Oli jo julkaissut ensi vuoden malliston johon (niikuin kaikki ikean manoksiis) oli eksynyt mustaihoisen miehen kuva jolla on paidassa numero. Numerohan voitaisiin tässä yhteydessä viitata vankipukuun joten ikea päätti vetää koko mainoksen pois.
Älkää ostako tuosta paskakaupasta mitään
https://www.friatider.se/har-ar-rasistiska-bilden-i-ikea-katalogen-som-ikea-inte-vill-att-du-ska-se
Här är "rasistiska" bilden i Ikea-katalogen som Ikea inte vill att du ska se
Publicerad 27 oktober 2020 kl 11.13
MEDIA. Ikea har begärt att medier inte återpublicerar den "rasistiska" bild ur Ikea-katalogen som möbeljätten nyligen stoppade. Det rapporterar Quartz.
Ikea rasistinen kauppaliike
6
<50
Vastaukset
Hieno kirjoitus ja kehoitus.
Kiitoksia.- Anonyymi
Tuossa linkin julkaisussa on pari muutakin mielenkiintoista juttua:
Muslimiteini potkaisee äitiään päähän suorassa TV - keskustelussa!
Tanskan matut ryysäävät paniikissa Ruotsiin, kun Tanska kiristää mamupolitiikkaansa!
Että sellaista piristystä taas mamurintamalta. Nauretaanko yhdessä sille vartti? - Anonyymi
Kuka Ikeassa oikein asioi.... Ei ainakaan kukaan järkevä Suomalainen sinne astu.
- Anonyymi
Taidan kiertää tuon putiikin.
- Anonyymi
Ikealla on Ruotsissa muslimien rukoushuoneita kaupoissa. Olen boikotoinut jo vuosia
- Anonyymi
Kaiken lisäksi mustat nuoret miehet ITSE haluavat piää vankipaitoja, koska ne näyttävät ja tekevät heidät viileiksi!
Muuten. Mien arvelisitte rasismin vastustajien reagoivan, jos valkoinen mies pitäisi tuolllaista paitaa mainoksessa? ;-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510632
- 817183
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445274- 624800
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella734504Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334043- 472938
- 362805
- 402360
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per362054