Mitä mun tulis ajatella susta just nyt?
Kaiken jälkeen
77
586
Vastaukset
- Anonyymi
Minkä kaiken jälkeen?
- Anonyymi
Keksi nyt jotain:)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keksi nyt jotain:)
Unohdat ja menet eteenpäin.
- Anonyymi
Samaa mietin minä? Mitäköhän sä odotat?
- Anonyymi
Hyvää mieltä välillemme, sellaista esim.
- Anonyymi
Jos vaikka tykkäisit? Ei taida olla mulle kun en tiedä minkä jälkeen. Alussahan tässä vasta ollaan.
- Anonyymi
Susta ei voi olla tykkäämättä. Alkumetrit välillä ontuvat, mut kyllä ne siitä.
- Anonyymi
Mielellään jotain kaunista 🙃
- Anonyymi
Kaunista ja hempeää on illan teema.
- Anonyymi
Hyvä kysymys, joka mun pitäisi esittää hänelle!
- Anonyymi
Voit ehdottaa, kuka estää.
- Anonyymi
Sitä en voi minä puolestasi päättää. Ajattelisin kuitenkin että sinä voisit varmaan ajatella kaikkea kaunista kivaa tilanteesta huolimatta. Näin uskon ja tiedän hänen toimivan. Joskus toki se kamelin selkäkin katkeaa painosta.
- Anonyymi
Itse on uskallettava päättää ja ottaa askel eteenpäin. Päätös vaatii uskallusta ja irti päästämistä.
- Anonyymi
Ihmisiä pitäisi voida rakastaa sellaisina, kuin he ovat ja itseään ilmentävät.
- Anonyymi
Ajattelen samalla lailla.
- Anonyymi
Sitten on tilanteita joissa ihminen ei ilmennä itseään.
- Anonyymi
Minä tykkään hänestä
- Anonyymi
Tietääkö kaivattusi että välität?
- Anonyymi
Samoin minä hänestä.Hyvää yötä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietääkö kaivattusi että välität?
Ei tiedä, eikä saakaan tietää. Öitä
- Anonyymi
Että rakastat minua..
- Anonyymi
Rakastan toki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakastan toki.
Tottahan toki niin :))
- Anonyymi
Ei mitään. Olen kaikista hölmöistä kaikkein hölmöin. Ei minusta tarvitse mitään ajatella. M->n.
- Anonyymi
Et ole hölmömpi kuin kukaan toinenkaan. Olet hyvä just itsenäsi, pidäppä tuo mielessä.
Silti ajattelen ilman lupaasi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ole hölmömpi kuin kukaan toinenkaan. Olet hyvä just itsenäsi, pidäppä tuo mielessä.
Silti ajattelen ilman lupaasi.Miksi mies fantasioit yksinpuheluissasi, että naiset tarvii sulta luvan ajattelemiseen? 🤭🤮
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silti ajattelen ilman lupaasi.Senkin suloinen söpöläinen. Etpäs ajattele minua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Senkin suloinen söpöläinen. Etpäs ajattele minua.
Ajattelinpas. Ja viimeistään unessa uudemman kerran .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajattelinpas. Ja viimeistään unessa uudemman kerran .
Minäkin ajattelen sinua sitten.
- Anonyymi
En tiedä itsekään. Hävettää oma tyhmyys. Anteeksi. Hyvää yötä.
- Anonyymi
Stop tykkänään tuollainen ajatus. Hyvä sinä.
Hyvää yötä. - Anonyymi
Renttu mikä Renttu.. Oishan se pitänyt heti tajuta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Renttu mikä Renttu.. Oishan se pitänyt heti tajuta.
Olen nainen .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen nainen .
Tietenkin olet! Renttunainen.
- Anonyymi
Minkä kaiken?
- Anonyymi
Et sinä tarvitse mun neuvoja siihen mitä ajattelet. Jos hän olet niin ajattelet kuitenkin itse.
- Anonyymi
Ajattelustani ei ole koskaan mollattu, paremminkin sen ylituotannosta. Hyvää yötä jos sallit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajattelustani ei ole koskaan mollattu, paremminkin sen ylituotannosta. Hyvää yötä jos sallit.
Hyvää yötä.
- Anonyymi
Ajattele hyvää, jos suinkin voit. Samanlaisia ajan hampaissa jauhautuvia ihmisiä kuitenkin.
Miten olisi..
Wau! Se elää sittenkin!- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Kiitos kohteliaisuudestasi. Vaalin sanomaasi rakkaimpana aarteenani..
Koita 45 v läskiperse mennä muualle vonksiin seksii ja kilpaileen nuorempia naisia vastaan
- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Kiitos kohteliaisuudestasi. Vaalin sanomaasi rakkaimpana aarteenani..
Vai onko kovakin kolaus itsetunnolle että oot lihava epäsuosittu, vanha ja mielenvikanen kun palstoilla kaivataan hoikkia fitness kaunottaria,
Anonyymi kirjoitti:
Koita 45 v läskiperse mennä muualle vonksiin seksii ja kilpaileen nuorempia naisia vastaan
Eipä tarvii kilpailla.. ja mulla on ihan hyvä pylly.
Tykkään ahteristani enemmän kuin sinusta. Se on asiallisempikin kuin sinä...Anonyymi kirjoitti:
Vai onko kovakin kolaus itsetunnolle että oot lihava epäsuosittu, vanha ja mielenvikanen kun palstoilla kaivataan hoikkia fitness kaunottaria,
Olen terveen itsetunnon omaava aikuinen nainen ja sekös sinua harmittaa.
No, hyvä jos sait minulle dignoosin.. pätevyyshän sulta löytyy, niin fiksusti kirjoitat..
Älysi valo oikein häikäisee...- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
No, hyvä jos sait minulle dignoosin.. pätevyyshän sulta löytyy, niin fiksusti kirjoitat..
Älysi valo oikein häikäisee...hei, osu ja uppoa you know biach kun poistit.
Taitaa vanhuus olla läskille kova pala ja muiden eukkojen hoikkuus toinen pala johon tukehdut.
Et osaa vanhentua ylpeesti? Anonyymi kirjoitti:
hei, osu ja uppoa you know biach kun poistit.
Taitaa vanhuus olla läskille kova pala ja muiden eukkojen hoikkuus toinen pala johon tukehdut.
Et osaa vanhentua ylpeesti?Mode täällä on tarkkana heti aamusta.
Pisteet modelle.
Mitä sua mun jutut oikeasti kiinnostaa.. mua ei ainakaan kiinnosta sun jutut..
Turhake olet ja jätän sinut arvoosi arvaamattomaan. Hyvää päivänjatkoa ja olkoon päiväsi antoisa ja mukava - täynnä iloa ja onnea.- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Mode täällä on tarkkana heti aamusta.
Pisteet modelle.
Mitä sua mun jutut oikeasti kiinnostaa.. mua ei ainakaan kiinnosta sun jutut..
Turhake olet ja jätän sinut arvoosi arvaamattomaan. Hyvää päivänjatkoa ja olkoon päiväsi antoisa ja mukava - täynnä iloa ja onnea.Ei se muiden vika oo jos et selviä oman ulkonäkös, ikäsi, sairauksiesi ja painosi kanssa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hei, osu ja uppoa you know biach kun poistit.
Et osaa vanhentua ylpeesti?Älä sinä naista esittävä vanha haahkamies jaksa rähistä. Naurettavin olet itse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun mielestä tuo sinun naisten arvottaminen palstatodellisuuksien perusteella kertoo susta ja pääsi kunnosta kaiken oleellisem
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun mielestä tuo sinun naisten arvottaminen palstatodellisuuksien perusteella kertoo susta ja pääsi kunnosta kaiken oleellisem
Esitys loppui ja anonyyminä näytät vanha eukko pahuutes!
ei se oo muiden vika ettet hyväksy itsees! Älä sitö muille kosta ettet kestä vanhenemista, lihomista, ulkonäkösi heikkenemisistä ja sairauksiasi. Muut jopa ne fitness kaunottaret on syyttömiä siihen ettet tuu itses kanssa toimeen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Esitys loppui ja anonyyminä näytät vanha eukko pahuutes!
ei se oo muiden vika ettet hyväksy itsees! Älä sitö muille kosta ettet kestä vanhenemista, lihomista, ulkonäkösi heikkenemisistä ja sairauksiasi. Muut jopa ne fitness kaunottaret on syyttömiä siihen ettet tuu itses kanssa toimeenKenelle sinä pölvästi kuvittelet vuorisaarnaasi tällä kertaa pitäväsi? Heittääkö todellisuudentaju näin pahasti ja luuletko sinä, että ulkonäön arvosteleminen on rankinta mitä voimme elämässä kokea? 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenelle sinä pölvästi kuvittelet vuorisaarnaasi tällä kertaa pitäväsi? Heittääkö todellisuudentaju näin pahasti ja luuletko sinä, että ulkonäön arvosteleminen on rankinta mitä voimme elämässä kokea? 🤣
Hanki itsetunto niin elämä hymyilee jälleen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raakoihin yksityisyyden loukkauksiin ei liity itsetunto ollenkaan. Ihan tiedoksi tohon muiden asioihin puuttumiseen lomaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos perusluonne on peräreijästä kerran puristettu läpi niin siihen oikein mikään auta. Ihan vain sivusta tuli tämmöinen mieleen lukiessa tuota keskustelua. Ja eihän se ole ihme että päivällä koskee päähän jos juo vaan aamulla 4 kuppia kahvia että tälläviisiin.
- Anonyymi
Sinä oot laittanut ketjun sekaisin, ettenkö sanoisi ranttaliksi:)
Kenen elämistä tarkoitat? Anonyymi kirjoitti:
Kenen elämistä tarkoitat?No minua ja häntä... ja rakkautta...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenen elämistä tarkoitat?Minäkö? En ole pikku-pirpana se on joku muu. Vai häntäkö tarkoitat. No en todellakaan ole viime yönä ollut täällä.Kommentoi vain tuota keskustelu ketjua. Saman tapainen kirjoittaja joskus munkin "kimppuun" täällä yöllä käynyt. Tympäsi. Minä kenenkään elämästä tai itsetunnosta täällä mitään tiedä. Paitsi omasta tietenkin. No ei mitään merkitystä. Nyt menen pois.
- Anonyymi
Ei mitään jos ei tunneta. Sun valitsema otsikko kertoo ainakin mulle kaiken tarpeellisen.
- Anonyymi
"Pitääpä laittaa viestiä ja kertoa tunteistani vihdoin ja viimein.." * ping sinne lähti
- Anonyymi
Olet mieleltäsi sinäkin sen verran kiero että pidät minusta kuitenkin, tapahtumista ja järjestä viis.
- Anonyymi
Sydän puhuu
Tais olla sulle uutta - Anonyymi
Pidän, ja enemmänkin 😘 T:Kieroliero
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sydän puhuu
Tais olla sulle uuttaUutta olisi vain jos hän kertoisi sen nyt elelen oman virheeliisen mielikuvan kanssa.
- Anonyymi
Niin mutta kuus.
- Anonyymi
Rakastat ja haluat minut omaksesi... Kenenkään muun en olisikaan ❤️
- Anonyymi
No niin maar, kenenkäs muun sitä oiskaan kun tuntemattoman nettikirjoittajan , prkl, mistä teitä idiootteja riittää.
- Anonyymi
Noin voisin sanoa sitten kun olet vapaa ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noin voisin sanoa sitten kun olet vapaa ❤️
Älä ihmeessä, tiiät oiken mitä säätyä kukin kirjottaja täällä on ))
- Anonyymi
Ei yhtään mitään.
- Anonyymi
Kirjottaa ikävä palstalle 🙂
- Anonyymi
Kun sanotaan kaiken jälkeen niin tarviiko sillon enää ajatella mitään, kaiken JÄLKEEN ?
- Anonyymi
Kuka mitenkin ymmärtää tuon kaiken jälkeen.
Moni ajatus jatkaa kulkua kaikesta huolimatta, jos on merkinnyt keskivertoa enemmän.
- Anonyymi
Älä hukkaa sitä kukkaa
- Anonyymi
No varmoon nyt ei miteen kun on niinku nauta perseessä mutta viikon piästä ehken vähän helpompoo,oiskin.
Mutta mallicasting neuvottelu videon välityksellä on tuossa reilun viikon piästä.
Annan nuorille ja aikuisille mahdollisuuksia tehdä unelmiaan todeksi.
Ja olen aikuismallilistalla sitten jos tulen oikein hyvin itseni kanssa toimeen🤗☺😗😘😉 - Anonyymi
Ei mitään sillaihan se aina menikin
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2371568Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle231354- 961306
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan61197Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9978- 14952
Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86940Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.66915- 32890
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43881