Toinen korona aalto paskapuhetta

Tilannehan on kuin tsunami, nyt vasta vesi on vetäytymässä merelle päin ennenkuin iskee ensimmäinen todellinen aalto ☝️

Tosin jos ihmiset seuraisivat influenssan kehittymistä yhtä tiiviisti niin ihan samanlainen näytelmä siitäkin saataisiin jos pelolla halutaan kontrolloida kuten koronankin kanssa 🤷‍♂️

Kohta on puhelimet täynnä korona seurantaa ja sepä hyvä alusta ihan vaan tiukalle seurannalle tulevaisuudessa, se on nyt myyty hyvänä ihmisille 😹

Tikkurilassa kun kävin niin kylttejä ja kuulutuksia vähän väli koronasta ja väki kulkee kuin hakatut lampaat jonossa hiljaa raamien mukaan 🥴
Se kun näyttäytyy orjuutena lähinnä maalaisen silmiin ✌️☝️

Muuta ku hyvää huomenta! 🙏☀️

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Öyhöyh

    • Hra Juureton Kulkuri täppäsi heti ensimmäisessä kommentissaan asian ytimeen.

      Tässä "pandemiassa" on kyse nyt aivan jostain muusta kuin itse tästä lievästä flunssasta jota kenelläkään ei edes ole.
      Kyse on suurisuuntaisesta globaalista kusetuksesta jolla kokeillaan rajoja kuinka voidaan maailman massoja hallita.

    • Anonyymi

      Tilanne ei ole koskaan paha.

      Kevät ja Fin-lockdown:
      Huippu 2vk ~1900 sairastunutta ~140 kuollutta
      Syksy, Vaasa-lockdown, muuten semisti:
      Nyt: 2vko ~2650 sairastunutta ~6 kuollutta, edelliset 2vk~samat
      Lekurit on oppinu jotain taudin hoitamisesta ja lääkityksestä kevääseen verrattuna.

      Toki ihmisetkin osaavat varata jo oikeita vapaasti myytäviä lääkkeitä koteihinsa.
      Tää on niin taputeltu juttu. Vuosi vielä ja sit se kuuluu influenssojen joukkoon.

      • Anonyymi

        Ne on noi poskipusumaat vaikeuksissa - pahasti. Meillä lyöntietäisyys on aina ollut se mukavuusalue, nyt se on ehkä tuplaantunut. Näkyy tilastoissa.


    • Anonyymi

      Samaan aikaan toisaalla.

      Melbournen rajoituksia puretaan; elämä saa palata samalla tapaa normaaliksi kuin muualla Australiassa.

    • Anonyymi

      Suuri huijaus ja normaali flunssa tappaa yhtä paljon.

    • Anonyymi

      Kausi-influenssa on dropannut yli 90%, toisille tää tilastotieto sanoo jo ihan kaiken, suurimmalle osaa lampaista, se ei sano yhtään mitään......valitettavasti.

      • Anonyymi

        Se kertoo sen että tauti, on se mikä tahansa, joka vaatii levitäkseen ihmisjoukkoja ei leviä kun ihmisjoukkoja ei ole.

        Eikös niin?

        Muutamassa maassa oli lasten joukossa tuhkarokko-epidemiaa. Nekin katosi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      577
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      537
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      48
      503
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe