Kaiken jälkeen

Anonyymi

Mitä mun tulis ajatella susta just nyt?

77

586

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minkä kaiken jälkeen?

• Anonyymi

Keksi nyt jotain:)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Keksi nyt jotain:)

Unohdat ja menet eteenpäin.

• Anonyymi

Samaa mietin minä? Mitäköhän sä odotat?

• Anonyymi

Hyvää mieltä välillemme, sellaista esim.

• Anonyymi

Jos vaikka tykkäisit? Ei taida olla mulle kun en tiedä minkä jälkeen. Alussahan tässä vasta ollaan.

• Anonyymi

Susta ei voi olla tykkäämättä. Alkumetrit välillä ontuvat, mut kyllä ne siitä.

• Anonyymi

Mielellään jotain kaunista 🙃

• Anonyymi

Kaunista ja hempeää on illan teema.

• Anonyymi

Hyvä kysymys, joka mun pitäisi esittää hänelle!

• Anonyymi

Voit ehdottaa, kuka estää.

• Anonyymi

Sitä en voi minä puolestasi päättää. Ajattelisin kuitenkin että sinä voisit varmaan ajatella kaikkea kaunista kivaa tilanteesta huolimatta. Näin uskon ja tiedän hänen toimivan. Joskus toki se kamelin selkäkin katkeaa painosta.

• Anonyymi

Itse on uskallettava päättää ja ottaa askel eteenpäin. Päätös vaatii uskallusta ja irti päästämistä.

• Anonyymi

Ihmisiä pitäisi voida rakastaa sellaisina, kuin he ovat ja itseään ilmentävät.

• Anonyymi

Ajattelen samalla lailla.

• Anonyymi

Sitten on tilanteita joissa ihminen ei ilmennä itseään.

• Anonyymi

Minä tykkään hänestä

• Anonyymi

Tietääkö kaivattusi että välität?

• Anonyymi

Samoin minä hänestä.Hyvää yötä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tietääkö kaivattusi että välität?

Ei tiedä, eikä saakaan tietää. Öitä

• Anonyymi

Että rakastat minua..

• Anonyymi

Rakastan toki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rakastan toki.

Tottahan toki niin :))

• Anonyymi

Ei mitään. Olen kaikista hölmöistä kaikkein hölmöin. Ei minusta tarvitse mitään ajatella. M->n.

• Anonyymi

Et ole hölmömpi kuin kukaan toinenkaan. Olet hyvä just itsenäsi, pidäppä tuo mielessä.
        Silti ajattelen ilman lupaasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et ole hölmömpi kuin kukaan toinenkaan. Olet hyvä just itsenäsi, pidäppä tuo mielessä.

Miksi mies fantasioit yksinpuheluissasi, että naiset tarvii sulta luvan ajattelemiseen? 🤭🤮

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Senkin suloinen söpöläinen. Etpäs ajattele minua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Senkin suloinen söpöläinen. Etpäs ajattele minua.

Ajattelinpas. Ja viimeistään unessa uudemman kerran .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ajattelinpas. Ja viimeistään unessa uudemman kerran .

Minäkin ajattelen sinua sitten.

• Anonyymi

En tiedä itsekään. Hävettää oma tyhmyys. Anteeksi. Hyvää yötä.

• Anonyymi

Stop tykkänään tuollainen ajatus. Hyvä sinä.
        Hyvää yötä.

• Anonyymi

Renttu mikä Renttu.. Oishan se pitänyt heti tajuta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Renttu mikä Renttu.. Oishan se pitänyt heti tajuta.

Olen nainen .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen nainen .

Tietenkin olet! Renttunainen.

• Anonyymi

Minkä kaiken?

• Anonyymi

Et sinä tarvitse mun neuvoja siihen mitä ajattelet. Jos hän olet niin ajattelet kuitenkin itse.

• Anonyymi

Ajattelustani ei ole koskaan mollattu, paremminkin sen ylituotannosta. Hyvää yötä jos sallit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ajattelustani ei ole koskaan mollattu, paremminkin sen ylituotannosta. Hyvää yötä jos sallit.

Hyvää yötä.

• Anonyymi

Ajattele hyvää, jos suinkin voit. Samanlaisia ajan hampaissa jauhautuvia ihmisiä kuitenkin.

• Miten olisi..
      Wau! Se elää sittenkin!

• Kiitos kohteliaisuudestasi. Vaalin sanomaasi rakkaimpana aarteenani..

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Kiitos kohteliaisuudestasi. Vaalin sanomaasi rakkaimpana aarteenani..

Koita 45 v läskiperse mennä muualle vonksiin seksii ja kilpaileen nuorempia naisia vastaan

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Kiitos kohteliaisuudestasi. Vaalin sanomaasi rakkaimpana aarteenani..

Vai onko kovakin kolaus itsetunnolle että oot lihava epäsuosittu, vanha ja mielenvikanen kun palstoilla kaivataan hoikkia fitness kaunottaria,

• Anonyymi kirjoitti:

Koita 45 v läskiperse mennä muualle vonksiin seksii ja kilpaileen nuorempia naisia vastaan

Eipä tarvii kilpailla.. ja mulla on ihan hyvä pylly.
        Tykkään ahteristani enemmän kuin sinusta. Se on asiallisempikin kuin sinä...

• Anonyymi kirjoitti:

Vai onko kovakin kolaus itsetunnolle että oot lihava epäsuosittu, vanha ja mielenvikanen kun palstoilla kaivataan hoikkia fitness kaunottaria,

Olen terveen itsetunnon omaava aikuinen nainen ja sekös sinua harmittaa.

• No, hyvä jos sait minulle dignoosin.. pätevyyshän sulta löytyy, niin fiksusti kirjoitat..
        Älysi valo oikein häikäisee...

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

No, hyvä jos sait minulle dignoosin.. pätevyyshän sulta löytyy, niin fiksusti kirjoitat..
        Älysi valo oikein häikäisee...

hei, osu ja uppoa you know biach kun poistit.

Taitaa vanhuus olla läskille kova pala ja muiden eukkojen hoikkuus toinen pala johon tukehdut.

Et osaa vanhentua ylpeesti?

• Anonyymi kirjoitti:

Taitaa vanhuus olla läskille kova pala ja muiden eukkojen hoikkuus toinen pala johon tukehdut.

Mode täällä on tarkkana heti aamusta.
        Pisteet modelle.

Mitä sua mun jutut oikeasti kiinnostaa.. mua ei ainakaan kiinnosta sun jutut..
        Turhake olet ja jätän sinut arvoosi arvaamattomaan. Hyvää päivänjatkoa ja olkoon päiväsi antoisa ja mukava - täynnä iloa ja onnea.

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Mode täällä on tarkkana heti aamusta.
        Pisteet modelle.

Mitä sua mun jutut oikeasti kiinnostaa.. mua ei ainakaan kiinnosta sun jutut..
        Turhake olet ja jätän sinut arvoosi arvaamattomaan. Hyvää päivänjatkoa ja olkoon päiväsi antoisa ja mukava - täynnä iloa ja onnea.

Ei se muiden vika oo jos et selviä oman ulkonäkös, ikäsi, sairauksiesi ja painosi kanssa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä sinä naista esittävä vanha haahkamies jaksa rähistä. Naurettavin olet itse.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun mielestä tuo sinun naisten arvottaminen palstatodellisuuksien perusteella kertoo susta ja pääsi kunnosta kaiken oleellisem

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun mielestä tuo sinun naisten arvottaminen palstatodellisuuksien perusteella kertoo susta ja pääsi kunnosta kaiken oleellisem

Esitys loppui ja anonyyminä näytät vanha eukko pahuutes!

ei se oo muiden vika ettet hyväksy itsees! Älä sitö muille kosta ettet kestä vanhenemista, lihomista, ulkonäkösi heikkenemisistä ja sairauksiasi. Muut jopa ne fitness kaunottaret on syyttömiä siihen ettet tuu itses kanssa toimeen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Esitys loppui ja anonyyminä näytät vanha eukko pahuutes!

ei se oo muiden vika ettet hyväksy itsees! Älä sitö muille kosta ettet kestä vanhenemista, lihomista, ulkonäkösi heikkenemisistä ja sairauksiasi. Muut jopa ne fitness kaunottaret on syyttömiä siihen ettet tuu itses kanssa toimeen

Kenelle sinä pölvästi kuvittelet vuorisaarnaasi tällä kertaa pitäväsi? Heittääkö todellisuudentaju näin pahasti ja luuletko sinä, että ulkonäön arvosteleminen on rankinta mitä voimme elämässä kokea? 🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kenelle sinä pölvästi kuvittelet vuorisaarnaasi tällä kertaa pitäväsi? Heittääkö todellisuudentaju näin pahasti ja luuletko sinä, että ulkonäön arvosteleminen on rankinta mitä voimme elämässä kokea? 🤣

Hanki itsetunto niin elämä hymyilee jälleen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Raakoihin yksityisyyden loukkauksiin ei liity itsetunto ollenkaan. Ihan tiedoksi tohon muiden asioihin puuttumiseen lomaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos perusluonne on peräreijästä kerran puristettu läpi niin siihen oikein mikään auta. Ihan vain sivusta tuli tämmöinen mieleen lukiessa tuota keskustelua. Ja eihän se ole ihme että päivällä koskee päähän jos juo vaan aamulla 4 kuppia kahvia että tälläviisiin.

• Anonyymi

Sinä oot laittanut ketjun sekaisin, ettenkö sanoisi ranttaliksi:)
        Kenen elämistä tarkoitat?

• Anonyymi kirjoitti:

No minua ja häntä... ja rakkautta...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minäkö? En ole pikku-pirpana se on joku muu. Vai häntäkö tarkoitat. No en todellakaan ole viime yönä ollut täällä.Kommentoi vain tuota keskustelu ketjua. Saman tapainen kirjoittaja joskus munkin "kimppuun" täällä yöllä käynyt. Tympäsi. Minä kenenkään elämästä tai itsetunnosta täällä mitään tiedä. Paitsi omasta tietenkin. No ei mitään merkitystä. Nyt menen pois.

• Anonyymi

Ei mitään jos ei tunneta. Sun valitsema otsikko kertoo ainakin mulle kaiken tarpeellisen.

• Anonyymi

"Pitääpä laittaa viestiä ja kertoa tunteistani vihdoin ja viimein.." * ping sinne lähti

• Anonyymi

Olet mieleltäsi sinäkin sen verran kiero että pidät minusta kuitenkin, tapahtumista ja järjestä viis.

• Anonyymi

Sydän puhuu
        Tais olla sulle uutta

• Anonyymi

Pidän, ja enemmänkin 😘 T:Kieroliero

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sydän puhuu
        Tais olla sulle uutta

Uutta olisi vain jos hän kertoisi sen nyt elelen oman virheeliisen mielikuvan kanssa.

• Anonyymi

Niin mutta kuus.

• Anonyymi

Rakastat ja haluat minut omaksesi... Kenenkään muun en olisikaan ❤️

• Anonyymi

No niin maar, kenenkäs muun sitä oiskaan kun tuntemattoman nettikirjoittajan , prkl, mistä teitä idiootteja riittää.

• Anonyymi

Noin voisin sanoa sitten kun olet vapaa ❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noin voisin sanoa sitten kun olet vapaa ❤️

Älä ihmeessä, tiiät oiken mitä säätyä kukin kirjottaja täällä on ))

• Anonyymi

Ei yhtään mitään.

• Anonyymi

Kirjottaa ikävä palstalle 🙂

• Anonyymi

Kun sanotaan kaiken jälkeen niin tarviiko sillon enää ajatella mitään, kaiken JÄLKEEN ?

• Anonyymi

Kuka mitenkin ymmärtää tuon kaiken jälkeen.
        Moni ajatus jatkaa kulkua kaikesta huolimatta, jos on merkinnyt keskivertoa enemmän.

• Anonyymi

Älä hukkaa sitä kukkaa

• Anonyymi

No varmoon nyt ei miteen kun on niinku nauta perseessä mutta viikon piästä ehken vähän helpompoo,oiskin.

Mutta mallicasting neuvottelu videon välityksellä on tuossa reilun viikon piästä.

Annan nuorille ja aikuisille mahdollisuuksia tehdä unelmiaan todeksi.

Ja olen aikuismallilistalla sitten jos tulen oikein hyvin itseni kanssa toimeen🤗☺😗😘😉

• Anonyymi

Ei mitään sillaihan se aina menikin

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      237
      1568
    2. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      23
      1354
    3. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      96
      1306
    4. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      6
      1197
    5. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      9
      978
    6. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      14
      952
    7. Minä täällä vaan

Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛
      Ikävä
      86
      940
    8. Jos haluat jatkaa tutustumista

Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.
      Ikävä
      66
      915
    9. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      32
      890
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      881
    Aihe