan täysiä akkuja kellumaan lentokorkeudelle, ja maastapoistumiskäskyn saaneet ottaisivat niistä koppia. He laittaisivat tyhjät akut sitten sen heliumipallon kyytiin, joka laskee akut maan pinnalle.
- Anonyymi
Vedyllä saadaan parempi noste ja lämpimämpi kyyti. Hindenburg-ilma-alus sen osoitti.
- Anonyymi
Lentomatkustajille poljettava sähkögeneraattori,jolloin matkustajat polkevat henkensä edestä T:hiihtäjä 47 härmästä
- Anonyymi
Joku täällä ehdotti kuntopyöriä matkustajille polkemaan sähköä ? Miksi monimutkaistaa asioita sähkön kautta ? Sama liikevoima voidaan polkea propilleille suoraan, eli mitä kovemmin polkee, sitä joutuisammin lentokone etenee. Polkupyörä on keksitty ja mitä rivakammin polkee, sitä joutuiammin se kulkee. No nykyään fillariinkin on yhdistetty joku sähkömoottori, mutta se kulkee ilman sähköäkin.
- Anonyymi
no, ite meen lenkin auringon kautta
- Anonyymi
mites yöllä ku aurinkon valo napsautetaan pois päältä
- Anonyymi
Persut on kaikkea tällaista vastaan jo ajatuksena, koska se olisi kehitystä eikä lainkaan konservatiivista. Sitä paitsi tiede on syntiä.
- Anonyymi
Suvakit haluavat kehitystä, paluuta keskiajalle maahanmuuttajien johdolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suvakit haluavat kehitystä, paluuta keskiajalle maahanmuuttajien johdolla.
Ai niiden jotka oikeistohallitus kärräsi Suomeen 2015?
Persujen tapa on vastustaa kaikkea. Tämä ja se, että öly ei riitä ymmärtämään että asiat muuttvat. Koko Persuhistoria perstuu siihen että "markka takas ja rajat kiinni ja mennään pää pussiin kaikki".
Kaikki uusi pelottaa. Se on sellainen muutoskammo joka vaivaa yleensä vanhoja pieruja.- Anonyymi
Ensimmäiset sähköautot rakennettiin jo 1880-luvulla, joten väittäisin että ne on hyvinkin konservatiivisia?
- Anonyymi
rommi kirjoitti:
Persujen tapa on vastustaa kaikkea. Tämä ja se, että öly ei riitä ymmärtämään että asiat muuttvat. Koko Persuhistoria perstuu siihen että "markka takas ja rajat kiinni ja mennään pää pussiin kaikki".
Kaikki uusi pelottaa. Se on sellainen muutoskammo joka vaivaa yleensä vanhoja pieruja.Mikä ”uusi”?
Euroopan historia on ollu täynnänsä kaikkia erilaisia ”EU”ta! Ensimmäisenä ehkä toi ennen ajanlaskun alkua perustettu Rooman valtakunta. Joka sekin oli periaatteessa demokratia, mutta käytännössä diktatuuri. Erona vain se, että tän nykysen diktatuurin keisareita kutsutaan pankkiireiksi! :) Ja kuten ei mikään moista aikaisemmistaan EUsta, niin tuskin tääkään mikään ikuinen menestystarina tulee olemaan. Varsinkin kun yks osakas tahtoi tästä ihmiskokeesta eroon jo muutaman vuosikymmenen jälkeen, ja useassa muussakin jo harkitaan ettö kannattaisko.
Joten: Ans kattoo ny, et pärjääks britit paremmin ulkona, kuin sisällä! ;)
Ja mites sit suu pannaan, jos pärjääkin paremmin ulkona? Löytyyks sulta pokkaa siinä vaiheessa myöntää et EU onkin perseestä? ... epäilen! Anonyymi kirjoitti:
Mikä ”uusi”?
Euroopan historia on ollu täynnänsä kaikkia erilaisia ”EU”ta! Ensimmäisenä ehkä toi ennen ajanlaskun alkua perustettu Rooman valtakunta. Joka sekin oli periaatteessa demokratia, mutta käytännössä diktatuuri. Erona vain se, että tän nykysen diktatuurin keisareita kutsutaan pankkiireiksi! :) Ja kuten ei mikään moista aikaisemmistaan EUsta, niin tuskin tääkään mikään ikuinen menestystarina tulee olemaan. Varsinkin kun yks osakas tahtoi tästä ihmiskokeesta eroon jo muutaman vuosikymmenen jälkeen, ja useassa muussakin jo harkitaan ettö kannattaisko.
Joten: Ans kattoo ny, et pärjääks britit paremmin ulkona, kuin sisällä! ;)
Ja mites sit suu pannaan, jos pärjääkin paremmin ulkona? Löytyyks sulta pokkaa siinä vaiheessa myöntää et EU onkin perseestä? ... epäilen!Eiköhän siellä Briteissä ole jo hätä käsillä. On siinä kovasti hommaa edessä. Neuvotella kaikkien maiden kanssa sopimuksia ja yritykset joutuvat miettimään, palkkaamaan juristeja töihin asioissa joita tähän asti on hoitanut EU niiden puolesta.
EU ei ole sotilaallinen järjestö, mutta se ylläpitää rauhaa Euroopassa. Britannia erehtyi ja uskon että muutaman vuoden kuluttua se pyrkii takaisin. On järjetöntä tuhota itseltään pois näin iso kauppapaikka ja näin lähellä. Siinä ei ole mitään järkeä. Jokainen tietää, että EU kykenee vahvempana neuvottelemaan paremmat sopimukset kuin Britit yksin.
On siellä historiassa imperiumeja jotka on valloitettu sotavoimin, mutta EU on syntynyt ihan vapaaehtoisesti ja sinne on ollut tulijoita enemmän kuin on voitu ottaa.
Minä en näe yhtään ainoaa syytä olla kuulumatta tähän Eurooppalaiseen yhteisöön.
Immanuel Kant kirjoitti jo 1700-luvun lopulla teoksen "Ikuiseen rauhaan" ja siinä kuvailee juuri EU:n kaltaista yhteisöä, joka ainoastaan voi lopettaa sodat Euroopassa.- Anonyymi
rommi kirjoitti:
Eiköhän siellä Briteissä ole jo hätä käsillä. On siinä kovasti hommaa edessä. Neuvotella kaikkien maiden kanssa sopimuksia ja yritykset joutuvat miettimään, palkkaamaan juristeja töihin asioissa joita tähän asti on hoitanut EU niiden puolesta.
EU ei ole sotilaallinen järjestö, mutta se ylläpitää rauhaa Euroopassa. Britannia erehtyi ja uskon että muutaman vuoden kuluttua se pyrkii takaisin. On järjetöntä tuhota itseltään pois näin iso kauppapaikka ja näin lähellä. Siinä ei ole mitään järkeä. Jokainen tietää, että EU kykenee vahvempana neuvottelemaan paremmat sopimukset kuin Britit yksin.
On siellä historiassa imperiumeja jotka on valloitettu sotavoimin, mutta EU on syntynyt ihan vapaaehtoisesti ja sinne on ollut tulijoita enemmän kuin on voitu ottaa.
Minä en näe yhtään ainoaa syytä olla kuulumatta tähän Eurooppalaiseen yhteisöön.
Immanuel Kant kirjoitti jo 1700-luvun lopulla teoksen "Ikuiseen rauhaan" ja siinä kuvailee juuri EU:n kaltaista yhteisöä, joka ainoastaan voi lopettaa sodat Euroopassa.Ihmettelin ja ihmettelen edelleen, miksi suomi ei ruvennut sopimaan brttien kanssa jo vuosia sitten erillis-sopimuksia kaupankäyntiin ? Koska varmaa oli, että erovat EU:sta, vaikka vastuullinen media puhui toista.
Vastuullinen media kertoi, ettei Trumpista tule koskaan presidenttiä ja miten kävi ?
Vastuulinen media ja suomen politiikot kertoi aikoinaan kansalaisille, ettei neuvostoliittoa voi hajota, ja miten kävi ?
Miksi vastuullinen media on niin politisoitunut ? Anonyymi kirjoitti:
Ihmettelin ja ihmettelen edelleen, miksi suomi ei ruvennut sopimaan brttien kanssa jo vuosia sitten erillis-sopimuksia kaupankäyntiin ? Koska varmaa oli, että erovat EU:sta, vaikka vastuullinen media puhui toista.
Vastuullinen media kertoi, ettei Trumpista tule koskaan presidenttiä ja miten kävi ?
Vastuulinen media ja suomen politiikot kertoi aikoinaan kansalaisille, ettei neuvostoliittoa voi hajota, ja miten kävi ?
Miksi vastuullinen media on niin politisoitunut ?En sanoisi, että "tiesimme" Britannian erosta, kyllä se oli yllätys briteille itselleenkin.
Samaa voi sanoa Trumpin voitosta, joka siis oli aika erikoinen koska Glinton sai enemmän ääni. Tasaista vääntöä on. Melkein rahalla voi heittää tämän seuraavan USA vaalinkin.
Tämän maapallon kohtalo ja samalla ihmisten on siinä, että ihmiset kykenevät sopimaan liittoutumia. Olisi parempi jos maailmaa ohjaisi joku kattojärjestö kuten YK, joka on häpeällisen voimaton. Meidän pitää saada kuriin nämä hihhulijohtajat kuten Putin Erdogan ja mitä nitä onkaan.
Viimeksi Eurooppaa tärveli, ei kommunismi tai fasismi vaan juuri ne johtajat jotka ratsastavat millä ideologialla tahansa kunhan pääsevät valtaan. Mussolinikin yritti ensin vasemmiston leivistä ja kun ei päässyt päätyi fasistiseen liikkeeseen. Stalin ei todellakaan välittänyt paskan vertaa sosialismista vaan vallasta ja Hitler samoin.
Nyt meillä tilanne on ollut huolestuttavan samankaltainen ja voimakasta (mies) johtajaa halutaan valtaan.
Se on kammottava kehitys. Yhdellekään yksittäiselle ihmiselle ei saa antaa valtaa, vaan valta tulee olla useamman käsissä.
Jos maat sulkeutuvat sisäänpäin, se väistämättä johtaa "oman maan etuajatteluun" ja se taas johtaa yleensä sotaan.
Mikään ei ole maailmassa muuttunut. Päinvastoin edessä on taistelu puhtaasta vedestä ja puhtaasta ilmasta. Maailma pysyy kasassa vain jos meillä on riittävät sidokset maiden kesken. Ne ovat parhaat juuri kaupankäynnissä. Jokaisen maan tulisi tuntea hyötyvänsä liittoumasta. Suurin hyöty on se, että kukaan ei uhkaa meitä sodalla. Silloin meillä on mahdollisuus elää rikasta elämää.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suvakit haluavat kehitystä, paluuta keskiajalle maahanmuuttajien johdolla.
Persukset haluavat palata ajassa 100 vuotta taaksepäin. Koti. uskonto isänmaa. Häkäpöttöauto tai hevoskyyti. Punainen tupa ja perunamaa. Oma lehmä ja pari kanaa.
Kuvittelevat, että elämä tuolloin oli helppoa. Kuvittelevat, että edelleen saa rahaa sossusta ja voi istua kaikki päivät kaljakuppilassa, maailmaa parantamassa. Kuvittelevat, että sossusta riittää rahaa heille, kun ei ole maahanmuuttajia kakkua jakamassa.
- Anonyymi
Eihän ne vielä täysin valmiita ole, mutta jo tällä vuosikymmenellä niitä tullaan näkemään jo reittiliikenteessä, arvellaan.
Samanlailla tietyt yksilöt nauroivat varmaan viime vuosisadan alussa autoille ja lentokoneille. Kaikki uusi on pelottavaa ja hassua. Varsinkin jos sellaisesta on maininnut väärän puolueen edustaja.
Mutta jatkakaa vain hauskoja juttujanne. Mäkin voisin heittää yhden. Koneen voisi ladata staattisella sähköllä hinkkaamalla keinokuituisia paitoja yhteen lennon aikana. Moottoritilassa olisi joukko työttömiä maahanmuuttajia tätä varten.- Anonyymi
Hyvä idea. Taas saisi vihervasemmistolainen media syyn huutaa työvoimapulaa.
- Anonyymi
Ei sunkaan ne työttömiä olis, jos ne töikseen tuottais Lets Make Airtraffic Great Again lentokoneisiin työntövoimaa!?
Vai meinasiks sä jotain orjatyövoimaa niissä alkaa käyttämään, rasisti? :)
- Anonyymi
Miksi se pitäisi ladata ilmassa?
- Anonyymi
Koneeseen voi laittaa pyrstöön johtimen jota hinataan perässä, taivas on täynnä sähköä ja sieltä sitä sähköä tulee ja potentiaaliero on valtava.
- Anonyymi
NASA testasi tätä aikoinaan, johdin paloi poikki, koska virtamäärät olivat erittäin suuret.
Siellä sitä energiaa riittää, senkuin kytkee johdon taivaaseen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
NASA testasi tätä aikoinaan, johdin paloi poikki, koska virtamäärät olivat erittäin suuret.
Siellä sitä energiaa riittää, senkuin kytkee johdon taivaaseen.Nykyään NASA ei enää julkaisekaan tämän kaltaisia tutkimuksia, koska kyseessä on aseisiin sopiva teknologia.
Sen takia julkaisut ovat nykyään luokkaa marssin ja kuun vedestä , ameeboista kuukivi näytteissä sekä muusta täysin turhasta evoluutio tutkimustiedosta.
Tämä kiinostaa maan starwarssilaiskansaa ja muita tietämättömiä typeryksiä.
Kansalle tv:n kautta nasan tieteiselokuvia ja sirkushuveja ym.
ja rahat sekä löydöt aseteollisuuden käyttöön.
- Anonyymi
Ihan hyvä idea tuo on. Sähkölentokoneet tulevat liikennekäyttöön tällä vuosikymmenellä. Kotimaan liikenteessä nämä olisivat hyvin soveltuvia, ei ole kovin pitkä etäisyys maakuntien kentille.
Tästä tulee varsin hyvä konsepti.- Anonyymi
Meinaat sitten että, Oulusta lentoon lähtevän 9 hengen himmelin kippari kuuluttaisi jokseenkin näin.
" Hyvää huomenta matkustajat. Olen koneen kapteeni Vähä-virtanen ja olemme juuri
nousseet ilmaan suuntanamme Helsinki-Vantaa. Valitettavasti edistyksellisen tekniikan
johdosta joudumme lataamaan koneen akkuja tuossa Kärsämäen ( Turpakukkoloiden)
tienoilla, mutta matka jatkuu varmasti jo iltauutisten jälkeen".
Hevosella olisit jo perillä.
- Anonyymi
No laitetaan siihen ukkosenjohdatin akkujen latausta varten.
- Anonyymi
Miks sinä kuulut kunnan sähköverkkoon, koska eks sun talos katolla ole kanssa ukkosenjohdatin!?
- Anonyymi
Eiköhän niitä sitten ladattaisi lentokentillä?
- Anonyymi
Ilmassa ladataan kuminauhageneraattorilla jonka kuminauha jännitetään kierteelle maassa, maahanmuuttajat polkevat tandemilla josta menee akseli veivikoneistoon.
- Anonyymi
se on juuri ikivanha SAK:n demari vetoinen haloska , tunnus luudanvarsi, jolla istuva noita-akka hulmuava huivi päässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
se on juuri ikivanha SAK:n demari vetoinen haloska , tunnus luudanvarsi, jolla istuva noita-akka hulmuava huivi päässä.
mahtaa olla tosi kestävää
- Anonyymi
Sanokaa nille harakoille ja tytöille, ettei pidä puhua paskaa.
Kyllähän harakkakin käy maassa tankkaamassa, vähempi se ilmassa tankkaa. - Anonyymi
No miten nyt sähkö-lentokone ladataan, samalla tavalla, kuin muutkin akukäyttöiset. Töpseli laturiin ja odotellaan, kun akku on täytsi. Sen voi tehdä maassa ja ilmassa myös, generaaktori lentokone lentää yläpuolella ja johto roikkuu ilmassa. kytkettynä lataukseen.
Aurinkokennoillahan ne päällystetään myös, suuret lentokoneet, suuret matkustajakoneet nehän eivät tarvitse erillistä latausta, kun lentävät auringossa ja pilvien yläpuolella.
Sitten tulevat nänä niins. kaukosähkönsiirto-langattomasti., tuhansien kilometrien päähän.
"Niin eivät ne vihreät paskaa puhu, kun kertovat ihmisten elävän syömättäkin."
Kyllähän ne velkaakin saavat kymmeniä miljardeja, jota ei tarvitse maksaa pois. - Anonyymi
Ladataan maasta käsin ei millään latauskaspelilla vaan mikroaalloilla.
Ehkä vanhoja ideoita yhdistetään uusiin ja otetaan käyttöön ilmailussakin kuten Jules Vernen kirjasta Maasta Kuuhun (1865) jossa tykin ammuksella matkattiin kuuhun. En tarkoita että ammuttaisiin ihmisiä tykillä taivaalle vaan käytettäisiin "magneettisilla lineaarikiihdyttimillä" käytettäviä liitokoneita (joissa pieni apumoottori varalla). - Anonyymi
Se ei olisi ollenkaan sähkölentokone jos joku polttomoottori-lentokone sitten syöttää sille sähköä, vaan silloin se sähkölentokone olisi itsekin polttomoottori-lentokone.
- Anonyymi
Kyllä entisen televisiotoimittajan puolesta koneet tippuu alas.
- Anonyymi
Mihin ”tankkausta” tarvitaan jos tehdään vaan kotimaanlentoja?
- Anonyymi
Eipä tartte lentää sitten enään , semmosta teknistä uutuutta ei oo tainnu tulla mikä olisi kerrasta ongelmaton .
- Anonyymi
Aloittajalla hyviä ideoinnin pohjia. Ilmassa lataamiseen voisi sopia siipien niin kevyet aurinkopaneelipinnat, etteivät ne painaisi juuri maalia enempää. Ei ne nyt riittäisi loputtomiin matkoihin, mutta voisivat pidentää sitä kokonaislentomatkkaa, kun ei tarvitsisi niin paljon raskaita akkuja. Sopisi ainakin päivävuoroihin, lentokorkeuden ollessa yli pilvien ylätason.
Sitten lentoon lähtöhän voisi ehkä tapahtua jonkinlaiselta liikkuvalta alustalta, niin kiihdytyksen energia saataisiin siitä alustasta. Vähän monimutkaisemmassa järjestelyssä voisi olla saattoalus, joka nostaisi sen sähkölentokoneen yli 5 km korkeuteen, niin silloinhan sillä pääisi jo 50 km ihan ilman akkujen energiaa. - Anonyymi
olisi sähkölento koneen voinut tehdä enneminkin,
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela valvoo lasten tilejä.
Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen2893213Nainen, tervetuloa
Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit242882TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun
Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.221965- 1301891
Olisit ollut varovaisempi
Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e351744Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron
Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun1181652Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."
Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:71400Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."
Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s21193Väliämme on noin 6 km
Niin lähellä ja niin kaukana. Sinä olet kotona, minä olen kotona. Olet jo unessa. Mutta kun herään, olet jo töissä ja vä91143- 621093