Tilannehan on kuin tsunami, nyt vasta vesi on vetäytymässä merelle päin ennenkuin iskee ensimmäinen todellinen aalto ☝️
Tosin jos ihmiset seuraisivat influenssan kehittymistä yhtä tiiviisti niin ihan samanlainen näytelmä siitäkin saataisiin jos pelolla halutaan kontrolloida kuten koronankin kanssa 🤷♂️
Kohta on puhelimet täynnä korona seurantaa ja sepä hyvä alusta ihan vaan tiukalle seurannalle tulevaisuudessa, se on nyt myyty hyvänä ihmisille 😹
Tikkurilassa kun kävin niin kylttejä ja kuulutuksia vähän väli koronasta ja väki kulkee kuin hakatut lampaat jonossa hiljaa raamien mukaan 🥴
Se kun näyttäytyy orjuutena lähinnä maalaisen silmiin ✌️☝️
Muuta ku hyvää huomenta! 🙏☀️
Toinen korona aalto paskapuhetta
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Öyhöyh
Hra Juureton Kulkuri täppäsi heti ensimmäisessä kommentissaan asian ytimeen.
Tässä "pandemiassa" on kyse nyt aivan jostain muusta kuin itse tästä lievästä flunssasta jota kenelläkään ei edes ole.
Kyse on suurisuuntaisesta globaalista kusetuksesta jolla kokeillaan rajoja kuinka voidaan maailman massoja hallita.- Anonyymi
Tilanne ei ole koskaan paha.
Kevät ja Fin-lockdown:
Huippu 2vk ~1900 sairastunutta ~140 kuollutta
Syksy, Vaasa-lockdown, muuten semisti:
Nyt: 2vko ~2650 sairastunutta ~6 kuollutta, edelliset 2vk~samat
Lekurit on oppinu jotain taudin hoitamisesta ja lääkityksestä kevääseen verrattuna.
Toki ihmisetkin osaavat varata jo oikeita vapaasti myytäviä lääkkeitä koteihinsa.
Tää on niin taputeltu juttu. Vuosi vielä ja sit se kuuluu influenssojen joukkoon.- Anonyymi
Ne on noi poskipusumaat vaikeuksissa - pahasti. Meillä lyöntietäisyys on aina ollut se mukavuusalue, nyt se on ehkä tuplaantunut. Näkyy tilastoissa.
- Anonyymi
Samaan aikaan toisaalla.
Melbournen rajoituksia puretaan; elämä saa palata samalla tapaa normaaliksi kuin muualla Australiassa. - Anonyymi
Suuri huijaus ja normaali flunssa tappaa yhtä paljon.
- Anonyymi
Kausi-influenssa on dropannut yli 90%, toisille tää tilastotieto sanoo jo ihan kaiken, suurimmalle osaa lampaista, se ei sano yhtään mitään......valitettavasti.
- Anonyymi
Se kertoo sen että tauti, on se mikä tahansa, joka vaatii levitäkseen ihmisjoukkoja ei leviä kun ihmisjoukkoja ei ole.
Eikös niin?
Muutamassa maassa oli lasten joukossa tuhkarokko-epidemiaa. Nekin katosi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18649Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264616- 68577
- 104574
- 54537
- 26522
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.48503- 47437
