naiset! mulla iso paksu penis.ei tahdo kondomi sopia?
liian suuri
38
2344
Vastaukset
- maron
mielenkiintoista, esittelisitkö perhekalleuttasi kuitenkin jossakin muualla - esimerkiksi huu-haa sivut voisivat olla sopivia! Ja siitä kondomista osta valintatalon muovipussi - pitäisi mahtua isompikin vehje, ja jos sekään ei riitä siirry mustaan jätesäkkiin!!!!!!
- pikkuoksa
* miettii ja hymyilee *
Olipas tyly vastaus, taisi luulla huu-haa-
jutuksi koko-juttua. Onkohan niitä ihan
oikeeesti ? - eri kokosia
pikkuoksa kirjoitti:
* miettii ja hymyilee *
oikeeesti ?muovipusseja löytyy :DDDD
- maron
pikkuoksa kirjoitti:
* miettii ja hymyilee *
oikeeesti ?huuhaa juttuja vai liian isoja peniksiä? Kumpaa mahdat tarkoittaa. Olenko tänään mielestäsi tylyllä tuulella? Yleensä olen TODELLA kiltti ja ystävällinen, ja annoinhan ihan hyviä neuvoja, en jättänyt miestä pulaan:))
- maron
eri kokosia kirjoitti:
muovipusseja löytyy :DDDD
värejäkin kyllä on ja mainokset pussin kyljessä piristävät ihmeesti seksi-elämää. Ajattele nyt esimerkiksi tätä K-kaupan "miinus virusta", onhan se paljon parempi kuin virus nimeltään AIDS.
Ja ´"suomen suurin intersport" on ihan hyvä, sen intersportinhan voi vaikka peittää teipillä jos haluaa vain itseään mainostaa:)
Ei kuitenkaan kannata käyttää leipäpusseja, koska niissä lukee monta kertaa että "lämmintä, pehmeätä ja uunituoretta".:)) - on kyllä
maron kirjoitti:
värejäkin kyllä on ja mainokset pussin kyljessä piristävät ihmeesti seksi-elämää. Ajattele nyt esimerkiksi tätä K-kaupan "miinus virusta", onhan se paljon parempi kuin virus nimeltään AIDS.
Ja ´"suomen suurin intersport" on ihan hyvä, sen intersportinhan voi vaikka peittää teipillä jos haluaa vain itseään mainostaa:)
Ei kuitenkaan kannata käyttää leipäpusseja, koska niissä lukee monta kertaa että "lämmintä, pehmeätä ja uunituoretta".:))nimeltään HIV
- maron
on kyllä kirjoitti:
nimeltään HIV
oikeassa, mutta tämä aihe sotki vanhan kurpan pään sen verran että meni aidsit ja HIV virukset sekaisin - no sama tuo, kyllä siitä HIVstä aikanaan voi AIDS tulla, ellei lääketiede oikein harppausta tee. Eipäs nyt takerruta pikkuseikkoihin:)
- Iso-iita
Ken sinusta oksan otti, otti ikuisen onnen.
- pois
silmien ja pelin välistä :DDDD
- taikanainen
illan naurut, kiitos :DDDD
- luomus
ettei sillä mitään tee!
- maron
vaan se miten sitä käyttää:)
- luomusta
maron kirjoitti:
vaan se miten sitä käyttää:)
tönkköö ja tökkelöä taitavasti edes käyttää, luulen mä. Ainakin lääkärin palstalla on joskus joku ihan oikeesti sanonut kokevasnsa ongelmaksi, koska pelkää että nainen menee kahtia...
- sini
Sitten niin suurta reikää, mihin se mahtuis? :=))))
- maron
oikein käytössä kulunut on kooltansakin isompi. Niin ainakin luulisin. Ja kesällähän lehmät käyskentelevät laitumella tietämättömän onnellisina maailman pahuudesta. Kyllä mahdollisuuksia on:)
- muoriska
"Black Hole". Sinne kuulemma mahtuu kyllä mitä vaan!
- sini
muoriska kirjoitti:
Nyt sekin ongelma ratkes. Siinä sen näkee, että joka koolle paikka löytyy :=)))))
- maron
muoriska kirjoitti:
kaiken miljoonien kilometrien vai oliko se peräti valovuosien päästä. Joten kyllä sitä toivoa on.
- Toistaiseksi iloluontoinen
maron kirjoitti:
oikein käytössä kulunut on kooltansakin isompi. Niin ainakin luulisin. Ja kesällähän lehmät käyskentelevät laitumella tietämättömän onnellisina maailman pahuudesta. Kyllä mahdollisuuksia on:)
Pikemminkin enemmän käytetty on treenatumpi ja joustavampi
- maron
Toistaiseksi iloluontoinen kirjoitti:
Pikemminkin enemmän käytetty on treenatumpi ja joustavampi
kuluu, mutta kaipa sitten olet oikeassa jos kerran olet asian itse todennut. Käyttämättömänä ainakin kutistuu:))
- Toistaiseksi iloluontoinen
maron kirjoitti:
kuluu, mutta kaipa sitten olet oikeassa jos kerran olet asian itse todennut. Käyttämättömänä ainakin kutistuu:))
KUIVUU!
Taidat selvitä pienellä?Ainakin kapealla.
- T.R.maalari.N
muistan ainakin kaksi juttuasi... joissa olet maininnut, että teillä ei ajella pienillä autoilla.
*kiusoittelee....* ;)))) T.R.maalari.N kirjoitti:
muistan ainakin kaksi juttuasi... joissa olet maininnut, että teillä ei ajella pienillä autoilla.
*kiusoittelee....* ;))))MOKAAMAAN,häpeän.
- T.R.maalari.N
emw34 kirjoitti:
MOKAAMAAN,häpeän.
'äidillisen' torumisen ;)) ...soman nautinnon.
...enää puutu kuin katumisharjoitukset *wirn* T.R.maalari.N kirjoitti:
'äidillisen' torumisen ;)) ...soman nautinnon.
...enää puutu kuin katumisharjoitukset *wirn*pyytää ylläpidon apuun,kun veistä haavassa noin käännetään ja taitaa vielä olla suolaa mausteena.
Tämä on justiin tätä,olen aivan paniikissa,mitenhän minun pienimu( )stiksen vielä käy.
Taidan huomenna ajaa ainakin pään paljaaksi,muuten tulee kiskottua juurineen.- T.R.maalari.N
emw34 kirjoitti:
pyytää ylläpidon apuun,kun veistä haavassa noin käännetään ja taitaa vielä olla suolaa mausteena.
Tämä on justiin tätä,olen aivan paniikissa,mitenhän minun pienimu( )stiksen vielä käy.
Taidan huomenna ajaa ainakin pään paljaaksi,muuten tulee kiskottua juurineen.sheivaus katumusharjoituksesta...
ja kun vielä ihan omasta tahdosta;)) moisen valitsit... emw34 kirjoitti:
pyytää ylläpidon apuun,kun veistä haavassa noin käännetään ja taitaa vielä olla suolaa mausteena.
Taidan huomenna ajaa ainakin pään paljaaksi,muuten tulee kiskottua juurineen.viimeisen lauseen kohdan'ajaa ainakin pään paljaaksi';näin,ajaa ainakin pään hiuksista paljaaksi.
Tämä korjaus oli nyt varmuuden maksimointia.- TOTTA
emw34 kirjoitti:
viimeisen lauseen kohdan'ajaa ainakin pään paljaaksi';näin,ajaa ainakin pään hiuksista paljaaksi.
Tämä korjaus oli nyt varmuuden maksimointia.parhaimmillaan
- T.R.maalari.N
emw34 kirjoitti:
viimeisen lauseen kohdan'ajaa ainakin pään paljaaksi';näin,ajaa ainakin pään hiuksista paljaaksi.
Tämä korjaus oli nyt varmuuden maksimointia... niin kuin vetäisi kaksi kortsua;)) päällekäin ;))
*palauttaa keskustelun ..avauksen teemaan*
*hymy* T.R.maalari.N kirjoitti:
.. niin kuin vetäisi kaksi kortsua;)) päällekäin ;))
*palauttaa keskustelun ..avauksen teemaan*
*hymy*mumon kadet sukkahousut pitäisi kiskaista päähän,hyi,ei sentään noin armoton saa olla,edes miulle.
*palauttaa vielä veisen haavaan juuri niin hienostuneesti,kuin nainen vain voi...vai avauksen teemaan*- Kaikkea sitä sattuukin
emw34 kirjoitti:
mumon kadet sukkahousut pitäisi kiskaista päähän,hyi,ei sentään noin armoton saa olla,edes miulle.
*palauttaa vielä veisen haavaan juuri niin hienostuneesti,kuin nainen vain voi...vai avauksen teemaan*HEH;D
- Pirre*
pittää sovittoo ne ennenkun tiet ostokset..
- jotakin!
Kyllä tuo aloitus ainakin vetää lukijoita puoleensa paremmin ku magneetti!Jos naisia pyörii ympärilläsi yhtä tiuhaan tahtiin ,en näe sinulla olevan kyllä minkäänlaista onkelmaa...ihan hyvä keino metsästää naisia...vai mitä?
- tämäkin
viestiketju siirretty huuhaalle. Ja ihan täyttä asiaahan tämä kuitenkin on. Onhan se liian isokin ongelma.
- nannukkaN
käyttää sitä ollenkaan:)?
- taikanainen
ne lemppasivat sitten tämän loistavan?? avauksen ikäryhmistä tänne :))
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706824
- 594582
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s353853- 673135
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161925Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271656- 171640
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401553- 341419
- 1431197